een beetjequote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:55 schreef delano.888 het volgende:
Is die gast niet gewoon een beetje mentaal gestoord?
Hij is de tofste gast ever op Youtube!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:55 schreef delano.888 het volgende:
Is die gast niet gewoon een beetje mentaal gestoord?
Naast de vorige geld spaar tip nog 1. Koop de torens voor de volgende ronde pas als de monsters uit de huidige ronde dood zijn, meer rente.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:38 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik krijg lvl 3 op easy niet gehaald bij monsters
Inderdaad.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:08 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hij heeft gelijkJij ziet de ironie gewoon niet
pm me maar met wat je denkt, dan laat ik je wel weten of je gelijk hebt, in mijn pretest wist er maar 1 iemand een beetje in de buurt te komen ^^quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:21 schreef Waag-hals het volgende:
Redemption! Ik heb 'm ook ingevuld, hoor.
Ik zie al wel waar je naar toe wil met dit onderzoek. Vooral de dubbele vragen maken dit overduidelijk.
Yupquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:23 schreef delano.888 het volgende:
[ [url=http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dx11.png]afbeelding ] [/url]
T kan slechter, toch?
Ik ben inmiddels Soul level 19, en bij de 3e Demon aangekomenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:50 schreef Griebus het volgende:
Pfff weekje weggeweest, mooi weer hoor maar nu weer Demon's Souls!
Dat is toch echt humor van de onderste plank? Valt vrij weinig aan te lachen.... Ik vind het gewoon kinderachtig. Ik ben blijkbaar veel volwassener dan dat jij dat bentquote:
quote:
Staat al in m'n download lijst. Is het ook daadwerkelijk wat?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:49 schreef ikookhier het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben!
Ragdoll kungfu gratis onder sprint in de USA store
Met zn vieren op de bank is het wel lachenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:53 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Staat al in m'n download lijst. Is het ook daadwerkelijk wat?
Dit is een full game?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:49 schreef ikookhier het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben!
Ragdoll kungfu gratis onder sprint in de USA store
Precies, kinderachtige gasten zijn tquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:40 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Dat is toch echt humor van de onderste plank? Valt vrij weinig aan te lachen.... Ik vind het gewoon kinderachtig. Ik ben blijkbaar veel volwassener dan dat jij dat bent![]()
Fullgamequote:
Uhh zoveel bestaan er toch niet?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:32 schreef merino het volgende:
Ik ben al mijn 653 games aan het nagaan voor game-updates
Zijn er nog aardig wat die geupdate moesten worden
typfoutquote:
Waarom? Dat zie je toch wel als je ze voor de lol weer eens opstart.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:32 schreef merino het volgende:
Ik ben al mijn 63 games aan het nagaan voor game-updates
dat neemt beetje het gevoel van " spel-erin-proppen-en-gaan" weg.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:14 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Waarom? Dat zie je toch wel als je ze voor de lol weer eens opstart.
Nee 63 games updaten neemt wel happy happy joy joy met zich meequote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:35 schreef merino het volgende:
[..]
dat neemt beetje het gevoel van " spel-erin-proppen-en-gaan" weg.
Ja eigenlijk geen probleem hoor. Wat gaming podcasts op de achtergrond en is prima te doen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:46 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee 63 games updaten neemt wel happy happy joy joy met zich mee
Mensen die al hun spellen uit de kast trekken alleen om de updates binnen te halenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:32 schreef merino het volgende:
Ik ben al mijn 63 games aan het nagaan voor game-updates
Het is sad Cyb.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mensen die al hun spellen uit de kast trekken alleen om de updates binnen te halen
Lentedip.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Het is sad Cyb.
Waar ben jij nu mee bezig @ de consoles?
http://twitter.com/gionlinequote:Tomorrow is going to be huge. Stay tuned for two HUGE exclusives!!
Zit ik nu ook in hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lentedip.
Laatste spellen die heb ik gespeeld waren Dead Space en Quest for Booty. Nou ja en de demo van inFamous uiteraard.![]()
De E3 zal mij wel weer over het dipje heen zettenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zit ik nu ook in hoor
Speel alleen Guitar Hero Metallica en de demo's van UFC en inFamous.
Het is wachten op UFC, en die is net geshipped dus volgende week begint het gameseizoen weer
Ja maar daarna de leegte dat je nog 6 maanden op de games moet wachtenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De E3 zal mij wel weer over het dipje heen zetten
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mensen die al hun spellen uit de kast trekken alleen om de updates binnen te halen
Ik weet al wat ik in de zomer naast inFamous ga spelen. Gears of War 2.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja maar daarna de leegte dat je nog 6 maanden op de games moet wachten
Ach komende tijd ziet er mooi uit, UFC, Prototype, Infamous, Fight Night, Red Faction, Virtua Tennis.
Looking good my friend, looking good.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |