jaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:48 schreef BobbyRond het volgende:
Ik denk dat de 1400 stemmen hoofdzakelijk van Marielin d'r achterban zijn. Waarschijnlijk om te ontmoedigen dat mensen haar van de 3e plaats met een bak minnen op de 4e plaats zetten om de nummer 4 te sparen... (volg je het nog?)
maar toen Peter het doelwit was, wist ze precies te vertellen hoe verkeerd hij reageerde, hoe hij Jeroen moest negeren etc. Ze doet exact hetzelfde als Peter, laat zich op de kast jagen, gaat overal op in enz. niet erg geloofwaardig meer, ze kan er zelf niet tegen. Jeroen pest niet eens, in mijn ogen, beetje plagen, beetje kijken hoe ze reageert, gutquote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:00 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
In het begin was het inderdaad een bikkel die (net als alle rokers) klaagde over sigaretten. Later werd er toch geklaagd over het feit dat Eline en Pim een makkelijkere opdracht kregen dan zij. Dat haar liedje lastiger was dan die van Eline. Dat haar biefstukje bevroren was en die van Pim niet. Dat Jeroen alleen haar geprobeerd heeft te pesten en de rest niet.
In het begin vond ik haar oersterk. Inmiddels vind ik dat echt minder geworden. Misschien een combinatie van niet roken, heimwee, d'r vriend missen en de aanwezigheid van Jeroen.
Pim is een topgozer en Eline lacht tot in de finale dus Pim en Eline in de finale lijkt mij.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:04 schreef BobbyRond het volgende:
Als ik nu zou moeten kiezen, zou ik toch de winst naar Eline of Marielin laten gaan denk ik...
Jeroen heeft echt heel slim een spelletje gespeeld vanaf dag 1, wat het heel leuk om te kijken heeft gemaakt. Hij heeft alleen de 10.000 niet echt nodig voor m'n gevoel. Het is toch een stukje gunnen.
Pim heeft zichzelf te weinig geprofileerd. Jammer, want het is volgens mij echt een topgozer.
Marielin heeft de zwaarste ontberingen gehad voor m'n gevoel en heeft zich heel kranig gehouden (ondanks de mindere houding van nu)
Eline gun ik het denk ik het het meest, omdat zij mij heel positief verrast heeft. Ik had gedacht dat ze gillend weg zou rennen als ze geen spiegeltje meer zou hebben, maar die lacht van Fase 1 tot de finale.
Dat zijn imo constateringen van dr en ook vrij juiste. Haar biefstukje was bevroren en die van Pim kwam heerlijk gebakken binnen bijvoorbeeld. Maar als je dat luidop zegt is het klagen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:00 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
In het begin was het inderdaad een bikkel die (net als alle rokers) klaagde over sigaretten. Later werd er toch geklaagd over het feit dat Eline en Pim een makkelijkere opdracht kregen dan zij. Dat haar liedje lastiger was dan die van Eline. Dat haar biefstukje bevroren was en die van Pim niet. Dat Jeroen alleen haar geprobeerd heeft te pesten en de rest niet.
Het niet kunnen roken is absoluut de grootste ondermijnende factor. Een meerderheid van de mensen die willen stoppen lukt het niet. En dat is gewoon thuis in de eigen situatie, men kan stress vermijden en hulpmiddelen nemen en nog redden zoveel het niet.quote:In het begin vond ik haar oersterk. Inmiddels vind ik dat echt minder geworden. Misschien een combinatie van niet roken, heimwee, d'r vriend missen en de aanwezigheid van Jeroen.
Nee heul niet...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:07 schreef Scriba het volgende:
Ben ik nu de enige die het leuk zou vinden als Marilin en Pim binnen eens een rondje gaan wachtlopen?
Min 1 in ieder gevalquote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:07 schreef Scriba het volgende:
Ben ik nu de enige die het leuk zou vinden als Marilin en Pim binnen eens een rondje gaan wachtlopen?
Ik ben niet z'n moeder,geef jij Pim advies svp.Je kan het Bobbyquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:53 schreef BobbyRond het volgende:
Het ging net over mond op mond beademing... Pim jongen, gouden kans!
Ik ben net zo'n schijterd als Pim, ik ben meer van het zeuren vanaf de zijlijn ;')
Klopt, inmiddels heeft ze het niet roken volgens mij redelijk geaccepteerd.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:09 schreef Rica het volgende:
Ik vind dat ze het über doet. Had serieus niet verwacht dat ze het niet roken zo goed door zou komen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:07 schreef Scriba het volgende:
Hahaha, ik ga eerst mezelf ff wat stoerder maken op het gebied van vrouwen benaderen, daarna zal ik Pim onder handen nemenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:12 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik ben niet z'n moeder,geef jij Pim advies svp.Je kan het Bobby![]()
Dus? Dat weet je toch dat dat kan gebeuren dat je opeens niet meer kan roken...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:12 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Klopt, inmiddels heeft ze het niet roken volgens mij redelijk geaccepteerd.
Sowieso hebben de rokers, op Renate na, zich vrij kranig gehouden met het weinig roken. Ik rook een pakje per dag, Marielin ook geloof ik, Peter rookt 2 pakjes per dag. Dan ineens naar 2 sigaretten per dag is best een omschakeling.
Zeker weten. Het is ook killing als je wel hebt maar niet weet wanneer je nieuwe krijgt. Die voortdurende onzekerheid. Daarom is het ook steeds een factor (en gespreksonderwerp) geweest als ze wel hadden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:12 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Klopt, inmiddels heeft ze het niet roken volgens mij redelijk geaccepteerd.
Sowieso hebben de rokers, op Renate na, zich vrij kranig gehouden met het weinig roken. Ik rook een pakje per dag, Marielin ook geloof ik, Peter rookt 2 pakjes per dag. Dan ineens naar 2 sigaretten per dag is best een omschakeling.
Ik wist het wel ja... Je hebt mij er ook niet over gehoord volgens mij...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:15 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Dus? Dat weet je toch dat dat kan gebeuren dat je opeens niet meer kan roken...
He hehh ik wil oma worden ,van wie dan ookquote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:14 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Hahaha, ik ga eerst mezelf ff wat stoerder maken op het gebied van vrouwen benaderen, daarna zal ik Pim onder handen nemen
Dat is ook zo, al vind ze het nu wel steeds wat moeilijker worden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:04 schreef BobbyRond het volgende:
Als ik nu zou moeten kiezen, zou ik toch de winst naar Eline of Marielin laten gaan denk ik...
Jeroen heeft echt heel slim een spelletje gespeeld vanaf dag 1, wat het heel leuk om te kijken heeft gemaakt. Hij heeft alleen de 10.000 niet echt nodig voor m'n gevoel. Het is toch een stukje gunnen.
Pim heeft zichzelf te weinig geprofileerd. Jammer, want het is volgens mij echt een topgozer.
Marielin heeft de zwaarste ontberingen gehad voor m'n gevoel en heeft zich heel kranig gehouden (ondanks de mindere houding van nu)
Eline gun ik het denk ik het het meest, omdat zij mij heel positief verrast heeft. Ik had gedacht dat ze gillend weg zou rennen als ze geen spiegeltje meer zou hebben, maar die lacht van Fase 1 tot de finale.
Je profiel zegt dat je een man uit het jaar 0000 bent...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:16 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
He hehh ik wil oma worden ,van wie dan ook
Eenschquote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:18 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat is ook zo, al vind ze het nu wel steeds wat moeilijker worden.
En of Pim zich niet geprofileerd heeft... dat is net wat je wil zien denk ik. Voor mij heeft hij dat wel gedaan. Hij is een stabiele factor daar, die ze goed konden gebruiken maar nu helemaal.
Hij had zo nu en dan wat rebelser mogen zijn, dat wel. Het komt nu wel steeds wat meer, in zijn uitspraken en grapjes.
Het is heel persoonlijk wie je het gunt.
Ik had het Marielin best gegund ook, als ze maar niet zo gezeurd had. En die afgunst telkens op Eline haar opdrachten..... kan zij dat helpen? Het wordt zo gekozen door stemmende streamers.
Een rode .een witte of een sjalotje?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:19 schreef BobbyRond het volgende:
Pim kan inderdaad goed inschatten hoe laat het is... Volgens mij ben ik echt een ui daarin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |