quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:50 schreef Bunker-Renate het volgende:
mooii denkt dat ik hem een liefdesverklaring geef maar heeft niet door dat ik het over Pim&Eline heb
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:18 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nee verspringt iedere 2 uur.
Eerst van 12 tot 2 pim en eline. Eline ruilt met Marielin. Marielin met pim 2uur. Pim ruilt met jeroen. Marielin met jeroen 2 uur. Dan marielin ruilt met eline. Jeroen en eline 2 uur. Dus iedereen slaapt 4 uur achtereen behalve marielin die heeft de 1e keer maar 2 uur slaap. Maar dan later weer 4 uur maar omdat het na 2 uur 8 uur in de ochtend is heeft marielin denk ik de slechtste shift wissel.
Liever te preuts als een soort ehhhh loverboy type.Ik zou trots zijn als ik zo'n zoon had en ik heb er 2quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:45 schreef wicky. het volgende:
[..]
Hahaha... het is echt een lieverd maar té preuts/verlegen
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:50 schreef Peter6000 het volgende:
Van harte welkom in de COS.
COS staat voor Commentaren op de Stream.![]()
Dit topic dient om commentaar op de stream te geven, of door te praten over de Bunker in het algemeen.![]()
Zwaaien, kusjesgeven, weltrusten wensen en offtopicgebabbel kan in de Slowchat:
[TBO SC#38] Official fann of zhe bunker.
Dank je voor de uitlegquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:50 schreef Peter6000 het volgende:
Van harte welkom in de COS.
COS staat voor Commentaren op de Stream.![]()
Dit topic dient om commentaar op de stream te geven, of door te praten over de Bunker in het algemeen.![]()
Zwaaien, kusjesgeven, weltrusten wensen en offtopicgebabbel kan in de Slowchat:
[TBO SC#38] Official fann of zhe bunker.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:52 schreef wicky. het volgende:
echt irri als je aan type bent en de cos is volmaarja... blijven lachen
Terug naar Mono nuquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:52 schreef snetje het volgende:
Marilien slaapt inmiddels ... ik hoor af en toe stereo gesnurk
Eff opnieuw ,ik hoorde een treinquote:
Waar haalt ze het vandaan, briljantquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:55 schreef Sloppy het volgende:
Eline over gesnurk van Marielin: " Marlboro gefilterd door kiezelsteentjes"
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:53 schreef BobbyRond het volgende:
Het ging net over mond op mond beademing... Pim jongen, gouden kans!
Ik ben net zo'n schijterd als Pim, ik ben meer van het zeuren vanaf de zijlijn ;')
Ja ,valt niet mee,maar moet eerlijk zeggen dat dat minder erg is als wat de overlevers van het leuke internet programma meemaken. Niet zeuren dusquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:52 schreef wicky. het volgende:
echt irri als je aan type bent en de cos is volmaarja... blijven lachen
het is nu dinsdag dus nog 3 dagen jaja, 4 dagen en 3 nachtenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:58 schreef Stefan het volgende:
@renate, Pim heeft nog vier dagen. De exit is vrijdag, niet donderdag
Alleen dat Bunkerzitten was wat minderquote:
Als ik mijn eigen schijterigheid mag spiegelen aan die van Pim, dan zou ik wachten op drank en heel lang praten en hopen op een positief signaal, als die er niet komt, dan ga je naar de volgende vrouw. Als alle single vrouwen naar bed zijn, dan wordt het een beetje een Weeping Wanker scenario...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:57 schreef wicky. het volgende:
[..]
Het zit er niet in of denk jij net als Renate dat hij nog los komt deze laatste 3 dagen ? ,ik zelf denk van niet
Ik vind dat Cc ook zichzelf moet veilen voor een date, dan hebben B&B de kosten van het programma er zo uit.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:02 schreef Supersoep het volgende:
Ja, al dit gepraat is leuk en aardig, maar heeft Copycat haar tetten nu al eens gepost?
betaal jij de verzendkosten?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:02 schreef Supersoep het volgende:
Ja, al dit gepraat is leuk en aardig, maar heeft Copycat haar tetten nu al eens gepost?
Wanneer is Claire uitgerekend dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:03 schreef mooiiiiii het volgende:
Als Eline en Pim gaan zoenen en ik slaap wil ik een PM.en ook als Huub en Claire ouders zijn geworden//dan zeker als het kan![]()
Pimmie is 20 jaar jong.geef the boy een breakequote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:00 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Als ik mijn eigen schijterigheid mag spiegelen aan die van Pim, dan zou ik wachten op drank en heel lang praten en hopen op een positief signaal, als die er niet komt, dan ga je naar de volgende vrouw. Als alle single vrouwen naar bed zijn, dan wordt het een beetje een Weeping Wanker scenario...
Sound familiar?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dan is die thee maar voor haar zegt Eline, en zo hoort het ook. De op wacht staande partij maakt een lekkere mok koffie of thee voor de slapers, voordat ze hen wakker maken.
Ja en? Z'n piemel doet het dan al meer dan uitstekend hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:05 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Pimmie is 20 jaar jong.geef the boy een breake
't was ook meer zelfspot dan iets over Mip...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:05 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Pimmie is 20 jaar jong.geef the boy een breake
En dat is nou Het GroepsGevoelquote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dan is die thee maar voor haar zegt Eline, en zo hoort het ook. De op wacht staande partij maakt een lekkere mok koffie of thee voor de slapers, voordat ze hen wakker maken.
Ja iddquote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:08 schreef bosb het volgende:
2 minuten wakker en er is al gezeurd over roken en kou.....
ja, netjes van Pimquote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:08 schreef bosb het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ook mooi dat Pim zijn thee aanbied aan de (niet in slaap komende) Jeroen
Yup, nu een paar uur gezeik aanhoren. Hoort erbijquote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:08 schreef bosb het volgende:
2 minuten wakker en er is al gezeurd over roken en kou.....
Achja.. alles wentquote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:09 schreef Pek het volgende:
[..]
Yup, nu een paar uur gezeik aanhoren. Hoort erbij
Ik zeur wel redelijk over haar gezeur maar opzich ben ik het met je eens dat ze wel de kutdienst heeft. Maargoed, ze heeft gister ook wel heel erg kunnen genieten met haar warme douche, onbeperkt eten, volledige koffer en weet ik veel wat nog meer. Haar hele verongelijkte houding is irritant. Maargoed, misschien dat een goed gesprek met Pim haar helpt..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:09 schreef BobbyRond het volgende:
Marieliiihiiihiiihiiin, zeg nou eens iets positiefs...
Ik geef de streamers gelijk dat het misschien aan een ander was om geen 4 uur te kunnen pakken om het eerlijk te houden (Marielin lijkt soms wel achtergesteld te worden). Marielin moet alleen iets minder verongelijkt doen, dat siert haar niet.
Het is een verschil in stijl, opvoeding en achtergrond, gedrag dus. Haar karakter vind ik uitstekend. Trouwens, ook die anderen verdienen wel een pluim, want het is toch wel een survival voor iedereen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:09 schreef BobbyRond het volgende:
Marielin moet alleen iets minder verongelijkt doen, dat siert haar niet.
We gaan het merkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:11 schreef bosb het volgende:
[..]
Ik zeur wel redelijk over haar gezeur maar opzich ben ik het met je eens dat ze wel de kutdienst heeft. Maargoed, ze heeft gister ook wel heel erg kunnen genieten met haar warme douche, onbeperkt eten, volledige koffer en weet ik veel wat nog meer. Haar hele verongelijkte houding is irritant. Maargoed, misschien dat een goed gesprek met Pim haar helpt..
Jeroen heeft al een heel bos omgezaagd, die is dan denk ik net wakker geworden. Het is ook niet lekker dat die wachten nu door elkaar heenlopen. Geheid wordt de slaper even wakker.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:08 schreef bosb het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ook mooi dat Pim zijn thee aanbied aan de (niet in slaap komende) Jeroen
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:13 schreef bosb het volgende:
Volgens mij mag die thee technisch gezien helemaal niet meer gedeeld worden trouwens, maargoed daar gaan we niet over zeuren.
Lara Croft heeft betere dagen gekendquote:
Toch snap ik niet hoe micha dat doet.. hij verdient de titel overlever eigenlijk welquote:
Van vrijdag op zaterdag... en zaterdagavond nog bijna 3 uur lang in de kou gelegen. Maandagochtend niets extra's. Dus dat lijkt me zo ondertussen wel weggestreept.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:11 schreef bosb het volgende:
[..]
Ik zeur wel redelijk over haar gezeur maar opzich ben ik het met je eens dat ze wel de kutdienst heeft. Maargoed, ze heeft gister ook wel heel erg kunnen genieten met haar warme douche, onbeperkt eten, volledige koffer en weet ik veel wat nog meer. Haar hele verongelijkte houding is irritant. Maargoed, misschien dat een goed gesprek met Pim haar helpt..
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Toch snap ik niet hoe micha dat doet.. hij verdient de titel overlever eigenlijk wel
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Toch snap ik niet hoe micha dat doet.. hij verdient de titel overlever eigenlijk wel
Ondanks mogelijke consequenties?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:18 schreef bosb het volgende:
Ze zeggen nu dus dat beide luiken openstaan, ik denk dat ik gewoon naar binnen zou zijn gegaan....
Ook opzich wel met je eens, maar is het slim om te gaan wegstrepen? Er zijn dagelijks maar 2 mensen die een dagduel doen, en de verliezer heeft het dus altijd zwaar. Moet je 2 keer een duel doen, en verlies je twee keer dan heb je het extra zwaar, maar wordt je dan daadwerkelijk achtergesteld tov degene die 2 dagen geen duel hoeft te doen en dus maar gewoon meedraait.....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Van vrijdag op zaterdag... en zaterdagavond nog bijna 3 uur lang in de kou gelegen. Maandagochtend niets extra's. Dus dat lijkt me zo ondertussen wel weggestreept.
Ja maar ze moeten uitkijken he... ze zijn zo 500 eurie's armerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:18 schreef bosb het volgende:
Ze zeggen nu dus dat beide luiken openstaan, ik denk dat ik gewoon naar binnen zou zijn gegaan....
Welke consequenties danquote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:20 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ondanks mogelijke consequenties?
Ze waarschuwen niet meer, maar delen gewoon boetes uit... Al zou ik het wel schofterig vinden dat ze nu ineens een geld-boete of sanctie zouden uitdelen, omdat Pim nieuw water ging pakken...
Ja zou idd ook gewoon uitlokking tot sancties kunnen zijn. Overigens denk ik niet dat ze moeilijk doen over het pakken van water.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:20 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ondanks mogelijke consequenties?
Ze waarschuwen niet meer, maar delen gewoon boetes uit... Al zou ik het wel schofterig vinden dat ze nu ineens een geld-boete of sanctie zouden uitdelen, omdat Pim nieuw water ging pakken...
Ik zit ook te hopen op een opstand, maar ik zie nog geen enkel signaal dat het zal gaan gebeuren.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Welke consequenties danZe leven op wat blikvoer en water, redelijk minimaal. Als het groepsgevoel goed zou zijn, dan gaan ze gewoon naar binnen en bij een sanctie lopen ze gezamenlijk die bunker uit. Einde verhaal!
Voor Pimquote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:19 schreef snetje het volgende:
wanneer krijgen we eigenlijk een A naar B of B naar A ...?
Zoek jij het even op dan draai ik even een wasje en ik moet ook de kanarie ook nog uitlaten. Kan zijn dat ie iets eerder dan gisteren weer terug ben maar dat hangt van het rechterwiel van de aanhangwagen af. Tenzij de kapper zegt laat maar. Je hebt immers ook nog niet het songfestival van 2012 bekeken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:20 schreef bosb het volgende:
[..]
Ook opzich wel met je eens, maar is het slim om te gaan wegstrepen? Er zijn dagelijks maar 2 mensen die een dagduel doen, en de verliezer heeft het dus altijd zwaar. Moet je 2 keer een duel doen, en verlies je twee keer dan heb je het extra zwaar, maar wordt je dan daadwerkelijk achtergesteld tov degene die 2 dagen geen duel hoeft te doen en dus maar gewoon meedraait.....
Daar heb je wel kans van idd, die zoekt dat wel bewust op zo af en toe.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:24 schreef bosb het volgende:
Denk dat Jeroen straks wel naar binnen gaat.
Pim moet mij eff bellen.Claire is zwanger dus ha ha oeps .alle credits voor Sly .die volgens iemand verantwoordelijk is voor het a s ouderschap van Huub en Clairequote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:57 schreef wicky. het volgende:
[..]
Het zit er niet in of denk jij net als Renate dat hij nog los komt deze laatste 3 dagen ? ,ik zelf denk van niet
quote:
Lijkt?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:09 schreef BobbyRond het volgende:
Marieliiihiiihiiihiiin, zeg nou eens iets positiefs...
Ik geef de streamers gelijk dat het misschien aan een ander was om geen 4 uur te kunnen pakken om het eerlijk te houden (Marielin lijkt soms wel achtergesteld te worden). Marielin moet alleen iets minder verongelijkt doen, dat siert haar niet.
Misschien mag dat wel niet en staat dat in het contractquote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zit ook te hopen op een opstand, maar ik zie nog geen enkel signaal dat het zal gaan gebeuren.
Klopt, Marielin en Jeroen hebben duidelijk kortere slaap omdat ze pas om 0.19 ofzo naar buiten gingen. Ze hadden beter de eerste wissel om 2.11 en de tweede om 4.04 kunnen doen. Alhoewel Jeroen dan net zo goed meer benadeeld was....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:30 schreef Rica het volgende:
[..]
Lijkt?![]()
Marielin heeft bovendien maar een slaapshift van ongeveer anderhalf uur gehad.
Om 0.30 gaan slapen, om 02.04 was de wissel.
Had niet anders verwacht trouwens.
Ik ga hier niet tegenin, kan niet anders dan je gelijk gevenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:30 schreef Rica het volgende:
[..]
Lijkt?![]()
Marielin heeft bovendien maar een slaapshift van ongeveer anderhalf uur gehad.
Om 0.30 gaan slapen, om 02.04 was de wissel.
Had niet anders verwacht trouwens.
Nee hoor, staat niets over, ik denk dat het een combinatie is van respect naar de regie toe.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien mag dat wel niet en staat dat in het contract
Maar Jeroen heeft nog het voordeel dat hij een langere ruk kan maken nu.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:32 schreef bosb het volgende:
[..]
Klopt, Marielin en Jeroen hebben duidelijk kortere slaap omdat ze pas om 0.19 ofzo naar buiten gingen. Ze hadden beter de eerste wissel om 2.11 en de tweede om 4.04 kunnen doen. Alhoewel Jeroen dan net zo goed meer benadeeld was....
Dankjequote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:35 schreef snetje het volgende:
veel plezier nog voor de nachtwacht hier ...
Bizar !quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vanaf 23:00 uur gisteravond, drieënhalf uur geleden, heeft Marielin meer dan 1400 plus stemmen ontvangen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind Marielin best wel lief ,maar dat zeuren..dat kan ik nog veel beter en ik wil liever positieve dingen zien..Zo zie je maar .Het is maar net hoe de hoed op een streamer staat..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:31 schreef BobbyRond het volgende:
Marielin kon zich op school niet in groepjes vinden, maar in de Bunker staat het hoog in het vaandel... Ook raar dan...
Met support zit het wel goed. Als het de regie tenminste niet lukt om haar het leven zo zuur te maken dat ze vrijwillig opstapt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vanaf 23:00 uur gisteravond, drieënhalf uur geleden, heeft Marielin meer dan 1400 plus stemmen ontvangen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar die langere ruk wordt wel net zoveel(of misschien wel meer als het straks stip 4.00 is) ingekort als bij Marielinquote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:36 schreef Rica het volgende:
[..]
Maar Jeroen heeft nog het voordeel dat hij een langere ruk kan maken nu.
Sowieso snap ik niet waarom ze het zelf niet mochten invullen. Nou nee, ik snap het wel. De meiden wilden graag samen blijven en de regie wil Marielin en Jeroen samen dwingen. Plus nog even extra naaien met de indeling.
Je zou bijna denken dat er weer een hack is. Maargoed misschien kon danny of micha anders niet met een gerust gevoel naar bed..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt. Maar de tweede shift van Marielin kan net zo goed ingekort worden. Ik zie ze nu overal voor aan.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:39 schreef bosb het volgende:
[..]
Maar die langere ruk wordt wel net zoveel(of misschien wel meer als het straks stip 4.00 is) ingekort als bij Marielin
Ik gok dat dat wel mee zal vallen, maar we zullen zien.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:42 schreef Rica het volgende:
[..]
Klopt. Maar de tweede shift van Marielin kan net zo goed ingekort worden. Ik zie ze nu overal voor aan.
ja ik volg je nog, wel een goede zet van de achterban, het demotiveert welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:48 schreef BobbyRond het volgende:
Ik denk dat de 1400 stemmen hoofdzakelijk van Marielin d'r achterban zijn. Waarschijnlijk om te ontmoedigen dat mensen haar van de 3e plaats met een bak minnen op de 4e plaats zetten om de nummer 4 te sparen... (volg je het nog?)
nee nee nee Marielin wilde echt niet met Jeroen pitten. en daarna wacht lopen met Jeroen.Ook al is dat misschien niet te controleren maar ik ben niet gek ha ha ..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:36 schreef Rica het volgende:
[..]
Maar Jeroen heeft nog het voordeel dat hij een langere ruk kan maken nu.
Sowieso snap ik niet waarom ze het zelf niet mochten invullen. Nou nee, ik snap het wel. De meiden wilden graag samen blijven en de regie wil Marielin en Jeroen samen dwingen. Plus nog even extra naaien met de indeling.
Stel Marielin staat 2000 boven de rest, dan laat men haar links liggen en vechten ze het onderling uit tussen de onderste 3.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:50 schreef stillive het volgende:
[..]
ja ik volg je nog, wel een goede zet van de achterban, het demotiveert wel
Snel in de verdediging schieten doet ze idd. Ze voelt zichzelf snel beschuldigd. Zal nog wel iets zijn dat ze uit dr kindertijd heeft overgehouden. Maar klagen? Waar klaagt ze nou echt over? Het enige waar ze over "zeurt" zijn de sigaretten, wat ze zelf ook heel goed weet. Maar als iemand zegt dat ie last van spierpijn heeft is dat geen klagen. Bij Marielin wordt alles als klagen bestempeld. Het is ook maar net wat je zelf wilt horen en zien denk ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:43 schreef stillive het volgende:
In de dingen die ze doet vind ik haar echt een bikkeltje, het is jammer dat ze zo weinig gevoel voor humor heeft en geen relativeringsvermogen, vandaar dat klagen. Altijd in de verdediging schieten ook als je niet wordt aangevallen irriteert mij ook danig. Jammer ze was wel een van mijn favo's in het begin.
Zou best wel eens kunnen, het demotiveert iig wel om een paar keer op de min te drukken..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:48 schreef BobbyRond het volgende:
Ik denk dat de 1400 stemmen hoofdzakelijk van Marielin d'r achterban zijn. Waarschijnlijk om te ontmoedigen dat mensen haar van de 3e plaats met een bak minnen op de 4e plaats zetten om de nummer 4 te sparen... (volg je het nog?)
Goed zoquote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:50 schreef stillive het volgende:
[..]
ja ik volg je nog, wel een goede zet van de achterban, het demotiveert wel
Je hebt misschien wel gelijk ,maar omdat ze de grootste klaagster is .valt dat op en zijn veel mensen ,ook ik,het zat,Tis wel een spel hoor!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:54 schreef Rica het volgende:
[..]
Snel in de verdediging schieten doet ze idd. Ze voelt zichzelf snel beschuldigd. Zal nog wel iets zijn dat ze uit dr kindertijd heeft overgehouden. Maar klagen? Waar klaagt ze nou echt over? Het enige waar ze over "zeurt" zijn de sigaretten, wat ze zelf ook heel goed weet. Maar als iemand zegt dat ie last van spierpijn heeft is dat geen klagen. Bij Marielin wordt alles als klagen bestempeld. Het is ook maar net wat je zelf wilt horen en zien denk ik.
Dat is wel waar, je hoort wat je wilt horen over het algemeen, het is misschien dan ook de toon, dat verongelijkte toontje, dat irriteert, ze is ook erg overtuigd, dat alles op haar slaat dat helpt ook niet echt om het niet als klagen te bestempelen, dat kan ik wel begrijpen van de meeste tegenstanders.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:54 schreef Rica het volgende:
[..]
Snel in de verdediging schieten doet ze idd. Ze voelt zichzelf snel beschuldigd. Zal nog wel iets zijn dat ze uit dr kindertijd heeft overgehouden. Maar klagen? Waar klaagt ze nou echt over? Het enige waar ze over "zeurt" zijn de sigaretten, wat ze zelf ook heel goed weet. Maar als iemand zegt dat ie last van spierpijn heeft is dat geen klagen. Bij Marielin wordt alles als klagen bestempeld. Het is ook maar net wat je zelf wilt horen en zien denk ik.
In het begin was het inderdaad een bikkel die (net als alle rokers) klaagde over sigaretten. Later werd er toch geklaagd over het feit dat Eline en Pim een makkelijkere opdracht kregen dan zij. Dat haar liedje lastiger was dan die van Eline. Dat haar biefstukje bevroren was en die van Pim niet. Dat Jeroen alleen haar geprobeerd heeft te pesten en de rest niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:54 schreef Rica het volgende:
[..]
Over kindertijd en zo ga ik niets zeggen, is totaal niet mijn terrein. Maar ze klaagt wel daadwerkelijk veel. Sigaretten, onterecht verloren opdracht, gebrek aan slaap, kou, weet ik veel wat nog meer.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:54 schreef Rica het volgende:
[..]
jaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:48 schreef BobbyRond het volgende:
maar toen Peter het doelwit was, wist ze precies te vertellen hoe verkeerd hij reageerde, hoe hij Jeroen moest negeren etc. Ze doet exact hetzelfde als Peter, laat zich op de kast jagen, gaat overal op in enz. niet erg geloofwaardig meer, ze kan er zelf niet tegen. Jeroen pest niet eens, in mijn ogen, beetje plagen, beetje kijken hoe ze reageert, gutquote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:00 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
In het begin was het inderdaad een bikkel die (net als alle rokers) klaagde over sigaretten. Later werd er toch geklaagd over het feit dat Eline en Pim een makkelijkere opdracht kregen dan zij. Dat haar liedje lastiger was dan die van Eline. Dat haar biefstukje bevroren was en die van Pim niet. Dat Jeroen alleen haar geprobeerd heeft te pesten en de rest niet.
In het begin vond ik haar oersterk. Inmiddels vind ik dat echt minder geworden. Misschien een combinatie van niet roken, heimwee, d'r vriend missen en de aanwezigheid van Jeroen.
Pim is een topgozer en Eline lacht tot in de finale dus Pim en Eline in de finale lijkt mij.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:04 schreef BobbyRond het volgende:
Als ik nu zou moeten kiezen, zou ik toch de winst naar Eline of Marielin laten gaan denk ik...
Jeroen heeft echt heel slim een spelletje gespeeld vanaf dag 1, wat het heel leuk om te kijken heeft gemaakt. Hij heeft alleen de 10.000 niet echt nodig voor m'n gevoel. Het is toch een stukje gunnen.
Pim heeft zichzelf te weinig geprofileerd. Jammer, want het is volgens mij echt een topgozer.
Marielin heeft de zwaarste ontberingen gehad voor m'n gevoel en heeft zich heel kranig gehouden (ondanks de mindere houding van nu)
Eline gun ik het denk ik het het meest, omdat zij mij heel positief verrast heeft. Ik had gedacht dat ze gillend weg zou rennen als ze geen spiegeltje meer zou hebben, maar die lacht van Fase 1 tot de finale.
Dat zijn imo constateringen van dr en ook vrij juiste. Haar biefstukje was bevroren en die van Pim kwam heerlijk gebakken binnen bijvoorbeeld. Maar als je dat luidop zegt is het klagen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:00 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
In het begin was het inderdaad een bikkel die (net als alle rokers) klaagde over sigaretten. Later werd er toch geklaagd over het feit dat Eline en Pim een makkelijkere opdracht kregen dan zij. Dat haar liedje lastiger was dan die van Eline. Dat haar biefstukje bevroren was en die van Pim niet. Dat Jeroen alleen haar geprobeerd heeft te pesten en de rest niet.
Het niet kunnen roken is absoluut de grootste ondermijnende factor. Een meerderheid van de mensen die willen stoppen lukt het niet. En dat is gewoon thuis in de eigen situatie, men kan stress vermijden en hulpmiddelen nemen en nog redden zoveel het niet.quote:In het begin vond ik haar oersterk. Inmiddels vind ik dat echt minder geworden. Misschien een combinatie van niet roken, heimwee, d'r vriend missen en de aanwezigheid van Jeroen.
Nee heul niet...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:07 schreef Scriba het volgende:
Ben ik nu de enige die het leuk zou vinden als Marilin en Pim binnen eens een rondje gaan wachtlopen?
Min 1 in ieder gevalquote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:07 schreef Scriba het volgende:
Ben ik nu de enige die het leuk zou vinden als Marilin en Pim binnen eens een rondje gaan wachtlopen?
Ik ben niet z'n moeder,geef jij Pim advies svp.Je kan het Bobbyquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:53 schreef BobbyRond het volgende:
Het ging net over mond op mond beademing... Pim jongen, gouden kans!
Ik ben net zo'n schijterd als Pim, ik ben meer van het zeuren vanaf de zijlijn ;')
Klopt, inmiddels heeft ze het niet roken volgens mij redelijk geaccepteerd.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:09 schreef Rica het volgende:
Ik vind dat ze het über doet. Had serieus niet verwacht dat ze het niet roken zo goed door zou komen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:07 schreef Scriba het volgende:
Hahaha, ik ga eerst mezelf ff wat stoerder maken op het gebied van vrouwen benaderen, daarna zal ik Pim onder handen nemenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:12 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik ben niet z'n moeder,geef jij Pim advies svp.Je kan het Bobby![]()
Dus? Dat weet je toch dat dat kan gebeuren dat je opeens niet meer kan roken...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:12 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Klopt, inmiddels heeft ze het niet roken volgens mij redelijk geaccepteerd.
Sowieso hebben de rokers, op Renate na, zich vrij kranig gehouden met het weinig roken. Ik rook een pakje per dag, Marielin ook geloof ik, Peter rookt 2 pakjes per dag. Dan ineens naar 2 sigaretten per dag is best een omschakeling.
Zeker weten. Het is ook killing als je wel hebt maar niet weet wanneer je nieuwe krijgt. Die voortdurende onzekerheid. Daarom is het ook steeds een factor (en gespreksonderwerp) geweest als ze wel hadden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:12 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Klopt, inmiddels heeft ze het niet roken volgens mij redelijk geaccepteerd.
Sowieso hebben de rokers, op Renate na, zich vrij kranig gehouden met het weinig roken. Ik rook een pakje per dag, Marielin ook geloof ik, Peter rookt 2 pakjes per dag. Dan ineens naar 2 sigaretten per dag is best een omschakeling.
Ik wist het wel ja... Je hebt mij er ook niet over gehoord volgens mij...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:15 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Dus? Dat weet je toch dat dat kan gebeuren dat je opeens niet meer kan roken...
He hehh ik wil oma worden ,van wie dan ookquote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:14 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Hahaha, ik ga eerst mezelf ff wat stoerder maken op het gebied van vrouwen benaderen, daarna zal ik Pim onder handen nemen
Dat is ook zo, al vind ze het nu wel steeds wat moeilijker worden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:04 schreef BobbyRond het volgende:
Als ik nu zou moeten kiezen, zou ik toch de winst naar Eline of Marielin laten gaan denk ik...
Jeroen heeft echt heel slim een spelletje gespeeld vanaf dag 1, wat het heel leuk om te kijken heeft gemaakt. Hij heeft alleen de 10.000 niet echt nodig voor m'n gevoel. Het is toch een stukje gunnen.
Pim heeft zichzelf te weinig geprofileerd. Jammer, want het is volgens mij echt een topgozer.
Marielin heeft de zwaarste ontberingen gehad voor m'n gevoel en heeft zich heel kranig gehouden (ondanks de mindere houding van nu)
Eline gun ik het denk ik het het meest, omdat zij mij heel positief verrast heeft. Ik had gedacht dat ze gillend weg zou rennen als ze geen spiegeltje meer zou hebben, maar die lacht van Fase 1 tot de finale.
Je profiel zegt dat je een man uit het jaar 0000 bent...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:16 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
He hehh ik wil oma worden ,van wie dan ook
Eenschquote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:18 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat is ook zo, al vind ze het nu wel steeds wat moeilijker worden.
En of Pim zich niet geprofileerd heeft... dat is net wat je wil zien denk ik. Voor mij heeft hij dat wel gedaan. Hij is een stabiele factor daar, die ze goed konden gebruiken maar nu helemaal.
Hij had zo nu en dan wat rebelser mogen zijn, dat wel. Het komt nu wel steeds wat meer, in zijn uitspraken en grapjes.
Het is heel persoonlijk wie je het gunt.
Ik had het Marielin best gegund ook, als ze maar niet zo gezeurd had. En die afgunst telkens op Eline haar opdrachten..... kan zij dat helpen? Het wordt zo gekozen door stemmende streamers.
Een rode .een witte of een sjalotje?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:19 schreef BobbyRond het volgende:
Pim kan inderdaad goed inschatten hoe laat het is... Volgens mij ben ik echt een ui daarin
Pim was meer tot z'n recht gekomen in een rls van 3 maanden...denk ik,maar voor mij niet,Pim moet winnenquote:
Ik voel een polletje opkomenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:21 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Een rode .een witte of een sjalotje?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:21 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Een rode .een witte of een sjalotje?
Zou kunnen. Maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Kan ook goed zijn dat dit Pim is. En ik vind er niks mis meequote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:23 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Pim was meer tot z'n recht gekomen in een rls van 3 maanden...denk ik,maar voor mij niet,Pim moet winnen![]()
Trusten!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:33 schreef mooiiiiii het volgende:
En maar klagen die marielin.vinnd ik echt en alle opdrachten zo onder controle enz enz enz pffffffff
weer over controle ,3 keer pff .nu over de kijkers die alles zien.Pim zegt alles wat ik zeg mag iedereen weten..
Marielin stort haar hart uit en ik wil dat niet meer horen.
dus verslaggevers ,ot mohn.
Ik kan het geklaag niet meer aanhoren van marielinnnnnnnpfffff
Foutje sorryquote:
Alsof dat klagen is.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:33 schreef mooiiiiii het volgende:
En maar klagen die marielin.vind ik echt en alle opdrachten zo onder controle enz enz enz pffffffff
weer over controle ,3 keer pff .nu over de kijkers die alles zien.Pim zegt alles wat ik zeg mag iedereen weten..
Taai inderdaad maar snel af.quote:Marielin stort haar hart uit en ik wil dat niet meer horen.
dus verslaggevers ,ot mohn.
Ik kan het geklaag niet meer aanhoren van marielinnnnnnnpfffff Hoewel .Pim probeert serieus een antwoord te geven..
Iedereen is lief.trustenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:39 schreef Rica het volgende:
[..]
Alsof dat klagen is.
Ze vertelt gewoon over hoe ze die opdracht probeerde vol te houden.
[..]
Taai inderdaad maar snel af.
En Pim is een saaie lul.
Hahahaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 04:01 schreef BobbyRond het volgende:
[ afbeelding ]
Marielin was bang dat de camera haar blote kont zou filmen... Dat is niet gebeurd...
Waarom cap ik dit?!?!
Staar je niet blind op zijn gevoel voor tijden. Op het spoor hoor je op vaste tijden bepaalde berichten. Naast vertrek en aankomst mededelingen, gedurende de uren van passagierstreinen, heb je in de nacht vaak meldingen voor het goederenvervoer en het rangeren.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:58 schreef BobbyRond het volgende:
Wauw, ik sta echt te kijken van Pim zijn biologische klok!
Hij heeft gewoon weer de tijd goed... Onbegrijpelijk...
Ja! Dat gaat wat worden Marielin en Jeroen. Misschien komt er nog wel een ontzettend goed gesprek uit... Dat is dan eigenlijk ook wel weer humor...quote:
Euh, ik zat ook in de Bunker? Dus ja, dat weet ik... Maar ik heb de streams al de hele nacht aan en sinds 2 uur is er geen trein meer gepasseerd. Ik geloof daadwerkelijk dat Pim gewoon een verrassend goede biologische klok heeft.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 04:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Staar je niet blind op zijn gevoel voor tijden. Op het spoor hoor je op vaste tijden bepaalde berichten. Naast vertrek en aankomst mededelingen, gedurende de uren van passagierstreinen, heb je in de nacht vaak meldingen voor het goederenvervoer en het rangeren.
Juist!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 04:07 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ja! Dat gaat wat worden Marielin en Jeroen. Misschien komt er nog wel een ontzettend goed gesprek uit... Dat is dan eigenlijk ook wel weer humor...
En ik hoor de overlevers ook wel eens praten over dat de ene keer wel wat te horen is en een andere keer weer niet...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 04:08 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Euh, ik zat ook in de Bunker? Dus ja, dat weet ik... Maar ik heb de streams al de hele nacht aan en sinds 2 uur is er geen trein meer gepasseerd. Ik geloof daadwerkelijk dat Pim gewoon een verrassend goede biologische klok heeft.
Ben aan het multitaskenquote:
Ow ja, dat dusquote:Op dinsdag 19 mei 2009 04:18 schreef BobbyRond het volgende:
Gesprekken zijn NIET te verstaan!
Regie, aandacht erbij!
Geweldig.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 04:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja Sjet, dat noemen ze windrichting. In m'n studietijd heb ik op zo'n honderd meter daar vandaan gewoond. Soms kon je de wedstrijd in het PSV stadion horen, 'n andere keer leek het wel of je op station Beukenlaan stond. Het station ligt vrij hoog en bij goede/foute wind hoor het, laag in zo'n brandgang naast een kelder, helemaal niet.
Er kwam een hele stroom metquote:Op dinsdag 19 mei 2009 06:40 schreef Nostalgist het volgende:
Mooie gesprekken !
Dat autoritaire gedoe. Dingen die Eline moet doen. Ze vindt het niet leuk.
Jeroen relativeert het allemaal.
"Oeps, daar gaat Mister Ant"quote:Op dinsdag 19 mei 2009 06:55 schreef pullup het volgende:
Eline staat de mieren te volgen die de muur beklimmen en concludeert dat ze op een gegeven moment allemaal naar beneden vallen.
" Het is gewoon een sport om te kijken hoe ver ze komen"
Goedemorgenquote:
Hai Pullup!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:00 schreef pullup het volgende:
[..]
GoedemorgenIk gun haar best haar eigen RLS
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:25 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mogge!
En ik ben blij met jouw streamverslagen!
Kijk bepaald niet nonstop, sterkter nog: heb de stream net aangezet maar wil best af en toe een fotootje neergooienquote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:27 schreef Dottey het volgende:
[..]yahhhhhhh.. en daar doe ik het voor
![]()
beetje jammer van mijn laptop dat rechtermuisje het niet doet in eens
Anders had ik nog caps gemaakt...
Beetje multitaskende vrouw is handig zat.. dus ik zal vanmiddag eens checken tussen alles door of ik die nog kan fixen.
Volgens mij was het andersom bedoeld, haha maar maakt niks uit, valt nu niet veel te cappen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:36 schreef Dottey het volgende:
Dat is zeker altijd leuk.. blijf ik mooie plaatjes zoeken... en kan jij posten
andersom bedoeld.. ik zoom in en uit... en jij schiet?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:46 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Volgens mij was het andersom bedoeld, haha maar maakt niks uit, valt nu niet veel te cappen.
Eline heeft pijn in haar onderrug en Jeroen heeft het koud.
Whatever, wil best af en toe een fotootje neersmijten, dat was de bedoeling toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:49 schreef Dottey het volgende:
[..]
andersom bedoeld.. ik zoom in en uit... en jij schiet?
ik zie jou hier niet zitten...
(zit er al slaapdronken taal hier in mijn teksten.. dat kan kloppen;) )
wisseltje komt dichterbij..
Zo denk ik er ook over, maakt mij langzamerhand ook geen bal uit wie wint, wel grappig trouwens dat gesnurk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:54 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
bikkels he ik had allang binnen gaan liggen
Mij ook niet, zolang het maar niet Jeroen of Marielin isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:56 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over, maakt mij langzamerhand ook geen bal uit wie wint, wel grappig trouwens dat gesnurk.
het maakt mij ook niet uit wie er gaat winnen heb geen favoriet er tussen zitten ...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:56 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over, maakt mij langzamerhand ook geen bal uit wie wint, wel grappig trouwens dat gesnurk.
goedemorgenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:52 schreef koffieleutjuh het volgende:
goeiemorgen ..
zo weer even bijgelezen bij de streamverslagen van dottey
Yep, er is een grote Marielinfan nogal uit zijn/haar dak aan het gaan en ik ga echt mijn geld nu niet inzetten meer.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:58 schreef blomst het volgende:
[..]
Mij ook niet, zolang het maar niet Jeroen of Marielin is
Maar zal wel Marielin worden aan de stemmen te zien.
wat sneu nouquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:34 schreef koffieleutjuh het volgende:
het rantsoen is weer binnen , zelfde soort doos als gister maar dit keer geen snickers en mentos valt ze op .. ze hebben geen lucifers meer dus een warme drank of warm eten zit er niet meer in .
Niet bepaald nee, ik hoor Eline net zeggen: die dingen zijn 3 maanden overtijd.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:42 schreef blomst het volgende:
Legerleiding zorgt niet echt goed voor hun mankracht.
en dan doen knorretje en ik nog niet eens meequote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:06 schreef Kaat38 het volgende:
Yep, er is een grote Marielinfan nogal uit zijn/haar dak aan het gaan
nee, jij doet onnodige stemmenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:49 schreef Danny het volgende:
[..]
en dan doen knorretje en ik nog niet eens mee
Jemig, ik dacht dat het donderdag was, ben ik nu van slag?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:53 schreef moniquemuts het volgende:
goedenmorgen![]()
is er al iets bekend hoe laat de finale vrijdag is en of er nu nog 1 uitgaat voor die tijd
op de brief die jeroen gisteren kreeg bij de geef-jeroen-munitie-om-mee-te-etteren exit van gisteren stond dat iedereen tot de volgende exit in de bunker blijft. Er komt dus nog een exit lijkt me.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:53 schreef moniquemuts het volgende:
goedenmorgen![]()
is er al iets bekend hoe laat de finale vrijdag is en of er nu nog 1 uitgaat voor die tijd
of ze onnodig gaan zijn weet ik niet, zou kunnen. Marielin staat iig deze exit ook gewoon weer op 1quote:
dat kan niet hoor donderdag ben ik er nietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:57 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Jemig, ik dacht dat het donderdag was, ben ik nu van slag?
vind het nu pas leuk eigenlijk en zit bijna op me stoel vast ernstig slaap tekort eigenlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:59 schreef Danny het volgende:
[..]
op de brief die jeroen gisteren kreeg bij de geef-jeroen-munitie-om-mee-te-etteren exit van gisteren stond dat iedereen tot de volgende exit in de bunker blijft. Er komt dus nog een exit lijkt me.
Sowieso snap ik nog niets van die finale. Ik neem aan dat de winnaar gewoon door + en - stemmen wordt bepaald namelijk.
En mijn god was mis ik de beelden van een week geleden toen het nog de bunker was in plaats van platoon
volgens de laatste berichten wordt 't vrijdag geloof ik, maar dat was eerst donderdag dus daar wordt flexibel mee omgegaan geloof ik (geen idee of de deelnemers zomaar een extra dag kunnen trouwens, maar daar wordt kennelijk wel van uitgegaan).quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:00 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
dat kan niet hoor donderdag ben ik er nietik begreep vrijdag vergis ik me nu
Dit toneelstukje was 5 minuten grappig. Helaas gaat het maar doorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:02 schreef blomst het volgende:
Klaarmaken voor inspectie, komt Bart zo weer in zijn apenpakje naar beneden?
Ik kan er alleen maar om lachen op de veelstemmers, Een geluk voor Marielin dat er nog andere stemmers zijn die er veel geld in pompen, zodat haar Micha en haar familie het niet alleen op hoeft te brengen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:00 schreef Danny het volgende:
[..]
of ze onnodig gaan zijn weet ik niet, zou kunnen. Marielin staat iig deze exit ook gewoon weer op 1
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:05 schreef Danny het volgende:
[..]
volgens de laatste berichten wordt 't vrijdag geloof ik, maar dat was eerst donderdag dus daar wordt flexibel mee omgegaan geloof ik (geen idee of de deelnemers zomaar een extra dag kunnen trouwens, maar daar wordt kennelijk wel van uitgegaan).
Ach, laat Bart zijn fantasietje uitleven.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit toneelstukje was 5 minuten grappig. Helaas gaat het maar door
Als het '25 days' is dan is het idd vrijdagquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:00 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
dat kan niet hoor donderdag ben ik er nietik begreep vrijdag vergis ik me nu
Lachwekkend is een passender woordquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit toneelstukje was 5 minuten grappig. Helaas gaat het maar door
dat wordt er in een mum van tijd uitgedrilld. soldaten moeten namelijk minder praten en meer doenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:10 schreef kikkertje46 het volgende:
,ik hoop wel als er een deel 2 komt dat het wat spannender word en dat er mensen inkomen die echt wat te vertellen hebben en beter gebekt zijn
Eerst zien, dan gelovenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:14 schreef Hobby het volgende:
nee een 2 de bunker daar kijk ik zeker niet meer naar .
O, waren de overlevers dan soldaten, dat is nieuw voor me.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:13 schreef Danny het volgende:
[..]
dat wordt er in een mum van tijd uitgedrilld. soldaten moeten namelijk minder praten en meer doen
kan wel zijn maar ze doen niksquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:13 schreef Danny het volgende:
[..]
dat wordt er in een mum van tijd uitgedrilld. soldaten moeten namelijk minder praten en meer doen
Dat dusquote:
zeker weten dat we marielin hoger gaan krijgenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:00 schreef Danny het volgende:
[..]
of ze onnodig gaan zijn weet ik niet, zou kunnen. Marielin staat iig deze exit ook gewoon weer op 1
Nee, 25 days is donderdag. Als je een 4 daagse vakantie bij D reizen boekt is het ook drie nachten. Maar het is vrijdag, staat ook in Danny's bericht over het succes dat weer is gebaseerd op hun persbericht.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:11 schreef D. het volgende:
[..]
Als het '25 days' is dan is het idd vrijdag
Van de redactie hebben we hierover nog geen uitsluitsel gehad
ja vind ik ook hoor en de enigste die ik nu steeds hoor zeuren is elinequote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:16 schreef kikkertje46 het volgende:
[..]
kan wel zijn maar ze doen niks![]()
en ik vind op dit moment dat marielin de grootste prestatie levert doordat ze moet stoppen met roken,ik als roker weet hoe verdomde moeilijk dat is.
oh oke dus niet vanavond , dat wordt nog een extra nachtje bunkeren danquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, 25 days is donderdag. Als je een 4 daagse vakantie bij D reizen boekt is het ook drie nachten. Maar het is vrijdag, staat ook in Danny's bericht over het succes dat weer is gebaseerd op hun persbericht.
Maar de finale is dus vrijdagavond, ik heb Bram er gisteren nog over gesproken.
oke damk je welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, 25 days is donderdag. Als je een 4 daagse vakantie bij D reizen boekt is het ook drie nachten. Maar het is vrijdag, staat ook in Danny's bericht over het succes dat weer is gebaseerd op hun persbericht.
Het is vandaag dinsdag hoorquote:
Als je op de streams van de afgelopen dagen afgaat zou je haast denken van wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:16 schreef blomst het volgende:
[..]
O, waren de overlevers dan soldaten, dat is nieuw voor me.
??quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:16 schreef blomst het volgende:
O, waren de overlevers dan soldaten, dat is nieuw voor me.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:12 schreef Poezewoes het volgende:
Kunnen ze Bart niet naar Afganistan sturen kan hij zich helemaal uitleven met soldaatje spelen.
. Mijn kleinzoon speelt ook soldaatjeen (is gek op die leger printen0 maar dan met plastic soldaatjes maar ja die is pas 11 jaar !
Het is geen 4 daagse vakantiequote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
maar die mag zeuren want die heeft het zwaarquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:20 schreef Quinty. het volgende:
[..]
ja vind ik ook hoor en de enigste die ik nu steeds hoor zeuren is eline
26.quote:
Dan komt elientje te laat terug op haar werkje!quote:
zelfde als gisteren en eergisteren. ze krijgen een opdracht en voeren die zwijgzaam uit, want direct sancties zonder waarschuwing. Als er nog een greintje initiatief was dan is die nu compleet weg, want als ze iets doen dat van het redactielid dat er op dat moment toevallig zit niet mag is het direct sanctie. En aangezien ze niets hebben zal dat neerkomen op een geldboete. Dus ze durven helemaal niets meer nu.quote:
Dat de redaktie soldaatje speelt wil nog niet zeggen dat ze soldaatje zijn, helaas moetenn ze alles wel opvolgen,anders wordt er ws weer geld uit de pot gehaald.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:23 schreef Danny het volgende:
[..]
??
jij kijkt toch ook de streams? ze spelen al een paar dagen soldaatje en boze commandant. Krijgen berichten nu in code, moeten op appel, legerkleding en zwarte-pietenschmink, legerrantsoen, bart in z'n ss-kostuum.
de eerste nacht was leuk. soort van klucht. Was iedereen het wel over eens. Bart dacht goud aangeboord te hebben en draaft nu compleet door imo. En dat blijkt wel. Veel mensen die nacht 1 van fase 3 leuk vonden hebben het soldaatje spelen inmiddels wel gezien. Dit heeft geen hol meer met overleven te maken en nog minder met het hele oorspronkelijke concept.
Moet ze vrijdag alweer beginnen dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan komt elientje te laat terug op haar werkje!
ja belachelijk meteen die sanctie , streng oke maar leuke streams mag het ook nog opleveren en het is 1 duffe bedoeling nuquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:27 schreef Danny het volgende:
[..]
zelfde als gisteren en eergisteren. ze krijgen een opdracht en voeren die zwijgzaam uit, want direct sancties zonder waarschuwing. Als er nog een greintje initiatief was dan is die nu compleet weg, want als ze iets doen dat van het redactielid dat er op dat moment toevallig zit niet mag is het direct sanctie. En aangezien ze niets hebben zal dat neerkomen op een geldboete. Dus ze durven helemaal niets meer nu.
25quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan komt elientje te laat terug op haar werkje!
vooraf weet toch niemand iets? daar zal binnenkort wel een poll over komen ofzo.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:27 schreef Stefan het volgende:
Maar ik begrijp dat niemand weet wanneer de laatste exit is
Had je gisteren ook aan Bram moeten vragenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:27 schreef Stefan het volgende:
Maar ik begrijp dat niemand weet wanneer de laatste exit is
ooooh ja even vergetenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:24 schreef kikkertje46 het volgende:
[..]
maar die mag zeuren want die heeft het zwaar
De vorige exits waren redelijk bekend wanneer het was. Het kan niet zo zijn dat de achterban vanavond thuiskomt en dan ineens ziet dat er over een uur een exit is ofzo.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:30 schreef Danny het volgende:
[..]
vooraf weet toch niemand iets? daar zal binnenkort wel een poll over komen ofzo.
We gaan zien wie de echte bikkels zijn. Het begon te lijken op een BB waar de populairste zal gaan winnen ongeacht de prestaties die geleverd zijn. Een hele groep die Marielin die afgerekende omdat ze zeurde over het roken terwijl ze de hardste opdrachten heeft moeten uitvoeren. En haar totaal de credits niet meer gunden voor de geleverde prestaties. Als dit nodig is dan zij het zo. Saai, misschien maar alles beter dan een onterechte winnaar.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:23 schreef Danny het volgende:
[..]
??
jij kijkt toch ook de streams? ze spelen al een paar dagen soldaatje en boze commandant. Krijgen berichten nu in code, moeten op appel, legerkleding en zwarte-pietenschmink, legerrantsoen, bart in z'n ss-kostuum.
de eerste nacht was leuk. soort van klucht. Was iedereen het wel over eens. Bart dacht goud aangeboord te hebben en draaft nu compleet door imo. En dat blijkt wel. Veel mensen die nacht 1 van fase 3 leuk vonden hebben het soldaatje spelen inmiddels wel gezien. Dit heeft geen hol meer met overleven te maken en nog minder met het hele oorspronkelijke concept.
ooooh jongens de kraan looptquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:33 schreef beequeen het volgende:
Wat is Calimero toch uitgekookt. Een beetje met haar stoffer en blikje rondlopen en Marielin de hele vloer laten dweilen + douche en toilet laten poetsen. Zelf zit ze inmiddels op het toilet haar piepeliemientje met vochtig toiletpapier te wassen. Alles voor het groepsgevoel hè?
en straks roept ze dat ze zjooo moe izsj (zonder haar kaken te bewegen, alsof ze slecht is nagesynchroniseerd)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:33 schreef beequeen het volgende:
Wat is Calimero toch uitgekookt. Een beetje met haar stoffer en blikje rondlopen en Marielin de hele vloer laten dweilen + douche en toilet laten poetsen. Zelf zit ze inmiddels op het toilet haar piepeliemientje met vochtig toiletpapier te wassen. Alles voor het groepsgevoel hè?
commanderen wordt je moe van hoor daar kunnen die hersentjes van eline nog niet zo goed tegenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:34 schreef Danny het volgende:
[..]
en straks roept ze dat ze zjooo moe izsj (zonder haar kaken te bewegen, alsof ze slecht is nagesynchroniseerd)
dat hou je toch wel. ze gaan nu echt niet meer opgeven hoor zo vlak voor de finish. dan heb ik liever de laatste paar dagen nog LEUKE streams. Hoe onbevredigend kan het eindigen met dodelijke saaiheid en een slecht geregisseerd toneelspel over mislukte soldaten en een lachwekkende commandant die nog geen hondje geloofwaardig kan commanderen. Nadeel is ook dat men vooral gaat herinneren dat het 8 dagen kut is geweest. De relatief leuke streams die we eerder hadden is iedereen alweer bijna vergeten. Wat blijft hangen is oorlogje spelen. Wat ze nu doen is volledig gescript natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:34 schreef akveor het volgende:
[..]
We gaan zien wie de echte bikkels zijn. Het begon te lijken op een BB waar de populairste zal gaan winnen ongeacht de prestaties die geleverd zijn. Een hele groep die Marielin die afgerekende omdat ze zeurde over het roken terwijl ze de hardste opdrachten heeft moeten uitvoeren. En haar totaal de credits niet meer gunden voor de geleverde prestaties. Als dit nodig is dan zij het zo. Saai, misschien maar alles beter dan een onterechte winnaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |