quote:Continental Europe version DOES NOT HAVE ENGLISH LANGUAGE which is something that drives me totally crazy. I have the system set to English and game starts in French. So, to those that want to play the game in English and don't live in UK, I suggest buying it from play.com or whatever.
Die rode draak is dezelfde die ook over die brug heen scheert de hele tijd. Met wat gemikte schoten met je pijl en boog (ik had er een stuk of 100+ nodig)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Die rode op die berg??
Ik kom niet eens bij die rode draak,want die andere zit me elke x kapot te vuurspugen
Totale bs als je het mij vraagtquote:Op zondag 17 mei 2009 00:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand op Gaf over de retailversie van inFamous:
[..]
Wat is dit voor kansloos iets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Denk je de baas gehad te hebben, moet je er nog 1quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 01:34 schreef Paxlie het volgende:
UFC @ spotlight
anders vermoord ik alles en iedereen om je heenGAWDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
Wat is ie kleinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
Die kleine is in dit geval zo'n chinese knock-off... niet onderdeel van de gelekte foto's.quote:
sadquote:
Yup, die heet de "funstation 3"quote:Op zondag 17 mei 2009 10:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
Die kleine is in dit geval zo'n chinese knock-off... niet onderdeel van de gelekte foto's.
PM verstuurdquote:Op zondag 17 mei 2009 02:40 schreef Bredewout92 het volgende:
De Fight night round 4 demo is echt meesterlijk![]()
Als iemand de demo wil hebben, stuur mij dan een PM dan deel ik de demo
Je denk toch echt niet dat ze dat zo gaan releasen hea?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand op Gaf over de retailversie van inFamous:
[..]
Wat is dit voor kansloos iets.
Verstuurdquote:Op zondag 17 mei 2009 02:40 schreef Bredewout92 het volgende:
rechts of links ( weet niet zeker ) drukken, en dan kan je kiezen om de event te restarten.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:38 schreef Tumble het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe ik nu een race van burnout gelijk over kan doen als ik hem niet gehaald heb kan heul die optie van restart/retry nergens vinden.
Oekiequote:Op zondag 17 mei 2009 18:18 schreef SuperFruitig het volgende:
Door: Maulerr op 02/2/09 in Nieuws.
Tags: playstation 3 | playstation store | PS3 | PSN |
Das 3 maanden geleej GEK
Wat denk je nu zelf
Dat is een goeiequote:Op zondag 17 mei 2009 18:53 schreef Wessiej het volgende:
Ik ga vanavond een tv bestellen, heeft iemand nog een suggestie?
Moet 40 inch zijn en niet al te duur.
Ik denk nu aan de Samsung LE40A552
Of of Samsung LE40A856quote:
Sony heeft al meerdere malen benadrukt dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:53 schreef RaymanNL het volgende:
Ik hoop trouwens dat ze op de E3 wel even die puntenkaarten aankondigen voor PSN. Verwacht ik wel, aangezien de PSP straks geen UMD meer heeft. Ik wil Flower zo graag
Ricko had een goeie gezienquote:Op zondag 17 mei 2009 18:59 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Of of Samsung LE40A856
Ik weet het niet
Maar de nieuwe tv komt er voordat ik UFC Undisputed heb.
Ze lopen zoveel geld misquote:Op zondag 17 mei 2009 19:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sony heeft al meerdere malen benadrukt dat dat niet gaat gebeuren.
Of je neemt een CC of je plukt een Amerikaanse prepaid kaart weg bij Ebay.
Super bedankt!quote:Op zondag 17 mei 2009 17:40 schreef delano.888 het volgende:
Rechts dus, kan ook al tijdens de race btw.
quote:Op zondag 17 mei 2009 19:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar waneer heb je die game binnen dan? Die is toch al uit?
Volgende vrijdagquote:Op zondag 17 mei 2009 19:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ricko had een goeie gezien![]()
Maar waneer heb je die game binnen dan? Die is toch al uit?
www.neteller.comquote:Op zondag 17 mei 2009 19:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ze lopen zoveel geld misPlus wanneer de UMDloze PSP uitkomt wordt dat wel een flop in NL, de meeste gamers hebben hier geen CC.
Ga er een versturenquote:Op zondag 17 mei 2009 02:40 schreef Bredewout92 het volgende:
Ik heb nog steeds geen bericht terug gehad van 'm, zal wel zijn omdat ik voor Ajax benquote:Op zondag 17 mei 2009 23:27 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ga er een versturenHartelijk dank! als ik op tijd ben
quote:Op zondag 17 mei 2009 23:43 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen bericht terug gehad van 'm, zal wel zijn omdat ik voor Ajax ben
1 euro ?quote:Op zondag 17 mei 2009 02:40 schreef Bredewout92 het volgende:
De Trey Brotherhoodquote:
Het is gewoon ontzettend grappig om te zien hoe ontzettend kansloos die gast isquote:Op maandag 18 mei 2009 11:47 schreef Mrakz0r het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er zo tof is aan die Trey gast?Als ik die kerel 2 seconde hoor praten(?) dan komt me strot al uit.
![]()
![]()
![]()
Wanneer is de E3? of moet ik daarvoor helemaal de OP checken?
in de US store is hij gratis, in de EU store niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:25 schreef Reintji het volgende:
Was laatst gepost dat Rag Doll Kung-fu gratis was, maar staat gewoon voor 9,99 in de PSN store?
Ah, dank. Dan moet ik nog even klussen met accountsquote:Op maandag 18 mei 2009 14:26 schreef Paxlie het volgende:
[..]
in de US store is hij gratis, in de EU store niet.
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:25 schreef Reintji het volgende:
Was laatst gepost dat Rag Doll Kung-fu gratis was, maar staat gewoon voor 9,99 in de PSN store?
Doe gewoon gezellig mee en doe net als de rest alsof je moet lachen om hem.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:56 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Wat is nou de Trey Brotherhood? Ik snap echt niks van die kerel
Dit meen je niet echt. Dit is het meest trieste dat ik in tijden gehoord heb.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:26 schreef Paxlie het volgende:
[..]
in de US store is hij gratis, in de EU store niet.
quote:
Volgens mij snappen jullie hem niet helemaal. Hij is alleen maar gratis omdat het een tijdelijke actie is van Sprintquote:Op maandag 18 mei 2009 15:02 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dit meen je niet echt. Dit is het meest trieste dat ik in tijden gehoord heb.
je had verwacht dat NASCAR Sprint in Europa spul ging sponsoren?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:02 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dit meen je niet echt. Dit is het meest trieste dat ik in tijden gehoord heb.
Tja, zal best. Alleen al het feit dat het gratis is in de VS, dat je ervoor moet betalen in de EU is gewoon zielig. Vooral omdat elke Europeaan gewoon een Amerikaanse account kan aanmaken. Wat een oplichting zeg.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:07 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij snappen jullie hem niet helemaal. Hij is alleen maar gratis omdat het een tijdelijke actie is van SprintDaarom is hij alleen gratis in de VS.
Wat is dan het probleem? Serieusquote:Op maandag 18 mei 2009 15:21 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Tja, zal best. Alleen al het feit dat het gratis is in de VS, dat je ervoor moet betalen in de EU is gewoon zielig. Vooral omdat elke Europeaan gewoon een Amerikaanse account kan aanmaken. Wat een oplichting zeg.
Conclusie: Alle 2 halen.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:06 schreef incognitoomuch het volgende:
Twijfelt nog steeds aan Prototype en Infamous.
Prototype:
+ Verschillende shapes die je kan aannemen.
+ Chaos creëren. Lekker kloten zonder dat je ergens gebonden aan bent.
- Graphics té glitchy?
- Chaos creëren gaat op den duur vervelen?
InFamous:
+ Graphics zien er super uit!
+ Verhaal lijn veel boeiender ook omdat je keuzes kan maken
- Electrische krachten: Hoe boeiend kan dat nog blijven?
- Té lineare gameplay...?
Heb de demo van InFamous zelf nog niet gespeelt ook niet van Prototype.
Dat veel mensen dat niet weten en onterecht 10 euro betalen.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Wat is dan het probleem? Serieus
de actie duurt maar een week dus er zijn sowieso mensen die 10 euro of 10 dollar voor die game hebben betaald.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:12 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dat veel mensen dat niet weten en onterecht 10 euro betalen.
en dat interesseert jou... hoe?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:12 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dat veel mensen dat niet weten en onterecht 10 euro betalen.
omdat de gemiddelde sjonnie die een ps3 heeft en niet op dit soort fora of welke websites dan ook zit...dit dus niet weet, en het is gewoon de zoveelste keer dat Europa genaaid wordt...quote:Op maandag 18 mei 2009 16:17 schreef merino het volgende:
[..]
de actie duurt maar een week dus er zijn sowieso mensen die 10 euro of 10 dollar voor die game hebben betaald.
Volgens menig reviews is dat het ook niet waard maar wat zeik jij nou dat je de kans hebt om het gratis te krijgen.
Belachelijk idd dat NASCAR Europa weer zo vreselijk naait. HET ZOU FUCKING VERBODEN MOETEN WORDEN! Net als die winkels die schofterige prijzen vragen voor games, puur omdat de gemiddelde Sjonnie niet weet dat je bij online winkels veel goedkoper uit kan zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:24 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
omdat de gemiddelde sjonnie die een ps3 heeft en niet op dit soort fora of welke websites dan ook zit...dit dus niet weet, en het is gewoon de zoveelste keer dat Europa genaaid wordt...
ik stel voor dat we een Europese console gaan uitbrengen
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Belachelijk idd dat NASCAR Europa weer zo vreselijk naait. HET ZOU FUCKING VERBODEN MOETEN WORDEN! Net als die winkels die schofterige prijzen vragen voor games, puur omdat de gemiddelde Sjonnie niet weet dat je bij online winkels veel goedkoper uit kan zijn.
Europa heeft altijd pech, Amerika nooitquote:Op maandag 18 mei 2009 17:04 schreef KoosyNL het volgende:
Gewaaon niet zo zeiken. Dit keer hebben wij pech, de volgende keer heeft Amerika pech. Het is zo makkelijk om meteen SCEE weer de schuld te geven terwijl het daar totaal niet ligt...
En waar druk je dan op, ik ben namelijk ook wel geintereseerd.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:40 schreef delano.888 het volgende:
Rechts dus, kan ook al tijdens de race btw.
Restart racequote:Op maandag 18 mei 2009 18:48 schreef janrad het volgende:
[..]
En waar druk je dan op, ik ben namelijk ook wel geintereseerd.
quote:Op maandag 18 mei 2009 11:09 schreef Griebus het volgende:
Demon's Souls: meesterlijk! Het hele weekend laat naar bed en vroeg weer op!
Dropte 19000 souls en ging dood op de weg ernaartoe; wég 19k aan souls!!
Mooie is dat ondanks je zo'n shitload aan souls dropt, het spel leuk blijft en je weer volle moed verder gaat spelen.
Deze game komt mijn ps3 voorlopig niet uit, GOTY!!!!
Ik begin toch wle een beetje hyped te worden voor dit spel. Ben je trouwens al vaak assasins tegen gekomen in je game? En enig idee of/wanneer die in Europa uitkomt?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Het spel vergeeft je niet veel.![]()
Geen Checkpoints in een level
Het niet kunnen verkopen van je loot.
Alleen Souls zijn betaalmiddel.
2x dood = al je items kwijt.
Hoge Enemy Level Curve
Het is geen spel voor de gemiddelde ( ik speel hem op easy mode binnen 5 uur uit ) gamer.
Je zal dood gaan, en vaak ook
En nee, bij een Demon aankomen is ook geen checkpoint,
Als je daar dood gaat kan je weer 20 min ernaar toe lopen, vijanden verslaan tot je het opnieuw kan proberen.
Zonder je Items uiteraardaangezien je bloodpool bij de Demon ligt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Deacon_Tigra op 18-05-2009 20:50:07 ]Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Killzone 2 demo, PS1-games...quote:Op maandag 18 mei 2009 18:45 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Europa heeft altijd pech, Amerika nooit
het enige wat ik zou wensen is dat er een algemene Europese store zou komen, maar ja uiteindelijk is dit dezelfde discussie als vroeger, ik doe het gewoon lekker met de Amerikaanse store erbijquote:Op maandag 18 mei 2009 21:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Killzone 2 demo, PS1-games...
nee, Amerika heeft nooit pech
Samequote:Op maandag 18 mei 2009 22:25 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
het enige wat ik zou wensen is dat er een algemene Europese store zou komen, maar ja uiteindelijk is dit dezelfde discussie als vroeger, ik doe het gewoon lekker met de Amerikaanse store erbij.
In het begin helemaal kostte een spel 150 Gulden, na een paar jaar kostte het 129.99 Gulden en de platinum is altijd 59.95 Gulden geweest.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:36 schreef Edwinuss het volgende:
De prijzen zijn inderdaad om te huilen. Maar zolang iedereen het blijft kopen zal het ook zo blijven.
Wat was vroeger de prijs voor een PSX game in de gulden?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Tomorrow is going to be huge. Stay tuned for two HUGE exclusives!!
http://twitter.com/gionline
ZOMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gameinformerquote:If you missed the exclusives - DJ Shadow int for DJ Hero: http://tinyurl.com/p9o5ls and Punch-Out!! review: http://tinyurl.com/phntjv
Reactie daarop:quote:No English dub on mainlaind EU-versions?
As most of you know, the demo's language auto-adapts to your PS3's system settings. Mildly annoying, but manageable because it was back to English after I switched the system settings. It's a totally messed up mechanic, but it's just a demo.
Now I'm reading stories of retail versions not even including the English dub in EU countries where English isn't the primary language. In other words - if you don't live in the UK you can't get English language settings.
If this is true, it would be a failure beyond belief, and I could use some confirmation from the Sucker Punch staff on this before the rumor spreads and all hell breaks loose on the internet.
http://www.suckerpunch.com/index.php?option=com_fireboard&Itemid=85&func=view&catid=2&id=1789#1797quote:There are in fact THREE builds covering traditional "Sony Europe" territories...
#1 = English, Portuguese, Russian
#2 = French, Italian, German, Spanish, Dutch
#3 = Polish
We had to do #3 because the OS doesn't yet support polish.
We split #1 and #2 at Sony's request.
I'd love information on this "failure beyond belief" point of view, for future projects at a minimum.
Thx,
---- Brian
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:11 schreef merino het volgende:
Deacon en Griebus, wat voor character spelen jullie in Demon's Souls?
hmmz ik mag toch wel hopen dat ik met de manual en de onderstaande link instaat moet zijn om alles te kunnen spelen. Hoezo magie werkt niet? Heb je alle knoppen op de DS3 al geprobeerd?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ben een Knight, en Griebus een Royal
Waar Griebus veilig van een afstandje pijlen kan afschieten , pussy![]()
moet ik er fokking dicht bij om ze hard te mashen met mijn big ass sword
Ik krijg trouwens mijn magie niet werkend, heb hem wel bovenin mijn item scherm staan, maar er staat geen knop toegewezen![]()
Ik heb hem nog steeds niet binnenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik krijg trouwens mijn magie niet werkend, heb hem wel bovenin mijn item scherm staan, maar er staat geen knop toegewezen![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor diegene die inFamous al hebben besteld bij een Nederlandse webshop, cancelen ASAP.
[..]
Reactie daarop:
[..]
http://www.suckerpunch.com/index.php?option=com_fireboard&Itemid=85&func=view&catid=2&id=1789#1797
Wat een faal humor zegquote:Op maandag 18 mei 2009 23:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor diegene die inFamous al hebben besteld bij een Nederlandse webshop, cancelen ASAP.
[..]
Reactie daarop:
[..]
http://www.suckerpunch.com/index.php?option=com_fireboard&Itemid=85&func=view&catid=2&id=1789#1797
Ik ben begonnen als royal omdat je dan meteen een magic weapon (silver catalyst) krijgt en een goeie spell. Die is echt handig om de eerste stukken mee door te komen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
OMGquote:Op maandag 18 mei 2009 23:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Reactie daarop:
[..]
Mjah, wat moet ik nu? Ik was van plan de infamous bundel te halenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Reactie daarop:
[..]
quote:Dear Sir,
We just find that the following web pages on your website contain some
confidential document and photos, which were highly possibly illegally
released and posted:
(redacted)
We are investigating this violation and will bring all necessary legal
actions regarding this matter. In order to protect the confidential
information and prevent you from further legal issues and
infringements, please immediately remove those pages and keep our
request confidential. If you have any question regarding this issue,
please feel free to contact us.
Your cooperation is deeply appreciated.
Best regards
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Reactie daarop:
[..]
Koop een Wii!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, wat moet ik nu? Ik was van plan de infamous bundel te halen
Gewoon doen en hopen dat de NL stemmen niet tenenkrommend slecht zijn (in Uncharted waren ze verdomde goed). Ik zie het ook nog wel gebeuren dat Sony de Engelse taal als gratis DLC uitgeeft.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, wat moet ik nu? Ik was van plan de infamous bundel te halen
Oh, en die PS3 slim lijkt meer en meer echt te zijn. Engadget kreeg het volgende mailtje mbt de foto's:
[..]
Daar zitten dus alle 5 de DLC bij? Anders komen er hier ook 2 in de kast te staanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:55 schreef merino het volgende:
lols, Fallout 3 GOTY edition importeren uit Canada/VS is nog goedkoper dan alle 5 de DLC packs op de PSN store kopen hier in Nederland
Straks heb ik dus twee maal Fallout 3 in de kast staan
ja alle 5quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Daar zitten dus alle 5 de DLC bij? Anders komen er hier ook 2 in de kast te staan
DUDE ZIEKE ARMORquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:25 schreef Griebus het volgende:
btw ik gebruik nu leather black armor. In 3-1 kan je armor voor alle classes vinden. Mijn plate armor vond ik te zwaar zodat ik niet veel mee kon nemen onderweg.
Nu met black leather kan ik veel sneller rennen maar heb wel wat mindere stats dan met plate.
Btw: mooi zwaardje:
[ afbeelding ]
Die 1e beelden daarvan waren echt gruwelijkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
DUDE ZIEKE ARMOR![]()
Ik heb echt de verkeerde class gekozen![]()
Ik heb wel die talisman, maar kan geen Miracle performen hoor![]()
Mijn arm gaat wel vooruit, alleen daarna zit hij wat achter zijn oren te krabben![]()
![]()
Ontopic,,,
Nu het met Demon Souls gelukt is, ga ik door naar mijn volgende hype game![]()
HYPETRAIN..........WHITE KNIGHT CHRONICLES SHIPPED OUT 2DAY
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet eerst investeren, om daarna de vruchten te plukkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:07 schreef SuperFruitig het volgende:
DEACON LUL
Ik wil DS maar heb nog 4 weken studie te gaan
Famitsu gaf hem een score of 29/40 (7,8,7,7).quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die 1e beelden daarvan waren echt gruwelijkMaar wat ik er nu nog van gezien heb is het gewoon een standaard jrpg?
Dat ziet er wel tof uit! Vrolijke kleuren en volgens mij ook wel een spel wat ik leuk vindquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
DUDE ZIEKE ARMOR![]()
Mijn arm gaat wel vooruit, alleen daarna zit hij wat achter zijn oren te krabben![]()
![]()
Ontopic,,,
Nu het met Demon Souls gelukt is, ga ik door naar mijn volgende hype game![]()
HYPETRAIN..........WHITE KNIGHT CHRONICLES SHIPPED OUT 2DAY
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JRPG, an acronym for Japanese role-playing game, refers to either:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:26 schreef Deviant1nl het volgende:
Waar staat die J eigenlijk voor in (J)RPG?
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
JRPG, an acronym for Japanese role-playing game, refers to either:
The majority of console role-playing games, a genre of role-playing video games
Japanese role-playing games, tabletop role-playing games released in Japan
![]()
Koop Valkyria Chronicles!!!!!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:24 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Dat ziet er wel tof uit! Vrolijke kleuren en volgens mij ook wel een spel wat ik leuk vind
Zoek nog steeds een spel zoals FF ongeveer. Misschien dat ik Demon Souls ook wel koop eigenlijk.
Ah okequote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
JRPG, an acronym for Japanese role-playing game, refers to either:
The majority of console role-playing games, a genre of role-playing video games
Japanese role-playing games, tabletop role-playing games released in Japan
![]()
Wie houdt daar niet vanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:32 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Kort samengevat.
Spellen waar je main character blitse pakjes aanheeft met hippe kleuren.
En uren grinden voor dat ene speciale item
Heerlijk hoor![]()
Hmm, ziet er ook wel leuk uit, alleen houd niet zo van dat getekende eigenlijk...quote:
Dat is niet mijn armor btwquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
DUDE ZIEKE ARMOR![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:39 schreef Griebus het volgende:
[..]
Dat is niet mijn armor btw![]()
Je moet die talisman equippen op je linkerhand waar je je shield hebt en de juiste miracle selecteren met up op de dpad. En dan L1.
Wel erg uitkijken steeds, je kan sommige NPC's per ongeluk slaan en dan worden ze hostile tegen je.
Dus moet je ze killen en als je ze killed komen ze niet meer terug deze playthrough... Kan je bijvoorbeeld geen skills meer kopen![]()
zooo ondergewaardeerd die gamequote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:38 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Hmm, ziet er ook wel leuk uit, alleen houd niet zo van dat getekende eigenlijk...
-edit-
Als ik zo de filmpjes bekijk ziet het er eigenlijk nog wel tof uit!
Ik vind het tijd voor een Tec_Daemon's Souls topic :pquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:45 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
owwwwvandaar
![]()
Ik zat alleen maar omhoog te drukken op het D-pad
*Edit
Ik bedoelde magic man, geen miracle![]()
Heb nu een wooden catalist voor mijn magic![]()
Echt heel leuk vind ik het ook niet, maar van de title-track word ik wel melig.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:17 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Rag doll kung fu is eigenlijk best wel een bout gameZeker geen ¤10 waard
Frustrerende kut zooi...
Toch 5 gratis trophies
"What's wrong with a little destruction...?"quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:29 schreef Gamer_V het volgende:
Iedere keer als ik je naam lees krijg ik zin om naar dat Frenz Ferdinand nummer te luisteren, Fallen.
We're all damnedquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:38 schreef Fallen het volgende:
[..]
"What's wrong with a little destruction...?"
Haal hem bij de Media Markt, krijg je gratis DLC...quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:42 schreef -Menn0- het volgende:
Donderdag jarig, vrijdag Guitar Hero: Metallica!
Top week![]()
Misschien zelfs morgen of donderdag al GH:M bij Bart Smit scoren, je weet maar nooit MGS4 had ik ook 4 dagen voor de release![]()
Ik ben hyped! VRIJDAG MINIMEGATON!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Deze week staat 1UP in het teken van een uitgebreide coverage van Heavy Rain waarbij er iedere dag wat vrijkomt. Met vrijdag een blowout aan media.
10 trophies eruit gehaald voordat ik het helemaal zat wasquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:17 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Rag doll kung fu is eigenlijk best wel een bout gameZeker geen ¤10 waard
Frustrerende kut zooi...
Toch 5 gratis trophies
Als in? Death Magnetic als DLC? Die heb ik namelijk al.quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Haal hem bij de Media Markt, krijg je gratis DLC...
Dat ziet er leuk uit,... soort combi van ICO en SotCquote:
quote:This is early test footage from well over a year ago that was shown internally. This is not a trailer that would be shown at E3. This is not an indication that the game will be shown at this year's E3, or even this year's TGS.
This is just that test footage. All it confirms is that the game exists (duh!), and that it features a boy and a birdrat colossus that aids him.
The Music is from MILLER'S CROSSING, a 1990's Coen Brothers movie. Just a placeholder.
Sfeer, setting, geluid, graphics, allemaal geweldig. Ik ben alleen benieuwd hoe het speelt. ICO vond ik echt vreselijk en SotC was op een gegeven moment ook eentonig.quote:
quote:
Het is footage die ruim een jaar geleden bij Sony intern is getoond. Zoals jij het noemt semi-beta dusquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:07 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik vond die Trico trailer nou niet echt MEGATON, qua graphics valt er nog wat te schorren imo. Of dit moet semi-beta-ingame zijn, dan zeg ik a-la.
Dat rennen van dat ventje is wel heerlijk herkenbaarAls een soort a-motorische-bezopen-lappenpop
Alfa?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is footage die ruim een jaar geleden bij Sony intern is getoond. Zoals jij het noemt semi-beta dus
semi-beta-CGI?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is footage die ruim een jaar geleden bij Sony intern is getoond. Zoals jij het noemt semi-beta dus
google al eens gebruikt?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:16 schreef Kingside het volgende:
Vraagje, hoe kan ik een US account aanmaken?
Vast een stomme vraag, maar ik weet het niet
EUROGAMER SUCKS BOO BOO. Ofzo.quote:But then you may also have had enough. There is more charm to inFamous than Cole's face and voice suggest, but basking in the glow of the end credits, there are also a lot of painful memories to recall; of too many missions that funnel you into shooting galleries, of difficulty spikes and enemy-spamming, and of staring at the upgrades page rather glumly, aware that for the most part you're only being invited to make things strike harder or across a broader range. But most of all, there is the realisation that by the end of the game you feel like more than a man, and the power is arresting, and yet for much of Cole's quest, you have been running out of ammo, hiding, and firing back with a popgun. The flaw is that inFamous overcomes Cole's lack of invention, but, damningly for a story about an electrical superhero, it never quite overcomes his lack of power.
7/10
quote:
WAAAATquote:
ja, en 99,9% zeker dat dit geweldig liever diertje ook dood gaat...quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
WAAAAT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik hecht me altijd te snel aan mijn mede npc's![]()
ARRRRGGOOOOOoooo![]()
![]()
Nee dat gaat niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:25 schreef Vendris het volgende:
Weet iemand of die nieuwe DLC van Burnout (cops and robbers) van de USA marketplace werkt op de EUROPESE game?
Wil dat fiasco dit keer van littlebigplanet DLC voorkomen (werkte niet met euro game en euro console!)
Ik heb geen creditcard en dus kan ik alleen DLC aanschaffen via de US marketplace, helaas weet ik niet of deze dus compatible is met EU version
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:07 schreef delano.888 het volgende:
Nog meer mensen die de burnout paradise
"Send a Mugshot or Smugshot "
& de
"Every player take a photo for a Party" (party mode)
trophies nog moeten maar geen PS eye hebben?
Ik haal deze 2 trophies graag voor je! PM me maar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, ik kon het niet laten
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:14 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]GrappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, ik kon het niet laten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:14 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, ik kon het niet latenIk merk het ja...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:40 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Dat is toch echt humor van de onderste plank? Valt vrij weinig aan te lachen.... Ik vind het gewoon kinderachtig. Ik ben blijkbaar veel volwassener dan dat jij dat bent![]()
![]()
Aaaw shucks. You got mequote:
Stuur mij jouw PSN nickname eensquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Don't fuck with Cybytana.
Crap dan is er voor mij dus totaal geen mogelijkheid DLC te halen uit de PSN store...quote:
Ja dat is mogelijkquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:06 schreef Vendris het volgende:
[..]
Crap dan is er voor mij dus totaal geen mogelijkheid DLC te halen uit de PSN store...
Dan heeft microsoft t toch een stuk beter geregeld, maar om nu alle games weer aan te gaan schaffen voor 360, no way.
zou het in theorie mogelijk zijn iemand mijn psn login te geven, en dat die persoon vervolgens geld in mijn psn wallet zet met creditcard? (en ik hem / haar / het uiteraard met internetbankieren dok)?
Nou vertel, kende alleen wirecard, maar die is al tijden non-existant, bestaat niet meer.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dat is mogelijk
Maar je kan ook een virtuele creditcard oid maken. Dat kan iemand hier je vast nog wel goed vertellen.
Iemand, ik dus niet, ik heb er geen verstand vanquote:
[Cyberia mode]quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:48 schreef Vendris het volgende:
[..]
Nou vertel, kende alleen wirecard, maar die is al tijden non-existant, bestaat niet meer.
Baas.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:19 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
[Cyberia mode]
Neteller
[/Cyberia mode]
quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:38 schreef Bredewout92 het volgende:
Ik weet niet of 20 uur aan gameplay wel 60 euro waard is
quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Echt serieus, domste opmerking van 2009![]()
Nicely done.
Voor trophy hoeren 40 uur, dan moet je hem goed en slecht uitspelen en op hardquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:38 schreef Bredewout92 het volgende:
Fijn dat je het ook toelichtquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Echt serieus, domste opmerking van Mei![]()
Nicely done.
En Uncharted dan? 7 uur gameplay?quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:38 schreef Bredewout92 het volgende:
Gemiddelde game van tegenwoordig duurt een uurtje of 6...quote:
Als je er over nadenkt wel..quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gemiddelde game van tegenwoordig duurt een uurtje of 6...
Kom jij aan met je 20 uur
De plezier/entertainment waarde is ook evenhoog?quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als je er over nadenkt wel..
Infamous: 3 euro per uur dat je speelt.
Uncharted: bijna 10 euro per uur!
Dat zijn pas belachelijke prijzen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:25 schreef Webby het volgende:
Filmpje op Blu-ray 30 euro voor 1,5 a 2 uur
The day the earth stood still is "maar" ¤21,99. De prijzen zijn gelukkig aan het dalenquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat zijn pas belachelijke prijzen.
ik ken toch echt geen spel dat maar 6 uur duurt voor de ps3 en als dat wel zo is hebben ze vaak wel online om te compenseren.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gemiddelde game van tegenwoordig duurt een uurtje of 6...
Kom jij aan met je 20 uur
We hebben een AQuila360 in het PS3 topicquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:44 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
ik ken toch echt geen spel dat maar 6 uur duurt voor de ps3 en als dat wel zo is hebben ze vaak wel online om te compenseren.
Jij bent de gene die hier ''Faalt"
GAWD wie fixt deze beste knaap evenquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:44 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
ik ken toch echt geen spel dat maar 6 uur duurt voor de ps3 en als dat wel zo is hebben ze vaak wel online om te compenseren.
Jij bent de gene die hier ''Faalt"
Ben erg te spreken over de technische analyse die zo geven over sommige games. Snap er geen bal van, maar dat terzijdequote:Op donderdag 21 mei 2009 18:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Eurogames is showing some Uncharted LOVE.
http://www.eurogamer.net/articles/uncharted-2-tech-analysis
Interessante artikel met daarin een uitgebreide (video) analyse over de engine van het spel.
Wie zegt dat ik de game ga skippen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:15 schreef Nudie het volgende:
Ik ben het eens met Edwinuss. Ik skip inFAMOUS ook vanwege de beperkte replayability. 20/30/40uur zonder MP = NOGO!
Heb net dus maar Terminator Salvation gehaald, die heeft tenminste co-op.
Wat een trophies zegquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:50 schreef Nudie het volgende:
Sorry, was lichtelijk sarcastisch. Terminator Salvation met 's werelds makkelijkste platinum trophy. Maar 12 trophies totaalEn uit te spelen in 4-5uur (!). Bagger.
Wat ik probeerde, iets te verkapt, te zeggen is dat 20+ uur aan inFAMOUS meer dan 60EUR waard is. Helemaal al als je, net als ik, de demo al 30x gespeeld heb. Ik denk zodra je de flow goed doorheb, lekker draaien met je camera, jumpen, hoveren en echt zieke stunts/kills uithalen dan gaat het balletje echt rollen. Voor mij is het in ieder geval écht een topper, gisteren de collectors edition bij TheHut besteld. Kan niet wachten!
Je mist er niks aan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:20 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Heb de Infamous demo nog niet eens gespeeld
Beste Deacon, ik zal je beter vertellen. Je mist er geen ene hol aan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:20 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Heb de UFC demo nog niet eens gespeeld
quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Beste Deacon, ik zal je beter vertellen. Je mist er geen ene hol aan.
Gemiddelde nu Infamous: 8,7. Gemiddelde UFC: 8,5quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eurogamer is de enige die door die (onterechte) hype van Infamous heen kijkt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gemiddelde nu Infamous: 8,7. Gemiddelde UFC: 8,5
Intresting sir.
Gotcha Wes.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gemiddelde nu Infamous: 8,7. Gemiddelde UFC: 8,5
Intresting sir.
Ah gut, meneer bepaalt of de hype terecht of onterecht is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:32 schreef Frasier het volgende:
[..]
Eurogamer is de enige die door die (onterechte) hype van Infamous heen kijkt.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Aangezien ik een zeer goede smaak heb wel jaquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ah gut, meneer bepaalt of de hype terecht of onterecht is.
Ik dacht dat die in 2010 pas uitkwamquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trailer
Gamespot Hands On
is meer dat het beetje vroeg is voor een hands-onquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Waar lees je dat het spel dit jaar verschijnt dan?
Check de video interview.
The game will be released In the first quartal of 2010
We zijn nog maar twee weken verwijdert van de E3 hé.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:30 schreef merino het volgende:
[..]
is meer dat het beetje vroeg is voor een hands-on
Inderdaad, kutspel, ik zou het niet kopen!quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:32 schreef Frasier het volgende:
[..]
Eurogamer is de enige die door die (onterechte) hype van Infamous heen kijkt.
Heavy Rainquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Footage van GTTV staat nog niet online dus bij deze alvast wat nieuwe screens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat echt?quote:
Hier heb ik zo fokking veel zin inquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trailer
Gamespot Hands On
Ik vind het niks, ben blij dat ik er niet voor betaald hebquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:59 schreef R_B het volgende:
Niemand rag doll kung fu nog gespeeld?
Vind het wel grappig voor ff tussendoor....
Promotie van Sprint.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:22 schreef Agiath het volgende:
Rag doll kung-fu is vet
Waarom was ie eigenlijk gratis in de US Store?
Quicktime events zijn bij games van Quantic Dreams meer dan alleen Δ, O, X, [].quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:55 schreef DooD het volgende:
Heavy Rain wat prachtig mooi is die game. Zoals ik zag gewoon een grote film met quicktime events, weet niet of dat mij wel aanspreekt. Ik hoorde die nerd van gametrailers die alleen exclusive look kan roepen trouwens wel zeggen dat die volgend jaar pas uitkomt. Dit jaar geen Heavy Rain en de geruchten gaan dat God of War 3 ook de kerst niet zal halen. Wat blijft er dan over? Enkel uncharted 2 voor mij geen probleem maar voor andere denk ik wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |