Renate is een user zoals uquote:Op maandag 18 mei 2009 23:59 schreef wimpeyV het volgende:
Zei Renate iets tegen mij????Kan het zo snel niet terugvinden, maar ik vind haar niet zo interessant om op te reageren. Misschien heeft alu/ bh nog iets te vertellen?
Jij bent meer van de kritiekspelletjes?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:56 schreef Danny het volgende:
Bart gaat even ontkrachten dat hij jeroen iets heeft ingefluisterd. Maar eerder was al aangegeven dat jeroen marielin ging fucken en daar moest hij maar voor zorgen. De uitslag van de poll was voorspelbaar en door jeroen te laten meeluisteren heb je 'm als redactie effectief munitie gegeven om anderen te treiteren.
Ik kan alleen maar hopen dat het nog verder backfired. Ik blijf blij dat ik de naam FOK! niet aan die opdracht heb laten hangen. Treiterspelletjes zijn niet mijn ding.
Jippie! Dat zal de gemene redactie leren!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:00 schreef Toverheks het volgende:
Weet je wat me opvalt hier, we zien allemaal dat Marilien toch steeds de pispaal is, en ik zie steeds meer users omslaan en voor Marilien worden. Gaat toch de goede kant op voor Marilien op deze manier.
quote:
Jij ziet wel vaker dingenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:00 schreef Toverheks het volgende:
Weet je wat me opvalt hier, we zien allemaal dat Marilien toch steeds de pispaal is, en ik zie steeds meer users omslaan en voor Marilien worden. Gaat toch de goede kant op voor Marilien op deze manier.
Klopt als een bus bezem ..... Ik was voor haar vanaf het eerste uur. Maar jaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:00 schreef Toverheks het volgende:
what the fuck, ff 200 euro ertegenaan gooien om haar op 1 te krijgenquote:
het welkomstboodschap renate topic teruglezen je trekt conclusies en onderbouwd ze niet eensquote:Op maandag 18 mei 2009 23:59 schreef wimpeyV het volgende:
Zei Renate iets tegen mij????Kan het zo snel niet terugvinden, maar ik vind haar niet zo interessant om op te reageren. Misschien heeft alu/ bh nog iets te vertellen?
Heb je ook toevallig een sapje, lust geen alcoholquote:Op maandag 18 mei 2009 23:49 schreef markvanrinsum het volgende:
dan doe ik voor het groepsgevoel
[ afbeelding ]
Het valt me op dat wanneer het er ècht op aan komt Marielin toch goed uit de verf komt.... Vergeet niet, al 2 weken op de 1e positie, eerlijk, normaal en kom maar op!quote:
Nou lees hier eens een tijdje mee.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
what the fuck, ff 200 euro ertegenaan gooien om haar op 1 te krijgen
wie heeft dat er voor over?
Jammer dat we van Mark niet kunnen nagaan welk percentage van zijn posts bestaan uit:quote:
Micha,Goldenpage & Renatequote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
what the fuck, ff 200 euro ertegenaan gooien om haar op 1 te krijgen
wie heeft dat er voor over?
Ik zie dit allemaal in mijn glazen bolletje hequote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt als een bus bezem ..... Ik was voor haar vanaf het eerste uur. Maar ja
uiteindelijk zit het in de aard van veel mensen om op te willen komen voor degene die het meest getreiterd wordt. ieder mens (met fatsoenlijke opvoeding) heeft een rechtvaardigheidsgevoel en die zal uiteindelijk altijd de boventoon gaan voeren op het moment dat iemand volledig onterecht wordt getreiterd door een grote groep of de rest van de groep.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:00 schreef Toverheks het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |