Als het '25 days' is dan is het idd vrijdagquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:00 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
dat kan niet hoor donderdag ben ik er nietik begreep vrijdag vergis ik me nu
Lachwekkend is een passender woordquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit toneelstukje was 5 minuten grappig. Helaas gaat het maar door
dat wordt er in een mum van tijd uitgedrilld. soldaten moeten namelijk minder praten en meer doenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:10 schreef kikkertje46 het volgende:
,ik hoop wel als er een deel 2 komt dat het wat spannender word en dat er mensen inkomen die echt wat te vertellen hebben en beter gebekt zijn
Eerst zien, dan gelovenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:14 schreef Hobby het volgende:
nee een 2 de bunker daar kijk ik zeker niet meer naar .
O, waren de overlevers dan soldaten, dat is nieuw voor me.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:13 schreef Danny het volgende:
[..]
dat wordt er in een mum van tijd uitgedrilld. soldaten moeten namelijk minder praten en meer doen
kan wel zijn maar ze doen niksquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:13 schreef Danny het volgende:
[..]
dat wordt er in een mum van tijd uitgedrilld. soldaten moeten namelijk minder praten en meer doen
Dat dusquote:
zeker weten dat we marielin hoger gaan krijgenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:00 schreef Danny het volgende:
[..]
of ze onnodig gaan zijn weet ik niet, zou kunnen. Marielin staat iig deze exit ook gewoon weer op 1
Nee, 25 days is donderdag. Als je een 4 daagse vakantie bij D reizen boekt is het ook drie nachten. Maar het is vrijdag, staat ook in Danny's bericht over het succes dat weer is gebaseerd op hun persbericht.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:11 schreef D. het volgende:
[..]
Als het '25 days' is dan is het idd vrijdag
Van de redactie hebben we hierover nog geen uitsluitsel gehad
ja vind ik ook hoor en de enigste die ik nu steeds hoor zeuren is elinequote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:16 schreef kikkertje46 het volgende:
[..]
kan wel zijn maar ze doen niks![]()
en ik vind op dit moment dat marielin de grootste prestatie levert doordat ze moet stoppen met roken,ik als roker weet hoe verdomde moeilijk dat is.
oh oke dus niet vanavond , dat wordt nog een extra nachtje bunkeren danquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, 25 days is donderdag. Als je een 4 daagse vakantie bij D reizen boekt is het ook drie nachten. Maar het is vrijdag, staat ook in Danny's bericht over het succes dat weer is gebaseerd op hun persbericht.
Maar de finale is dus vrijdagavond, ik heb Bram er gisteren nog over gesproken.
oke damk je welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, 25 days is donderdag. Als je een 4 daagse vakantie bij D reizen boekt is het ook drie nachten. Maar het is vrijdag, staat ook in Danny's bericht over het succes dat weer is gebaseerd op hun persbericht.
Maar de finale is dus vrijdagavond, ik heb Bram er gisteren nog over gesproken.
Het is vandaag dinsdag hoorquote:
Als je op de streams van de afgelopen dagen afgaat zou je haast denken van wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:16 schreef blomst het volgende:
[..]
O, waren de overlevers dan soldaten, dat is nieuw voor me.
??quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:16 schreef blomst het volgende:
O, waren de overlevers dan soldaten, dat is nieuw voor me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |