abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69007249
Gisteren Pixeljunk Monsters gekocht: FO-KING-MOEILIJK

Ik dacht, ach ik doe 3 leveltjes op easy (met medium difficulty) en ik ben 2 uur bezig geweest voordat ik ze allemaal op rainbow had
pi_69007405
en ik zeg beide op infamous and prototype prototype ziet er ziek uit gek
pi_69007725
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 10:34 schreef SuperFruitig het volgende:

Ik dacht, ach ik doe 3 leveltjes op easy (met medium difficulty) en ik ben 2 uur bezig geweest voordat ik ze allemaal op rainbow had
Klopt, ik heb hem zelf op de release gekocht maar nog lang niet uitgespeeld Savage Moon is een soortgelijk spel, maar zit net wat anders in elkaar. Ook een aanrader als je Tower Defence spellen weer te waarderen.
pi_69007786
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 10:48 schreef Kremers het volgende:
[..]
Klopt, ik heb hem zelf op de release gekocht maar nog lang niet uitgespeeld Savage Moon is een soortgelijk spel, maar zit net wat anders in elkaar. Ook een aanrader als je Tower Defence spellen weer te waarderen.
Savage moon vond ik enorm onoverzichtelijk en donker als je pixlejunk gewend bent. Wel grappig bedacht, maar toch net wat minder dan monsters.

En monsters moet je gewoon met zn tweeen spelen. Kratje pils erbij En vervolgens is het weer ineens 3 uur `s nachts
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_69008919
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 10:50 schreef disjfa het volgende:

[..]

Savage moon vond ik enorm onoverzichtelijk en donker als je pixlejunk gewend bent. Wel grappig bedacht, maar toch net wat minder dan monsters.

En monsters moet je gewoon met zn tweeen spelen. Kratje pils erbij En vervolgens is het weer ineens 3 uur `s nachts
Met zn 2en nog niet geprobeerd, maar is prolly wel heel dope ja
pi_69009536
Infamous > Prototype IMO Voornamelijk de setting van Infamous lijkt me vele malen toffer dan die van Prototype. Prototype is veel over-the-top actie en het lijkt mij dat het niet meer is dan dat. Leuk, voor ene uurtje, maar dan ga ik toch liever voor een coole setting/verhaal.
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
pi_69014156
pixeljunk monsters is idd heel vet en soms heel moeilijk. Met z'n 2en is het nog veel leuker.

Er zijn ook levels puur om trophies te halen. Zitten ook een paar flinke uitdagingen tussen
  donderdag 14 mei 2009 @ 14:25:11 #109
3415 Webby
1 omhoog!
pi_69015547
Als je het eenmaal door hebt is het vrij makkelijk. Vuur & laser, klaar! (Ok, ok, mortier soms dan)
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_69017071
Hoe werkt dat aankopen van nieuwe torens? Gaat dat per level? Of gaat dat per totaal? Want dan speel ik wat levels over en dan kan die flock me de griephoest krijgen, dan hossel ik daal alleen wat gems om die torens te unlocken.
pi_69017117
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
  donderdag 14 mei 2009 @ 15:30:55 #112
111656 Poit
12-08-12
pi_69017853
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 10:50 schreef disjfa het volgende:

[..]

Echt geweldig inderdaad.. Faal je, kijk je elkaar aan, ok, nog 1 keer proberen.. En dat inderdaad tot diep in de nacht.. Geweldig!!
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  donderdag 14 mei 2009 @ 15:34:36 #113
3415 Webby
1 omhoog!
pi_69017999
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 15:09 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe werkt dat aankopen van nieuwe torens? Gaat dat per level? Of gaat dat per totaal? Want dan speel ik wat levels over en dan kan die flock me de griephoest krijgen, dan hossel ik daal alleen wat gems om die torens te unlocken.
Je begint elk level met alleen je basis set torens. Je moet elk level opnieuw sparen voor de 'brutere' torens. Beetje afwegen dus tussen wanneer heb ik welk soort toren nodig in welk level, dat weet je pas na de eerste poging. En als je dan momenten hebt dat je geen torens hoeft te kopen kan je de overige gems gebruiken voor upgraden, alleen ik zou geel en rood altijd dansen.
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:22:31 #115
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_69020026
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Als de game op voorraad is, dan duurt het een weekje.
Of niet...

Blow op blu ray 25 maart besteld, gisteren binnen

Nee, voor mij niet meer die site. Killzone 2 duurde ook iets van 14 dagen voor dat ie binnen was..
PSV
4 in a row!
29-04-2007 PSV kampioen met 1 doelpunt verschil!
pi_69020773
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:22 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Nee, voor mij niet meer die site. Killzone 2 duurde ook iets van 14 dagen voor dat ie binnen was..
Tsja, dan duurt het 3 maanden. Als je games voor een prikkie kan krijgen heb ik de tijd. Wacht zelf ook al 3 maanden op locoroco 2. Komt wel.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:59:20 #117
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_69021728
Van gamez.nl:

Sony: ‘Europese Home loopt achter op rest van de wereld’

Sony geeft toe dat de Europese tak van PlayStation Home nog niet dezelfde hoeveelheid content weet te bieden als dat van andere regio’s. “Laten we eerlijk zijn, Home loopt hier achter op andere regio’s wat betreft het aantal Spaces dat we hebben”, aldus de community manager.

“Dat wil niet zeggen dat we niet zeer goede kleding- en meubel-content hebben, we hebben namelijk echt wat sterke partners in het Shopping Centre”, zegt community manager TedTheDog op het forum. “Maar over het algemeen hebben we echt een tekort aan Spaces.”

Volgens de community manager doet dit niets af aan de kwaliteit die ze te bieden hebben, maar hij zegt goed te begrijpen waarom mensen de Europese Home vergelijken met dat van andere delen in de wereld. Om dit op te lossen zegt Sony in de toekomst meer prioriteit te geven aan het creëren van nieuwe Spaces op Home om deze net zo aantrekkelijk te maken als dat van andere regio’s.

Oude Spaces
“We zullen eerst de Spaces maken die we nu al een tijdje hebben moeten missen”, zegt de medewerker van Sony. “Gebieden als Uncharted, Warhawk, Guitar Hero en Resident Evil 5. Daarna hopen we nieuwe Spaces te kunnen lanceren gelijktijdig met andere regio’s.”
PSN: diTani
  donderdag 14 mei 2009 @ 17:25:34 #118
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_69022607

Fake of niet?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 14 mei 2009 @ 17:27:24 #119
3415 Webby
1 omhoog!
pi_69022672
Gelukkig alleen Home. We kunnen wel genieten van dingen als Puzzle Quest, Popcap games, trophies in bijv. Blast Factor, etc. Anders zou het helemaal te gek worden ...
  donderdag 14 mei 2009 @ 17:32:39 #120
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_69022854
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 17:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Fake of niet?
FAKE
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_69022947
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Fake of niet?
Als het echt is is het een early prototype wat niet klopt
www.indiegamer.nl
  donderdag 14 mei 2009 @ 18:02:19 #122
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_69023630
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 17:32 schreef kevin33 het volgende:

[..]

FAKE
Ik zeg "echt!".

Met name de doos is van te goede kwaliteit om een fake te zijn.
En 120GB is ook weer wel een gevalletje "positionering" tegenover de Xbox360.

Alleen snap ik niet waarom ze het Spiderman font hebben laten vallen. Niet dat ik dat nou heel mooi vind, maar de restyle snap ik gewoon niet zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fallen op 14-05-2009 18:09:05 ]
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  donderdag 14 mei 2009 @ 18:05:00 #123
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_69023710
Wat fuckt mij een slim , ik wil nog steeds een witte
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  donderdag 14 mei 2009 @ 18:23:37 #124
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_69024236
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Fake of niet?
Is dat niet gewoon een onder- en bovenplaat voor de PS3?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 14 mei 2009 @ 18:32:37 #125
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_69024493
Je moet even meer lezen in dat topic op Neogaf :p
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  donderdag 14 mei 2009 @ 19:02:38 #126
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_69025530
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 11:33 schreef KoosyNL het volgende:
Infamous > Prototype IMO Voornamelijk de setting van Infamous lijkt me vele malen toffer dan die van Prototype. Prototype is veel over-the-top actie en het lijkt mij dat het niet meer is dan dat. Leuk, voor ene uurtje, maar dan ga ik toch liever voor een coole setting/verhaal.
Verhaal Infamous:
Kerel wordt wakker met speciale gaven en moet de badguys bestrijden.
Setting Infamous:
Grote stad waar de pleuris is uitgebroken

Verhaal Prototype:

Setting Prototype:
Grote stad waar de pleuris is uitgebroken.

Zoveel verschil is er niet lijkt me.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  donderdag 14 mei 2009 @ 19:41:21 #127
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_69027012
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 19:02 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Verhaal Infamous:
Setting Infamous:
Grote stad waar de pleuris is uitgebroken

Verhaal Prototype:

Setting Prototype:
Grote stad waar de pleuris is uitgebroken.

Zoveel verschil is er niet lijkt me.
mjah zo zijn er duizenden games gelijk aan elkaar...
PSN: diTani
  donderdag 14 mei 2009 @ 19:48:56 #128
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_69027339
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 19:41 schreef RedemptioN het volgende:

[..]

mjah zo zijn er duizenden games gelijk aan elkaar...
Dat klopt.

Begrijp me niet verkeerd hoor, tot nu toe weet ik niet welke beter is. Infamous ziet er beter uit maar Prototype lijkt me dan weer bruter. Ik denk dat de replay value uiteindelijk zal beslissen welk spel "beter" is, afwachten dus.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  donderdag 14 mei 2009 @ 20:50:59 #129
97491 Deviant1nl
Villalosbol
pi_69029818
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 10:17 schreef incognitoomuch het volgende:
Hmmmh infamous... of prototype...?
http://www.gametrailers.com/player/47311.html
Damn, ziet er eigenlijk ook wel erg dik uit.

Prototype kan je dan weer in vehicles en wat stealth gebruiken. Het is allemaal net wat overdone lijkt wel.

Komt er ook een demo van Prototype uit dat iemand weet?
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
  donderdag 14 mei 2009 @ 20:57:40 #130
97491 Deviant1nl
Villalosbol
pi_69030079
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 10:34 schreef SuperFruitig het volgende:

Sowieso, per level ben je eigenlijk wel 20min. mee zoet.
Het is gewoon een tactiek om in het begin arrow towers en canon towers te maken.
Speel een level ook een paar keer om te weten welke monsters er komen zodat je weet welke towers je kan kopen van die gems. Krijg je veel monsters in de lucht, koop dan zo'n lasertower.
Daarna een flame tower of tesla tower kopen.

En zorg in het begin dat je je torens zoveel mogelijk upgrade door ervoor te staan dansen
Gebruik niet je gems om ze up te graden maar doe dat pas later als je bepaalde towers gekocht hebt.

Je moet net even de tactiek weten om ze op 100% te spelen dan en plaats je towers strategisch

En de bepaalde levels die je kan spelen om trophies te halen zijn ook wel erg leuk

Ik kwam in het begin ook helemaal niet verder maar nu is het appeltje eitje
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
  donderdag 14 mei 2009 @ 21:01:03 #131
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_69030214
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 15:11 schreef KoosyNL het volgende:
Nieuwe Kojima-game Tornado Outbreak? Tornado\'s of toch Raiden in nieuwe Kojima-game?

En meer gameplat Bioshock 2: In de voetstappen van de BigDaddy in Bioshock 2-gameplay
Ben nu met de eerste Bioshock bezig, echt geweldige game. De sfeer, spanning en ziet er ook nog lekker uit. Ik heb hem nog niet uitgespeeld maar ik kan niet wachten op deel 2.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
pi_69030312
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 17:27 schreef Webby het volgende:
Gelukkig alleen Home. We kunnen wel genieten van dingen als Puzzle Quest, Popcap games, trophies in bijv. Blast Factor, etc. Anders zou het helemaal te gek worden ...
It's sad, because it's true

die Blast Factor trophies moeten even opschieten, die game was prima, en ik wil hem anzich best nog eens helemaal spelen!
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 20:57 schreef Deviant1nl het volgende:

[..]

Het is gewoon een tactiek om in het begin arrow towers en canon towers te maken.
Speel een level ook een paar keer om te weten welke monsters er komen zodat je weet welke towers je kan kopen van die gems. Krijg je veel monsters in de lucht, koop dan zo'n lasertower.

En zorg in het begin dat je je torens zoveel mogelijk upgrade door ervoor te staan dansen
Gebruik niet je gems om ze up te graden maar doe dat pas later als je bepaalde towers gekocht hebt.

Je moet net even de tactiek weten om ze op 100% te spelen dan en plaats je towers strategisch

En de bepaalde levels die je kan spelen om trophies te halen zijn ook wel erg leuk

Cool, ik ga eens aan de gang (vanvaond even geen studie, ik ga er echt kapot aan )
pi_69032478
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je moet even meer lezen in dat topic op Neogaf :p
Wat zeggen ze er daar dan over? Het lijkt mij in ieder geval nep.
  donderdag 14 mei 2009 @ 21:48:44 #135
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_69033231
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 21:38 schreef robbolo het volgende:

[..]

Wat zeggen ze er daar dan over? Het lijkt mij in ieder geval nep.
Ze hebben wat 'bewijs' en 'aanwijzingen' dat het zomaar echt zou kunnen zijn. Topic is teveel pagina's om door te lezen nu, maar best leuk Pagina 10 is het interessantst omdat die met een 'samenvatting' komt:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=361611&page=10

Ik twijfel nog, het lijkt vrij echt namelijk... Beetje jammer dat inFamous vóór de E3 uitkomt Ik zie mezelf al een PS3 kopen waarna een week later een PS3 slim wordt aangekondigd
  donderdag 14 mei 2009 @ 22:06:31 #136
3415 Webby
1 omhoog!
pi_69034451
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 20:57 schreef Deviant1nl het volgende:

[..]

En precies genoeg bouwen in de eerste paar waves, zodat wel alles dood gaat, zodat je alle gems krijt, maar zodat je zoveel mogelijk geld op zak houdt voor rente. Vaak zoek ik de beste minimale strategie voor de eerste 5 waves.
pi_69036451
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_69036680
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 21:48 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ze hebben wat 'bewijs' en 'aanwijzingen' dat het zomaar echt zou kunnen zijn. Topic is teveel pagina's om door te lezen nu, maar best leuk Pagina 10 is het interessantst omdat die met een 'samenvatting' komt:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=361611&page=10

Ik twijfel nog, het lijkt vrij echt namelijk... Beetje jammer dat inFamous vóór de E3 uitkomt Ik zie mezelf al een PS3 kopen waarna een week later een PS3 slim wordt aangekondigd
Is erg overtuigend, maar ik vind het design zo lomp, met die pootjes eronder:

Vind het er nogal goedkoop eruit zien. Zal ook wel te maken hebben met de kwaliteit van de foto's, maar goed. Ik hoop alleen dat het geen BW compatibility heeft, zo zonde van mijn ps3

Edit: Of zijn die "pootjes" de verbindingspunten van de bovenkant?
  donderdag 14 mei 2009 @ 22:39:55 #140
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_69036831
Ragdoll Kung Fu staat gratis in de US-store... volgens mij een of andere promo-actie (staat onder Sprint / Spirit o.i.d.)
  donderdag 14 mei 2009 @ 22:41:28 #141
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_69036932
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:37 schreef robbolo het volgende:

[..]

Is erg overtuigend, maar ik vind het design zo lomp, met die pootjes eronder:
[ afbeelding ]

Vind het er nogal goedkoop eruit zien. Zal ook wel te maken hebben met de kwaliteit van de foto's, maar goed. Ik hoop alleen dat het geen BW compatibility heeft, zo zonde van mijn ps3

Edit: Of zijn die "pootjes" de verbindingspunten van de bovenkant?
Lijkt me wel he?!
  Redactie Games donderdag 14 mei 2009 @ 22:43:48 #142
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_69037084
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Fake of niet?
Faker dan fake.
.....Kennedy
pi_69037310
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:41 schreef Fallen het volgende:

[..]

Lijkt me wel he?!
Ik weet t, trok nogal snel een conclusie
  donderdag 14 mei 2009 @ 22:47:37 #144
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_69037333
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:43 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Faker dan fake.
Ook nog als je het topic op Neogaf hebt gelezen?
Foto's van de fabriek waar de "oude" PS3's worden gemaakt, hebben dezelfde groene achtergrond en roze kussentjes op de werktafels, als bij de foto's van de "nieuwe redesign".

Het lijkt mij niet fake, maar we zullen het wel zien binnenkort.
  Redactie Games donderdag 14 mei 2009 @ 22:50:50 #145
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_69037534
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:47 schreef Fallen het volgende:

[..]

Ook nog als je het topic op Neogaf hebt gelezen?
Foto's van de fabriek waar de "oude" PS3's worden gemaakt, hebben dezelfde groene achtergrond en roze kussentjes op de werktafels, als bij de foto's van de "nieuwe redesign".

Het lijkt mij niet fake, maar we zullen het wel zien binnenkort.
Pas sinds 10 minuten weer een pc dus moet weer even inlezen
.....Kennedy
pi_69037894
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:50 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Pas sinds 10 minuten weer een pc dus moet weer even inlezen
Nieuwe pc?
  Redactie Games donderdag 14 mei 2009 @ 22:57:50 #147
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_69038126
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:55 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Nieuwe pc?
Njet, was even kapot. Vorige zomer al een beest gekocht, die werkt nog steeds puik
.....Kennedy
pi_69038649
A ha!
quote:
Factor 5 sluit haar deuren

Geruchten deden al de ronde, maar nu is het officieel: Factor 5 Inc. sluit haar deuren.

De, in San Rafael gevestigde, ontwikkelaar geeft op haar website aan dat ze officieel de deuren hebben gesloten. De geruchten deden al sinds december vorig jaar de ronde, maar de ontwikkelaar van o.a. Lair heeft nu de knoop door moeten hakken.

Reden is dat Brash Entertainment plotseling failliet ging en hiermee dusdanige obstakels opdoken welke onoverkombaar waren gezien het huidige economische klimaat. Hiermee komt dus ook een eind aan hun Superman project.

De naam factor 5 zal echter niet verdwijnen. Factor 5 GmbH maakt al sinds 1998 games en heeft haar hoofdkwartier in Cologne, Duitsland staan en heeft geen relatie met het San Rafael kantoor.
Noooooooooooooo.

Daar gaat mijn o zo geliefde serie.
  donderdag 14 mei 2009 @ 23:16:48 #149
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_69039408
Ragdoll kungfu gratis onder sprint in de USA store
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_69039653
Ik denk dat de foto's van die nieuwe PS3 best weleens echt zouden kunnen zijn eigenlijk
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 21:01 schreef janrad het volgende:

[..]

Ben nu met de eerste Bioshock bezig, echt geweldige game. De sfeer, spanning en ziet er ook nog lekker uit. Ik heb hem nog niet uitgespeeld maar ik kan niet wachten op deel 2.
Ik heb Resistance 2 bijna uitgespeeld en daarna ga ik waarschijnlijk ook aan Bioshock beginnen. Ik heb er al veel goeie dingen over gehoord, dus ik ben benieuwd of ie mij ook zal kunnen boeien.
PSN id: NL_SToRM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')