wtf? Dat gaat dan wel hard opeens...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vanaf 23:00 uur gisteren (in één uur tijd dus) is er voor ¤ 633,- gestemd
Ik lig in een deuk als die kleurloze Pim het gaat winnenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Die gaat wel winnen denk ik hoor. Dus dan is de investering terug.
Er komt nog een Fase V.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:11 schreef Peter6000 het volgende:
Fase IV (de laatste fase) is nog wat zwaarder.
Hoelang duurt deze fase?
Nou, ik hou het lekker bij Eline als je het goed vindtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:00 schreef Toverheks het volgende:
Weet je wat me opvalt hier, we zien allemaal dat Marilien toch steeds de pispaal is, en ik zie steeds meer users omslaan en voor Marilien worden. Gaat toch de goede kant op voor Marilien op deze manier.
Ik denk dat als Jeroen eruit gaat, dat Marielin nog steeds wel sterk staat hoor... Ze laat zich snel kisten, maar ze laat zich niet snel omver werpen...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:08 schreef snetje het volgende:
[..]
Danny je draaft door nu .... je gaat lopen te gillen over regie dit regie dat ...
als je een beetje (en iets rustiger) doordenkt dan zul je inzien dat juist Jeroen de persoon is die Marilien leuk maakt voor de streamer om haar erin te houden ..ook Misha heeft dit nog niet door schijnbaar... schop je Jeroen eruit ..gaat Marilien er vlak achteraan en dan hou je 2 nietszeggende figuranten over ....
waarom nemen Eline en Pim het niet eens een keer op voor Marilien? ga daar eens over brainstormen....
Je bent toch niet verplicht om te kijken?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:11 schreef Danny het volgende:
ah, die onduidelijke ultieme uitdaging met de beloning die ze misschien wel mogen houden en misschien niet.
verder gaat alles van overleven steeds meer naar bootcamp en dat bestond al.
Bart's manier om weer militairtje te spelen na al die jaren?
gaat echt nergens over...
Ik denk tot aan de Finale edit sorry Demonter zag net pas dat je al het antwoord al gafquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:11 schreef Peter6000 het volgende:
Fase IV (de laatste fase) is nog wat zwaarder.
Hoelang duurt deze fase?
Ik kan (buiten het verminderen van het prijzengeld) geen sancties bedenken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:11 schreef Gert het volgende:
sancties: geen waarschuwing meer, wordt meteen opgelegd
Neem je alcohol vrij of is dat niet te drinken danquote:
Waarom? Ze hebben er toch zelf voor gekozen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zou zeggen "De tyfus voor je Bart, zoek maar lekker een ander speeltje om je jeugdtrauma op bot te vieren"
Mèn, wat een seniel gedoe wordt dit toch
Nooit. In een goede discussie is geen winnaar btwquote:
Of niet reageren, mag ookquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:05 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
..... Maar zoals iedere user heb ik de vrijheid om op wie ook te reageren, toch???????
Je hóéft niet te kijken Dannyquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:11 schreef Danny het volgende:
ah, die onduidelijke ultieme uitdaging met de beloning die ze misschien wel mogen houden en misschien niet.
verder gaat alles van overleven steeds meer naar bootcamp en dat bestond al.
Bart's manier om weer militairtje te spelen na al die jaren?
gaat echt nergens over...
omdat het laffe, vlakke, emotieloze deelnemers zonder enige vorm van assertiviteit zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:08 schreef snetje het volgende:
waarom nemen Eline en Pim het niet eens een keer op voor Marilien? ga daar eens over brainstormen....
Dit is wel een waanzinnig programma om wat overtollige kilootjes kwijt te raken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:13 schreef lies1958 het volgende:
dit noem ik eigenlijk niet back to basic meer. Dit is back to minimum gewicht.
Bart net gesproken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bart zei van niet, die noemde het de laatste fase.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:09 schreef Noelle06 het volgende:
Marielin morgen haar ultieme uitdaging.
iemand de uitslag wat het wordt ?
Zowel voor als achter de schermen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is wel een waanzinnig programma om wat overtollige kilootjes kwijt te raken.
In 25 dagen op je streefgewicht
Te doorzichtig, Jeroen wilde al met Marilien om te sarren, zelf Pim zei dat ie dan niet ging slapen maar de discussie wilde volgen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:13 schreef wicky. het volgende:Marielin moet dus na Pim en Eline de wacht houden samen met Jeroen
dat wordt gezellie
Ik weet niet waarvoor ze gekozen hebben, heb geen contract gezien. Maar dit heeft volgens mij niets meer met het oorspronkelijke concept te maken. Ze zijn verworden tot speeltjes van de redactiequote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom? Ze hebben er toch zelf voor gekozen?
D'r vriend, die weet wat hem te wachten staat als ze terug isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Marielin, duizend keer op gestemd
![]()
Iemand heeft er nu blauwe vingers van het klikken
Wie heeft dat wachtschema opgesteld?quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:14 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Je hóéft niet te kijken Danny
Misschien een drolletje dwars?
Wel lekker makkelijk zo.... we hoeven alleen nog maar toe te kijken...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Marielin, duizend keer op gestemd
![]()
Iemand heeft er nu blauwe vingers van het klikken
Sommige deelnemers bleken daar 250 dagen voor nodig te hebben en zijn daarom wat eerder vertrokken (toch Renate?)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is wel een waanzinnig programma om wat overtollige kilootjes kwijt te raken.
Het is onmogelijk discussiëren met iemand, die zegt de waarheid niet te zoeken, maar deze reeds te kennen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:14 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nooit. In een goede discussie is geen winnaar btw
Met die troep op zijn gezicht kijkt hij nu net uit zijn ogen als jouw avatar.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:14 schreef Danny het volgende:
[..]
omdat het laffe, vlakke, emotieloze deelnemers zonder enige vorm van assertiviteit zijn.
Maar jeroen is gewoon een eng ventje.
Ik zeg "Jaap d'r inquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
eensquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:14 schreef Danny het volgende:
[..]
omdat het laffe, vlakke, emotieloze deelnemers zonder enige vorm van assertiviteit zijn.
Maar jeroen is gewoon een eng ventje.
idd daar kan geen Fit for life van Harvey Diamond tegen opquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Top!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:16 schreef Dementor het volgende:
De globale planning tot aan de finale komt asap online.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |