Misschien is een POLL op de site, hoelang dit gaat duren, een optie?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze zijn verworden tot speeltjes van de redactie
zware omstandigheden zagen we wel aankomen, maar geen troepenverplaatsingen bij nacht met wat landverraders ertussenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Want dit zagen ze niet aankomen? Uit het aanmeldingsformulier:
[..]
Ja, zo denk ik er ook over. Niet meer leuk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zou zeggen "De tyfus voor je Bart, zoek maar lekker een ander speeltje om je jeugdtrauma op bot te vieren"
Mèn, wat een seniel gedoe wordt dit toch
Dat zie je weer hélemaal fout Danny, Eline is moeieder en vanwege het groepsgevoel heeft de allermoeiste meer recht op slaap.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:19 schreef Danny het volgende:
marielin mag dus als enige niet 4 uur onafgebroken slapen?
Maar dat is allemaal toeval hoor....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:18 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Dus iedereen slaapt 4 uur achtereen behalve marielin die heeft de 1e keer maar 2 uur slaap. Maar dan later weer 4 uur maar omdat het na 2 uur 8 uur in de ochtend is heeft marielin denk ik de slechtste shift wissel.
gewoon een paar honderd euro erin stoppen dan weet je wie dr wintquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:17 schreef Danny het volgende:
[..]
weet ik, maar ik kijk wel en dus mag ik net zo hard klagen als iedereen en op m'n eigen manier m'n lol eruit halen
Naar de bunker 2 zal ik niet meer kijken, juist omdat ik het concept niet leuk vind zoals het nu gedraaid is. Aangezien dit blijkbaar wordt doorgezet zal het in de bunker 2 niet anders gaan en dus kijk ik daar niet meer naar. Ik kijk nu puur omdat ik wil weten wie er wint.
[..]
nope, ik schijt heerlijk
Oke thnx, het ging me allemaal even te snelquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:18 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nee verspringt iedere 2 uur.
Eerst van 12 tot 2 pim en eline. Eline ruilt met Marielin. Marielin met pim 2uur. Pim ruilt met jeroen. Marielin met jeroen 2 uur. Dan marielin ruilt met eline. Jeroen en eline 2 uur. Dus iedereen slaapt 4 uur achtereen behalve marielin die heeft de 1e keer maar 2 uur slaap. Maar dan later weer 4 uur maar omdat het na 2 uur 8 uur in de ochtend is heeft marielin denk ik de slechtste shift wissel.
Komt Peter terug danquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
zware omstandigheden zagen we wel aankomen, maar geen troepenverplaatsingen bij nacht met wat landverraders ertussen
Inderdaad, ik vind steeds minder goed en ik neig naar de "Danny modus"quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien is een POLL op de site, hoelang dit gaat duren, een optie?
Of kom je ook in de Danny-modus (niets is goed, maar ik blijf toch kijken).
Zou je wel bereid zijn om FOK! voor TBO2 open te stellen als er een goede evaluatie plaatsvindt met een tweezijdige communicatie?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:17 schreef Danny het volgende:
[..]
weet ik, maar ik kijk wel en dus mag ik net zo hard klagen als iedereen en op m'n eigen manier m'n lol eruit halen
Naar de bunker 2 zal ik niet meer kijken, juist omdat ik het concept niet leuk vind zoals het nu gedraaid is. Aangezien dit blijkbaar wordt doorgezet zal het in de bunker 2 niet anders gaan en dus kijk ik daar niet meer naar. Ik kijk nu puur omdat ik wil weten wie er wint.
[..]
nope, ik schijt heerlijk
quote:
ik blijf kijken omdat ik graag het einde van een film zie. het vervolg op een kutfilm kijk ik daarentegen maar zelden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:19 schreef Peter6000 het volgende:
Of kom je ook in de Danny-modus (niets is goed, maar ik blijf toch kijken).
Ze trekken echt alles uit de kast om haar op 1 te houdenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:19 schreef Danny het volgende:
marielin mag dus als enige niet 4 uur onafgebroken slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |