Dan was hij het dus ook, want deze "Eric" was zanger en zit in de entertainment. Was gewoon die gast uit de bus... klaar...quote:Op maandag 18 mei 2009 19:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee, als het die Job is, die had toch ook een singletje gemaakt, die sliste toch een beetje, ja heb geen tv aan staan, zit vastgeplakt aan mijn beeldscherm want het wordt spannend en zo voorspelbaar
Probeer de humor maar in te zien van die achterlijke complottheorieën. Dat helpt.quote:
Ja, maar als je alles op een rijtje zet, ook Jeroen heeft zwaardere opdrachten gehad dan Pim, Marilien ook buiten slapen met die zak druppelwater, Eline een puzzeltje oplossen, waar ze 3 uur over deed, tot dat ze een pen kreeg en iedereen inenen hun mond moesten houden omdat Mevrouw moest nadenken, en Pim vuurtje aansteken en kaneel eten.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:55 schreef kikkertje46 het volgende:
[..]
het komt er gewoon op neer dat marieline niks meer word gegund
Daar leek ie idd meer opquote:
zelfs Danny geeft nu al aan dat Eline graag naar huis wilquote:Op maandag 18 mei 2009 19:55 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Ja toch, ik was juist zo gespannt hoe Jeroen zijn onvermijdelijke exit van de overlevers zou krijgen
en vooral
hoe hij terug zou keren
quote:
vond is een goeie term. ze praat alleen zo irritant en ze heeft geen mening. zolang iedereen haar maar aardig vindt.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Wat heb jij tegenwoordig tegen Eline? Ik dacht dat je haar wel leuk vond.
Ja hoor, ik vind alles goedquote:Op maandag 18 mei 2009 20:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan was hij het dus ook, want deze "Eric" was zanger en zit in de entertainment. Was gewoon die gast uit de bus... klaar...
Poll is 1 minuutje dicht nu, nu wordt er een briefje uitgetikt en geprint, over 5 minuutjes moet het wel klaar zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nou kom maar op Bart. Of moeten we weer een uur wachten, zoals bij de lucifers?
Ja, dat heeft hij ook gedaan, maar die heeft toch ook in de bus gezeten?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daar leek ie idd meer op
Ik dacht al dat ie me bekend voor kwam![]()
Eric Dikebquote:Op maandag 18 mei 2009 20:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan was hij het dus ook, want deze "Eric" was zanger en zit in de entertainment. Was gewoon die gast uit de bus... klaar...
dus bepalen de bewoners wat er gebeurt. Toen peter zeurde dat hij naar huis wilde had hij in no-time 7 pakjes peuken en de tweede keer natuurlijk tandpasta e.d. Kreeg dus z'n zin.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:01 schreef snetje het volgende:
[..]
zelfs Danny geeft nu al aan dat Eline graag naar huis wilik kan het me dan ook heel goed voorstellen dat B&B dat risico dus niet durven tekunnen nemen ....
Zou kunnen, zo goed heb ik de bus niet gezien. Mqaar Job is het nietquote:Op maandag 18 mei 2009 20:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, dat heeft hij ook gedaan, maar die heeft toch ook in de bus gezeten?
Als zij aan de telefoon hangt denk je toch als kerel dat je met een klein kind zit te bellen,quote:
klopt helemaal ,de opdrachten worden niet eerlijk verdeeld,dat is ook de reden dat ik niet meer op de polls stem,want die geven niet aan wat ze nu echt bedoelen.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, maar als je alles op een rijtje zet, ook Jeroen heeft zwaardere opdrachten gehad dan Pim, Marilien ook buiten slapen met die zak druppelwater, Eline een puzzeltje oplossen, waar ze 3 uur over deed, tot dat ze een pen kreeg en iedereen inenen hun mond moesten houden omdat Mevrouw moest nadenken, en Pim vuurtje aansteken en kaneel eten.
ik heb al eerder gezegd dat mijn sympathie altijd uitgaat naar de underdog en dat ik vroeger juist vriendjes wilde zijn (en was) met de kinderen die het meest getreiterd werden op school. Maar Ik ben al vanaf het begin voor Marielin hoor. Heb 1 middagje gehad dat ik haar irritant vond, maar verder niet. Eline wisselt sterk. Ze is soms leuk, maar als je d'r te lang ziet (en de regie brengt haar nogal HEEL vaak in beeld) of hoort gaat ze irriteren.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Toen Eline juist massaal uitgekotst werd vond hij haar wel te pruimen, de ergste Eline bash lijkt overgeslagen naar Marielin en nu steunt hij haar. Misschien klopt je theorie wel, maar dan juist andersom?
massaal opstappen zou een stunt zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 20:06 schreef JediMasterLucia het volgende:
gaan ze dat liedje van peter zingen![]()
ik ben eigenlijk heel erg benieuwd naar de reactie van de overlevers als ze erachter komen dat het nep is
Waarom was je niet voor Renate dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:07 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb al eerder gezegd dat mijn sympathie altijd uitgaat naar de underdog en dat ik vroeger juist vriendjes wilde zijn (en was) met de kinderen die het meest getreiterd werden op school.
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dit was de FOkdracht? Daar heeft FOK drie maanden over na kunnen denken, en nóg komt er een opdracht die we moeten verbouwen tot iets werkbaars, omdat FOK niet lang genoeg heeft nagedacht over iets simpels. Wat wil je nou toch? Wil je vanavond een fake-exit, of een echte exit?
Ik snap dat je het een beetje gehad hebt met Fok vanwege de 'communicatie' met Danny, maar om je zo uit te laten is ook weer beetje jammer.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik begrijp de opdracht wel, maar jij begrijpt niet dat er bij een exit iemand naar huis toe wil. Als die persoon vanavond zegt "Ik ga naar huis," dan komt die ook niet meer terug. Daar zit je dan met je 'fake'-exit.
Nee joh die heeft een gezin ondertussen en een kroeg rondom bussum of zo.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij zegt zelfs riempjes. Jakkes.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:10 schreef Disana het volgende:
Je kunt wel merken dat Bart Eline leuk vindt.
dat doe ik bij elk duelquote:Op maandag 18 mei 2009 20:11 schreef tonja het volgende:
Nou, ik zet mijn centen bij dit duel op Marielin.
Bart is er weer, zei het van de week ook al, ook in de isoleercel praat ze veel volwassener.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:09 schreef Spooky4u het volgende:
Eline praat een keer niet met verkleinwoordjes. Heel haar kont is nat.
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:10 schreef akveor het volgende:
Dagduel wordt uitgevochten tussen Marielin en Eline.
Het wiel omhoog houden.
Dat was voordat Bart er was.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Bart is er weer, zei het van de week ook al, ook in de isoleercel praat ze veel volwassener.
Kun je dan ook met een treintje langs de bar rijden?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:10 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nee joh die heeft een gezin ondertussen en een kroeg rondom bussum of zo.
3 vragen:quote:
eline is één grote, slechte actquote:Op maandag 18 mei 2009 20:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Bart is er weer, zei het van de week ook al, ook in de isoleercel praat ze veel volwassener.
Net zoals volwassenen vaak anders tegen babies praten...quote:Op maandag 18 mei 2009 20:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Slecht niet dan, ken geen 1 actrice/acteur die 25 dagen lang een act volhoudt, Emmy waardig imo.quote:
oh, ja ik was ff in de keuken en kwam binnen met een kop koffie en zag Bart op de stream.quote:
quote:
dan vraag je toch even om uitleg ....quote:Op maandag 18 mei 2009 20:07 schreef kikkertje46 het volgende:
[..]
klopt helemaal ,de opdrachten worden niet eerlijk verdeeld,dat is ook de reden dat ik niet meer op de polls stem,want die geven niet aan wat ze nu echt bedoelen.
Het lijkt vandaag wel kijkertje pesten.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:17 schreef akveor het volgende:
De heren vragen zelf maar om het spannende muziekje....![]()
Goed dan.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Probeer de humor maar in te zien van die achterlijke complottheorieën. Dat helpt.
Het eerste is slim en het tweede is waar...quote:Op maandag 18 mei 2009 20:16 schreef beequeen het volgende:
Eline: Ik kan mijn krachten natuurlijk ook sparen voor wat er nog komen gaat. Ik heb immers mijn deo al.
Kutwijf.
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:16 schreef beequeen het volgende:
Eline: Ik kan mijn krachten natuurlijk ook sparen voor wat er nog komen gaat. Ik heb immers mijn deo al.
Kutwijf.
vandaag minstens tien keer gedaan, maar nog geen direct antwoord gekregen. Nog steeds niet.quote:
dat ze uit marielin's koffer zijn verdwenen kan zij niets aan doen.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:16 schreef Spooky4u het volgende:
Spullen in voorraad kunnen alleen gekozen worden. Sigaretten zijn niet meer in voorraad.
volgens mij hoort ze die nog wel in voorraad te hebben na die chinese ,arteling zei ze dat ze nog iets van 6 pakjes zou moeten hebben.. Lijkt me sterk dat die nu op zijn aangezien ze haar koffer niet in die ruimte heeftquote:Op maandag 18 mei 2009 20:16 schreef Spooky4u het volgende:
Spullen in voorraad kunnen alleen gekozen worden. Sigaretten zijn niet meer in voorraad.
Behalve Jeroen hebben ze allemaal al aangegeven dat het wel welletjes isquote:Op maandag 18 mei 2009 20:01 schreef snetje het volgende:
[..]
zelfs Danny geeft nu al aan dat Eline graag naar huis wilik kan het me dan ook heel goed voorstellen dat B&B dat risico dus niet durven tekunnen nemen ....
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:18 schreef Toverheks het volgende:
lijkt wel een zeskamp steeds, domme opdracht, en straks Jeroen en Pim zeker armpje drukken??
Marielin is bikkel genoeg om zich er doorheen te slaan. Ze heeft ook zelfkennis genoeg om te weten dat ze dan niet te genieten zal zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:20 schreef Danny het volgende:
[..]
dat ze uit marielin's koffer zijn verdwenen kan zij niets aan doen.
ze heeft veel gerookt maar dat zijn pakjes die tijdens feestjes en de verwendag gegeven zijn en dat gaat buiten persoonlijke voorraad om natuurlijk. Ze heeft dus nog iets van 5 of 6 pakjes, maar vandaag is me min of meer duidelijk gemaakt dat marielin hoe dan ook niet meer gaat roken in de bunker. Hoe onterecht ook.
Slim? Het is gewoon laf dat ze bij voorbaat aangeeft dat ze eigenlijk wil stoppen omdat ze haar deo al heeft.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:19 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Het eerste is slim en het tweede is waar...
Waarom is het dan een kutwijf?
Of vind je het sowieso een kutwijf en gebruik je nu elk aangrijpingspunt om dat te verkondigen?
1) Neequote:Op maandag 18 mei 2009 20:13 schreef Maanvis het volgende:
3 vragen:
1) Ben je in de bunker?
2) Heb je die puntlaarsjes aan?
3) Zou je aub 1 van die puntlaarsjes in een dusdanige manier in het scrotum van bart willen manoevreren dat ie weet hoe het gemiddelde FOK!publiek zich voelt?
Pff waar maak je je druk om wat iemands motivatie is om iemand een kutwijf te vindenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:19 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Het eerste is slim en het tweede is waar...
Waarom is het dan een kutwijf?
Of vind je het sowieso een kutwijf en gebruik je nu elk aangrijpingspunt om dat te verkondigen?
iddquote:Op maandag 18 mei 2009 20:23 schreef Rica het volgende:
Wie heeft in de dagduel poll "Karrewiel hangen" gekozen?
Namen willen we!
Er komen geen peuken meer. Dat heeft Danny al duidelijk gemaakt.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:21 schreef Peter6000 het volgende:
Eline gaat Marielin dit laten winnen, want ze gunt haar haar peuken.
Groepsgevoel.
Ja, maar der kont was wel der kont he! Dat weet ze dan weer wel!quote:
Bart was bang dat Eline zou weglopen.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:23 schreef Espabilado het volgende:
Snap echt de redenatie niet van dat iemand anders echt naar huis gaat
- Wie gaat er nog naar huis met 4 dagen te gaan?
heeft ze ook wel, maar volgens mij rekent bart alle gekregen peuken tot eigen voorraad en dat kan natuurlijk niet, want dan zou dat ook voor drank e.d. moeten gelden. Peuken die gegund worden door de streamer komen natuurlijk niet uit eigen voorraad. Maar goed, peuken kan ze vergeten.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:20 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
volgens mij hoort ze die nog wel in voorraad te hebben na die chinese ,arteling zei ze dat ze nog iets van 6 pakjes zou moeten hebben.. Lijkt me sterk dat die nu op zijn aangezien ze haar koffer niet in die ruimte heeft
bart, niet ikquote:Op maandag 18 mei 2009 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er komen geen peuken meer. Dat heeft Danny al duidelijk gemaakt.
Ze wil een massage. Kanonne. En Pim zit er niet mee hoor, die doet het zo.quote:
Sorry, via Bart's PM.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |