Van vrijdag op zaterdag... en zaterdagavond nog bijna 3 uur lang in de kou gelegen. Maandagochtend niets extra's. Dus dat lijkt me zo ondertussen wel weggestreept.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:11 schreef bosb het volgende:
[..]
Ik zeur wel redelijk over haar gezeur maar opzich ben ik het met je eens dat ze wel de kutdienst heeft. Maargoed, ze heeft gister ook wel heel erg kunnen genieten met haar warme douche, onbeperkt eten, volledige koffer en weet ik veel wat nog meer. Haar hele verongelijkte houding is irritant. Maargoed, misschien dat een goed gesprek met Pim haar helpt..
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Toch snap ik niet hoe micha dat doet.. hij verdient de titel overlever eigenlijk wel
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Toch snap ik niet hoe micha dat doet.. hij verdient de titel overlever eigenlijk wel
Ondanks mogelijke consequenties?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:18 schreef bosb het volgende:
Ze zeggen nu dus dat beide luiken openstaan, ik denk dat ik gewoon naar binnen zou zijn gegaan....
Ook opzich wel met je eens, maar is het slim om te gaan wegstrepen? Er zijn dagelijks maar 2 mensen die een dagduel doen, en de verliezer heeft het dus altijd zwaar. Moet je 2 keer een duel doen, en verlies je twee keer dan heb je het extra zwaar, maar wordt je dan daadwerkelijk achtergesteld tov degene die 2 dagen geen duel hoeft te doen en dus maar gewoon meedraait.....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Van vrijdag op zaterdag... en zaterdagavond nog bijna 3 uur lang in de kou gelegen. Maandagochtend niets extra's. Dus dat lijkt me zo ondertussen wel weggestreept.
Ja maar ze moeten uitkijken he... ze zijn zo 500 eurie's armerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:18 schreef bosb het volgende:
Ze zeggen nu dus dat beide luiken openstaan, ik denk dat ik gewoon naar binnen zou zijn gegaan....
Welke consequenties danquote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:20 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ondanks mogelijke consequenties?
Ze waarschuwen niet meer, maar delen gewoon boetes uit... Al zou ik het wel schofterig vinden dat ze nu ineens een geld-boete of sanctie zouden uitdelen, omdat Pim nieuw water ging pakken...
Ja zou idd ook gewoon uitlokking tot sancties kunnen zijn. Overigens denk ik niet dat ze moeilijk doen over het pakken van water.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:20 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ondanks mogelijke consequenties?
Ze waarschuwen niet meer, maar delen gewoon boetes uit... Al zou ik het wel schofterig vinden dat ze nu ineens een geld-boete of sanctie zouden uitdelen, omdat Pim nieuw water ging pakken...
Ik zit ook te hopen op een opstand, maar ik zie nog geen enkel signaal dat het zal gaan gebeuren.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Welke consequenties danZe leven op wat blikvoer en water, redelijk minimaal. Als het groepsgevoel goed zou zijn, dan gaan ze gewoon naar binnen en bij een sanctie lopen ze gezamenlijk die bunker uit. Einde verhaal!
Voor Pimquote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:19 schreef snetje het volgende:
wanneer krijgen we eigenlijk een A naar B of B naar A ...?
Zoek jij het even op dan draai ik even een wasje en ik moet ook de kanarie ook nog uitlaten. Kan zijn dat ie iets eerder dan gisteren weer terug ben maar dat hangt van het rechterwiel van de aanhangwagen af. Tenzij de kapper zegt laat maar. Je hebt immers ook nog niet het songfestival van 2012 bekeken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:20 schreef bosb het volgende:
[..]
Ook opzich wel met je eens, maar is het slim om te gaan wegstrepen? Er zijn dagelijks maar 2 mensen die een dagduel doen, en de verliezer heeft het dus altijd zwaar. Moet je 2 keer een duel doen, en verlies je twee keer dan heb je het extra zwaar, maar wordt je dan daadwerkelijk achtergesteld tov degene die 2 dagen geen duel hoeft te doen en dus maar gewoon meedraait.....
Daar heb je wel kans van idd, die zoekt dat wel bewust op zo af en toe.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:24 schreef bosb het volgende:
Denk dat Jeroen straks wel naar binnen gaat.
Pim moet mij eff bellen.Claire is zwanger dus ha ha oeps .alle credits voor Sly .die volgens iemand verantwoordelijk is voor het a s ouderschap van Huub en Clairequote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:57 schreef wicky. het volgende:
[..]
Het zit er niet in of denk jij net als Renate dat hij nog los komt deze laatste 3 dagen ? ,ik zelf denk van niet
quote:
Lijkt?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:09 schreef BobbyRond het volgende:
Marieliiihiiihiiihiiin, zeg nou eens iets positiefs...
Ik geef de streamers gelijk dat het misschien aan een ander was om geen 4 uur te kunnen pakken om het eerlijk te houden (Marielin lijkt soms wel achtergesteld te worden). Marielin moet alleen iets minder verongelijkt doen, dat siert haar niet.
Misschien mag dat wel niet en staat dat in het contractquote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zit ook te hopen op een opstand, maar ik zie nog geen enkel signaal dat het zal gaan gebeuren.
Klopt, Marielin en Jeroen hebben duidelijk kortere slaap omdat ze pas om 0.19 ofzo naar buiten gingen. Ze hadden beter de eerste wissel om 2.11 en de tweede om 4.04 kunnen doen. Alhoewel Jeroen dan net zo goed meer benadeeld was....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:30 schreef Rica het volgende:
[..]
Lijkt?![]()
Marielin heeft bovendien maar een slaapshift van ongeveer anderhalf uur gehad.
Om 0.30 gaan slapen, om 02.04 was de wissel.
Had niet anders verwacht trouwens.
Ik ga hier niet tegenin, kan niet anders dan je gelijk gevenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:30 schreef Rica het volgende:
[..]
Lijkt?![]()
Marielin heeft bovendien maar een slaapshift van ongeveer anderhalf uur gehad.
Om 0.30 gaan slapen, om 02.04 was de wissel.
Had niet anders verwacht trouwens.
Nee hoor, staat niets over, ik denk dat het een combinatie is van respect naar de regie toe.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien mag dat wel niet en staat dat in het contract
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |