quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 10:55 schreef DooD het volgende:Heavy Rain wat prachtig mooi is die game. Zoals ik zag gewoon een grote film met quicktime events, weet niet of dat mij wel aanspreekt. Ik hoorde die nerd van gametrailers die alleen exclusive look kan roepen trouwens wel zeggen dat die volgend jaar pas uitkomt. Dit jaar geen Heavy Rain en de geruchten gaan dat God of War 3 ook de kerst niet zal halen. Wat blijft er dan over? Enkel uncharted 2 voor mij geen probleem maar voor andere denk ik wel.
Quicktime events zijn bij games van Quantic Dreams meer dan alleen Δ, O, X, [].
Maar goed, dan nog... Ik zelf vond Fahrenheit echt geweldig, hoewel de 2e helft van het verhaal een beetje tegen viel. Maar de gameplay was meer dan goed.
En wat er over blijft van PS3 games als GoW3 en Heavy Rain doorschuiven naar 2010?
inFamous, Uncharted2, Ratchet & Clank, MAG, Demon's Souls, Cross-Edge, Fat Princess en vast nog wel wat titels....
naast alle multiplatform titels (en/of remakes) zoals Modern Warfare2, Batman, Ninja Gaiden Sigma2, Overlord2, Mafia2, Bioshock2, Battelfield 1943, Just Cause2, Armed Assault 2, Assassin's Creed2 en Ghostbusters.
Meer dan mijn portemonnaie aan kan eerlijk gezegd.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.