Er kwam een hele stroom metquote:Op dinsdag 19 mei 2009 06:40 schreef Nostalgist het volgende:
Mooie gesprekken !
Dat autoritaire gedoe. Dingen die Eline moet doen. Ze vindt het niet leuk.
Jeroen relativeert het allemaal.
"Oeps, daar gaat Mister Ant"quote:Op dinsdag 19 mei 2009 06:55 schreef pullup het volgende:
Eline staat de mieren te volgen die de muur beklimmen en concludeert dat ze op een gegeven moment allemaal naar beneden vallen.
" Het is gewoon een sport om te kijken hoe ver ze komen"
Goedemorgenquote:
Hai Pullup!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:00 schreef pullup het volgende:
[..]
GoedemorgenIk gun haar best haar eigen RLS
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:25 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mogge!
En ik ben blij met jouw streamverslagen!
Kijk bepaald niet nonstop, sterkter nog: heb de stream net aangezet maar wil best af en toe een fotootje neergooienquote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:27 schreef Dottey het volgende:
[..]yahhhhhhh.. en daar doe ik het voor
![]()
beetje jammer van mijn laptop dat rechtermuisje het niet doet in eens
Anders had ik nog caps gemaakt...
Beetje multitaskende vrouw is handig zat.. dus ik zal vanmiddag eens checken tussen alles door of ik die nog kan fixen.
Volgens mij was het andersom bedoeld, haha maar maakt niks uit, valt nu niet veel te cappen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:36 schreef Dottey het volgende:
Dat is zeker altijd leuk.. blijf ik mooie plaatjes zoeken... en kan jij posten
andersom bedoeld.. ik zoom in en uit... en jij schiet?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:46 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Volgens mij was het andersom bedoeld, haha maar maakt niks uit, valt nu niet veel te cappen.
Eline heeft pijn in haar onderrug en Jeroen heeft het koud.
Whatever, wil best af en toe een fotootje neersmijten, dat was de bedoeling toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:49 schreef Dottey het volgende:
[..]
andersom bedoeld.. ik zoom in en uit... en jij schiet?
ik zie jou hier niet zitten...
(zit er al slaapdronken taal hier in mijn teksten.. dat kan kloppen;) )
wisseltje komt dichterbij..
Zo denk ik er ook over, maakt mij langzamerhand ook geen bal uit wie wint, wel grappig trouwens dat gesnurk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:54 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
bikkels he ik had allang binnen gaan liggen
Mij ook niet, zolang het maar niet Jeroen of Marielin isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:56 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over, maakt mij langzamerhand ook geen bal uit wie wint, wel grappig trouwens dat gesnurk.
het maakt mij ook niet uit wie er gaat winnen heb geen favoriet er tussen zitten ...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:56 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over, maakt mij langzamerhand ook geen bal uit wie wint, wel grappig trouwens dat gesnurk.
goedemorgenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:52 schreef koffieleutjuh het volgende:
goeiemorgen ..
zo weer even bijgelezen bij de streamverslagen van dottey
Yep, er is een grote Marielinfan nogal uit zijn/haar dak aan het gaan en ik ga echt mijn geld nu niet inzetten meer.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:58 schreef blomst het volgende:
[..]
Mij ook niet, zolang het maar niet Jeroen of Marielin is
Maar zal wel Marielin worden aan de stemmen te zien.
wat sneu nouquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:34 schreef koffieleutjuh het volgende:
het rantsoen is weer binnen , zelfde soort doos als gister maar dit keer geen snickers en mentos valt ze op .. ze hebben geen lucifers meer dus een warme drank of warm eten zit er niet meer in .
Niet bepaald nee, ik hoor Eline net zeggen: die dingen zijn 3 maanden overtijd.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:42 schreef blomst het volgende:
Legerleiding zorgt niet echt goed voor hun mankracht.
en dan doen knorretje en ik nog niet eens meequote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:06 schreef Kaat38 het volgende:
Yep, er is een grote Marielinfan nogal uit zijn/haar dak aan het gaan
nee, jij doet onnodige stemmenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:49 schreef Danny het volgende:
[..]
en dan doen knorretje en ik nog niet eens mee
Jemig, ik dacht dat het donderdag was, ben ik nu van slag?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:53 schreef moniquemuts het volgende:
goedenmorgen![]()
is er al iets bekend hoe laat de finale vrijdag is en of er nu nog 1 uitgaat voor die tijd
op de brief die jeroen gisteren kreeg bij de geef-jeroen-munitie-om-mee-te-etteren exit van gisteren stond dat iedereen tot de volgende exit in de bunker blijft. Er komt dus nog een exit lijkt me.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:53 schreef moniquemuts het volgende:
goedenmorgen![]()
is er al iets bekend hoe laat de finale vrijdag is en of er nu nog 1 uitgaat voor die tijd
of ze onnodig gaan zijn weet ik niet, zou kunnen. Marielin staat iig deze exit ook gewoon weer op 1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |