quote:Continental Europe version DOES NOT HAVE ENGLISH LANGUAGE which is something that drives me totally crazy. I have the system set to English and game starts in French. So, to those that want to play the game in English and don't live in UK, I suggest buying it from play.com or whatever.
Die rode draak is dezelfde die ook over die brug heen scheert de hele tijd. Met wat gemikte schoten met je pijl en boog (ik had er een stuk of 100+ nodig)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Die rode op die berg??
Ik kom niet eens bij die rode draak,want die andere zit me elke x kapot te vuurspugen
Totale bs als je het mij vraagtquote:Op zondag 17 mei 2009 00:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand op Gaf over de retailversie van inFamous:
[..]
Wat is dit voor kansloos iets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Denk je de baas gehad te hebben, moet je er nog 1quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 01:34 schreef Paxlie het volgende:
UFC @ spotlight
anders vermoord ik alles en iedereen om je heenGAWDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
Wat is ie kleinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
Die kleine is in dit geval zo'n chinese knock-off... niet onderdeel van de gelekte foto's.quote:
sadquote:
Yup, die heet de "funstation 3"quote:Op zondag 17 mei 2009 10:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
Die kleine is in dit geval zo'n chinese knock-off... niet onderdeel van de gelekte foto's.
PM verstuurdquote:Op zondag 17 mei 2009 02:40 schreef Bredewout92 het volgende:
De Fight night round 4 demo is echt meesterlijk![]()
Als iemand de demo wil hebben, stuur mij dan een PM dan deel ik de demo
Je denk toch echt niet dat ze dat zo gaan releasen hea?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand op Gaf over de retailversie van inFamous:
[..]
Wat is dit voor kansloos iets.
Verstuurdquote:Op zondag 17 mei 2009 02:40 schreef Bredewout92 het volgende:
rechts of links ( weet niet zeker ) drukken, en dan kan je kiezen om de event te restarten.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:38 schreef Tumble het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe ik nu een race van burnout gelijk over kan doen als ik hem niet gehaald heb kan heul die optie van restart/retry nergens vinden.
Oekiequote:Op zondag 17 mei 2009 18:18 schreef SuperFruitig het volgende:
Door: Maulerr op 02/2/09 in Nieuws.
Tags: playstation 3 | playstation store | PS3 | PSN |
Das 3 maanden geleej GEK
Wat denk je nu zelf
Dat is een goeiequote:Op zondag 17 mei 2009 18:53 schreef Wessiej het volgende:
Ik ga vanavond een tv bestellen, heeft iemand nog een suggestie?
Moet 40 inch zijn en niet al te duur.
Ik denk nu aan de Samsung LE40A552
Of of Samsung LE40A856quote:
Sony heeft al meerdere malen benadrukt dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:53 schreef RaymanNL het volgende:
Ik hoop trouwens dat ze op de E3 wel even die puntenkaarten aankondigen voor PSN. Verwacht ik wel, aangezien de PSP straks geen UMD meer heeft. Ik wil Flower zo graag
Ricko had een goeie gezienquote:Op zondag 17 mei 2009 18:59 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Of of Samsung LE40A856
Ik weet het niet
Maar de nieuwe tv komt er voordat ik UFC Undisputed heb.
Ze lopen zoveel geld misquote:Op zondag 17 mei 2009 19:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sony heeft al meerdere malen benadrukt dat dat niet gaat gebeuren.
Of je neemt een CC of je plukt een Amerikaanse prepaid kaart weg bij Ebay.
Super bedankt!quote:Op zondag 17 mei 2009 17:40 schreef delano.888 het volgende:
Rechts dus, kan ook al tijdens de race btw.
quote:Op zondag 17 mei 2009 19:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar waneer heb je die game binnen dan? Die is toch al uit?
Volgende vrijdagquote:Op zondag 17 mei 2009 19:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ricko had een goeie gezien![]()
Maar waneer heb je die game binnen dan? Die is toch al uit?
www.neteller.comquote:Op zondag 17 mei 2009 19:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ze lopen zoveel geld misPlus wanneer de UMDloze PSP uitkomt wordt dat wel een flop in NL, de meeste gamers hebben hier geen CC.
Ga er een versturenquote:Op zondag 17 mei 2009 02:40 schreef Bredewout92 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |