Super bedankt!quote:Op zondag 17 mei 2009 17:40 schreef delano.888 het volgende:
Rechts dus, kan ook al tijdens de race btw.
quote:Op zondag 17 mei 2009 19:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar waneer heb je die game binnen dan? Die is toch al uit?
Volgende vrijdagquote:Op zondag 17 mei 2009 19:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ricko had een goeie gezien![]()
Maar waneer heb je die game binnen dan? Die is toch al uit?
www.neteller.comquote:Op zondag 17 mei 2009 19:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ze lopen zoveel geld misPlus wanneer de UMDloze PSP uitkomt wordt dat wel een flop in NL, de meeste gamers hebben hier geen CC.
Ga er een versturenquote:Op zondag 17 mei 2009 02:40 schreef Bredewout92 het volgende:
De Fight night round 4 demo is echt meesterlijk![]()
Als iemand de demo wil hebben, stuur mij dan een PM dan deel ik de demo
Ik heb nog steeds geen bericht terug gehad van 'm, zal wel zijn omdat ik voor Ajax benquote:Op zondag 17 mei 2009 23:27 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ga er een versturenHartelijk dank! als ik op tijd ben
quote:Op zondag 17 mei 2009 23:43 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen bericht terug gehad van 'm, zal wel zijn omdat ik voor Ajax ben
1 euro ?quote:Op zondag 17 mei 2009 02:40 schreef Bredewout92 het volgende:
De Fight night round 4 demo is echt meesterlijk![]()
Als iemand de demo wil hebben, stuur mij dan een PM dan deel ik de demo
De Trey Brotherhoodquote:
Het is gewoon ontzettend grappig om te zien hoe ontzettend kansloos die gast isquote:Op maandag 18 mei 2009 11:47 schreef Mrakz0r het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er zo tof is aan die Trey gast?Als ik die kerel 2 seconde hoor praten(?) dan komt me strot al uit.
![]()
![]()
![]()
Wanneer is de E3? of moet ik daarvoor helemaal de OP checken?
in de US store is hij gratis, in de EU store niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:25 schreef Reintji het volgende:
Was laatst gepost dat Rag Doll Kung-fu gratis was, maar staat gewoon voor 9,99 in de PSN store?
Ah, dank. Dan moet ik nog even klussen met accountsquote:Op maandag 18 mei 2009 14:26 schreef Paxlie het volgende:
[..]
in de US store is hij gratis, in de EU store niet.
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:25 schreef Reintji het volgende:
Was laatst gepost dat Rag Doll Kung-fu gratis was, maar staat gewoon voor 9,99 in de PSN store?
Doe gewoon gezellig mee en doe net als de rest alsof je moet lachen om hem.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:56 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Wat is nou de Trey Brotherhood? Ik snap echt niks van die kerel
Dit meen je niet echt. Dit is het meest trieste dat ik in tijden gehoord heb.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:26 schreef Paxlie het volgende:
[..]
in de US store is hij gratis, in de EU store niet.
quote:
Volgens mij snappen jullie hem niet helemaal. Hij is alleen maar gratis omdat het een tijdelijke actie is van Sprintquote:Op maandag 18 mei 2009 15:02 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dit meen je niet echt. Dit is het meest trieste dat ik in tijden gehoord heb.
je had verwacht dat NASCAR Sprint in Europa spul ging sponsoren?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:02 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dit meen je niet echt. Dit is het meest trieste dat ik in tijden gehoord heb.
Tja, zal best. Alleen al het feit dat het gratis is in de VS, dat je ervoor moet betalen in de EU is gewoon zielig. Vooral omdat elke Europeaan gewoon een Amerikaanse account kan aanmaken. Wat een oplichting zeg.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:07 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij snappen jullie hem niet helemaal. Hij is alleen maar gratis omdat het een tijdelijke actie is van SprintDaarom is hij alleen gratis in de VS.
Wat is dan het probleem? Serieusquote:Op maandag 18 mei 2009 15:21 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Tja, zal best. Alleen al het feit dat het gratis is in de VS, dat je ervoor moet betalen in de EU is gewoon zielig. Vooral omdat elke Europeaan gewoon een Amerikaanse account kan aanmaken. Wat een oplichting zeg.
Conclusie: Alle 2 halen.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:06 schreef incognitoomuch het volgende:
Twijfelt nog steeds aan Prototype en Infamous.
Prototype:
+ Verschillende shapes die je kan aannemen.
+ Chaos creëren. Lekker kloten zonder dat je ergens gebonden aan bent.
- Graphics té glitchy?
- Chaos creëren gaat op den duur vervelen?
InFamous:
+ Graphics zien er super uit!
+ Verhaal lijn veel boeiender ook omdat je keuzes kan maken
- Electrische krachten: Hoe boeiend kan dat nog blijven?
- Té lineare gameplay...?
Heb de demo van InFamous zelf nog niet gespeelt ook niet van Prototype.
Dat veel mensen dat niet weten en onterecht 10 euro betalen.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Wat is dan het probleem? Serieus
de actie duurt maar een week dus er zijn sowieso mensen die 10 euro of 10 dollar voor die game hebben betaald.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:12 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dat veel mensen dat niet weten en onterecht 10 euro betalen.
en dat interesseert jou... hoe?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:12 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dat veel mensen dat niet weten en onterecht 10 euro betalen.
omdat de gemiddelde sjonnie die een ps3 heeft en niet op dit soort fora of welke websites dan ook zit...dit dus niet weet, en het is gewoon de zoveelste keer dat Europa genaaid wordt...quote:Op maandag 18 mei 2009 16:17 schreef merino het volgende:
[..]
de actie duurt maar een week dus er zijn sowieso mensen die 10 euro of 10 dollar voor die game hebben betaald.
Volgens menig reviews is dat het ook niet waard maar wat zeik jij nou dat je de kans hebt om het gratis te krijgen.
Belachelijk idd dat NASCAR Europa weer zo vreselijk naait. HET ZOU FUCKING VERBODEN MOETEN WORDEN! Net als die winkels die schofterige prijzen vragen voor games, puur omdat de gemiddelde Sjonnie niet weet dat je bij online winkels veel goedkoper uit kan zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:24 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
omdat de gemiddelde sjonnie die een ps3 heeft en niet op dit soort fora of welke websites dan ook zit...dit dus niet weet, en het is gewoon de zoveelste keer dat Europa genaaid wordt...
ik stel voor dat we een Europese console gaan uitbrengen
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Belachelijk idd dat NASCAR Europa weer zo vreselijk naait. HET ZOU FUCKING VERBODEN MOETEN WORDEN! Net als die winkels die schofterige prijzen vragen voor games, puur omdat de gemiddelde Sjonnie niet weet dat je bij online winkels veel goedkoper uit kan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |