Dat was voordat Bart er was.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Bart is er weer, zei het van de week ook al, ook in de isoleercel praat ze veel volwassener.
Kun je dan ook met een treintje langs de bar rijden?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:10 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nee joh die heeft een gezin ondertussen en een kroeg rondom bussum of zo.
3 vragen:quote:
eline is één grote, slechte actquote:Op maandag 18 mei 2009 20:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Bart is er weer, zei het van de week ook al, ook in de isoleercel praat ze veel volwassener.
Net zoals volwassenen vaak anders tegen babies praten...quote:Op maandag 18 mei 2009 20:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Slecht niet dan, ken geen 1 actrice/acteur die 25 dagen lang een act volhoudt, Emmy waardig imo.quote:
oh, ja ik was ff in de keuken en kwam binnen met een kop koffie en zag Bart op de stream.quote:
quote:
dan vraag je toch even om uitleg ....quote:Op maandag 18 mei 2009 20:07 schreef kikkertje46 het volgende:
[..]
klopt helemaal ,de opdrachten worden niet eerlijk verdeeld,dat is ook de reden dat ik niet meer op de polls stem,want die geven niet aan wat ze nu echt bedoelen.
Het lijkt vandaag wel kijkertje pesten.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:17 schreef akveor het volgende:
De heren vragen zelf maar om het spannende muziekje....![]()
Goed dan.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Probeer de humor maar in te zien van die achterlijke complottheorieën. Dat helpt.
Het eerste is slim en het tweede is waar...quote:Op maandag 18 mei 2009 20:16 schreef beequeen het volgende:
Eline: Ik kan mijn krachten natuurlijk ook sparen voor wat er nog komen gaat. Ik heb immers mijn deo al.
Kutwijf.
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:16 schreef beequeen het volgende:
Eline: Ik kan mijn krachten natuurlijk ook sparen voor wat er nog komen gaat. Ik heb immers mijn deo al.
Kutwijf.
vandaag minstens tien keer gedaan, maar nog geen direct antwoord gekregen. Nog steeds niet.quote:
dat ze uit marielin's koffer zijn verdwenen kan zij niets aan doen.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:16 schreef Spooky4u het volgende:
Spullen in voorraad kunnen alleen gekozen worden. Sigaretten zijn niet meer in voorraad.
volgens mij hoort ze die nog wel in voorraad te hebben na die chinese ,arteling zei ze dat ze nog iets van 6 pakjes zou moeten hebben.. Lijkt me sterk dat die nu op zijn aangezien ze haar koffer niet in die ruimte heeftquote:Op maandag 18 mei 2009 20:16 schreef Spooky4u het volgende:
Spullen in voorraad kunnen alleen gekozen worden. Sigaretten zijn niet meer in voorraad.
Behalve Jeroen hebben ze allemaal al aangegeven dat het wel welletjes isquote:Op maandag 18 mei 2009 20:01 schreef snetje het volgende:
[..]
zelfs Danny geeft nu al aan dat Eline graag naar huis wilik kan het me dan ook heel goed voorstellen dat B&B dat risico dus niet durven tekunnen nemen ....
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:18 schreef Toverheks het volgende:
lijkt wel een zeskamp steeds, domme opdracht, en straks Jeroen en Pim zeker armpje drukken??
Marielin is bikkel genoeg om zich er doorheen te slaan. Ze heeft ook zelfkennis genoeg om te weten dat ze dan niet te genieten zal zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:20 schreef Danny het volgende:
[..]
dat ze uit marielin's koffer zijn verdwenen kan zij niets aan doen.
ze heeft veel gerookt maar dat zijn pakjes die tijdens feestjes en de verwendag gegeven zijn en dat gaat buiten persoonlijke voorraad om natuurlijk. Ze heeft dus nog iets van 5 of 6 pakjes, maar vandaag is me min of meer duidelijk gemaakt dat marielin hoe dan ook niet meer gaat roken in de bunker. Hoe onterecht ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |