mwah ik denk niet dat Sony zo'n design blunder zou makenquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:20 schreef SToRM81 het volgende:
Ik denk dat de foto's van die nieuwe PS3 best weleens echt zouden kunnen zijn eigenlijk
[..]
Ik heb Resistance 2 bijna uitgespeeld en daarna ga ik waarschijnlijk ook aan Bioshock beginnen. Ik heb er al veel goeie dingen over gehoord, dus ik ben benieuwd of ie mij ook zal kunnen boeien.
GAWD, done.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:26 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
mwah ik denk niet dat Sony zo'n design blunder zou makenhet ziet er niet uit namelijk ^^
aan iedereen, lees ook even mijn signature zal mij erg helpen bij mijn afstuderen, maar ik mag er eigenlijk geen reclame voor maken![]()
Done, maar wat een vragen manquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:26 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
aan iedereen, lees ook even mijn signature zal mij erg helpen bij mijn afstuderen, maar ik mag er eigenlijk geen reclame voor maken![]()
goed geradenquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:53 schreef robbolo het volgende:
Wat is het doel van je thesis dan? Of kan je t hier niet vertellen omdat het de uitslag beinvloed?
Ingevuld, maar als dit voor een master is...quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:52 schreef RedemptioN het volgende:, tis afstuderen voor een Master titel, dus kan niet aankomen met een halfbakken vragenlijst waar je uiteindelijk uit kan halen wat iedereen al heeft onderzocht ^^
Het onderzoek kan er makkelijk uit zien, maar het gaat er uiteindelijk om wat je met de resultaten doet hequote:Op donderdag 14 mei 2009 23:57 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ingevuld, maar als dit voor een master is...![]()
Maar goed, als ze je onderzoek goedkeuren...
Goeie tip!quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:16 schreef ikookhier het volgende:
Ragdoll kungfu gratis onder sprint in de USA store
Owja, dat geloof ik ook allemaal wel, maar ik vond de vragen (en vooral de begeleidende teksten) en de antwoordmogelijkheden nou niet echt bijzonder.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:03 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
Het onderzoek kan er makkelijk uit zien, maar het gaat er uiteindelijk om wat je met de resultaten doet he, en je ziet het misschien niet, maar er zitten toch een aantal grote (binnen de communicatie en psychologie) theorieën achter dit onderzoek. Een vragenlijst als dit komt niet zomaar tot stand
, ik heb toch redelijk wat in de literatuur moeten duiken en heb ook al contact gehad met een aantal "goeroe's" op het gebied van game research..
Uiteindelijk is het analyseren van de data, en daar nuttige informatie uit halen het moeilijkste van allemaal
Done deal.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:26 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
mwah ik denk niet dat Sony zo'n design blunder zou makenhet ziet er niet uit namelijk ^^
merciquote:
de vragen komen idd ook redelijk simpel overquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:15 schreef Fallen het volgende:
[..]
Owja, dat geloof ik ook allemaal wel, maar ik vond de vragen (en vooral de begeleidende teksten) en de antwoordmogelijkheden nou niet echt bijzonder.
Dat het lastig is om goede vragen en antwoordcategorieën te ontwikkelen weet ik maar al te goed. Heb ze zelf met regelmaat moeten opstellen en verwerken.
Uiteindelijk hangt het er ook vanaf wat je met je resultaten wilt.
En dan komen ze daarna nog altijd aanzetten met validiteit en betrouwbaarheid...
quote:
100% eensch, echt geweldigquote:Op vrijdag 15 mei 2009 02:15 schreef Cyberia18 het volgende:
JTG & Elpresador verdienen nu al de award voor meest komische duo van 2009.
Dude...echt...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 02:15 schreef Cyberia18 het volgende:
JTG & Elpresador verdienen nu al de award voor meest komische duo van 2009.
Geloof me SToRM je gaat genieten van Bioshockquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:20 schreef SToRM81 het volgende:
Ik denk dat de foto's van die nieuwe PS3 best weleens echt zouden kunnen zijn eigenlijk
[..]
Ik heb Resistance 2 bijna uitgespeeld en daarna ga ik waarschijnlijk ook aan Bioshock beginnen. Ik heb er al veel goeie dingen over gehoord, dus ik ben benieuwd of ie mij ook zal kunnen boeien.
\quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:02 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Verhaal Infamous:
Kerel wordt wakker met speciale gaven en moet de badguys bestrijden.
Setting Infamous:
Grote stad waar de pleuris is uitgebroken
Verhaal Prototype:
Kerel wordt wakker met speciale gaven en moet de badguys bestrijden.
Setting Prototype:
Grote stad waar de pleuris is uitgebroken.
Zoveel verschil is er niet lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |