En als ze dan nog hen lesje niet hebben geleerd, dan worden ze vast nog wel een keer gestraft met een paar honderd eurootjesquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Jippie! Dat zal de gemene redactie leren!
K' wou dat ik dat kon zeggenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heb je ook toevallig een sapje, lust geen alcohol
moet je ff aan Danny vragenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
what the fuck, ff 200 euro ertegenaan gooien om haar op 1 te krijgen
wie heeft dat er voor over?
Micha164, denk ik. Vakantiegeld binnen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nou, zoveel geld heb ik er nu ook weer niet ingegooid wil nog kunnen clubben dit weekendquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Beste Micha, zit jij toevallig in de reclame?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:03 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Het valt me op dat wanneer het er ècht op aan komt Marielin toch goed uit de verf komt.... Vergeet niet, al 2 weken op de 1e positie, eerlijk, normaal en kom maar op!
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:59 schreef wimpeyV het volgende:
Zei Renate iets tegen mij????Kan het zo snel niet terugvinden, maar ik vind haar niet zo interessant om op te reageren. Misschien heeft alu/ bh nog iets te vertellen?
van mij mag Pim of Marielin winnen. Jeroen in ieder geval niet omdat hij het geld niet nodig heeft zei hij zelf. En eline is mij een beetje tegengevallen omdat ze gister met die pen egoistisch was en vandaag ook weer een paar keer. En nu met dat van jeroen niet opkwam voor marielin terwijl ze wel precies hetzelfde vond van hem vandaag en dat ook achter jeroen zijn rug om heeft gezegd.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt als een bus bezem ..... Ik was voor haar vanaf het eerste uur. Maar ja
ben vanaf het eerste moment al voor marielin en dat wordt door alles alleen maar versterktquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:00 schreef Toverheks het volgende:
Weet je wat me opvalt hier, we zien allemaal dat Marilien toch steeds de pispaal is, en ik zie steeds meer users omslaan en voor Marilien worden. Gaat toch de goede kant op voor Marilien op deze manier.
Heb je genoeg aan de 9100 euro prijzenpot om de onkosten te dekken?quote:
- 1quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:00 schreef Toverheks het volgende:
Weet je wat me opvalt hier, we zien allemaal dat Marilien toch steeds de pispaal is, en ik zie steeds meer users omslaan en voor Marilien worden. Gaat toch de goede kant op voor Marilien op deze manier.
aub toverheks hier heb jij 1 sapjequote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heb je ook toevallig een sapje, lust geen alcohol
is niet zo raar, want ze dacht van Jroen zijn getreiter af te zijn, en blijkt nu niet zo te zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:58 schreef moha het volgende:
WOW die kop van marielin als blikken konden doden
En vooral veel dokken!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:03 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Het valt me op dat wanneer het er ècht op aan komt Marielin toch goed uit de verf komt.... Vergeet niet, al 2 weken op de 1e positie, eerlijk, normaal en kom maar op!
ach Kwestie van alles lezen hequote:
Vanaf het begin vond ik Marielin, Amber en Jeroen wel interessant.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:00 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:06 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
aub toverheks hier heb jij 1 sapje
[ afbeelding ]
Maar dit gebeurd al in alle RLS . had verwacht dat hier een nieuw script was.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:04 schreef Danny het volgende:
[..]
uiteindelijk zit het in de aard van veel mensen om op te willen komen voor degene die het meest getreiterd wordt. ieder mens (met fatsoenlijke opvoeding) heeft een rechtvaardigheidsgevoel en die zal uiteindelijk altijd de boventoon gaan voeren op het moment dat iemand volledig onterecht wordt getreiterd door een grote groep of de rest van de groep.
Marielinquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:05 schreef lies1958 het volgende:
[..]
van mij mag Pim of Marielin winnen. Jeroen in ieder geval niet omdat hij het geld niet nodig heeft zei hij zelf. En eline is mij een beetje tegengevallen omdat ze gister met die pen egoistisch was en vandaag ook weer een paar keer. En nu met dat van jeroen niet opkwam voor marielin terwijl ze wel precies hetzelfde vond van hem vandaag en dat ook achter jeroen zijn rug om heeft gezegd.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:05 schreef knorretje het volgende:
[..]
ben vanaf het eerste moment al voor marielin en dat wordt door alles alleen maar versterkt
dat lijkt mij een zeer prudente schatting.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:04 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Jammer dat we van Mark niet kunnen nagaan welk percentage van zijn posts bestaan uit:[woord]
ik gok zo'n 90%?
Gezien het feit dat de rest van de groep zich afzijdig houdt is dat hier niet het geval, so don't worry, of juist welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:04 schreef Danny het volgende:
[..]
uiteindelijk zit het in de aard van veel mensen om op te willen komen voor degene die het meest getreiterd wordt. ieder mens (met fatsoenlijke opvoeding) heeft een rechtvaardigheidsgevoel en die zal uiteindelijk altijd de boventoon gaan voeren op het moment dat iemand volledig onterecht wordt getreiterd door een grote groep of de rest van de groep.
Die gaat wel winnen denk ik hoor. Dus dan is de investering terug.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
En vooral veel dokken!
En zij maar klagen dat ze al zo lang niet op vakantie is geweest. Tja, het vakantiegeld voor dit jaar is ook op honeybunny![]()
Danny je draaft door nu .... je gaat lopen te gillen over regie dit regie dat ...quote:Op maandag 18 mei 2009 23:56 schreef Danny het volgende:
Bart gaat even ontkrachten dat hij jeroen iets heeft ingefluisterd. Maar eerder was al aangegeven dat jeroen marielin ging fucken en daar moest hij maar voor zorgen. De uitslag van de poll was voorspelbaar en door jeroen te laten meeluisteren heb je 'm als redactie effectief munitie gegeven om anderen te treiteren.
Ik kan alleen maar hopen dat het nog verder backfired. Ik blijf blij dat ik de naam FOK! niet aan die opdracht heb laten hangen. Treiterspelletjes zijn niet mijn ding.
Ja, maar jou reken ik niet mee, als jij voor iemand *gaat* dan *ga* je er voor de 100% tegenaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |