Pim was meer tot z'n recht gekomen in een rls van 3 maanden...denk ik,maar voor mij niet,Pim moet winnenquote:
Ik voel een polletje opkomenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:21 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Een rode .een witte of een sjalotje?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:21 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Een rode .een witte of een sjalotje?
Zou kunnen. Maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Kan ook goed zijn dat dit Pim is. En ik vind er niks mis meequote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:23 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Pim was meer tot z'n recht gekomen in een rls van 3 maanden...denk ik,maar voor mij niet,Pim moet winnen![]()
Trusten!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:33 schreef mooiiiiii het volgende:
En maar klagen die marielin.vinnd ik echt en alle opdrachten zo onder controle enz enz enz pffffffff
weer over controle ,3 keer pff .nu over de kijkers die alles zien.Pim zegt alles wat ik zeg mag iedereen weten..
Marielin stort haar hart uit en ik wil dat niet meer horen.
dus verslaggevers ,ot mohn.
Ik kan het geklaag niet meer aanhoren van marielinnnnnnnpfffff
Foutje sorryquote:
Alsof dat klagen is.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:33 schreef mooiiiiii het volgende:
En maar klagen die marielin.vind ik echt en alle opdrachten zo onder controle enz enz enz pffffffff
weer over controle ,3 keer pff .nu over de kijkers die alles zien.Pim zegt alles wat ik zeg mag iedereen weten..
Taai inderdaad maar snel af.quote:Marielin stort haar hart uit en ik wil dat niet meer horen.
dus verslaggevers ,ot mohn.
Ik kan het geklaag niet meer aanhoren van marielinnnnnnnpfffff Hoewel .Pim probeert serieus een antwoord te geven..
Iedereen is lief.trustenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:39 schreef Rica het volgende:
[..]
Alsof dat klagen is.
Ze vertelt gewoon over hoe ze die opdracht probeerde vol te houden.
[..]
Taai inderdaad maar snel af.
En Pim is een saaie lul.
Hahahaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 04:01 schreef BobbyRond het volgende:
[ afbeelding ]
Marielin was bang dat de camera haar blote kont zou filmen... Dat is niet gebeurd...
Waarom cap ik dit?!?!
Staar je niet blind op zijn gevoel voor tijden. Op het spoor hoor je op vaste tijden bepaalde berichten. Naast vertrek en aankomst mededelingen, gedurende de uren van passagierstreinen, heb je in de nacht vaak meldingen voor het goederenvervoer en het rangeren.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:58 schreef BobbyRond het volgende:
Wauw, ik sta echt te kijken van Pim zijn biologische klok!
Hij heeft gewoon weer de tijd goed... Onbegrijpelijk...
Ja! Dat gaat wat worden Marielin en Jeroen. Misschien komt er nog wel een ontzettend goed gesprek uit... Dat is dan eigenlijk ook wel weer humor...quote:
Euh, ik zat ook in de Bunker? Dus ja, dat weet ik... Maar ik heb de streams al de hele nacht aan en sinds 2 uur is er geen trein meer gepasseerd. Ik geloof daadwerkelijk dat Pim gewoon een verrassend goede biologische klok heeft.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 04:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Staar je niet blind op zijn gevoel voor tijden. Op het spoor hoor je op vaste tijden bepaalde berichten. Naast vertrek en aankomst mededelingen, gedurende de uren van passagierstreinen, heb je in de nacht vaak meldingen voor het goederenvervoer en het rangeren.
Juist!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 04:07 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ja! Dat gaat wat worden Marielin en Jeroen. Misschien komt er nog wel een ontzettend goed gesprek uit... Dat is dan eigenlijk ook wel weer humor...
En ik hoor de overlevers ook wel eens praten over dat de ene keer wel wat te horen is en een andere keer weer niet...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 04:08 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Euh, ik zat ook in de Bunker? Dus ja, dat weet ik... Maar ik heb de streams al de hele nacht aan en sinds 2 uur is er geen trein meer gepasseerd. Ik geloof daadwerkelijk dat Pim gewoon een verrassend goede biologische klok heeft.
Ben aan het multitaskenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |