http://www.bbc.co.uk/blog(...)on_bounces_back.htmlquote:So what else was I shown? Well, I was shown a trailer for a game not due out till 2009 but was sworn to absolute secrecy. Apparently, Sony just wanted to give a glimpse of what the console will be capable of.
In fact, the game is such a secret that when I mentioned the game to Phil Harrison last week he was unsure at first whether even to admit the title existed. When I explained I had been shown it under strict Non Disclosure Agreement terms he looked relieved.
I don't mean to be a tease - all I can say is that I was left speechless. If the footage I was shown truly is "in game", as told to me by the Sony PR people, then we could be on the brink of a step change in what games consoles are capable of in terms of story-telling and immersion.
http://twitter.com/drgoodier/status/1763530448quote:@darrenwaters: Has the game PS3 game that Sony showed you last February been announced yet? Hope you reply. I enjoy all your articles.Thanks.
http://twitter.com/darrenwaters/status/1763797798quote:@drgoodier: nope!
http://www.polyphony.co.jp/english/list.htmlquote:Sales of GT 5: Prologue
NA: 730k
Yurope: 1.87 million
Asia 90k
Japan 632k
3.322 Million.
Leuk om te zien hoe belangrijk de Europese markt ook is. Dat lijken veel publishers nog weleens te vergeten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.polyphony.co.jp/english/list.html
En dat alleen al voor een ''demo''.
Hoe kom je aan 632k voor Japan? In het artikel staat 620k.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.polyphony.co.jp/english/list.html
En dat alleen al voor een ''demo''.
Kost je een ¤quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:48 schreef Darkzell het volgende:
Tvp
Het gezeik zou ophouden nu jongens komop t is niet grappig meerquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:33 schreef delano.888 het volgende:
Naamtopic
Oh en:
Iemand intresse in GRATIS infamous demo?
PM me even.
... nee, dit is te makkelijk....quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:07 schreef Kremers het volgende:
PM me maar als die flauwe euro grappen afgelopen zijn. Dit topic is nu al verneukt door de TT....
Maak ff een euro naar me over en ik vertel het jequote:Op woensdag 13 mei 2009 00:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Welke game is dat?
Ik hoop niet dat we een euro moeten inleggen om mee te doenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:41 schreef KoosyNL het volgende:
Ow, en mensen kunnen zich nog steeds inschrijven voor het GROTE Killzone 2 toernooi met grote PRIJZEN!!
Killzone 2 toernooi
wat kan je winnen? een euro?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:41 schreef KoosyNL het volgende:
tvp!!
Ow, en mensen kunnen zich nog steeds inschrijven voor het GROTE Killzone 2 toernooi met grote PRIJZEN!!
Killzone 2 toernooi
Allemaal duurder dan 1 euroquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goedkope PS3 games: http://www.thehut.com/hut/thehut/offers/may-madness.list?sortOrder=price&sortReverse=false
Littlebigplanet 10 euro?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goedkope PS3 games: http://www.thehut.com/hut/thehut/offers/may-madness.list?sortOrder=price&sortReverse=false
Omdat je geen CC hebtquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:58 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Littlebigplanet 10 euro?Waarom heb ik die game nog niet.
Omdat je een echte vent bent Victor! Echte mannen spelen geen LBP.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:58 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik laat hem ook liggen! Maar dat maakt me vast niet meer manquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat je een echte vent bent Victor! Echte mannen spelen geen LBP.
Sturen die een beetje snel op ? Ik heb op een aanschaf bij CDWOW wel 2 maanden moeten wachten .quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als de game op voorraad is, dan duurt het een weekje.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:14 schreef janrad het volgende:
[..]
Sturen die een beetje snel op ? Ik heb op een aanschaf bij CDWOW wel 2 maanden moeten wachten .
Omdat het een grote flop is?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:58 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Jij vindt de game niet leuk, dat maakt de game nog niet tot een flop.quote:
6 maanden na het uitkomen voor een tientje in de budgetbak wel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:41 schreef Fallen het volgende:
Jij vindt de game niet leuk, dat maakt de game nog niet tot een flop.
Dat zou betekenen dat alle games flops zijn aangezien je elke game 6 maanden na release wel rond die prijs kan vindenquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
6 maanden na het uitkomen voor een tientje in de budgetbak wel.
Sales Historyquote:
mwah, valt ook wel mee, geldt ook alleen maar voor UK, waar de prijzen sowieso een stuk lager liggen dan hier.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het grote geld maken ze met dit spel met de DLC. Extraatjes voor 2e99, 4e99, 6e99. Dat lijkt weinig maar het loopt erg hard op.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
CoD4 Xbox 360,... Paper Mario Wii, Metal Gear Solid 4 PS3,... Als jij ze voor een tientje vind wil je me dan PM'enquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:46 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat alle games flops zijn aangezien je elke game 6 maanden na release wel rond die prijs kan vinden
En met 2mil+ sales klinkt het niet direct als flop zou ik zeggen.
Mgs is 23 euro. Dat vind ik ook niet echt duur, plus dat als we acfwachten er vast tussendoor aanbiedingen komen van <20 als je een beetje oplet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
CoD4 Xbox 360,... Paper Mario Wii, Metal Gear Solid 4 PS3,... Als jij ze voor een tientje vind wil je me dan PM'en
zelfde site:quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
CoD4 Xbox 360,... Paper Mario Wii, Metal Gear Solid 4 PS3,... Als jij ze voor een tientje vind wil je me dan PM'en
Die gast is super vet Cybquote:
Yep. Geniaal hoe hij steeds maar weer de meest maffe figuren uit zijn vriendenkring aan ons voorstelt. Allen crazy as hellquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die gast is super vet Cyb![]()
De 1e keer dat die meedeed was toch in die wagen met Trey 4 Life ?
Is hij een buurman van die kerl ofwat?
Geweldig ja.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:14 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik moet altijd hardop lachen als ELPRESADOR moet lachen
quote:May 12, 3:28 PM
Back in late April, Sony held an event previewing video games that they will be showing at E3 2009. The list includes Heavy Rain, MotorStorm Arctic Edge, SOCOM: U.S. Navy SEALs Fireteam Bravo 3, Uncharted: Among Thieves and White Knight Chronicles.
Among the five titles showcase, only Heavy Rain remains embargoed currently. Eager fans don’t have to wait until E3 2009 to actually find the latest information on this highly anticipated Playstation 3 exclusive, however.
Jeff Rubenstein, the Social Media Manager of Sony, recently left a comment on the Playstation.Blog saying that a developer interview for Heavy Rain will arrive on May 22nd. Since other outlets were also at the event, they are probably going to release new information and media for the game as well at or around the same date.
mgs 15 euro @ mediamarkt enschedequote:Op woensdag 13 mei 2009 12:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Proestquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:45 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
als je mij die 15 euro en verzendkosten geeft, dan stuur ik hem op
quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:41 schreef KoosyNL het volgende:
tvp!!
Killzone 2 toernooi
..quote:Op maandag 11 mei 2009 19:00 schreef Gkhn het volgende:
Nu we het toch over killzone hebben.
Als ik mijn schijf van killzone2 in mn ps3 stopt en het spel opstart krijg k een zwarte scherm en gebeurt er niks. Dan moet k het softreset knopje en daarna het eject knop indrukken om de ps3 te resetten. Dat gebeurt dus alleen bij killzone 2. En er zit geen enkele kras ofz op de bluray.
Waar kan dit aan liggen?
Ik denk door de laatste update, want die heb k nog niet. Dat hij dan wel wilt updaten maar het niet lukt ofz?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:55 schreef Nebo het volgende:
Zo ik heb aardig wat tijd in de demo van inFAMOUS gestopt, maar ik ben eigenlijk een beetje teleurgesteld. Het speelt allemaal wel lekker weg, maar toch voelt er iets niet helemaal goed aan.
Het is ook gewoon een matig spel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:55 schreef Nebo het volgende:
Zo ik heb aardig wat tijd in de demo van inFAMOUS gestopt, maar ik ben eigenlijk een beetje teleurgesteld. Het speelt allemaal wel lekker weg, maar toch voelt er iets niet helemaal goed aan.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:55 schreef Nebo het volgende:
Waarom moet ik het onderbouwen en al die mensen die het geweldig vinden niet?quote:
Omdat jouw mening afwijkt en ik oprecht benieuwd ben naar wat jij er "niet goed aan vindt voelen".quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:15 schreef Nebo het volgende:
[..]
Waarom moet ik het onderbouwen en al die mensen die het geweldig vinden niet?![]()
De eerste indruk is gewoon tegenvallend, mijn verwachtingen waren hoger. Ik zal de game straks nog eens kans geven door iets meer zelf aan te klooien.
Dat is dan ook wel weer zo. Ik heb hem geen second try kunnen geven deze avond. Morgen weer een dag. Briljant idee trouwens, een soort seal of approval op je kont laten tatoeërenquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:43 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Omdat jouw mening afwijkt en ik oprecht benieuwd ben naar wat jij er "niet goed aan vindt voelen".
Je weet toch dat ik jouw mening als maatstaf gebruik in het leven; alles moet een Nebo-seal-of-approval hebben anders gebruik ik het niet.
PSN schrijft ook een euro van je tegoed af he!quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:53 schreef morm het volgende:
Lol @ alle gasten die betalen voor de demo.
Heb zojuist een mailbericht van Playstation Network gehad met een Demo-code.
heul niet waarquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
PSN schrijft ook een euro van je tegoed af he!
Treyarchquote:May 13, 2009 - ShackNews is reporting that David Kim, a senior animator at Treyarch (the studio that developed Call of Duty: World at War), let it slip on his LinkedIn profile that Call of Duty 7 is indeed in development and will be coming to us courtesy of Treyarch and not Infinity Ward.
Kim's post on LinkedIn read, "I am currently on my second title as a senior animator in the games industry with Activision / Treyarch on Call Of Duty 7."
This should be of no surprise to fans of the series as Activision is committed to keeping to the schedule of releasing annual installments of its most popular franchises. No platforms were revealed but PS3, Xbox 360, and PC are safe bets given the history of the franchise.
Stay tuned for more if and when it happens.
Niet veelquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:55 schreef Mrakz0r het volgende:
Weer terug na 3 weken Azie. Heb ik nog wat gemist?
Een Euro hier en daar!quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:55 schreef Mrakz0r het volgende:
Demon's Souls nog gekocht toen je daar was?quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:55 schreef Mrakz0r het volgende:
quote:Posted by Eric Lempel // Director, PlayStation Network Operations
Hello, I just wanted to provide everyone with a head’s up that the next PLAYSTATION 3 system software update (v.2.76) will be coming soon. This is a minor update that improves the playback quality of some PS3 format software.
Klopt, ik heb hem zelf op de release gekocht maar nog lang niet uitgespeeldquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Gisteren Pixeljunk Monsters gekocht: FO-KING-MOEILIJK
Ik dacht, ach ik doe 3 leveltjes op easy (met medium difficulty) en ik ben 2 uur bezig geweest voordat ik ze allemaal op rainbow had
Savage moon vond ik enorm onoverzichtelijk en donker als je pixlejunk gewend bent. Wel grappig bedacht, maar toch net wat minder dan monsters.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:48 schreef Kremers het volgende:
[..]
Klopt, ik heb hem zelf op de release gekocht maar nog lang niet uitgespeeldSavage Moon is een soortgelijk spel, maar zit net wat anders in elkaar. Ook een aanrader als je Tower Defence spellen weer te waarderen.
Met zn 2en nog niet geprobeerd, maar is prolly wel heel dope jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:50 schreef disjfa het volgende:
[..]
Savage moon vond ik enorm onoverzichtelijk en donker als je pixlejunk gewend bent. Wel grappig bedacht, maar toch net wat minder dan monsters.
En monsters moet je gewoon met zn tweeen spelen. Kratje pils erbijEn vervolgens is het weer ineens 3 uur `s nachts
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:50 schreef disjfa het volgende:
[..]
Savage moon vond ik enorm onoverzichtelijk en donker als je pixlejunk gewend bent. Wel grappig bedacht, maar toch net wat minder dan monsters.
En monsters moet je gewoon met zn tweeen spelen. Kratje pils erbijEn vervolgens is het weer ineens 3 uur `s nachts
Je begint elk level met alleen je basis set torens. Je moet elk level opnieuw sparen voor de 'brutere' torens. Beetje afwegen dus tussen wanneer heb ik welk soort toren nodig in welk level, dat weet je pas na de eerste poging. En als je dan momenten hebt dat je geen torens hoeft te kopen kan je de overige gems gebruiken voor upgraden, alleen ik zou geel en rood altijd dansen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:09 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe werkt dat aankopen van nieuwe torens? Gaat dat per level? Of gaat dat per totaal? Want dan speel ik wat levels over en dan kan die flock me de griephoest krijgen, dan hossel ik daal alleen wat gems om die torens te unlocken.
Of niet...quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als de game op voorraad is, dan duurt het een weekje.
Tsja, dan duurt het 3 maanden. Als je games voor een prikkie kan krijgen heb ik de tijd. Wacht zelf ook al 3 maanden op locoroco 2. Komt wel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:22 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Nee, voor mij niet meer die site. Killzone 2 duurde ook iets van 14 dagen voor dat ie binnen was..
FAKEquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fake of niet?
Als het echt is is het een early prototype wat niet kloptquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fake of niet?
Ik zeg "echt!".quote:
Is dat niet gewoon een onder- en bovenplaat voor de PS3?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fake of niet?
Verhaal Infamous:quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:33 schreef KoosyNL het volgende:
Infamous > Prototype IMOVoornamelijk de setting van Infamous lijkt me vele malen toffer dan die van Prototype. Prototype is veel over-the-top actie en het lijkt mij dat het niet meer is dan dat. Leuk, voor ene uurtje, maar dan ga ik toch liever voor een coole setting/verhaal.
mjah zo zijn er duizenden games gelijk aan elkaar...quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:02 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Verhaal Infamous:
Kerel wordt wakker met speciale gaven en moet de badguys bestrijden.
Setting Infamous:
Grote stad waar de pleuris is uitgebroken
Verhaal Prototype:
Setting Prototype:
Grote stad waar de pleuris is uitgebroken.
Zoveel verschil is er niet lijkt me.
Dat klopt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:41 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
mjah zo zijn er duizenden games gelijk aan elkaar...
Damn, ziet er eigenlijk ook wel erg dik uit.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:17 schreef incognitoomuch het volgende:
Hmmmh infamous... of prototype...?
http://www.gametrailers.com/player/47311.html
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Gisteren Pixeljunk Monsters gekocht: FO-KING-MOEILIJK
Ik dacht, ach ik doe 3 leveltjes op easy (met medium difficulty) en ik ben 2 uur bezig geweest voordat ik ze allemaal op rainbow had
Ben nu met de eerste Bioshock bezig, echt geweldige game. De sfeer, spanning en ziet er ook nog lekker uit. Ik heb hem nog niet uitgespeeld maar ik kan niet wachten op deel 2.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:11 schreef KoosyNL het volgende:
Nieuwe Kojima-game Tornado Outbreak? Tornado\'s of toch Raiden in nieuwe Kojima-game?
En meer gameplat Bioshock 2: In de voetstappen van de BigDaddy in Bioshock 2-gameplay
It's sad, because it's truequote:Op donderdag 14 mei 2009 17:27 schreef Webby het volgende:
Gelukkig alleen Home. We kunnen wel genieten van dingen als Puzzle Quest, Popcap games, trophies in bijv. Blast Factor, etc. Anders zou het helemaal te gek worden ...
Cool, ik ga eens aan de gang (vanvaond even geen studie, ik ga er echt kapot aanquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:57 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Sowieso, per level ben je eigenlijk wel 20min. mee zoet.
Het is gewoon een tactiek om in het begin arrow towers en canon towers te maken.
Speel een level ook een paar keer om te weten welke monsters er komen zodat je weet welke towers je kan kopen van die gems. Krijg je veel monsters in de lucht, koop dan zo'n lasertower.
Daarna een flame tower of tesla tower kopen.
En zorg in het begin dat je je torens zoveel mogelijk upgrade door ervoor te staan dansen
Gebruik niet je gems om ze up te graden maar doe dat pas later als je bepaalde towers gekocht hebt.
Je moet net even de tactiek weten om ze op 100% te spelen dan en plaats je towers strategisch![]()
![]()
En de bepaalde levels die je kan spelen om trophies te halen zijn ook wel erg leuk
Ik kwam in het begin ook helemaal niet verder maar nu is het appeltje eitje
Wat zeggen ze er daar dan over? Het lijkt mij in ieder geval nep.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je moet even meer lezen in dat topic op Neogaf :p
Ze hebben wat 'bewijs' en 'aanwijzingen' dat het zomaar echt zou kunnen zijn. Topic is teveel pagina's om door te lezen nu, maar best leukquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:38 schreef robbolo het volgende:
[..]
Wat zeggen ze er daar dan over? Het lijkt mij in ieder geval nep.
En precies genoeg bouwen in de eerste paar waves, zodat wel alles dood gaat, zodat je alle gems krijt, maar zodat je zoveel mogelijk geld op zak houdt voor rente. Vaak zoek ik de beste minimale strategie voor de eerste 5 waves.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:57 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Sowieso, per level ben je eigenlijk wel 20min. mee zoet.
Het is gewoon een tactiek om in het begin arrow towers en canon towers te maken.
Speel een level ook een paar keer om te weten welke monsters er komen zodat je weet welke towers je kan kopen van die gems. Krijg je veel monsters in de lucht, koop dan zo'n lasertower.
Daarna een flame tower of tesla tower kopen.
En zorg in het begin dat je je torens zoveel mogelijk upgrade door ervoor te staan dansen
Gebruik niet je gems om ze up te graden maar doe dat pas later als je bepaalde towers gekocht hebt.
Je moet net even de tactiek weten om ze op 100% te spelen dan en plaats je towers strategisch![]()
![]()
En de bepaalde levels die je kan spelen om trophies te halen zijn ook wel erg leuk
Ik kwam in het begin ook helemaal niet verder maar nu is het appeltje eitje
Is erg overtuigend, maar ik vind het design zo lomp, met die pootjes eronder:quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze hebben wat 'bewijs' en 'aanwijzingen' dat het zomaar echt zou kunnen zijn. Topic is teveel pagina's om door te lezen nu, maar best leukPagina 10 is het interessantst omdat die met een 'samenvatting' komt:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=361611&page=10
Ik twijfel nog, het lijkt vrij echt namelijk... Beetje jammer dat inFamous vóór de E3 uitkomtIk zie mezelf al een PS3 kopen waarna een week later een PS3 slim wordt aangekondigd
Lijkt me wel he?!quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:37 schreef robbolo het volgende:
[..]
Is erg overtuigend, maar ik vind het design zo lomp, met die pootjes eronder:
[ afbeelding ]
Vind het er nogal goedkoop eruit zien. Zal ook wel te maken hebben met de kwaliteit van de foto's, maar goed. Ik hoop alleen dat het geen BW compatibility heeft, zo zonde van mijn ps3
Edit: Of zijn die "pootjes" de verbindingspunten van de bovenkant?
Faker dan fake.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fake of niet?
Ook nog als je het topic op Neogaf hebt gelezen?quote:
Pas sinds 10 minuten weer een pc dus moet weer even inlezenquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ook nog als je het topic op Neogaf hebt gelezen?
Foto's van de fabriek waar de "oude" PS3's worden gemaakt, hebben dezelfde groene achtergrond en roze kussentjes op de werktafels, als bij de foto's van de "nieuwe redesign".
Het lijkt mij niet fake, maar we zullen het wel zien binnenkort.
Nieuwe pc?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Pas sinds 10 minuten weer een pc dus moet weer even inlezen
Njet, was even kapot. Vorige zomer al een beest gekocht, die werkt nog steeds puikquote:
Noooooooooooooo.quote:Factor 5 sluit haar deuren
Geruchten deden al de ronde, maar nu is het officieel: Factor 5 Inc. sluit haar deuren.
De, in San Rafael gevestigde, ontwikkelaar geeft op haar website aan dat ze officieel de deuren hebben gesloten. De geruchten deden al sinds december vorig jaar de ronde, maar de ontwikkelaar van o.a. Lair heeft nu de knoop door moeten hakken.
Reden is dat Brash Entertainment plotseling failliet ging en hiermee dusdanige obstakels opdoken welke onoverkombaar waren gezien het huidige economische klimaat. Hiermee komt dus ook een eind aan hun Superman project.
De naam factor 5 zal echter niet verdwijnen. Factor 5 GmbH maakt al sinds 1998 games en heeft haar hoofdkwartier in Cologne, Duitsland staan en heeft geen relatie met het San Rafael kantoor.
Ik heb Resistance 2 bijna uitgespeeld en daarna ga ik waarschijnlijk ook aan Bioshock beginnen. Ik heb er al veel goeie dingen over gehoord, dus ik ben benieuwd of ie mij ook zal kunnen boeien.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:01 schreef janrad het volgende:
[..]
Ben nu met de eerste Bioshock bezig, echt geweldige game. De sfeer, spanning en ziet er ook nog lekker uit. Ik heb hem nog niet uitgespeeld maar ik kan niet wachten op deel 2.
mwah ik denk niet dat Sony zo'n design blunder zou makenquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:20 schreef SToRM81 het volgende:
Ik denk dat de foto's van die nieuwe PS3 best weleens echt zouden kunnen zijn eigenlijk
[..]
Ik heb Resistance 2 bijna uitgespeeld en daarna ga ik waarschijnlijk ook aan Bioshock beginnen. Ik heb er al veel goeie dingen over gehoord, dus ik ben benieuwd of ie mij ook zal kunnen boeien.
GAWD, done.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:26 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
mwah ik denk niet dat Sony zo'n design blunder zou makenhet ziet er niet uit namelijk ^^
aan iedereen, lees ook even mijn signature zal mij erg helpen bij mijn afstuderen, maar ik mag er eigenlijk geen reclame voor maken![]()
Done, maar wat een vragen manquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:26 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
aan iedereen, lees ook even mijn signature zal mij erg helpen bij mijn afstuderen, maar ik mag er eigenlijk geen reclame voor maken![]()
goed geradenquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:53 schreef robbolo het volgende:
Wat is het doel van je thesis dan? Of kan je t hier niet vertellen omdat het de uitslag beinvloed?
Ingevuld, maar als dit voor een master is...quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:52 schreef RedemptioN het volgende:, tis afstuderen voor een Master titel, dus kan niet aankomen met een halfbakken vragenlijst waar je uiteindelijk uit kan halen wat iedereen al heeft onderzocht ^^
Het onderzoek kan er makkelijk uit zien, maar het gaat er uiteindelijk om wat je met de resultaten doet hequote:Op donderdag 14 mei 2009 23:57 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ingevuld, maar als dit voor een master is...![]()
Maar goed, als ze je onderzoek goedkeuren...
Goeie tip!quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:16 schreef ikookhier het volgende:
Ragdoll kungfu gratis onder sprint in de USA store
Owja, dat geloof ik ook allemaal wel, maar ik vond de vragen (en vooral de begeleidende teksten) en de antwoordmogelijkheden nou niet echt bijzonder.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:03 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
Het onderzoek kan er makkelijk uit zien, maar het gaat er uiteindelijk om wat je met de resultaten doet he, en je ziet het misschien niet, maar er zitten toch een aantal grote (binnen de communicatie en psychologie) theorieën achter dit onderzoek. Een vragenlijst als dit komt niet zomaar tot stand
, ik heb toch redelijk wat in de literatuur moeten duiken en heb ook al contact gehad met een aantal "goeroe's" op het gebied van game research..
Uiteindelijk is het analyseren van de data, en daar nuttige informatie uit halen het moeilijkste van allemaal
Done deal.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:26 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
mwah ik denk niet dat Sony zo'n design blunder zou makenhet ziet er niet uit namelijk ^^
merciquote:
de vragen komen idd ook redelijk simpel overquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:15 schreef Fallen het volgende:
[..]
Owja, dat geloof ik ook allemaal wel, maar ik vond de vragen (en vooral de begeleidende teksten) en de antwoordmogelijkheden nou niet echt bijzonder.
Dat het lastig is om goede vragen en antwoordcategorieën te ontwikkelen weet ik maar al te goed. Heb ze zelf met regelmaat moeten opstellen en verwerken.
Uiteindelijk hangt het er ook vanaf wat je met je resultaten wilt.
En dan komen ze daarna nog altijd aanzetten met validiteit en betrouwbaarheid...
quote:
100% eensch, echt geweldigquote:Op vrijdag 15 mei 2009 02:15 schreef Cyberia18 het volgende:
JTG & Elpresador verdienen nu al de award voor meest komische duo van 2009.
Dude...echt...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 02:15 schreef Cyberia18 het volgende:
JTG & Elpresador verdienen nu al de award voor meest komische duo van 2009.
Geloof me SToRM je gaat genieten van Bioshockquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:20 schreef SToRM81 het volgende:
Ik denk dat de foto's van die nieuwe PS3 best weleens echt zouden kunnen zijn eigenlijk
[..]
Ik heb Resistance 2 bijna uitgespeeld en daarna ga ik waarschijnlijk ook aan Bioshock beginnen. Ik heb er al veel goeie dingen over gehoord, dus ik ben benieuwd of ie mij ook zal kunnen boeien.
\quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:02 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Verhaal Infamous:
Setting Infamous:
Verhaal Prototype:
Setting Prototype:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:38 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik krijg lvl 3 op easy niet gehaald bij monsters
Conclusie: je kent beide spellen nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:02 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Verhaal Infamous:
Setting Infamous:
Verhaal Prototype:
Setting Prototype:
Watjequote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:38 schreef SuperFruitig het volgende:
Maar die DS cijfers zijn normale DSen + DSi's toch? Dan vind ik het niet zo gek. de DSi is gewoon de opvolger van de DS en die wordt gewoon weer erg veel verkochtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoop voor Sony dat die slimline echt is en ze op de E3 aan gaan kondigen dat hij voor 300 verkocht gaat worden. De verkoopcijfers in Amerika spreken boekdelen, de recessie raakt nu ook de gamesindustrie en dan red je het gewoon niet als 400 dollar console
De PS2 heeft niet voor niets een goede maand na die prijsverlaging naar 99 dollar...
Het enige dat bestand lijkt is de DS. Wat een cijfers
Ja, DS en DSi, maar dan nog. Een MILJOEN. Dat is meer dan alle andere consoles BIJ ELKAAR.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:37 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Maar die DS cijfers zijn normale DSen + DSi's toch? Dan vind ik het niet zo gek. de DSi is gewoon de opvolger van de DS en die wordt gewoon weer erg veel verkocht
Onderzoek doen is klote inderdaadquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:15 schreef Fallen het volgende:
[..]
Owja, dat geloof ik ook allemaal wel, maar ik vond de vragen (en vooral de begeleidende teksten) en de antwoordmogelijkheden nou niet echt bijzonder.
Dat het lastig is om goede vragen en antwoordcategorieën te ontwikkelen weet ik maar al te goed. Heb ze zelf met regelmaat moeten opstellen en verwerken.
Uiteindelijk hangt het er ook vanaf wat je met je resultaten wilt.
En dan komen ze daarna nog altijd aanzetten met validiteit en betrouwbaarheid...
Sony moet er idd wat aan doen, vaak heeft een grote groep mensen een grens. Die zien de console in de winkels liggen, maar denken voor zichzelf "pas bij 300..." of welke bedrag dan ook "koop ik hem". Het probleem wat Sony echter heeft is dat de Yen te sterk staat, een prijsverlaging betekent alleen maar extra verlies denk ik...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoop voor Sony dat die slimline echt is en ze op de E3 aan gaan kondigen dat hij voor 300 verkocht gaat worden. De verkoopcijfers in Amerika spreken boekdelen, de recessie raakt nu ook de gamesindustrie en dan red je het gewoon niet als 400 dollar console
De PS2 heeft niet voor niets een goede maand na die prijsverlaging naar 99 dollar...
Het enige dat bestand lijkt is de DS. Wat een cijfers
mijn dank is grootquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:24 schreef Tumble het volgende:
onderzoek ook even ingevuld zaten best interesante vragen bij.
Nou heb ik de Hulk nooit gespeeld, toch gaat mijn voorkeur tot nog toe naar Prototype. Juist die grauwe sfeer spreekt me erg aan en geruchten over multiplayer vind ik ook erg interessant. Het is nog even afwachten hoe de moeilijkheidsgraad van beide games is, dit is volgens mij bepalend voor de speelduur.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
inFamous is meer een GTA-meets-Superhero-meets-KOTOR-meets-Assassin's Creed-achtige game, met verschilende gameplay-mogelijkheden, afhankelijk of je kwaadaardig, neutraal of goedaardig bent.
Prototype is een straightforward "beuk-alles-in-elkaar-wat-je-tegenkomt"-spel. Het is van de makers van Hulk: Ultimate Destruction en tot nog toe zie ik meer en meer overeenkomsten tussen Prototype en Hulk dan tussen Prototype en inFamous.
En aangezien Hulk 10 minuten leuk was en daarna gewoon vervelend werd, is inFamous denk ik de betere free-roaming superpowersgame van de twee.
klopt dat er een aantal half dubbele in staan, die meten idd bepaalde dingenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:59 schreef KoosyNL het volgende:
Killzone 2 toernooi: Geef je nog snel op!!!
Redemption, er zaten trouwens veel dubbele vragen in de vragenlijst (alleen net iets anders gesteld) Gaat daar je onderzoek over?
Ik heb je onderzoekje ook maar even ingevuld. Het was wel erg gericht op consoles had ik het gevoel, vooral bij de laatste ''conclusie'' vraag. Had het vollediger gevonden als de optie voor PC er ook bij had gestaanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:06 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
klopt dat er een aantal half dubbele in staan, die meten idd bepaalde dingen, maar dat is maar een onderdeel van het onderzoek, uiteindelijk hoop ik elk deel uit het onderzoek genoeg informatie geeft over hetgeen wat ik wil meten, thnx voor het invullen
Ik vind inFamous net even een wat grauwere sfeer hebben dan Prototype, komt misschien ook wel omdat je niet per sé de good guy hoeft uit te hangen, je niet semi-onkwetsbaar bent zoals in Prototype en misschien wel vooral door het karma-systeem van inFamous. Maar dat zal allemaal een kwestie van smaak zijn. Ik ben in ieder geval benieuwd naar beiden, voor verschillende redenen. Zoals ik al zei, inFamous lijkt me meer diepgang hebben, terwijl Prototype vooral recht-toe-rechtaan beuken is. En ik vind dat allebei leukquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:43 schreef Waag-hals het volgende:
[..]
Nou heb ik de Hulk nooit gespeeld, toch gaat mijn voorkeur tot nog toe naar Prototype. Juist die grauwe sfeer spreekt me erg aan en geruchten over multiplayer vind ik ook erg interessant. Het is nog even afwachten hoe de moeilijkheidsgraad van beide games is, dit is volgens mij bepalend voor de speelduur.
Uiteraard kan ik pas echt mijn oordeel vellen op het moment dat ik beide games gespeeld heb, waar ik dan ook met smart op wacht!
hoe die gasten het presenteren is ook ongelofelijk hequote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:25 schreef AQuila360 het volgende:
Trash Panic
Een PSN game! Ziet er wel lachen uit ook nog
Lachen hoe die steeds die spullen van het bureau af gooitquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:38 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
hoe die gasten het presenteren is ook ongelofelijk he
@reggie & storm, merci
een beetjequote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:55 schreef delano.888 het volgende:
Is die gast niet gewoon een beetje mentaal gestoord?
Hij is de tofste gast ever op Youtube!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:55 schreef delano.888 het volgende:
Is die gast niet gewoon een beetje mentaal gestoord?
Naast de vorige geld spaar tip nog 1. Koop de torens voor de volgende ronde pas als de monsters uit de huidige ronde dood zijn, meer rente.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:38 schreef SuperFruitig het volgende:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:08 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hij heeft gelijkJij ziet de ironie gewoon niet
pm me maar met wat je denkt, dan laat ik je wel weten of je gelijk hebt, in mijn pretest wist er maar 1 iemand een beetje in de buurt te komen ^^quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:21 schreef Waag-hals het volgende:
Redemption! Ik heb 'm ook ingevuld, hoor.
Ik zie al wel waar je naar toe wil met dit onderzoek. Vooral de dubbele vragen maken dit overduidelijk.
Yupquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:23 schreef delano.888 het volgende:
[ [url=http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dx11.png]afbeelding ] [/url]
T kan slechter, toch?
Ik ben inmiddels Soul level 19, en bij de 3e Demon aangekomenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:50 schreef Griebus het volgende:
Pfff weekje weggeweest, mooi weer hoor maar nu weer Demon's Souls!
Dat is toch echt humor van de onderste plank? Valt vrij weinig aan te lachen.... Ik vind het gewoon kinderachtig. Ik ben blijkbaar veel volwassener dan dat jij dat bentquote:
quote:
Staat al in m'n download lijst. Is het ook daadwerkelijk wat?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:49 schreef ikookhier het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben!
Met zn vieren op de bank is het wel lachenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:53 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Staat al in m'n download lijst. Is het ook daadwerkelijk wat?
Dit is een full game?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:49 schreef ikookhier het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben!
Precies, kinderachtige gasten zijn tquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:40 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Dat is toch echt humor van de onderste plank? Valt vrij weinig aan te lachen.... Ik vind het gewoon kinderachtig. Ik ben blijkbaar veel volwassener dan dat jij dat bent![]()
Fullgamequote:
Uhh zoveel bestaan er toch niet?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:32 schreef merino het volgende:
Ik ben al mijn 653 games aan het nagaan voor game-updates
Zijn er nog aardig wat die geupdate moesten worden
typfoutquote:
Waarom? Dat zie je toch wel als je ze voor de lol weer eens opstart.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:32 schreef merino het volgende:
Ik ben al mijn 63 games aan het nagaan voor game-updates
dat neemt beetje het gevoel van " spel-erin-proppen-en-gaan" weg.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:14 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Waarom? Dat zie je toch wel als je ze voor de lol weer eens opstart.
Nee 63 games updaten neemt wel happy happy joy joy met zich meequote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:35 schreef merino het volgende:
[..]
dat neemt beetje het gevoel van " spel-erin-proppen-en-gaan" weg.
Ja eigenlijk geen probleem hoor. Wat gaming podcasts op de achtergrond en is prima te doen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:46 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee 63 games updaten neemt wel happy happy joy joy met zich mee
Mensen die al hun spellen uit de kast trekken alleen om de updates binnen te halenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:32 schreef merino het volgende:
Ik ben al mijn 63 games aan het nagaan voor game-updates
Het is sad Cyb.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mensen die al hun spellen uit de kast trekken alleen om de updates binnen te halen
Lentedip.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Het is sad Cyb.
Waar ben jij nu mee bezig @ de consoles?
http://twitter.com/gionlinequote:Tomorrow is going to be huge. Stay tuned for two HUGE exclusives!!
Zit ik nu ook in hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lentedip.
Laatste spellen die heb ik gespeeld waren Dead Space en Quest for Booty. Nou ja en de demo van inFamous uiteraard.![]()
De E3 zal mij wel weer over het dipje heen zettenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zit ik nu ook in hoor
Speel alleen Guitar Hero Metallica en de demo's van UFC en inFamous.
Het is wachten op UFC, en die is net geshipped dus volgende week begint het gameseizoen weer
Ja maar daarna de leegte dat je nog 6 maanden op de games moet wachtenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De E3 zal mij wel weer over het dipje heen zetten
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mensen die al hun spellen uit de kast trekken alleen om de updates binnen te halen
Ik weet al wat ik in de zomer naast inFamous ga spelen. Gears of War 2.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja maar daarna de leegte dat je nog 6 maanden op de games moet wachten
Ach komende tijd ziet er mooi uit, UFC, Prototype, Infamous, Fight Night, Red Faction, Virtua Tennis.
Looking good my friend, looking good.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:46 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee 63 games updaten neemt wel happy happy joy joy met zich mee
Ziet er heeeeel goed uit!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwere beelden van Uncharted 2:
Of nog beter in HD:
http://www.gaming-videos.de/Streaming/Uncharted_2_Warzone.flv
DOWNLOADEN DIE HAP!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
De animaties zijn echt ongeëvenaard.
Nice! Gisteren mijn eerste demon gekilled en nu soul level 17, wát een gamequote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels Soul level 19, en bij de 3e Demon aangekomen
[ [url=http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Tec-Deacon.png]afbeelding ] [/url]
Teeeeringquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:06 schreef Cyberia18 het volgende:
IGN heeft de trailer nu ook online staan:
http://ps3.ign.com/dor/ob(...)l_warzone_51509.html
Insane.
HD Versie
Ja ja nu is het echt HD
Tomb Raider is doodquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:06 schreef Cyberia18 het volgende:
IGN heeft de trailer nu ook online staan:
http://ps3.ign.com/dor/ob(...)l_warzone_51509.html
Insane.
HD Versie
Ja ja nu is het echt HD
Overal denk ik welquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:50 schreef Gkhn het volgende:
Iemand enig idee waar k uncharted 1 voor een prikkie kan kopen?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:50 schreef Gkhn het volgende:
http://www.amazon.co.uk/gp/offer-listing/B000XCQ950/ref=dp_olp_0?ie=UTF8&qid=1242471668&sr=8-2&condition=allquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:50 schreef Gkhn het volgende:
Je komt ze pas redelijk op het einde tegen. In vergelijking met het aandeel van normale vijanden niet zo veel.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:04 schreef Edwinuss het volgende:
Misschien moet ik toch maar eens bezig met Uncharted.
Hoe groot is het aandeel van die "Zombies" in de game?
Dan ga ik vanavond even met die game bezig.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:10 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Je komt ze pas redelijk op het einde tegen. In vergelijking met het aandeel van normale vijanden niet zo veel.
Wtf, dat is het beginquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan ga ik vanavond even met die game bezig.
Was al gestopt bij die boot die je tegenkomt in de jungle, kreeg daar al een naar gevoel
De eerste keer dat ik de game uitspeelde wist ik volgens mij niet eens dat dat kon.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:05 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Wtf, dat is het begin
Die zombies zijn trouwens erg makkelijk neer te knallen als je gewoon "blind" schiet. Dus zonder te richten.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:05 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Wtf, dat is het begin
Die zombies zijn trouwens erg makkelijk neer te knallen als je gewoon "blind" schiet. Dus zonder te richten.
Nicely done.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[ [url=http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/SuperFruitig.png]afbeelding ] [/url]
BOOM
Lekkere spoiler btw. Ik was van die plottwist namelijk totaal niet op de hoogte toen ik Uncharted speelde en het kwam dus totaal als een verrassing. Maakt het spel dan ook voor mij nog steeds mijn nr1 game-ervaring op de ps3quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:17 schreef Gamer_V het volgende:
Het is wel een redelijk intens stukje, als de "zombies" voor het eerst komen.Als je ergens stopt is het ondergronds in een rode kamer .. je merkt het wel als je daar komt.
Maar die boot is er nog ver van verwijderd.
* Gamer_V gaat de game vanavond weer eens spelen.
Dat stuk in die grotten kreeg ik verdomme zo wat een hartaanval en dat stuk met die rode lichten, switches en deuren wat was dat irritant zeg.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:17 schreef Gamer_V het volgende:
Het is wel een redelijk intens stukje, als de "zombies" voor het eerst komen.Als je ergens stopt is het ondergronds in een rode kamer .. je merkt het wel als je daar komt.
Maar die boot is er nog ver van verwijderd.
* Gamer_V gaat de game vanavond weer eens spelen.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:38 schreef Deviant1nl het volgende:
Ik heb Uncharted dus nog nooit gespeeld he
Als je van een beetje dat soort games houdt zou ik die toch eens oppikken. De platinum is slechts 30 euro.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:38 schreef Deviant1nl het volgende:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:38 schreef Deviant1nl het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Ik houd wel van dat genre ja, misschien dat ik hem ook nog wel eens oppak om te spelen want deel 2 ziet er ook wel goed uitquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Als je van een beetje dat soort games houdt zou ik die toch eens oppikken. De platinum is slechts 30 euro.
Netjes man, ben zelf lvl 29 ofzo,quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:21 schreef Griebus het volgende:
Hehe, beetje grinden en voilá; soul level 30!
Day is kut altijd jaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:34 schreef Deviant1nl het volgende:
Eindelijk verder gekomen met DMC4, toen gesaved, wil ik nu weer verder, moet ik van begin af aan dat stuk weer doen
Weet niet zo wat mijn att power is, straks ff checken. Heb vooral 1-1 gegrind in het begin, die 2000 souls van die rooie knight tikken toch lekker aan elke keerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:17 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Netjes man, ben zelf lvl 29 ofzo,
maar ben nu meer mijn attackpower aan het vergroten,inmiddels al op 164![]()
Het gaat wel steeds meer souls kosten
Welke levels ben je allemaal geweest? en welke gebruik je om te grinden?
Ik gebruik zelf het begin van Shrine Of Storms, totdat dat grote beest voor die poort staat dan![]()
Die rode op die berg??quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:40 schreef Griebus het volgende:
[..]
Weet niet zo wat mijn att power is, straks ff checken. Heb vooral 1-1 gegrind in het begin, die 2000 souls van die rooie knight tikken toch lekker aan elke keer![]()
Ben nog niet in de tower en in de valley geweest en heb nog steeds maar 1 boss gekilled (en die rooie draak in 1-2 dan). Moet daar toch wel eens aan beginnen maar wil ook graag ff farmen voor mijn wapentjes
btw in de shrine, heb je die knakker met die dual katana al gekilled?![]()
quote:Continental Europe version DOES NOT HAVE ENGLISH LANGUAGE which is something that drives me totally crazy. I have the system set to English and game starts in French. So, to those that want to play the game in English and don't live in UK, I suggest buying it from play.com or whatever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |