Bart was bang dat Eline zou weglopen.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:23 schreef Espabilado het volgende:
Snap echt de redenatie niet van dat iemand anders echt naar huis gaat
- Wie gaat er nog naar huis met 4 dagen te gaan?
heeft ze ook wel, maar volgens mij rekent bart alle gekregen peuken tot eigen voorraad en dat kan natuurlijk niet, want dan zou dat ook voor drank e.d. moeten gelden. Peuken die gegund worden door de streamer komen natuurlijk niet uit eigen voorraad. Maar goed, peuken kan ze vergeten.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:20 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
volgens mij hoort ze die nog wel in voorraad te hebben na die chinese ,arteling zei ze dat ze nog iets van 6 pakjes zou moeten hebben.. Lijkt me sterk dat die nu op zijn aangezien ze haar koffer niet in die ruimte heeft
bart, niet ikquote:Op maandag 18 mei 2009 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er komen geen peuken meer. Dat heeft Danny al duidelijk gemaakt.
Ze wil een massage. Kanonne. En Pim zit er niet mee hoor, die doet het zo.quote:
Sorry, via Bart's PM.quote:
Ze wilt er met de poet vandoorquote:
Laat hem dat vooral doen. Hoe eerder iemand dit wiel laat donderen, hoe beter. Ik voel me voor de tweede keer vandaag bekocht.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze wil een massage. Kanonne. En Pim zit er niet mee hoor, die doet het zo.
Opnieuwquote:Op maandag 18 mei 2009 20:26 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Wanneer win je hier? Als de ander loslaat?
Maar wat als ze vallen zonder dat ze loslaten?
Dan mogen ze de EHBO-doos die er dan aan te pas komt houdenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:26 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Wanneer win je hier? Als de ander loslaat?
Maar wat als ze vallen zonder dat ze loslaten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |