abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69176992
Als ik nu zou moeten kiezen, zou ik toch de winst naar Eline of Marielin laten gaan denk ik...

Jeroen heeft echt heel slim een spelletje gespeeld vanaf dag 1, wat het heel leuk om te kijken heeft gemaakt. Hij heeft alleen de 10.000 niet echt nodig voor m'n gevoel. Het is toch een stukje gunnen.
Pim heeft zichzelf te weinig geprofileerd. Jammer, want het is volgens mij echt een topgozer.
Marielin heeft de zwaarste ontberingen gehad voor m'n gevoel en heeft zich heel kranig gehouden (ondanks de mindere houding van nu)
Eline gun ik het denk ik het het meest, omdat zij mij heel positief verrast heeft. Ik had gedacht dat ze gillend weg zou rennen als ze geen spiegeltje meer zou hebben, maar die lacht van Fase 1 tot de finale.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 03:04:04 #127
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69176993
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 02:48 schreef BobbyRond het volgende:
Ik denk dat de 1400 stemmen hoofdzakelijk van Marielin d'r achterban zijn. Waarschijnlijk om te ontmoedigen dat mensen haar van de 3e plaats met een bak minnen op de 4e plaats zetten om de nummer 4 te sparen... (volg je het nog?)
ja
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_69176997
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 03:00 schreef BobbyRond het volgende:

[..]

In het begin was het inderdaad een bikkel die (net als alle rokers) klaagde over sigaretten. Later werd er toch geklaagd over het feit dat Eline en Pim een makkelijkere opdracht kregen dan zij. Dat haar liedje lastiger was dan die van Eline. Dat haar biefstukje bevroren was en die van Pim niet. Dat Jeroen alleen haar geprobeerd heeft te pesten en de rest niet.

In het begin vond ik haar oersterk. Inmiddels vind ik dat echt minder geworden. Misschien een combinatie van niet roken, heimwee, d'r vriend missen en de aanwezigheid van Jeroen.
maar toen Peter het doelwit was, wist ze precies te vertellen hoe verkeerd hij reageerde, hoe hij Jeroen moest negeren etc. Ze doet exact hetzelfde als Peter, laat zich op de kast jagen, gaat overal op in enz. niet erg geloofwaardig meer, ze kan er zelf niet tegen. Jeroen pest niet eens, in mijn ogen, beetje plagen, beetje kijken hoe ze reageert, gut ogut
  dinsdag 19 mei 2009 @ 03:06:53 #129
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69176999
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 03:04 schreef BobbyRond het volgende:
Als ik nu zou moeten kiezen, zou ik toch de winst naar Eline of Marielin laten gaan denk ik...

Jeroen heeft echt heel slim een spelletje gespeeld vanaf dag 1, wat het heel leuk om te kijken heeft gemaakt. Hij heeft alleen de 10.000 niet echt nodig voor m'n gevoel. Het is toch een stukje gunnen.
Pim heeft zichzelf te weinig geprofileerd. Jammer, want het is volgens mij echt een topgozer.
Marielin heeft de zwaarste ontberingen gehad voor m'n gevoel en heeft zich heel kranig gehouden (ondanks de mindere houding van nu)
Eline gun ik het denk ik het het meest, omdat zij mij heel positief verrast heeft. Ik had gedacht dat ze gillend weg zou rennen als ze geen spiegeltje meer zou hebben, maar die lacht van Fase 1 tot de finale.
Pim is een topgozer en Eline lacht tot in de finale dus Pim en Eline in de finale lijkt mij.
En dat gaat gebeuren ook .Mark my words
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_69177001
Ben ik nu de enige die het leuk zou vinden als Marilin en Pim binnen eens een rondje gaan wachtlopen?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 03:09:06 #131
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69177004
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 03:00 schreef BobbyRond het volgende:

[..]

In het begin was het inderdaad een bikkel die (net als alle rokers) klaagde over sigaretten. Later werd er toch geklaagd over het feit dat Eline en Pim een makkelijkere opdracht kregen dan zij. Dat haar liedje lastiger was dan die van Eline. Dat haar biefstukje bevroren was en die van Pim niet. Dat Jeroen alleen haar geprobeerd heeft te pesten en de rest niet.
Dat zijn imo constateringen van dr en ook vrij juiste. Haar biefstukje was bevroren en die van Pim kwam heerlijk gebakken binnen bijvoorbeeld. Maar als je dat luidop zegt is het klagen?
quote:
In het begin vond ik haar oersterk. Inmiddels vind ik dat echt minder geworden. Misschien een combinatie van niet roken, heimwee, d'r vriend missen en de aanwezigheid van Jeroen.
Het niet kunnen roken is absoluut de grootste ondermijnende factor. Een meerderheid van de mensen die willen stoppen lukt het niet. En dat is gewoon thuis in de eigen situatie, men kan stress vermijden en hulpmiddelen nemen en nog redden zoveel het niet.

Ik vind dat ze het über doet. Had serieus niet verwacht dat ze het niet roken zo goed door zou komen.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_69177005
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 03:07 schreef Scriba het volgende:
Ben ik nu de enige die het leuk zou vinden als Marilin en Pim binnen eens een rondje gaan wachtlopen?
Nee heul niet...

SPANNEND
  dinsdag 19 mei 2009 @ 03:09:55 #133
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69177006
quote:
Min 1 in ieder geval
  dinsdag 19 mei 2009 @ 03:12:19 #134
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69177008
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 01:53 schreef BobbyRond het volgende:
Het ging net over mond op mond beademing... Pim jongen, gouden kans!

Ik ben net zo'n schijterd als Pim, ik ben meer van het zeuren vanaf de zijlijn ;')
Ik ben niet z'n moeder,geef jij Pim advies svp.Je kan het Bobby
pi_69177009
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 03:09 schreef Rica het volgende:

Ik vind dat ze het über doet. Had serieus niet verwacht dat ze het niet roken zo goed door zou komen.
Klopt, inmiddels heeft ze het niet roken volgens mij redelijk geaccepteerd.

Sowieso hebben de rokers, op Renate na, zich vrij kranig gehouden met het weinig roken. Ik rook een pakje per dag, Marielin ook geloof ik, Peter rookt 2 pakjes per dag. Dan ineens naar 2 sigaretten per dag is best een omschakeling.
pi_69177010
quote:
count me in
pi_69177015
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 03:12 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

Ik ben niet z'n moeder,geef jij Pim advies svp.Je kan het Bobby
Hahaha, ik ga eerst mezelf ff wat stoerder maken op het gebied van vrouwen benaderen, daarna zal ik Pim onder handen nemen
  dinsdag 19 mei 2009 @ 03:15:20 #138
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69177019
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 03:12 schreef BobbyRond het volgende:

[..]

Sowieso hebben de rokers, op Renate na, zich vrij kranig gehouden met het weinig roken. Ik rook een pakje per dag, Marielin ook geloof ik, Peter rookt 2 pakjes per dag. Dan ineens naar 2 sigaretten per dag is best een omschakeling.
Dus? Dat weet je toch dat dat kan gebeuren dat je opeens niet meer kan roken...
pi_69177022
het openstaan van de luiken zou trouwens ook wel eens iets te maken kunnen hebben met vluchtwegen lijkt me.... En dat zou betekenen dat ze wel een sanctie krijgen voor het rondelopen.
pi_69177023
Marielin moet volgens mij onwijs nodig kekken... Wordt de eerste buiten-poeper een feit?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 03:16:11 #141
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69177026
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 03:12 schreef BobbyRond het volgende:

[..]

Zeker weten. Het is ook killing als je wel hebt maar niet weet wanneer je nieuwe krijgt. Die voortdurende onzekerheid. Daarom is het ook steeds een factor (en gespreksonderwerp) geweest als ze wel hadden.

Ze hebben trouwens enorm mazzel met de regen gehad. Het heeft hier het weekend en gister flink geplenst inclusief een hoosbuitje.

om het even over een hele andere boed te gooein
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_69177027
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 03:15 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

Dus? Dat weet je toch dat dat kan gebeuren dat je opeens niet meer kan roken...
Ik wist het wel ja... Je hebt mij er ook niet over gehoord volgens mij...

Peter had de boel het meest onderschat denk ik...
  dinsdag 19 mei 2009 @ 03:16:47 #143
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69177028
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 03:14 schreef BobbyRond het volgende:

[..]

Hahaha, ik ga eerst mezelf ff wat stoerder maken op het gebied van vrouwen benaderen, daarna zal ik Pim onder handen nemen
He hehh ik wil oma worden ,van wie dan ook
pi_69177029
Aarrgh.
Dat wordt wachten op Jeroen, voor een kleine kans dat hij het er wel op zal wagen naar binnen te gaan.
pi_69177031
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 03:04 schreef BobbyRond het volgende:

Dat is ook zo, al vind ze het nu wel steeds wat moeilijker worden.
En of Pim zich niet geprofileerd heeft... dat is net wat je wil zien denk ik. Voor mij heeft hij dat wel gedaan. Hij is een stabiele factor daar, die ze goed konden gebruiken maar nu helemaal.
Hij had zo nu en dan wat rebelser mogen zijn, dat wel. Het komt nu wel steeds wat meer, in zijn uitspraken en grapjes.
Het is heel persoonlijk wie je het gunt.
Ik had het Marielin best gegund ook, als ze maar niet zo gezeurd had. En die afgunst telkens op Eline haar opdrachten..... kan zij dat helpen? Het wordt zo gekozen door stemmende streamers.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 03:18:39 #146
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69177032
Ik moet zo lachen ha ha ,leuk hoor en ontspannend de bunker lolll
pi_69177034
Pim kan inderdaad goed inschatten hoe laat het is... Volgens mij ben ik echt een ui daarin
pi_69177038
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 03:16 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

He hehh ik wil oma worden ,van wie dan ook
Je profiel zegt dat je een man uit het jaar 0000 bent...
pi_69177040
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 03:18 schreef Sjet het volgende:

[..]

Dat is ook zo, al vind ze het nu wel steeds wat moeilijker worden.
En of Pim zich niet geprofileerd heeft... dat is net wat je wil zien denk ik. Voor mij heeft hij dat wel gedaan. Hij is een stabiele factor daar, die ze goed konden gebruiken maar nu helemaal.
Hij had zo nu en dan wat rebelser mogen zijn, dat wel. Het komt nu wel steeds wat meer, in zijn uitspraken en grapjes.
Het is heel persoonlijk wie je het gunt.
Ik had het Marielin best gegund ook, als ze maar niet zo gezeurd had. En die afgunst telkens op Eline haar opdrachten..... kan zij dat helpen? Het wordt zo gekozen door stemmende streamers.
Eensch
  dinsdag 19 mei 2009 @ 03:21:44 #150
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69177041
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 03:19 schreef BobbyRond het volgende:
Pim kan inderdaad goed inschatten hoe laat het is... Volgens mij ben ik echt een ui daarin
Een rode .een witte of een sjalotje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')