dat lijkt mij een zeer prudente schatting.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:04 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Jammer dat we van Mark niet kunnen nagaan welk percentage van zijn posts bestaan uit:[woord]
ik gok zo'n 90%?
Gezien het feit dat de rest van de groep zich afzijdig houdt is dat hier niet het geval, so don't worry, of juist welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:04 schreef Danny het volgende:
[..]
uiteindelijk zit het in de aard van veel mensen om op te willen komen voor degene die het meest getreiterd wordt. ieder mens (met fatsoenlijke opvoeding) heeft een rechtvaardigheidsgevoel en die zal uiteindelijk altijd de boventoon gaan voeren op het moment dat iemand volledig onterecht wordt getreiterd door een grote groep of de rest van de groep.
Die gaat wel winnen denk ik hoor. Dus dan is de investering terug.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
En vooral veel dokken!
En zij maar klagen dat ze al zo lang niet op vakantie is geweest. Tja, het vakantiegeld voor dit jaar is ook op honeybunny![]()
Danny je draaft door nu .... je gaat lopen te gillen over regie dit regie dat ...quote:Op maandag 18 mei 2009 23:56 schreef Danny het volgende:
Bart gaat even ontkrachten dat hij jeroen iets heeft ingefluisterd. Maar eerder was al aangegeven dat jeroen marielin ging fucken en daar moest hij maar voor zorgen. De uitslag van de poll was voorspelbaar en door jeroen te laten meeluisteren heb je 'm als redactie effectief munitie gegeven om anderen te treiteren.
Ik kan alleen maar hopen dat het nog verder backfired. Ik blijf blij dat ik de naam FOK! niet aan die opdracht heb laten hangen. Treiterspelletjes zijn niet mijn ding.
Ja, maar jou reken ik niet mee, als jij voor iemand *gaat* dan *ga* je er voor de 100% tegenaanquote:
Neequote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:05 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
..... Maar zoals iedere user heb ik de vrijheid om op wie ook te reageren, toch???????
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:04 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Jammer dat we van Mark niet kunnen nagaan welk percentage van zijn posts bestaan uit:[woord]
ik gok zo'n 90%?
Kip 20.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:09 schreef bamby het volgende:
[..]
Stuur je bart toch even naar de mac als hij weer boven is![]()
![]()
Wat een eikelquote:
Laatste zinnetje.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:08 schreef snetje het volgende:
[..]
Danny je draaft door nu .... je gaat lopen te gillen over regie dit regie dat ...
als je een beetje (en iets rustiger) doordenkt dan zul je inzien dat juist Jeroen de persoon is die Marilien leuk maakt voor de streamer om haar erin te houden ..ook Misha heeft dit nog niet door schijnbaar... schop je Jeroen eruit ..gaat Marilien er vlak achteraan en dan hou je 2 nietszeggende figuranten over ....
waarom nemen Eline en Pim het niet eens een keer op voor Marilien? ga daar eens over brainstormen....
broodje kwakquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:11 schreef Noelle06 het volgende:
geen waarschuwing meer maar gelijk santies.
Welke sanctie Bart ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |