Dat ziet er leuk uit,... soort combi van ICO en SotCquote:
quote:This is early test footage from well over a year ago that was shown internally. This is not a trailer that would be shown at E3. This is not an indication that the game will be shown at this year's E3, or even this year's TGS.
This is just that test footage. All it confirms is that the game exists (duh!), and that it features a boy and a birdrat colossus that aids him.
The Music is from MILLER'S CROSSING, a 1990's Coen Brothers movie. Just a placeholder.
Sfeer, setting, geluid, graphics, allemaal geweldig. Ik ben alleen benieuwd hoe het speelt. ICO vond ik echt vreselijk en SotC was op een gegeven moment ook eentonig.quote:
quote:
Het is footage die ruim een jaar geleden bij Sony intern is getoond. Zoals jij het noemt semi-beta dusquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:07 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik vond die Trico trailer nou niet echt MEGATON, qua graphics valt er nog wat te schorren imo. Of dit moet semi-beta-ingame zijn, dan zeg ik a-la.
Dat rennen van dat ventje is wel heerlijk herkenbaarAls een soort a-motorische-bezopen-lappenpop
Alfa?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is footage die ruim een jaar geleden bij Sony intern is getoond. Zoals jij het noemt semi-beta dus
semi-beta-CGI?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is footage die ruim een jaar geleden bij Sony intern is getoond. Zoals jij het noemt semi-beta dus
google al eens gebruikt?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:16 schreef Kingside het volgende:
Vraagje, hoe kan ik een US account aanmaken?
Vast een stomme vraag, maar ik weet het niet
EUROGAMER SUCKS BOO BOO. Ofzo.quote:But then you may also have had enough. There is more charm to inFamous than Cole's face and voice suggest, but basking in the glow of the end credits, there are also a lot of painful memories to recall; of too many missions that funnel you into shooting galleries, of difficulty spikes and enemy-spamming, and of staring at the upgrades page rather glumly, aware that for the most part you're only being invited to make things strike harder or across a broader range. But most of all, there is the realisation that by the end of the game you feel like more than a man, and the power is arresting, and yet for much of Cole's quest, you have been running out of ammo, hiding, and firing back with a popgun. The flaw is that inFamous overcomes Cole's lack of invention, but, damningly for a story about an electrical superhero, it never quite overcomes his lack of power.
7/10
quote:
WAAAATquote:
ja, en 99,9% zeker dat dit geweldig liever diertje ook dood gaat...quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
WAAAAT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik hecht me altijd te snel aan mijn mede npc's![]()
ARRRRGGOOOOOoooo![]()
![]()
Nee dat gaat niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:25 schreef Vendris het volgende:
Weet iemand of die nieuwe DLC van Burnout (cops and robbers) van de USA marketplace werkt op de EUROPESE game?
Wil dat fiasco dit keer van littlebigplanet DLC voorkomen (werkte niet met euro game en euro console!)
Ik heb geen creditcard en dus kan ik alleen DLC aanschaffen via de US marketplace, helaas weet ik niet of deze dus compatible is met EU version
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:07 schreef delano.888 het volgende:
Nog meer mensen die de burnout paradise
"Send a Mugshot or Smugshot "
& de
"Every player take a photo for a Party" (party mode)
trophies nog moeten maar geen PS eye hebben?
Ik haal deze 2 trophies graag voor je! PM me maar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, ik kon het niet laten
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:14 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]GrappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, ik kon het niet laten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:14 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, ik kon het niet latenIk merk het ja...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:40 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Dat is toch echt humor van de onderste plank? Valt vrij weinig aan te lachen.... Ik vind het gewoon kinderachtig. Ik ben blijkbaar veel volwassener dan dat jij dat bent![]()
![]()
Aaaw shucks. You got mequote:
Stuur mij jouw PSN nickname eensquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Don't fuck with Cybytana.
Crap dan is er voor mij dus totaal geen mogelijkheid DLC te halen uit de PSN store...quote:
Ja dat is mogelijkquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:06 schreef Vendris het volgende:
[..]
Crap dan is er voor mij dus totaal geen mogelijkheid DLC te halen uit de PSN store...
Dan heeft microsoft t toch een stuk beter geregeld, maar om nu alle games weer aan te gaan schaffen voor 360, no way.
zou het in theorie mogelijk zijn iemand mijn psn login te geven, en dat die persoon vervolgens geld in mijn psn wallet zet met creditcard? (en ik hem / haar / het uiteraard met internetbankieren dok)?
Nou vertel, kende alleen wirecard, maar die is al tijden non-existant, bestaat niet meer.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dat is mogelijk
Maar je kan ook een virtuele creditcard oid maken. Dat kan iemand hier je vast nog wel goed vertellen.
Iemand, ik dus niet, ik heb er geen verstand vanquote:
[Cyberia mode]quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:48 schreef Vendris het volgende:
[..]
Nou vertel, kende alleen wirecard, maar die is al tijden non-existant, bestaat niet meer.
Baas.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:19 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
[Cyberia mode]
Neteller
[/Cyberia mode]
quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:38 schreef Bredewout92 het volgende:
Ik weet niet of 20 uur aan gameplay wel 60 euro waard is
quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Echt serieus, domste opmerking van 2009![]()
Nicely done.
Voor trophy hoeren 40 uur, dan moet je hem goed en slecht uitspelen en op hardquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:38 schreef Bredewout92 het volgende:
Fijn dat je het ook toelichtquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Echt serieus, domste opmerking van Mei![]()
Nicely done.
En Uncharted dan? 7 uur gameplay?quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:38 schreef Bredewout92 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |