dementor was het met ons eens, alleen heeft bram het voor het zeggen en niet dementorquote:Op maandag 18 mei 2009 19:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn jullie alle feeling voor het spel verloren. Prima die kat van je hoor. Geeft maar weer eens aan hoe onnozel je in het spel staat. En alle objectiviteit uit het oog verloren bent.
Dit zag ik mijlenver aankomen.
de mogelijkheid om lekkerpuh te roepen tegen marielinquote:Op maandag 18 mei 2009 19:43 schreef evaxsis het volgende:
Wat mij niet duidelijk is bij deze fake eliminatie wat krijgt Jeroen voor deze ellende?
Die komt straks weer terug na de poll van 'fake exit voor' ...quote:Op maandag 18 mei 2009 19:43 schreef moha het volgende:
de poll uitdaging van marielin is verdwenen hij zou toch tot morgenavond lopen
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Eline had vanmiddag, toen Jeroen zo met Marilien bezig was haar treiter moeten opentrekken, en zeggen houd lekker je kop we willen slapen. Maar wat Jeroen net flikte bij Eline beetje kinderachtig, slapen is slapen en misschien hebben ze dat wel hard nodig en moeten straks weer dag en nacht wakker blijven.
na het afpakken van marielin's sigaretten waren alle goeie ideeën opquote:Op maandag 18 mei 2009 19:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Yep![]()
maar gelukkig hebben we een "zeer creatieve" redaktie
nee, er zijn meer mensen die kijken hoorquote:
Tnx.quote:
Wow wat dolletjes weer, niet een leuk privè item dat hij gelijk weer mag inleverenquote:Op maandag 18 mei 2009 19:45 schreef Danny het volgende:
[..]
dementor was het met ons eens, alleen heeft bram het voor het zeggen en niet dementor
[..]
de mogelijkheid om lekkerpuh te roepen tegen marielin
en dat was het beste id tot nu toequote:Op maandag 18 mei 2009 19:46 schreef Danny het volgende:
[..]
na het afpakken van marielin's sigaretten waren alle goeie ideeën op
Dat is Job nietquote:Op maandag 18 mei 2009 19:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Daar is Job (van de bus weer op RTL5)
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee, er zijn meer mensen die kijken hoor![]()
mensen die gezien hebben dat jeroen vanaf het begin zat te etteren en daarmee beloond werd door de regie met secret missies/bier/aandacht ipv sancties omdat ie de groep zat te verzieken
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:46 schreef Danny het volgende:
[..]
na het afpakken van marielin's sigaretten waren alle goeie ideeën op
ow , Erik?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Pim en Eline doen niet meer meequote:Op maandag 18 mei 2009 19:45 schreef Danny het volgende:
[..]
dementor was het met ons eens, alleen heeft bram het voor het zeggen en niet dementor
[..]
de mogelijkheid om lekkerpuh te roepen tegen marielin
Hij hete Eric zei je netquote:Op maandag 18 mei 2009 19:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
IEquote:Op maandag 18 mei 2009 19:50 schreef Gert het volgende:
Via IE geprobeerd, daar werken de streams wél.
Sorry voor het geneuzel.
klaagt Marilien er niet meer over doen ze het hier wel .....quote:
nee duh als ze slaapt klaagt ze niet nee, maar ze ziet allemaal peukies in haar droomquote:Op maandag 18 mei 2009 19:52 schreef snetje het volgende:
[..]
klaagt Marilien er niet meer over doen ze het hier wel .....
Wat heb jij tegenwoordig tegen Eline? Ik dacht dat je haar wel leuk vond.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:54 schreef Danny het volgende:
eline wil naar huis. daar wil ik graag een creditsteuntje aan bijdragen.
Ja toch, ik was juist zo gespannt hoe Jeroen zijn onvermijdelijke exit van de overlevers zou krijgenquote:Op maandag 18 mei 2009 19:34 schreef snetje het volgende:
[..]
het is zelfs zo voorspelbaar dat Jeroen ook via de andere Overlevers een exit had gekregen....
je vergist jequote:Op maandag 18 mei 2009 19:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Whatever, is toch een ex-deelnemer van de bus? Of vergis ik me daarin?
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:52 schreef snetje het volgende:
[..]
klaagt Marilien er niet meer over doen ze het hier wel .....
Nee, als het die Job is, die had toch ook een singletje gemaakt, die sliste toch een beetje, ja heb geen tv aan staan, zit vastgeplakt aan mijn beeldscherm want het wordt spannend en zo voorspelbaarquote:Op maandag 18 mei 2009 19:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
het komt er gewoon op neer dat marieline niks meer word gegundquote:Op maandag 18 mei 2009 19:53 schreef Toverheks het volgende:
Maar het kan me niet schelen, al krijg ik de halve wereld over me heen, nu weer Jeroen met dat Fake gedoe, wees eerlijk allemaal Eline en Pim hebben toch kutopdrachtjes gehad die zelf in een buurthuis niet meer plaats vinden. Wordt te opvallend en ja er zijn er meer die er zo over denken.
Dus moest B en B zeker ervan zijn dat er iemand gekozen worden die absoluut niet weg ging.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:54 schreef Danny het volgende:
eline wil naar huis. daar wil ik graag een creditsteuntje aan bijdragen.
Hij is tegen Eline omdat er een grote groep tegen Marielin is.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Wat heb jij tegenwoordig tegen Eline? Ik dacht dat je haar wel leuk vond.
Ik denk het welquote:Op maandag 18 mei 2009 19:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Onbetaalbaar, vooral het gezicht van Marielin, als dat rolluik dan weer omhoog gaat en hij zit daar nog.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:55 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Ja toch, ik was juist zo gespannt hoe Jeroen zijn onvermijdelijke exit van de overlevers zou krijgen
en vooral
hoe hij terug zou keren
het oorspronkelijke idee was dat ze er gezamelijk 1 persoon uit moesten stemmen. onderbouwd. degene die werd weggestemd zou dan wat luxe krijgen.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:48 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik begrijp het nut niet van deze fake-eliminatie. Kan en wil iemand het me uitleggen?
Toen Eline juist massaal uitgekotst werd vond hij haar wel te pruimen, de ergste Eline bash lijkt overgeslagen naar Marielin en nu steunt hij haar. Misschien klopt je theorie wel, maar dan juist andersom?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:56 schreef NrTH het volgende:
[..]
Hij is tegen Eline omdat er een grote groep tegen Marielin is.
Danny logica
Overdrijf eens niet zo.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Dus moest B en B zeker ervan zijn dat er iemand gekozen worden die absoluut niet weg ging.
Het is te walgelijk voor woorden.
Het was Eric Dikeb van Big Diet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |