Ja en, ... die had hij bij het stemmen door de bewoners zelf ook waarschijnlijk wel gehadquote:Op maandag 18 mei 2009 19:19 schreef akveor het volgende:
Hoe voorspelbaar Jeroen gaat z'n fake exit krijgen...![]()
![]()
Dat ben ik.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:30 schreef Disana het volgende:
Fake eliminatie voor:
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Jeroen
»Eline
2 Votes
»Jeroen
16 Votes
»Marielin
8 Votes
»Pim
1 Votes
»Poll sluit 18 mei 20:00 uur
1 Votes
Die laatste stem
Daarvoor is de periode toch veel te kort?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:30 schreef Laysa het volgende:
ik vraag me nu toch al een paar dagen het volgende af:.....Wanneer gaat bart met onze overleveraars...onze bunkerhunken om de houten tafel zitten....en verteld hij ze hoe ze zichzelf het beste kunnen voorbereiden en wat ze kunnen verwachten eerdaags na hun '' coming out''....Dat ze over 10, 20,30, 40 jaar nog herkendt worden als die ''die-hards'' uit de bunker...dat waar ze ook komen...of dat nu de Noord-Kaap, zuid-Kaap, Antartica, nieuw-zeeland of bahrijn is...dat ze dan ook daar nog zullen horen....zeg...ben jij niet....?.....wanneer bart...ga je ze inwijden in de gehemen van RLS..... zodat ze ook weten hoe ze met de keerzijde om moeten gaan....nog maar een paar dagen en dan zijn ze BTR.....dat vroeg ik me dus af he![]()
quote:
ja misschien gaat bart ze begeleiden zoals in DGKquote:Op maandag 18 mei 2009 19:30 schreef Laysa het volgende:
ik vraag me nu toch al een paar dagen het volgende af:.....Wanneer gaat bart met onze overleveraars...onze bunkerhunken om de houten tafel zitten....en verteld hij ze hoe ze zichzelf het beste kunnen voorbereiden en wat ze kunnen verwachten eerdaags na hun '' coming out''....Dat ze over 10, 20,30, 40 jaar nog herkendt worden als die ''die-hards'' uit de bunker...dat waar ze ook komen...of dat nu de Noord-Kaap, zuid-Kaap, Antartica, nieuw-zeeland of bahrijn is...dat ze dan ook daar nog zullen horen....zeg...ben jij niet....?.....wanneer bart...ga je ze inwijden in de gehemen van RLS..... zodat ze ook weten hoe ze met de keerzijde om moeten gaan....nog maar een paar dagen en dan zijn ze BTR.....dat vroeg ik me dus af he![]()
het is zelfs zo voorspelbaar dat Jeroen ook via de andere Overlevers een exit had gekregen....quote:Op maandag 18 mei 2009 19:19 schreef akveor het volgende:
Hoe voorspelbaar Jeroen gaat z'n fake exit krijgen...![]()
![]()
miste je mnquote:Op maandag 18 mei 2009 19:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daarvoor is de periode toch veel te kort?
Denk dat ze zonder al te veel moeite zo weer aan de maatschappij mee kunnen doen hoor.
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:30 schreef Laysa het volgende:
zolang ze maar van mn pattat afblijvenquote:Op maandag 18 mei 2009 19:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
Jij kan dat zo goed he, jij denkt altijd vooruit dat wadeer ik altijd zo in jou, je bent gewoon een toppertje.
Misschien wil Bart het wel allemaal aan jou over laten, jij als bekende VM weet toch ook hoe je met de roem om moet gaan.
het zijn dan ook echte zeikmiepen .... een klein lolletje en het begint al te drammen ..........quote:Op maandag 18 mei 2009 19:31 schreef Toverheks het volgende:
Heeft Jeroen weer last van stemmetjes in zijn hoofd, had hem als ik Eline was allang een pompert gegeven.
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:36 schreef FuTilE het volgende:
Ik vind de streams van Fok! momenteel een stuk leuker dan die van TBO.
Het blijft leuk, dat eeuwige gezeik op en over elkaar.
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:36 schreef FuTilE het volgende:
Ik vind de streams van Fok! momenteel een stuk leuker dan die van TBO.
Het blijft leuk, dat eeuwige gezeik op en over elkaar.
ik doe daar idd ook nog weleens proteststemmen naartoe. denk alleen niet dat ze het bij B&B oppikkenquote:
Nou zeikmiepen, hij is de hele tijd al vanaf dat eline en marielin mochten slapen aan het sarren. Terwijl hij juist de meeste slaapuren heeft gehad.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:36 schreef snetje het volgende:
[..]
het zijn dan ook echte zeikmiepen .... een klein lolletje en het begint al te drammen ..........
Ja, het mag geen liefdadigheidswerk worden hoor, dan richt je maar een stichting op, heeft de Belasting ookquote:Op maandag 18 mei 2009 19:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
zolang ze maar van mn pattat afblijven...dan doe ik het zelfs voor niets
als de jongens mogen slapen houd marielin geen seconde dr kop dicht.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:38 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nou zeikmiepen, hij is de hele tijd al vanaf dat eline en marielin mochten slapen aan het sarren. Terwijl hij juist de meeste slaapuren heeft gehad.
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:41 schreef Espabilado het volgende:
De enige reden dat de exit mindfuck interessant kon worden was het proces dat de overlevers zelf iemand er uit moeten stemmen, dat kan dingen los maken en als diegene dan er in blijft en wat extras krijgt het misschien verhoudingen verandert... (hoewel deze groep daar beetje te correct voor is)
Op deze manier zie ik de meerwaarde niet. óf doe het goed, óf doe het niet. Het woord 'halfbakken' komt helaas weer terug.
Eline had vanmiddag, toen Jeroen zo met Marilien bezig was haar treiter moeten opentrekken, en zeggen houd lekker je kop we willen slapen. Maar wat Jeroen net flikte bij Eline beetje kinderachtig, slapen is slapen en misschien hebben ze dat wel hard nodig en moeten straks weer dag en nacht wakker blijven.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:36 schreef snetje het volgende:
[..]
het zijn dan ook echte zeikmiepen .... een klein lolletje en het begint al te drammen ..........
Toch nog wat bereikt deze avondquote:
Blijkbaar zijn jullie alle feeling voor het spel verloren. Prima die kat van je hoor. Geeft maar weer eens aan hoe onnozel je in het spel staat. En alle objectiviteit uit het oog verloren bent.quote:
Fake eliminatie voor:quote:
Yepquote:Op maandag 18 mei 2009 19:41 schreef Espabilado het volgende:
De enige reden dat de exit mindfuck interessant kon worden was het proces dat de overlevers zelf iemand er uit moeten stemmen, dat kan dingen los maken en als diegene dan er in blijft en wat extras krijgt het misschien verhoudingen verandert... (hoewel deze groep daar beetje te correct voor is)
Op deze manier zie ik de meerwaarde niet. óf doe het goed, óf doe het niet. Het woord 'halfbakken' komt helaas weer terug.
dementor was het met ons eens, alleen heeft bram het voor het zeggen en niet dementorquote:Op maandag 18 mei 2009 19:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn jullie alle feeling voor het spel verloren. Prima die kat van je hoor. Geeft maar weer eens aan hoe onnozel je in het spel staat. En alle objectiviteit uit het oog verloren bent.
Dit zag ik mijlenver aankomen.
de mogelijkheid om lekkerpuh te roepen tegen marielinquote:Op maandag 18 mei 2009 19:43 schreef evaxsis het volgende:
Wat mij niet duidelijk is bij deze fake eliminatie wat krijgt Jeroen voor deze ellende?
Die komt straks weer terug na de poll van 'fake exit voor' ...quote:Op maandag 18 mei 2009 19:43 schreef moha het volgende:
de poll uitdaging van marielin is verdwenen hij zou toch tot morgenavond lopen
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Eline had vanmiddag, toen Jeroen zo met Marilien bezig was haar treiter moeten opentrekken, en zeggen houd lekker je kop we willen slapen. Maar wat Jeroen net flikte bij Eline beetje kinderachtig, slapen is slapen en misschien hebben ze dat wel hard nodig en moeten straks weer dag en nacht wakker blijven.
na het afpakken van marielin's sigaretten waren alle goeie ideeën opquote:Op maandag 18 mei 2009 19:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Yep![]()
maar gelukkig hebben we een "zeer creatieve" redaktie
nee, er zijn meer mensen die kijken hoorquote:
Tnx.quote:
Wow wat dolletjes weer, niet een leuk privè item dat hij gelijk weer mag inleverenquote:Op maandag 18 mei 2009 19:45 schreef Danny het volgende:
[..]
dementor was het met ons eens, alleen heeft bram het voor het zeggen en niet dementor
[..]
de mogelijkheid om lekkerpuh te roepen tegen marielin
en dat was het beste id tot nu toequote:Op maandag 18 mei 2009 19:46 schreef Danny het volgende:
[..]
na het afpakken van marielin's sigaretten waren alle goeie ideeën op
Dat is Job nietquote:Op maandag 18 mei 2009 19:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Daar is Job (van de bus weer op RTL5)
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee, er zijn meer mensen die kijken hoor![]()
mensen die gezien hebben dat jeroen vanaf het begin zat te etteren en daarmee beloond werd door de regie met secret missies/bier/aandacht ipv sancties omdat ie de groep zat te verzieken
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:46 schreef Danny het volgende:
[..]
na het afpakken van marielin's sigaretten waren alle goeie ideeën op
ow , Erik?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Pim en Eline doen niet meer meequote:Op maandag 18 mei 2009 19:45 schreef Danny het volgende:
[..]
dementor was het met ons eens, alleen heeft bram het voor het zeggen en niet dementor
[..]
de mogelijkheid om lekkerpuh te roepen tegen marielin
Hij hete Eric zei je netquote:Op maandag 18 mei 2009 19:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
IEquote:Op maandag 18 mei 2009 19:50 schreef Gert het volgende:
Via IE geprobeerd, daar werken de streams wél.
Sorry voor het geneuzel.
klaagt Marilien er niet meer over doen ze het hier wel .....quote:
nee duh als ze slaapt klaagt ze niet nee, maar ze ziet allemaal peukies in haar droomquote:Op maandag 18 mei 2009 19:52 schreef snetje het volgende:
[..]
klaagt Marilien er niet meer over doen ze het hier wel .....
Wat heb jij tegenwoordig tegen Eline? Ik dacht dat je haar wel leuk vond.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:54 schreef Danny het volgende:
eline wil naar huis. daar wil ik graag een creditsteuntje aan bijdragen.
Ja toch, ik was juist zo gespannt hoe Jeroen zijn onvermijdelijke exit van de overlevers zou krijgenquote:Op maandag 18 mei 2009 19:34 schreef snetje het volgende:
[..]
het is zelfs zo voorspelbaar dat Jeroen ook via de andere Overlevers een exit had gekregen....
je vergist jequote:Op maandag 18 mei 2009 19:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Whatever, is toch een ex-deelnemer van de bus? Of vergis ik me daarin?
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:52 schreef snetje het volgende:
[..]
klaagt Marilien er niet meer over doen ze het hier wel .....
Nee, als het die Job is, die had toch ook een singletje gemaakt, die sliste toch een beetje, ja heb geen tv aan staan, zit vastgeplakt aan mijn beeldscherm want het wordt spannend en zo voorspelbaarquote:Op maandag 18 mei 2009 19:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
het komt er gewoon op neer dat marieline niks meer word gegundquote:Op maandag 18 mei 2009 19:53 schreef Toverheks het volgende:
Maar het kan me niet schelen, al krijg ik de halve wereld over me heen, nu weer Jeroen met dat Fake gedoe, wees eerlijk allemaal Eline en Pim hebben toch kutopdrachtjes gehad die zelf in een buurthuis niet meer plaats vinden. Wordt te opvallend en ja er zijn er meer die er zo over denken.
Dus moest B en B zeker ervan zijn dat er iemand gekozen worden die absoluut niet weg ging.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:54 schreef Danny het volgende:
eline wil naar huis. daar wil ik graag een creditsteuntje aan bijdragen.
Hij is tegen Eline omdat er een grote groep tegen Marielin is.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Wat heb jij tegenwoordig tegen Eline? Ik dacht dat je haar wel leuk vond.
Ik denk het welquote:Op maandag 18 mei 2009 19:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Onbetaalbaar, vooral het gezicht van Marielin, als dat rolluik dan weer omhoog gaat en hij zit daar nog.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:55 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Ja toch, ik was juist zo gespannt hoe Jeroen zijn onvermijdelijke exit van de overlevers zou krijgen
en vooral
hoe hij terug zou keren
het oorspronkelijke idee was dat ze er gezamelijk 1 persoon uit moesten stemmen. onderbouwd. degene die werd weggestemd zou dan wat luxe krijgen.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:48 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik begrijp het nut niet van deze fake-eliminatie. Kan en wil iemand het me uitleggen?
Toen Eline juist massaal uitgekotst werd vond hij haar wel te pruimen, de ergste Eline bash lijkt overgeslagen naar Marielin en nu steunt hij haar. Misschien klopt je theorie wel, maar dan juist andersom?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:56 schreef NrTH het volgende:
[..]
Hij is tegen Eline omdat er een grote groep tegen Marielin is.
Danny logica
Overdrijf eens niet zo.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Dus moest B en B zeker ervan zijn dat er iemand gekozen worden die absoluut niet weg ging.
Het is te walgelijk voor woorden.
Het was Eric Dikeb van Big Diet.quote:
Dan was hij het dus ook, want deze "Eric" was zanger en zit in de entertainment. Was gewoon die gast uit de bus... klaar...quote:Op maandag 18 mei 2009 19:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee, als het die Job is, die had toch ook een singletje gemaakt, die sliste toch een beetje, ja heb geen tv aan staan, zit vastgeplakt aan mijn beeldscherm want het wordt spannend en zo voorspelbaar
Probeer de humor maar in te zien van die achterlijke complottheorieën. Dat helpt.quote:
Ja, maar als je alles op een rijtje zet, ook Jeroen heeft zwaardere opdrachten gehad dan Pim, Marilien ook buiten slapen met die zak druppelwater, Eline een puzzeltje oplossen, waar ze 3 uur over deed, tot dat ze een pen kreeg en iedereen inenen hun mond moesten houden omdat Mevrouw moest nadenken, en Pim vuurtje aansteken en kaneel eten.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:55 schreef kikkertje46 het volgende:
[..]
het komt er gewoon op neer dat marieline niks meer word gegund
Daar leek ie idd meer opquote:
zelfs Danny geeft nu al aan dat Eline graag naar huis wilquote:Op maandag 18 mei 2009 19:55 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Ja toch, ik was juist zo gespannt hoe Jeroen zijn onvermijdelijke exit van de overlevers zou krijgen
en vooral
hoe hij terug zou keren
quote:
vond is een goeie term. ze praat alleen zo irritant en ze heeft geen mening. zolang iedereen haar maar aardig vindt.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Wat heb jij tegenwoordig tegen Eline? Ik dacht dat je haar wel leuk vond.
Ja hoor, ik vind alles goedquote:Op maandag 18 mei 2009 20:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan was hij het dus ook, want deze "Eric" was zanger en zit in de entertainment. Was gewoon die gast uit de bus... klaar...
Poll is 1 minuutje dicht nu, nu wordt er een briefje uitgetikt en geprint, over 5 minuutjes moet het wel klaar zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nou kom maar op Bart. Of moeten we weer een uur wachten, zoals bij de lucifers?
Ja, dat heeft hij ook gedaan, maar die heeft toch ook in de bus gezeten?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daar leek ie idd meer op
Ik dacht al dat ie me bekend voor kwam![]()
Eric Dikebquote:Op maandag 18 mei 2009 20:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan was hij het dus ook, want deze "Eric" was zanger en zit in de entertainment. Was gewoon die gast uit de bus... klaar...
dus bepalen de bewoners wat er gebeurt. Toen peter zeurde dat hij naar huis wilde had hij in no-time 7 pakjes peuken en de tweede keer natuurlijk tandpasta e.d. Kreeg dus z'n zin.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:01 schreef snetje het volgende:
[..]
zelfs Danny geeft nu al aan dat Eline graag naar huis wilik kan het me dan ook heel goed voorstellen dat B&B dat risico dus niet durven tekunnen nemen ....
Zou kunnen, zo goed heb ik de bus niet gezien. Mqaar Job is het nietquote:Op maandag 18 mei 2009 20:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, dat heeft hij ook gedaan, maar die heeft toch ook in de bus gezeten?
Als zij aan de telefoon hangt denk je toch als kerel dat je met een klein kind zit te bellen,quote:
klopt helemaal ,de opdrachten worden niet eerlijk verdeeld,dat is ook de reden dat ik niet meer op de polls stem,want die geven niet aan wat ze nu echt bedoelen.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, maar als je alles op een rijtje zet, ook Jeroen heeft zwaardere opdrachten gehad dan Pim, Marilien ook buiten slapen met die zak druppelwater, Eline een puzzeltje oplossen, waar ze 3 uur over deed, tot dat ze een pen kreeg en iedereen inenen hun mond moesten houden omdat Mevrouw moest nadenken, en Pim vuurtje aansteken en kaneel eten.
ik heb al eerder gezegd dat mijn sympathie altijd uitgaat naar de underdog en dat ik vroeger juist vriendjes wilde zijn (en was) met de kinderen die het meest getreiterd werden op school. Maar Ik ben al vanaf het begin voor Marielin hoor. Heb 1 middagje gehad dat ik haar irritant vond, maar verder niet. Eline wisselt sterk. Ze is soms leuk, maar als je d'r te lang ziet (en de regie brengt haar nogal HEEL vaak in beeld) of hoort gaat ze irriteren.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Toen Eline juist massaal uitgekotst werd vond hij haar wel te pruimen, de ergste Eline bash lijkt overgeslagen naar Marielin en nu steunt hij haar. Misschien klopt je theorie wel, maar dan juist andersom?
massaal opstappen zou een stunt zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 20:06 schreef JediMasterLucia het volgende:
gaan ze dat liedje van peter zingen![]()
ik ben eigenlijk heel erg benieuwd naar de reactie van de overlevers als ze erachter komen dat het nep is
Waarom was je niet voor Renate dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:07 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb al eerder gezegd dat mijn sympathie altijd uitgaat naar de underdog en dat ik vroeger juist vriendjes wilde zijn (en was) met de kinderen die het meest getreiterd werden op school.
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dit was de FOkdracht? Daar heeft FOK drie maanden over na kunnen denken, en nóg komt er een opdracht die we moeten verbouwen tot iets werkbaars, omdat FOK niet lang genoeg heeft nagedacht over iets simpels. Wat wil je nou toch? Wil je vanavond een fake-exit, of een echte exit?
Ik snap dat je het een beetje gehad hebt met Fok vanwege de 'communicatie' met Danny, maar om je zo uit te laten is ook weer beetje jammer.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik begrijp de opdracht wel, maar jij begrijpt niet dat er bij een exit iemand naar huis toe wil. Als die persoon vanavond zegt "Ik ga naar huis," dan komt die ook niet meer terug. Daar zit je dan met je 'fake'-exit.
Nee joh die heeft een gezin ondertussen en een kroeg rondom bussum of zo.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij zegt zelfs riempjes. Jakkes.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:10 schreef Disana het volgende:
Je kunt wel merken dat Bart Eline leuk vindt.
dat doe ik bij elk duelquote:Op maandag 18 mei 2009 20:11 schreef tonja het volgende:
Nou, ik zet mijn centen bij dit duel op Marielin.
Bart is er weer, zei het van de week ook al, ook in de isoleercel praat ze veel volwassener.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:09 schreef Spooky4u het volgende:
Eline praat een keer niet met verkleinwoordjes. Heel haar kont is nat.
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:10 schreef akveor het volgende:
Dagduel wordt uitgevochten tussen Marielin en Eline.
Het wiel omhoog houden.
Dat was voordat Bart er was.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Bart is er weer, zei het van de week ook al, ook in de isoleercel praat ze veel volwassener.
Kun je dan ook met een treintje langs de bar rijden?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:10 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nee joh die heeft een gezin ondertussen en een kroeg rondom bussum of zo.
3 vragen:quote:
eline is één grote, slechte actquote:Op maandag 18 mei 2009 20:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Bart is er weer, zei het van de week ook al, ook in de isoleercel praat ze veel volwassener.
Net zoals volwassenen vaak anders tegen babies praten...quote:Op maandag 18 mei 2009 20:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Slecht niet dan, ken geen 1 actrice/acteur die 25 dagen lang een act volhoudt, Emmy waardig imo.quote:
oh, ja ik was ff in de keuken en kwam binnen met een kop koffie en zag Bart op de stream.quote:
quote:
dan vraag je toch even om uitleg ....quote:Op maandag 18 mei 2009 20:07 schreef kikkertje46 het volgende:
[..]
klopt helemaal ,de opdrachten worden niet eerlijk verdeeld,dat is ook de reden dat ik niet meer op de polls stem,want die geven niet aan wat ze nu echt bedoelen.
Het lijkt vandaag wel kijkertje pesten.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:17 schreef akveor het volgende:
De heren vragen zelf maar om het spannende muziekje....![]()
Goed dan.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Probeer de humor maar in te zien van die achterlijke complottheorieën. Dat helpt.
Het eerste is slim en het tweede is waar...quote:Op maandag 18 mei 2009 20:16 schreef beequeen het volgende:
Eline: Ik kan mijn krachten natuurlijk ook sparen voor wat er nog komen gaat. Ik heb immers mijn deo al.
Kutwijf.
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:16 schreef beequeen het volgende:
Eline: Ik kan mijn krachten natuurlijk ook sparen voor wat er nog komen gaat. Ik heb immers mijn deo al.
Kutwijf.
vandaag minstens tien keer gedaan, maar nog geen direct antwoord gekregen. Nog steeds niet.quote:
dat ze uit marielin's koffer zijn verdwenen kan zij niets aan doen.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:16 schreef Spooky4u het volgende:
Spullen in voorraad kunnen alleen gekozen worden. Sigaretten zijn niet meer in voorraad.
volgens mij hoort ze die nog wel in voorraad te hebben na die chinese ,arteling zei ze dat ze nog iets van 6 pakjes zou moeten hebben.. Lijkt me sterk dat die nu op zijn aangezien ze haar koffer niet in die ruimte heeftquote:Op maandag 18 mei 2009 20:16 schreef Spooky4u het volgende:
Spullen in voorraad kunnen alleen gekozen worden. Sigaretten zijn niet meer in voorraad.
Behalve Jeroen hebben ze allemaal al aangegeven dat het wel welletjes isquote:Op maandag 18 mei 2009 20:01 schreef snetje het volgende:
[..]
zelfs Danny geeft nu al aan dat Eline graag naar huis wilik kan het me dan ook heel goed voorstellen dat B&B dat risico dus niet durven tekunnen nemen ....
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:18 schreef Toverheks het volgende:
lijkt wel een zeskamp steeds, domme opdracht, en straks Jeroen en Pim zeker armpje drukken??
Marielin is bikkel genoeg om zich er doorheen te slaan. Ze heeft ook zelfkennis genoeg om te weten dat ze dan niet te genieten zal zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:20 schreef Danny het volgende:
[..]
dat ze uit marielin's koffer zijn verdwenen kan zij niets aan doen.
ze heeft veel gerookt maar dat zijn pakjes die tijdens feestjes en de verwendag gegeven zijn en dat gaat buiten persoonlijke voorraad om natuurlijk. Ze heeft dus nog iets van 5 of 6 pakjes, maar vandaag is me min of meer duidelijk gemaakt dat marielin hoe dan ook niet meer gaat roken in de bunker. Hoe onterecht ook.
Slim? Het is gewoon laf dat ze bij voorbaat aangeeft dat ze eigenlijk wil stoppen omdat ze haar deo al heeft.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:19 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Het eerste is slim en het tweede is waar...
Waarom is het dan een kutwijf?
Of vind je het sowieso een kutwijf en gebruik je nu elk aangrijpingspunt om dat te verkondigen?
1) Neequote:Op maandag 18 mei 2009 20:13 schreef Maanvis het volgende:
3 vragen:
1) Ben je in de bunker?
2) Heb je die puntlaarsjes aan?
3) Zou je aub 1 van die puntlaarsjes in een dusdanige manier in het scrotum van bart willen manoevreren dat ie weet hoe het gemiddelde FOK!publiek zich voelt?
Pff waar maak je je druk om wat iemands motivatie is om iemand een kutwijf te vindenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:19 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Het eerste is slim en het tweede is waar...
Waarom is het dan een kutwijf?
Of vind je het sowieso een kutwijf en gebruik je nu elk aangrijpingspunt om dat te verkondigen?
iddquote:Op maandag 18 mei 2009 20:23 schreef Rica het volgende:
Wie heeft in de dagduel poll "Karrewiel hangen" gekozen?
Namen willen we!
Er komen geen peuken meer. Dat heeft Danny al duidelijk gemaakt.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:21 schreef Peter6000 het volgende:
Eline gaat Marielin dit laten winnen, want ze gunt haar haar peuken.
Groepsgevoel.
Ja, maar der kont was wel der kont he! Dat weet ze dan weer wel!quote:
Bart was bang dat Eline zou weglopen.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:23 schreef Espabilado het volgende:
Snap echt de redenatie niet van dat iemand anders echt naar huis gaat
- Wie gaat er nog naar huis met 4 dagen te gaan?
heeft ze ook wel, maar volgens mij rekent bart alle gekregen peuken tot eigen voorraad en dat kan natuurlijk niet, want dan zou dat ook voor drank e.d. moeten gelden. Peuken die gegund worden door de streamer komen natuurlijk niet uit eigen voorraad. Maar goed, peuken kan ze vergeten.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:20 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
volgens mij hoort ze die nog wel in voorraad te hebben na die chinese ,arteling zei ze dat ze nog iets van 6 pakjes zou moeten hebben.. Lijkt me sterk dat die nu op zijn aangezien ze haar koffer niet in die ruimte heeft
bart, niet ikquote:Op maandag 18 mei 2009 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er komen geen peuken meer. Dat heeft Danny al duidelijk gemaakt.
Ze wil een massage. Kanonne. En Pim zit er niet mee hoor, die doet het zo.quote:
Sorry, via Bart's PM.quote:
Ze wilt er met de poet vandoorquote:
Laat hem dat vooral doen. Hoe eerder iemand dit wiel laat donderen, hoe beter. Ik voel me voor de tweede keer vandaag bekocht.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze wil een massage. Kanonne. En Pim zit er niet mee hoor, die doet het zo.
Opnieuwquote:Op maandag 18 mei 2009 20:26 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Wanneer win je hier? Als de ander loslaat?
Maar wat als ze vallen zonder dat ze loslaten?
Dan mogen ze de EHBO-doos die er dan aan te pas komt houdenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:26 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Wanneer win je hier? Als de ander loslaat?
Maar wat als ze vallen zonder dat ze loslaten?
Nergens heeft gestaan, ook niet in PM's, dat Marielin geen peuken meer zal krijgen. Nu moet je er over ophouden, Uncle Fester, want dit begint aardig irritant te worden. Je kunt mijn woorden niet intrepeteren als: Bart en de rest van de regie heeft de pik op Marielin, dus gaan we haar irriteren. Dat is nergens gezegd en het is niet de bedoeling.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:28 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ze wilt er met de poet vandoor
Niemand zou nu weg gaan, ook Amber niet als die er nu nog in zit en de heimwee kreeg die ze toen kreeg. Gewoon no fucking way dat iemand van hun weg zou gaan. Steek ik m'n hand voor in het vuur.
Kom je effe goed weg, vriendquote:
Tsja, we are in control. My ass.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:28 schreef Disana het volgende:
Laat hem dat vooral doen. Hoe eerder iemand dit wiel laat donderen, hoe beter. Ik voel me voor de tweede keer vandaag bekocht.
Tja dat komt er nou van als ze veel in beeld is en aan het woord is, dan wekt dat bij velen een soort van allergische reactie op en het lucht best op om dat dan vervolgens van je af te schrijven zo van blurpquote:
dat krijg je als je geen duidelijk antwoord geeft op vragen. dan gaan we er zelf een interpretatie bij bedenken, wannabe bn'er (namecalling kan ik ook natuurlijk)quote:Op maandag 18 mei 2009 20:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nergens heeft gestaan, ook niet in PM's, dat Marielin geen peuken meer zal krijgen. Nu moet je er over ophouden, Uncle Fester, want dit begint aardig irritant te worden. Je kunt mijn woorden niet intrepeteren als: Bart en de rest van de regie heeft de pik op Marielin, dus gaan we haar irriteren. Dat is nergens gezegd en het is niet de bedoeling.
Heb je het volgende punt gevonden waar je uren over gaat steggelen met de regie?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:30 schreef Danny het volgende:
als er een loslaat slaat dat wiel op de schenen van de andere denk ik. een botbreuk doet het best goed onstream denk ik.
Hebben ze niet eens originele kistjes aan?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:30 schreef Danny het volgende:
als er een loslaat slaat dat wiel op de schenen van de andere denk ik. een botbreuk doet het best goed onstream denk ik.
ligt misschien aan de manier waarop je het vraagt ...quote:Op maandag 18 mei 2009 20:20 schreef Danny het volgende:
[..]
vandaag minstens tien keer gedaan, maar nog geen direct antwoord gekregen. Nog steeds niet.
[..]
dat ze uit marielin's koffer zijn verdwenen kan zij niets aan doen.
ze heeft veel gerookt maar dat zijn pakjes die tijdens feestjes en de verwendag gegeven zijn en dat gaat buiten persoonlijke voorraad om natuurlijk. Ze heeft dus nog iets van 5 of 6 pakjes, maar vandaag is me min of meer duidelijk gemaakt dat marielin hoe dan ook niet meer gaat roken in de bunker. Hoe onterecht ook.
Twee keer hebben we vandaag voor iets klaar gezeten omdat dat logisch leek. Het brandende logo en nu de fake exit. Cliff hangers zijn leuk, maar voor heel even maar.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, we are in control. My ass.
Ik wilde de slinger eigenlijk niet aanstreamen, maar kon het toch niet laten.
Kom ze even rechtzetten dan, en scheenbeschermers aantrekken. Even je gezicht laten zien, zeg maarquote:Op maandag 18 mei 2009 20:30 schreef Danny het volgende:
Ben er helemaal niet allergisch voor.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Tja dat komt er nou van als ze veel in beeld is en aan het woord is, dan wekt dat bij velen een soort van allergische reactie op en het lucht best op om dat dan vervolgens van je af te schrijven zo van blurpzo dat is eruit
Ik denk het ook niet maar maar dat zei Bart hier zelf op het forum. Hij was bang dat iemand echt zou opstappen (noemde eerst Eline bij naam en veranderde dat toen in "die persoon")quote:Op maandag 18 mei 2009 20:28 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ze wilt er met de poet vandoor
Niemand zou nu weg gaan, ook Amber niet als die er nu nog in zit en de heimwee kreeg die ze toen kreeg. Gewoon no fucking way dat iemand van hun weg zou gaan. Steek ik m'n hand voor in het vuur.
En ik héb niet eens mijn post veranderdquote:Op maandag 18 mei 2009 20:33 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet maar maar dat zei Bart hier zelf op het forum. Hij was bang dat iemand echt zou opstappen (noemde eerst Eline bij naam en veranderde dat toen in "die persoon")
Maar laten we aub niet weer beginnen over deze "mindfuck"
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:32 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Kom ze even rechtzetten dan, en scheenbeschermers aantrekken. Even je gezicht laten zien, zeg maar
Enig idee in welk deel dat was? 248? eerder?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:33 schreef Rica het volgende:
Ik denk het ook niet maar maar dat zei Bart hier zelf op het forum. Hij was bang dat iemand echt zou opstappen (noemde eerst Eline bij naam en veranderde dat toen in "die persoon")
Maar laten we aub niet weer beginnen over deze "mindfuck"
Het was geen kat.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn jullie alle feeling voor het spel verloren. Prima die kat van je hoor. Geeft maar weer eens aan hoe onnozel je in het spel staat. En alle objectiviteit uit het oog verloren bent.
Dit zag ik mijlenver aankomen.
Alsof iemand dat zou gaan toegeven.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Bart en de rest van de regie heeft de pik op Marielin, dus gaan we haar irriteren. Dat is nergens gezegd.
ja, het is om de hoek johquote:Op maandag 18 mei 2009 20:32 schreef dieenebart het volgende:
Kom ze even rechtzetten dan, en scheenbeschermers aantrekken. Even je gezicht laten zien, zeg maar
Oooooh, it's on people! Whoohoo...quote:Op maandag 18 mei 2009 20:31 schreef Danny het volgende:
[..]
dat krijg je als je geen duidelijk antwoord geeft op vragen. dan gaan we er zelf een interpretatie bij bedenken, wannabe bn'er (namecalling kan ik ook natuurlijk)
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:32 schreef dieenebart het volgende:
[..]
[TBO Streamverslagen] Donderdag 14 meiquote:Op maandag 18 mei 2009 20:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Enig idee in welk deel dat was? 248? eerder?
bart reageer jij op die ouwe zemelaar??????????.......quote:Op maandag 18 mei 2009 20:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nergens heeft gestaan, ook niet in PM's, dat Marielin geen peuken meer zal krijgen. Nu moet je er over ophouden, Uncle Fester, want dit begint aardig irritant te worden. Je kunt mijn woorden niet intrepeteren als: Bart en de rest van de regie heeft de pik op Marielin, dus gaan we haar irriteren. Dat is nergens gezegd en het is niet de bedoeling.
Tja ik denk, ik bek Danny wel af voor ze om mijn steentje bij te dragen aan TBO op een afstandje, gaan ze alsnog zelf hun tijd eraan verspillenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:37 schreef bunkerman het volgende:
[..]
bart reageer jij op die ouwe zemelaar??????????.......geen aandacht is vragen om aandacht.....toch dannyboytje
quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is het eerste wat ik doorlees als ik thuis kom van mijn werk.
Ze moet nog deo spuiten en tandjes poetsen.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:36 schreef lunareclipse het volgende:
Calimero: "ik hoop niet dat het uren duurt"
PIm:"Want dan mis je je schoonheidsslaapje"
![]()
maar nee, het gaat om haar energie
voor wat?!
Dat zei Jeroen volgens mij maar kan me voorstellen dat je je vergist in de stemmen.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:35 schreef Lavenderr het volgende:
'Niet huilen Calimero" zei Marielin daarnet.
Maar zij mag wel over haar rug klagen?
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat zei Jeroen volgens mij maar kan me voorstellen dat je je vergist in de stemmen.
Da's dan denk ik precies de reden waarom Danny niet op je gaat reagerenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:37 schreef bunkerman het volgende:
[..]
bart reageer jij op die ouwe zemelaar??????????.......geen aandacht is vragen om aandacht.....toch dannyboytje
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:38 schreef Jacquelineh het volgende:
ik begrijp ook niet waarom danny eerst op huub hakt en nu op bart al snap ik zijn punten vaak wel.
En gaat hij voor de volle 100 proc voor marielin heb zelf het idee een beetje te fanatiek.Maar goed ik zie het geheel nog steeds een moooi concept geweldig om te kijken/
En weet ook wel dat het deel 1 is en best moeilijk is voor hun om alles goed te doen en het iedereen naar de zin maken kan ook nu eenmaal niet
Maar euh ik had gehoopt dat fok en de bunker crew een leuke tijd samen zouden beleven maar wat ik steeds lees is dat Danny er steeds op gebrand is om de bunker crew op alle fouten af te rekenen
De vraag is hoevaak we het nog moeten horen vanavondquote:Op maandag 18 mei 2009 20:42 schreef NrTH het volgende:
Marielin verloren
En het eerste smoesje is er na 3 seconde
iddquote:Op maandag 18 mei 2009 20:41 schreef Disana het volgende:
Marielin is af. Ze vraagt zich af hoe dat kan, want het kwam omdat Eline niet hing.
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Da's dan denk ik precies de reden waarom Danny niet op je gaat reageren
lijkt er af en toe wel op ja, nix aan de hand tot danny begint te drammen om iets wat in zijn ogen een groot onrecht naar hem/fok toe is, wat vervolgens heel de fun eruit haalt om het forum mee te volgen tijdens het kijken.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:38 schreef Jacquelineh het volgende:
ik begrijp ook niet waarom danny eerst op huub hakt en nu op bart al snap ik zijn punten vaak wel.
En gaat hij voor de volle 100 proc voor marielin heb zelf het idee een beetje te fanatiek.Maar goed ik zie het geheel nog steeds een moooi concept geweldig om te kijken/
En weet ook wel dat het deel 1 is en best moeilijk is voor hun om alles goed te doen en het iedereen naar de zin maken kan ook nu eenmaal niet
Maar euh ik had gehoopt dat fok en de bunker crew een leuke tijd samen zouden beleven maar wat ik steeds lees is dat Danny er steeds op gebrand is om de bunker crew op alle fouten af te rekenen
ik ben hier streamer, tenzij ik als admin nodig ben. in de hoedanigheid van streamer post ik gewoon mee.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:37 schreef bunkerman het volgende:
Ze kan ook echt niet tegen haar verlies. Pff krijgen we dat weer hele tijd te horen.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:42 schreef Tessio het volgende:
Nee marielin je was toch echt wel af, wel tegen je verlies kunnen.
Daar is weer het ware gezicht van Marielin.
Eline is da bomb!!!!!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:42 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Zo Bikkel Eline heeft de KRACHTPROEF gewonnen!
Nieuw persoonlijk recordquote:Op maandag 18 mei 2009 20:42 schreef NrTH het volgende:
Marielin verloren
het is wel een manier voor Bart om onder mijn stelling uit te komenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef lies1958 het volgende:
oh nee he krijgen we weer een oeverloze discussie hier dat het niet eerlijk is naar marielin toe. Dat eline geholpen is door de regie. Wedden.
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef lies1958 het volgende:
oh nee he krijgen we weer een oeverloze discussie hier dat het niet eerlijk is naar marielin toe. Dat eline geholpen is door de regie. Wedden.
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, Marielin is af omdat Calimero niet hing.
Het moet niet gekker worden en dan nog zeggen dat Calimero niet het lieffie is van de redactie.
volgens mij niet, maar hidiho neemt alles op. 20:42quote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef Toverheks het volgende:
Marilien gaf het aan, ze zei tegen Eline je hangt niet en toen pas de stem uit de speaker, maar ja ze zullen het toch wel terug kunnen kijken???
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, Marielin is af omdat Calimero niet hing.
Het moet niet gekker worden en dan nog zeggen dat Calimero niet het lieffie is van de redactie.
Natúúrlijk ligt het aan Elinequote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijken jullie de beelden even na? Ze zegt dat het aan Eline lag.
Hidiho, ondertussen al aan het terugspoelen?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijken jullie de beelden even na? Ze zegt dat het aan Eline lag.
Ja, erg hè... het zal 'ns niet..:')quote:Op maandag 18 mei 2009 20:42 schreef NrTH het volgende:
Marielin verloren
Dat is toch ook zo, als Eline geen kracht meer zet valt M. naar achter, daarom heeft M. toch niet verloren?!quote:
ik zou ook pissig zijn als de ander me dat zou flikken.quote:
Marilin verloor gewoon haar evenwicht, dus heeft ze verloren.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef Toverheks het volgende:
Marilien gaf het aan, ze zei tegen Eline je hangt niet en toen pas de stem uit de speaker, maar ja ze zullen het toch wel terug kunnen kijken???
Precies. Ik snap dit ook niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:45 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo, als Eline geen kracht meer zet valt M. naar achter, daarom heeft M. toch niet verloren?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |