Jullie zitten toch vlak bij een snackbar?quote:
weet ik, maar ik kijk wel en dus mag ik net zo hard klagen als iedereen en op m'n eigen manier m'n lol eruit halenquote:
nope, ik schijt heerlijkquote:Misschien een drolletje dwars?
Want dit zagen ze niet aankomen? Uit het aanmeldingsformulier:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik kan (buiten het verminderen van het prijzengeld) geen sancties bedenken.
Als ik hun was zou ik gewoon in opstand komen.
quote:Ben je een watje? Blijf dan maar thuis.
Ben je bang in het donker? Gaat hem niet worden dan.
Gehecht aan luxe? Kun je niet zonder lekker eten? Moet je per se een pakje sigaretten per dag roken? Moederskindje?
Dan is The Bunker niets voor jou, blijf maar lekker thuis kijken.
We zoeken avontuurlijk ingestelde personen die zich makkelijk kunnen aanpassen onder zware omstandigheden.
Blijf jij lachen onder stress?
Kun jij twee dagen zonder eten?
Geen moeite met koud water?
Geen last van claustrofobie?
Niet bang om jezelf te laten zien?
Bereid om fatsoenlijk met andere mensen om te gaan?
Dan zoeken we jou!
..... en ja, het Apeldoorn gebeuren, hoe erg ook, wel aflgelasten. Maar ja, wiet verduistert de gedachten, qua reality, Maar als je onder invloed staat van Huubje, dan wordt het moeilijkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:09 schreef Danny het volgende:
Ah, herr flick von der Gestapo is er weer...
+1000quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:16 schreef Kinga het volgende:
Ik begin dat soldaatje spelen goed zat te worden.
Vier weken in dienst geweest, schandalig als hij dat niet zou doen.quote:
Zijn stoel past nietquote:
Of was het nu een blauwvingerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iemand heeft er nu blauwe vingers van het klikken
Ho ho ho, je wilt toch niet dat de groep zich tegen Jeroen keert, dan gaat ons rechtvaardigheidsgevoel opspelen en gaan we allemaal voor Jeroen stemmenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:14 schreef Danny het volgende:
[..]
omdat het laffe, vlakke, emotieloze deelnemers zonder enige vorm van assertiviteit zijn.
Maar jeroen is gewoon een eng ventje.
250 dagen maar? da's nog mild zeg maar eerder het dubbele daarvanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Sommige deelnemers bleken daar 250 dagen voor nodig te hebben en zijn daarom wat eerder vertrokken (toch Renate?)
Nee verspringt iedere 2 uur.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:13 schreef wicky. het volgende:Marielin moet dus na Pim en Eline de wacht houden samen met Jeroen
dat wordt gezellie
Ja, en op de redactie zullen ze wel schor zijn van het grinnikenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Marielin, duizend keer op gestemd
![]()
Iemand heeft er nu blauwe vingers van het klikken
is dat de finale fase?quote:
Normaal gesproken zie je nu opeens Gert opduikenquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:16 schreef Dementor het volgende:
De globale planning tot aan de finale komt asap online.
Ze hebben nog geen dag zonder eten gezeten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Want dit zagen ze niet aankomen? Uit het aanmeldingsformulier:
[..]
Kun jij twee dagen zonder eten?
Zonder dope trek ik dit niet hoor .. links of rechtsomquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Neem je alcohol vrij of is dat niet te drinken dan
Misschien is een POLL op de site, hoelang dit gaat duren, een optie?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze zijn verworden tot speeltjes van de redactie
zware omstandigheden zagen we wel aankomen, maar geen troepenverplaatsingen bij nacht met wat landverraders ertussenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Want dit zagen ze niet aankomen? Uit het aanmeldingsformulier:
[..]
Ja, zo denk ik er ook over. Niet meer leuk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zou zeggen "De tyfus voor je Bart, zoek maar lekker een ander speeltje om je jeugdtrauma op bot te vieren"
Mèn, wat een seniel gedoe wordt dit toch
Dat zie je weer hélemaal fout Danny, Eline is moeieder en vanwege het groepsgevoel heeft de allermoeiste meer recht op slaap.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:19 schreef Danny het volgende:
marielin mag dus als enige niet 4 uur onafgebroken slapen?
Maar dat is allemaal toeval hoor....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:18 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Dus iedereen slaapt 4 uur achtereen behalve marielin die heeft de 1e keer maar 2 uur slaap. Maar dan later weer 4 uur maar omdat het na 2 uur 8 uur in de ochtend is heeft marielin denk ik de slechtste shift wissel.
gewoon een paar honderd euro erin stoppen dan weet je wie dr wintquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:17 schreef Danny het volgende:
[..]
weet ik, maar ik kijk wel en dus mag ik net zo hard klagen als iedereen en op m'n eigen manier m'n lol eruit halen
Naar de bunker 2 zal ik niet meer kijken, juist omdat ik het concept niet leuk vind zoals het nu gedraaid is. Aangezien dit blijkbaar wordt doorgezet zal het in de bunker 2 niet anders gaan en dus kijk ik daar niet meer naar. Ik kijk nu puur omdat ik wil weten wie er wint.
[..]
nope, ik schijt heerlijk
Oke thnx, het ging me allemaal even te snelquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:18 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nee verspringt iedere 2 uur.
Eerst van 12 tot 2 pim en eline. Eline ruilt met Marielin. Marielin met pim 2uur. Pim ruilt met jeroen. Marielin met jeroen 2 uur. Dan marielin ruilt met eline. Jeroen en eline 2 uur. Dus iedereen slaapt 4 uur achtereen behalve marielin die heeft de 1e keer maar 2 uur slaap. Maar dan later weer 4 uur maar omdat het na 2 uur 8 uur in de ochtend is heeft marielin denk ik de slechtste shift wissel.
Komt Peter terug danquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
zware omstandigheden zagen we wel aankomen, maar geen troepenverplaatsingen bij nacht met wat landverraders ertussen
Inderdaad, ik vind steeds minder goed en ik neig naar de "Danny modus"quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien is een POLL op de site, hoelang dit gaat duren, een optie?
Of kom je ook in de Danny-modus (niets is goed, maar ik blijf toch kijken).
Zou je wel bereid zijn om FOK! voor TBO2 open te stellen als er een goede evaluatie plaatsvindt met een tweezijdige communicatie?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:17 schreef Danny het volgende:
[..]
weet ik, maar ik kijk wel en dus mag ik net zo hard klagen als iedereen en op m'n eigen manier m'n lol eruit halen
Naar de bunker 2 zal ik niet meer kijken, juist omdat ik het concept niet leuk vind zoals het nu gedraaid is. Aangezien dit blijkbaar wordt doorgezet zal het in de bunker 2 niet anders gaan en dus kijk ik daar niet meer naar. Ik kijk nu puur omdat ik wil weten wie er wint.
[..]
nope, ik schijt heerlijk
quote:
ik blijf kijken omdat ik graag het einde van een film zie. het vervolg op een kutfilm kijk ik daarentegen maar zelden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:19 schreef Peter6000 het volgende:
Of kom je ook in de Danny-modus (niets is goed, maar ik blijf toch kijken).
Ze trekken echt alles uit de kast om haar op 1 te houdenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:19 schreef Danny het volgende:
okequote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Zonder dope trek ik dit niet hoor .. links of rechtsom![]()
Daar kun je niet op leven, we koken altijd zelf.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jullie zitten toch vlak bij een snackbar?
dan krijgen we het love koppeltje Pim & Elinequote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:12 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik denk dat als Jeroen eruit gaat, dat Marielin nog steeds wel sterk staat hoor... Ze laat zich snel kisten, maar ze laat zich niet snel omver werpen...
Zou Micha ooit een discussie winnen?
Verrassingquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:19 schreef Danny het volgende:
Poll: Hoelang gaat dit duren?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind steeds minder goed en ik neig naar de "Danny modus"
Ik overweeg een Poll
Krijg je als vrijwilliger dan zo weinig te eten. Als ik jou was zou ik lekker in staking gaan. Uitbuiters zijn hetquote:
FOK! doet wmb gewoon tbo2 hoor. dat ik niet kijk wil niet zeggen dat dit forum dicht moet natuurlijk. Daar is mijn inbreng helemaal niet voor nodig verder, noch vereist het dat ik me er dagelijks actief in verdiep. Dan zou ik niet meer aan m'n eigen taken toekomen (en die hebben er nu al ernstig onder te lijden).quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:21 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Zou je wel bereid zijn om FOK! voor TBO2 open te stellen als er een goede evaluatie plaatsvindt met een tweezijdige communicatie?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Poll: Hoelang gaat dit duren?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
bunker style
Aha, dan is het dus gewoon een kwestie van verkeerd inschatten en te weinig makenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar kun je niet op leven, we koken altijd zelf.
Lang genoegquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Poll: Hoelang gaat dit duren?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
bunker style
Knap naïef dan hoor. Een spel genaamd The Bunker met zo'n wervingstekst. En dan wordt er hier volkomen over de top gegild over de tyfusredactie en Gestapo.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
zware omstandigheden zagen we wel aankomen, maar geen troepenverplaatsingen bij nacht met wat landverraders ertussen
Ben nog de einddatum als optie vergetenquote:
Nee eerder niet de tijd nemen om goed te eten omdat het op dat moment te druk was.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Aha, dan is het dus gewoon een kwestie van verkeerd inschatten en te weinig maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |