wat sneu nouquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:34 schreef koffieleutjuh het volgende:
het rantsoen is weer binnen , zelfde soort doos als gister maar dit keer geen snickers en mentos valt ze op .. ze hebben geen lucifers meer dus een warme drank of warm eten zit er niet meer in .
Niet bepaald nee, ik hoor Eline net zeggen: die dingen zijn 3 maanden overtijd.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:42 schreef blomst het volgende:
Legerleiding zorgt niet echt goed voor hun mankracht.
en dan doen knorretje en ik nog niet eens meequote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:06 schreef Kaat38 het volgende:
Yep, er is een grote Marielinfan nogal uit zijn/haar dak aan het gaan
nee, jij doet onnodige stemmenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:49 schreef Danny het volgende:
[..]
en dan doen knorretje en ik nog niet eens mee
Jemig, ik dacht dat het donderdag was, ben ik nu van slag?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:53 schreef moniquemuts het volgende:
goedenmorgen![]()
is er al iets bekend hoe laat de finale vrijdag is en of er nu nog 1 uitgaat voor die tijd
op de brief die jeroen gisteren kreeg bij de geef-jeroen-munitie-om-mee-te-etteren exit van gisteren stond dat iedereen tot de volgende exit in de bunker blijft. Er komt dus nog een exit lijkt me.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:53 schreef moniquemuts het volgende:
goedenmorgen![]()
is er al iets bekend hoe laat de finale vrijdag is en of er nu nog 1 uitgaat voor die tijd
of ze onnodig gaan zijn weet ik niet, zou kunnen. Marielin staat iig deze exit ook gewoon weer op 1quote:
dat kan niet hoor donderdag ben ik er nietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:57 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Jemig, ik dacht dat het donderdag was, ben ik nu van slag?
vind het nu pas leuk eigenlijk en zit bijna op me stoel vast ernstig slaap tekort eigenlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:59 schreef Danny het volgende:
[..]
op de brief die jeroen gisteren kreeg bij de geef-jeroen-munitie-om-mee-te-etteren exit van gisteren stond dat iedereen tot de volgende exit in de bunker blijft. Er komt dus nog een exit lijkt me.
Sowieso snap ik nog niets van die finale. Ik neem aan dat de winnaar gewoon door + en - stemmen wordt bepaald namelijk.
En mijn god was mis ik de beelden van een week geleden toen het nog de bunker was in plaats van platoon
volgens de laatste berichten wordt 't vrijdag geloof ik, maar dat was eerst donderdag dus daar wordt flexibel mee omgegaan geloof ik (geen idee of de deelnemers zomaar een extra dag kunnen trouwens, maar daar wordt kennelijk wel van uitgegaan).quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:00 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
dat kan niet hoor donderdag ben ik er nietik begreep vrijdag vergis ik me nu
Dit toneelstukje was 5 minuten grappig. Helaas gaat het maar doorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:02 schreef blomst het volgende:
Klaarmaken voor inspectie, komt Bart zo weer in zijn apenpakje naar beneden?
Ik kan er alleen maar om lachen op de veelstemmers, Een geluk voor Marielin dat er nog andere stemmers zijn die er veel geld in pompen, zodat haar Micha en haar familie het niet alleen op hoeft te brengen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:00 schreef Danny het volgende:
[..]
of ze onnodig gaan zijn weet ik niet, zou kunnen. Marielin staat iig deze exit ook gewoon weer op 1
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:05 schreef Danny het volgende:
[..]
volgens de laatste berichten wordt 't vrijdag geloof ik, maar dat was eerst donderdag dus daar wordt flexibel mee omgegaan geloof ik (geen idee of de deelnemers zomaar een extra dag kunnen trouwens, maar daar wordt kennelijk wel van uitgegaan).
Ach, laat Bart zijn fantasietje uitleven.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit toneelstukje was 5 minuten grappig. Helaas gaat het maar door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |