Ja ,valt niet mee,maar moet eerlijk zeggen dat dat minder erg is als wat de overlevers van het leuke internet programma meemaken. Niet zeuren dusquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:52 schreef wicky. het volgende:
echt irri als je aan type bent en de cos is volmaarja... blijven lachen
het is nu dinsdag dus nog 3 dagen jaja, 4 dagen en 3 nachtenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:58 schreef Stefan het volgende:
@renate, Pim heeft nog vier dagen. De exit is vrijdag, niet donderdag
Alleen dat Bunkerzitten was wat minderquote:
Als ik mijn eigen schijterigheid mag spiegelen aan die van Pim, dan zou ik wachten op drank en heel lang praten en hopen op een positief signaal, als die er niet komt, dan ga je naar de volgende vrouw. Als alle single vrouwen naar bed zijn, dan wordt het een beetje een Weeping Wanker scenario...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:57 schreef wicky. het volgende:
[..]
Het zit er niet in of denk jij net als Renate dat hij nog los komt deze laatste 3 dagen ? ,ik zelf denk van niet
Ik vind dat Cc ook zichzelf moet veilen voor een date, dan hebben B&B de kosten van het programma er zo uit.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:02 schreef Supersoep het volgende:
Ja, al dit gepraat is leuk en aardig, maar heeft Copycat haar tetten nu al eens gepost?
betaal jij de verzendkosten?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:02 schreef Supersoep het volgende:
Ja, al dit gepraat is leuk en aardig, maar heeft Copycat haar tetten nu al eens gepost?
Wanneer is Claire uitgerekend dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:03 schreef mooiiiiii het volgende:
Als Eline en Pim gaan zoenen en ik slaap wil ik een PM.en ook als Huub en Claire ouders zijn geworden//dan zeker als het kan![]()
Pimmie is 20 jaar jong.geef the boy een breakequote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:00 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Als ik mijn eigen schijterigheid mag spiegelen aan die van Pim, dan zou ik wachten op drank en heel lang praten en hopen op een positief signaal, als die er niet komt, dan ga je naar de volgende vrouw. Als alle single vrouwen naar bed zijn, dan wordt het een beetje een Weeping Wanker scenario...
Sound familiar?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dan is die thee maar voor haar zegt Eline, en zo hoort het ook. De op wacht staande partij maakt een lekkere mok koffie of thee voor de slapers, voordat ze hen wakker maken.
Ja en? Z'n piemel doet het dan al meer dan uitstekend hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:05 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Pimmie is 20 jaar jong.geef the boy een breake
't was ook meer zelfspot dan iets over Mip...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:05 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Pimmie is 20 jaar jong.geef the boy een breake
En dat is nou Het GroepsGevoelquote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dan is die thee maar voor haar zegt Eline, en zo hoort het ook. De op wacht staande partij maakt een lekkere mok koffie of thee voor de slapers, voordat ze hen wakker maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |