klaagt Marilien er niet meer over doen ze het hier wel .....quote:
nee duh als ze slaapt klaagt ze niet nee, maar ze ziet allemaal peukies in haar droomquote:Op maandag 18 mei 2009 19:52 schreef snetje het volgende:
[..]
klaagt Marilien er niet meer over doen ze het hier wel .....
Wat heb jij tegenwoordig tegen Eline? Ik dacht dat je haar wel leuk vond.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:54 schreef Danny het volgende:
eline wil naar huis. daar wil ik graag een creditsteuntje aan bijdragen.
Ja toch, ik was juist zo gespannt hoe Jeroen zijn onvermijdelijke exit van de overlevers zou krijgenquote:Op maandag 18 mei 2009 19:34 schreef snetje het volgende:
[..]
het is zelfs zo voorspelbaar dat Jeroen ook via de andere Overlevers een exit had gekregen....
je vergist jequote:Op maandag 18 mei 2009 19:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Whatever, is toch een ex-deelnemer van de bus? Of vergis ik me daarin?
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:52 schreef snetje het volgende:
[..]
klaagt Marilien er niet meer over doen ze het hier wel .....
Nee, als het die Job is, die had toch ook een singletje gemaakt, die sliste toch een beetje, ja heb geen tv aan staan, zit vastgeplakt aan mijn beeldscherm want het wordt spannend en zo voorspelbaarquote:Op maandag 18 mei 2009 19:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Whatever, is toch een ex-deelnemer van de bus? Of vergis ik me daarin?
het komt er gewoon op neer dat marieline niks meer word gegundquote:Op maandag 18 mei 2009 19:53 schreef Toverheks het volgende:
Maar het kan me niet schelen, al krijg ik de halve wereld over me heen, nu weer Jeroen met dat Fake gedoe, wees eerlijk allemaal Eline en Pim hebben toch kutopdrachtjes gehad die zelf in een buurthuis niet meer plaats vinden. Wordt te opvallend en ja er zijn er meer die er zo over denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |