Hij is de tofste gast ever op Youtube!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:55 schreef delano.888 het volgende:
Is die gast niet gewoon een beetje mentaal gestoord?

Naast de vorige geld spaar tip nog 1. Koop de torens voor de volgende ronde pas als de monsters uit de huidige ronde dood zijn, meer rente.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:38 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik krijg lvl 3 op easy niet gehaald bij monsters

Inderdaad.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:08 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hij heeft gelijkJij ziet de ironie gewoon niet

pm me maar met wat je denkt, dan laat ik je wel weten of je gelijk hebt, in mijn pretest wist er maar 1 iemand een beetje in de buurt te komen ^^quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:21 schreef Waag-hals het volgende:
Redemption! Ik heb 'm ook ingevuld, hoor.
Ik zie al wel waar je naar toe wil met dit onderzoek. Vooral de dubbele vragen maken dit overduidelijk.

Yupquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:23 schreef delano.888 het volgende:
[ [url=http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dx11.png]afbeelding ] [/url]
T kan slechter, toch?

Ik ben inmiddels Soul level 19, en bij de 3e Demon aangekomenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:50 schreef Griebus het volgende:
Pfff weekje weggeweest, mooi weer hoor maar nu weer Demon's Souls!

Dat is toch echt humor van de onderste plank? Valt vrij weinig aan te lachen.... Ik vind het gewoon kinderachtig. Ik ben blijkbaar veel volwassener dan dat jij dat bentquote:

quote:

Staat al in m'n download lijst. Is het ook daadwerkelijk wat?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:49 schreef ikookhier het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben!
Ragdoll kungfu gratis onder sprint in de USA store

Met zn vieren op de bank is het wel lachenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:53 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Staat al in m'n download lijst. Is het ook daadwerkelijk wat?

Dit is een full game?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:49 schreef ikookhier het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben!
Ragdoll kungfu gratis onder sprint in de USA store

Precies, kinderachtige gasten zijn tquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:40 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Dat is toch echt humor van de onderste plank? Valt vrij weinig aan te lachen.... Ik vind het gewoon kinderachtig. Ik ben blijkbaar veel volwassener dan dat jij dat bent![]()

Fullgamequote:

Uhh zoveel bestaan er toch niet?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:32 schreef merino het volgende:
Ik ben al mijn 653 games aan het nagaan voor game-updates
Zijn er nog aardig wat die geupdate moesten worden

typfoutquote:

Waarom? Dat zie je toch wel als je ze voor de lol weer eens opstart.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:32 schreef merino het volgende:
Ik ben al mijn 63 games aan het nagaan voor game-updates

dat neemt beetje het gevoel van " spel-erin-proppen-en-gaan" weg.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:14 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Waarom? Dat zie je toch wel als je ze voor de lol weer eens opstart.

Nee 63 games updaten neemt wel happy happy joy joy met zich meequote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:35 schreef merino het volgende:
[..]
dat neemt beetje het gevoel van " spel-erin-proppen-en-gaan" weg.

Ja eigenlijk geen probleem hoor. Wat gaming podcasts op de achtergrond en is prima te doen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:46 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee 63 games updaten neemt wel happy happy joy joy met zich mee

Mensen die al hun spellen uit de kast trekken alleen om de updates binnen te halenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:32 schreef merino het volgende:
Ik ben al mijn 63 games aan het nagaan voor game-updates

Het is sad Cyb.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mensen die al hun spellen uit de kast trekken alleen om de updates binnen te halen

Lentedip.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Het is sad Cyb.
Waar ben jij nu mee bezig @ de consoles?

http://twitter.com/gionlinequote:Tomorrow is going to be huge. Stay tuned for two HUGE exclusives!!

Zit ik nu ook in hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lentedip.
Laatste spellen die heb ik gespeeld waren Dead Space en Quest for Booty. Nou ja en de demo van inFamous uiteraard.![]()

De E3 zal mij wel weer over het dipje heen zettenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zit ik nu ook in hoor
Speel alleen Guitar Hero Metallica en de demo's van UFC en inFamous.
Het is wachten op UFC, en die is net geshipped dus volgende week begint het gameseizoen weer

Ja maar daarna de leegte dat je nog 6 maanden op de games moet wachtenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De E3 zal mij wel weer over het dipje heen zetten

quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mensen die al hun spellen uit de kast trekken alleen om de updates binnen te halen

Ik weet al wat ik in de zomer naast inFamous ga spelen. Gears of War 2.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja maar daarna de leegte dat je nog 6 maanden op de games moet wachten
Ach komende tijd ziet er mooi uit, UFC, Prototype, Infamous, Fight Night, Red Faction, Virtua Tennis.
Looking good my friend, looking good.

quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:46 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee 63 games updaten neemt wel happy happy joy joy met zich mee

Ziet er heeeeel goed uit!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwere beelden van Uncharted 2:
Of nog beter in HD:
http://www.gaming-videos.de/Streaming/Uncharted_2_Warzone.flv
DOWNLOADEN DIE HAP!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
De animaties zijn echt ongeëvenaard.

Nice! Gisteren mijn eerste demon gekilled en nu soul level 17, wát een gamequote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels Soul level 19, en bij de 3e Demon aangekomen
[ [url=http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Tec-Deacon.png]afbeelding ] [/url]

Teeeeringquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:06 schreef Cyberia18 het volgende:
IGN heeft de trailer nu ook online staan:
http://ps3.ign.com/dor/ob(...)l_warzone_51509.html
Insane.
HD Versie
Ja ja nu is het echt HD

Tomb Raider is doodquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:06 schreef Cyberia18 het volgende:
IGN heeft de trailer nu ook online staan:
http://ps3.ign.com/dor/ob(...)l_warzone_51509.html
Insane.
HD Versie
Ja ja nu is het echt HD

Overal denk ik welquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:50 schreef Gkhn het volgende:
Iemand enig idee waar k uncharted 1 voor een prikkie kan kopen?

quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:50 schreef Gkhn het volgende:

http://www.amazon.co.uk/gp/offer-listing/B000XCQ950/ref=dp_olp_0?ie=UTF8&qid=1242471668&sr=8-2&condition=allquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:50 schreef Gkhn het volgende:

Je komt ze pas redelijk op het einde tegen. In vergelijking met het aandeel van normale vijanden niet zo veel.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:04 schreef Edwinuss het volgende:
Misschien moet ik toch maar eens bezig met Uncharted.
Hoe groot is het aandeel van die "Zombies" in de game?

Dan ga ik vanavond even met die game bezig.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:10 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Je komt ze pas redelijk op het einde tegen. In vergelijking met het aandeel van normale vijanden niet zo veel.

Wtf, dat is het beginquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan ga ik vanavond even met die game bezig.
Was al gestopt bij die boot die je tegenkomt in de jungle, kreeg daar al een naar gevoel

De eerste keer dat ik de game uitspeelde wist ik volgens mij niet eens dat dat kon.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:05 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Wtf, dat is het begin
Die zombies zijn trouwens erg makkelijk neer te knallen als je gewoon "blind" schiet. Dus zonder te richten.

quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:05 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Wtf, dat is het begin
Die zombies zijn trouwens erg makkelijk neer te knallen als je gewoon "blind" schiet. Dus zonder te richten.

Nicely done.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[ [url=http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/SuperFruitig.png]afbeelding ] [/url]
BOOM

Lekkere spoiler btw. Ik was van die plottwist namelijk totaal niet op de hoogte toen ik Uncharted speelde en het kwam dus totaal als een verrassing. Maakt het spel dan ook voor mij nog steeds mijn nr1 game-ervaring op de ps3quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:17 schreef Gamer_V het volgende:
Het is wel een redelijk intens stukje, als de "zombies" voor het eerst komen.Als je ergens stopt is het ondergronds in een rode kamer .. je merkt het wel als je daar komt.
Maar die boot is er nog ver van verwijderd.
* Gamer_V gaat de game vanavond weer eens spelen.

Dat stuk in die grotten kreeg ik verdomme zo wat een hartaanval en dat stuk met die rode lichten, switches en deuren wat was dat irritant zeg.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:17 schreef Gamer_V het volgende:
Het is wel een redelijk intens stukje, als de "zombies" voor het eerst komen.Als je ergens stopt is het ondergronds in een rode kamer .. je merkt het wel als je daar komt.
Maar die boot is er nog ver van verwijderd.
* Gamer_V gaat de game vanavond weer eens spelen.

quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:38 schreef Deviant1nl het volgende:
Ik heb Uncharted dus nog nooit gespeeld he

Als je van een beetje dat soort games houdt zou ik die toch eens oppikken. De platinum is slechts 30 euro.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:38 schreef Deviant1nl het volgende:

Ik ook nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:38 schreef Deviant1nl het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!

Ik houd wel van dat genre ja, misschien dat ik hem ook nog wel eens oppak om te spelen want deel 2 ziet er ook wel goed uitquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Als je van een beetje dat soort games houdt zou ik die toch eens oppikken. De platinum is slechts 30 euro.

Netjes man, ben zelf lvl 29 ofzo,quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:21 schreef Griebus het volgende:
Hehe, beetje grinden en voilá; soul level 30!

Day is kut altijd jaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:34 schreef Deviant1nl het volgende:
Eindelijk verder gekomen met DMC4, toen gesaved, wil ik nu weer verder, moet ik van begin af aan dat stuk weer doen

Weet niet zo wat mijn att power is, straks ff checken. Heb vooral 1-1 gegrind in het begin, die 2000 souls van die rooie knight tikken toch lekker aan elke keerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:17 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Netjes man, ben zelf lvl 29 ofzo,
maar ben nu meer mijn attackpower aan het vergroten,inmiddels al op 164![]()
Het gaat wel steeds meer souls kosten
Welke levels ben je allemaal geweest? en welke gebruik je om te grinden?
Ik gebruik zelf het begin van Shrine Of Storms, totdat dat grote beest voor die poort staat dan![]()

Die rode op die berg??quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:40 schreef Griebus het volgende:
[..]
Weet niet zo wat mijn att power is, straks ff checken. Heb vooral 1-1 gegrind in het begin, die 2000 souls van die rooie knight tikken toch lekker aan elke keer![]()
Ben nog niet in de tower en in de valley geweest en heb nog steeds maar 1 boss gekilled (en die rooie draak in 1-2 dan). Moet daar toch wel eens aan beginnen maar wil ook graag ff farmen voor mijn wapentjes
btw in de shrine, heb je die knakker met die dual katana al gekilled?![]()

quote:Continental Europe version DOES NOT HAVE ENGLISH LANGUAGE which is something that drives me totally crazy. I have the system set to English and game starts in French. So, to those that want to play the game in English and don't live in UK, I suggest buying it from play.com or whatever.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |