Ja iddquote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:08 schreef bosb het volgende:
2 minuten wakker en er is al gezeurd over roken en kou.....
ja, netjes van Pimquote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:08 schreef bosb het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ook mooi dat Pim zijn thee aanbied aan de (niet in slaap komende) Jeroen
Yup, nu een paar uur gezeik aanhoren. Hoort erbijquote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:08 schreef bosb het volgende:
2 minuten wakker en er is al gezeurd over roken en kou.....
Achja.. alles wentquote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:09 schreef Pek het volgende:
[..]
Yup, nu een paar uur gezeik aanhoren. Hoort erbij
Ik zeur wel redelijk over haar gezeur maar opzich ben ik het met je eens dat ze wel de kutdienst heeft. Maargoed, ze heeft gister ook wel heel erg kunnen genieten met haar warme douche, onbeperkt eten, volledige koffer en weet ik veel wat nog meer. Haar hele verongelijkte houding is irritant. Maargoed, misschien dat een goed gesprek met Pim haar helpt..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:09 schreef BobbyRond het volgende:
Marieliiihiiihiiihiiin, zeg nou eens iets positiefs...
Ik geef de streamers gelijk dat het misschien aan een ander was om geen 4 uur te kunnen pakken om het eerlijk te houden (Marielin lijkt soms wel achtergesteld te worden). Marielin moet alleen iets minder verongelijkt doen, dat siert haar niet.
Het is een verschil in stijl, opvoeding en achtergrond, gedrag dus. Haar karakter vind ik uitstekend. Trouwens, ook die anderen verdienen wel een pluim, want het is toch wel een survival voor iedereen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:09 schreef BobbyRond het volgende:
Marielin moet alleen iets minder verongelijkt doen, dat siert haar niet.
We gaan het merkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:11 schreef bosb het volgende:
[..]
Ik zeur wel redelijk over haar gezeur maar opzich ben ik het met je eens dat ze wel de kutdienst heeft. Maargoed, ze heeft gister ook wel heel erg kunnen genieten met haar warme douche, onbeperkt eten, volledige koffer en weet ik veel wat nog meer. Haar hele verongelijkte houding is irritant. Maargoed, misschien dat een goed gesprek met Pim haar helpt..
Jeroen heeft al een heel bos omgezaagd, die is dan denk ik net wakker geworden. Het is ook niet lekker dat die wachten nu door elkaar heenlopen. Geheid wordt de slaper even wakker.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:08 schreef bosb het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ook mooi dat Pim zijn thee aanbied aan de (niet in slaap komende) Jeroen
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:13 schreef bosb het volgende:
Volgens mij mag die thee technisch gezien helemaal niet meer gedeeld worden trouwens, maargoed daar gaan we niet over zeuren.
Lara Croft heeft betere dagen gekendquote:
Toch snap ik niet hoe micha dat doet.. hij verdient de titel overlever eigenlijk welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |