Klopt, ik heb hem zelf op de release gekocht maar nog lang niet uitgespeeldquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Gisteren Pixeljunk Monsters gekocht: FO-KING-MOEILIJK
Ik dacht, ach ik doe 3 leveltjes op easy (met medium difficulty) en ik ben 2 uur bezig geweest voordat ik ze allemaal op rainbow had
Savage moon vond ik enorm onoverzichtelijk en donker als je pixlejunk gewend bent. Wel grappig bedacht, maar toch net wat minder dan monsters.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:48 schreef Kremers het volgende:
[..]
Klopt, ik heb hem zelf op de release gekocht maar nog lang niet uitgespeeldSavage Moon is een soortgelijk spel, maar zit net wat anders in elkaar. Ook een aanrader als je Tower Defence spellen weer te waarderen.
Met zn 2en nog niet geprobeerd, maar is prolly wel heel dope jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:50 schreef disjfa het volgende:
[..]
Savage moon vond ik enorm onoverzichtelijk en donker als je pixlejunk gewend bent. Wel grappig bedacht, maar toch net wat minder dan monsters.
En monsters moet je gewoon met zn tweeen spelen. Kratje pils erbijEn vervolgens is het weer ineens 3 uur `s nachts
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:50 schreef disjfa het volgende:
[..]
Savage moon vond ik enorm onoverzichtelijk en donker als je pixlejunk gewend bent. Wel grappig bedacht, maar toch net wat minder dan monsters.
En monsters moet je gewoon met zn tweeen spelen. Kratje pils erbijEn vervolgens is het weer ineens 3 uur `s nachts
Je begint elk level met alleen je basis set torens. Je moet elk level opnieuw sparen voor de 'brutere' torens. Beetje afwegen dus tussen wanneer heb ik welk soort toren nodig in welk level, dat weet je pas na de eerste poging. En als je dan momenten hebt dat je geen torens hoeft te kopen kan je de overige gems gebruiken voor upgraden, alleen ik zou geel en rood altijd dansen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:09 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe werkt dat aankopen van nieuwe torens? Gaat dat per level? Of gaat dat per totaal? Want dan speel ik wat levels over en dan kan die flock me de griephoest krijgen, dan hossel ik daal alleen wat gems om die torens te unlocken.
Of niet...quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als de game op voorraad is, dan duurt het een weekje.
Tsja, dan duurt het 3 maanden. Als je games voor een prikkie kan krijgen heb ik de tijd. Wacht zelf ook al 3 maanden op locoroco 2. Komt wel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:22 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Nee, voor mij niet meer die site. Killzone 2 duurde ook iets van 14 dagen voor dat ie binnen was..
FAKEquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fake of niet?
Als het echt is is het een early prototype wat niet kloptquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fake of niet?
Ik zeg "echt!".quote:
Is dat niet gewoon een onder- en bovenplaat voor de PS3?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fake of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |