Maar Jeroen heeft nog het voordeel dat hij een langere ruk kan maken nu.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:32 schreef bosb het volgende:
[..]
Klopt, Marielin en Jeroen hebben duidelijk kortere slaap omdat ze pas om 0.19 ofzo naar buiten gingen. Ze hadden beter de eerste wissel om 2.11 en de tweede om 4.04 kunnen doen. Alhoewel Jeroen dan net zo goed meer benadeeld was....
Dankjequote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:35 schreef snetje het volgende:
veel plezier nog voor de nachtwacht hier ...
Bizar !quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vanaf 23:00 uur gisteravond, drieënhalf uur geleden, heeft Marielin meer dan 1400 plus stemmen ontvangen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind Marielin best wel lief ,maar dat zeuren..dat kan ik nog veel beter en ik wil liever positieve dingen zien..Zo zie je maar .Het is maar net hoe de hoed op een streamer staat..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:31 schreef BobbyRond het volgende:
Marielin kon zich op school niet in groepjes vinden, maar in de Bunker staat het hoog in het vaandel... Ook raar dan...
Met support zit het wel goed. Als het de regie tenminste niet lukt om haar het leven zo zuur te maken dat ze vrijwillig opstapt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vanaf 23:00 uur gisteravond, drieënhalf uur geleden, heeft Marielin meer dan 1400 plus stemmen ontvangen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar die langere ruk wordt wel net zoveel(of misschien wel meer als het straks stip 4.00 is) ingekort als bij Marielinquote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:36 schreef Rica het volgende:
[..]
Maar Jeroen heeft nog het voordeel dat hij een langere ruk kan maken nu.
Sowieso snap ik niet waarom ze het zelf niet mochten invullen. Nou nee, ik snap het wel. De meiden wilden graag samen blijven en de regie wil Marielin en Jeroen samen dwingen. Plus nog even extra naaien met de indeling.
Je zou bijna denken dat er weer een hack is. Maargoed misschien kon danny of micha anders niet met een gerust gevoel naar bed..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt. Maar de tweede shift van Marielin kan net zo goed ingekort worden. Ik zie ze nu overal voor aan.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:39 schreef bosb het volgende:
[..]
Maar die langere ruk wordt wel net zoveel(of misschien wel meer als het straks stip 4.00 is) ingekort als bij Marielin
Ik gok dat dat wel mee zal vallen, maar we zullen zien.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:42 schreef Rica het volgende:
[..]
Klopt. Maar de tweede shift van Marielin kan net zo goed ingekort worden. Ik zie ze nu overal voor aan.
ja ik volg je nog, wel een goede zet van de achterban, het demotiveert welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:48 schreef BobbyRond het volgende:
Ik denk dat de 1400 stemmen hoofdzakelijk van Marielin d'r achterban zijn. Waarschijnlijk om te ontmoedigen dat mensen haar van de 3e plaats met een bak minnen op de 4e plaats zetten om de nummer 4 te sparen... (volg je het nog?)
nee nee nee Marielin wilde echt niet met Jeroen pitten. en daarna wacht lopen met Jeroen.Ook al is dat misschien niet te controleren maar ik ben niet gek ha ha ..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:36 schreef Rica het volgende:
[..]
Maar Jeroen heeft nog het voordeel dat hij een langere ruk kan maken nu.
Sowieso snap ik niet waarom ze het zelf niet mochten invullen. Nou nee, ik snap het wel. De meiden wilden graag samen blijven en de regie wil Marielin en Jeroen samen dwingen. Plus nog even extra naaien met de indeling.
Stel Marielin staat 2000 boven de rest, dan laat men haar links liggen en vechten ze het onderling uit tussen de onderste 3.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:50 schreef stillive het volgende:
[..]
ja ik volg je nog, wel een goede zet van de achterban, het demotiveert wel
Snel in de verdediging schieten doet ze idd. Ze voelt zichzelf snel beschuldigd. Zal nog wel iets zijn dat ze uit dr kindertijd heeft overgehouden. Maar klagen? Waar klaagt ze nou echt over? Het enige waar ze over "zeurt" zijn de sigaretten, wat ze zelf ook heel goed weet. Maar als iemand zegt dat ie last van spierpijn heeft is dat geen klagen. Bij Marielin wordt alles als klagen bestempeld. Het is ook maar net wat je zelf wilt horen en zien denk ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:43 schreef stillive het volgende:
In de dingen die ze doet vind ik haar echt een bikkeltje, het is jammer dat ze zo weinig gevoel voor humor heeft en geen relativeringsvermogen, vandaar dat klagen. Altijd in de verdediging schieten ook als je niet wordt aangevallen irriteert mij ook danig. Jammer ze was wel een van mijn favo's in het begin.
Zou best wel eens kunnen, het demotiveert iig wel om een paar keer op de min te drukken..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:48 schreef BobbyRond het volgende:
Ik denk dat de 1400 stemmen hoofdzakelijk van Marielin d'r achterban zijn. Waarschijnlijk om te ontmoedigen dat mensen haar van de 3e plaats met een bak minnen op de 4e plaats zetten om de nummer 4 te sparen... (volg je het nog?)
Goed zoquote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:50 schreef stillive het volgende:
[..]
ja ik volg je nog, wel een goede zet van de achterban, het demotiveert wel
Je hebt misschien wel gelijk ,maar omdat ze de grootste klaagster is .valt dat op en zijn veel mensen ,ook ik,het zat,Tis wel een spel hoor!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:54 schreef Rica het volgende:
[..]
Snel in de verdediging schieten doet ze idd. Ze voelt zichzelf snel beschuldigd. Zal nog wel iets zijn dat ze uit dr kindertijd heeft overgehouden. Maar klagen? Waar klaagt ze nou echt over? Het enige waar ze over "zeurt" zijn de sigaretten, wat ze zelf ook heel goed weet. Maar als iemand zegt dat ie last van spierpijn heeft is dat geen klagen. Bij Marielin wordt alles als klagen bestempeld. Het is ook maar net wat je zelf wilt horen en zien denk ik.
Dat is wel waar, je hoort wat je wilt horen over het algemeen, het is misschien dan ook de toon, dat verongelijkte toontje, dat irriteert, ze is ook erg overtuigd, dat alles op haar slaat dat helpt ook niet echt om het niet als klagen te bestempelen, dat kan ik wel begrijpen van de meeste tegenstanders.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:54 schreef Rica het volgende:
[..]
Snel in de verdediging schieten doet ze idd. Ze voelt zichzelf snel beschuldigd. Zal nog wel iets zijn dat ze uit dr kindertijd heeft overgehouden. Maar klagen? Waar klaagt ze nou echt over? Het enige waar ze over "zeurt" zijn de sigaretten, wat ze zelf ook heel goed weet. Maar als iemand zegt dat ie last van spierpijn heeft is dat geen klagen. Bij Marielin wordt alles als klagen bestempeld. Het is ook maar net wat je zelf wilt horen en zien denk ik.
In het begin was het inderdaad een bikkel die (net als alle rokers) klaagde over sigaretten. Later werd er toch geklaagd over het feit dat Eline en Pim een makkelijkere opdracht kregen dan zij. Dat haar liedje lastiger was dan die van Eline. Dat haar biefstukje bevroren was en die van Pim niet. Dat Jeroen alleen haar geprobeerd heeft te pesten en de rest niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:54 schreef Rica het volgende:
[..]
Over kindertijd en zo ga ik niets zeggen, is totaal niet mijn terrein. Maar ze klaagt wel daadwerkelijk veel. Sigaretten, onterecht verloren opdracht, gebrek aan slaap, kou, weet ik veel wat nog meer.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:54 schreef Rica het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |