EUROGAMER SUCKS BOO BOO. Ofzo.quote:But then you may also have had enough. There is more charm to inFamous than Cole's face and voice suggest, but basking in the glow of the end credits, there are also a lot of painful memories to recall; of too many missions that funnel you into shooting galleries, of difficulty spikes and enemy-spamming, and of staring at the upgrades page rather glumly, aware that for the most part you're only being invited to make things strike harder or across a broader range. But most of all, there is the realisation that by the end of the game you feel like more than a man, and the power is arresting, and yet for much of Cole's quest, you have been running out of ammo, hiding, and firing back with a popgun. The flaw is that inFamous overcomes Cole's lack of invention, but, damningly for a story about an electrical superhero, it never quite overcomes his lack of power.
7/10

quote:

WAAAATquote:

ja, en 99,9% zeker dat dit geweldig liever diertje ook dood gaat...quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
WAAAAT

ik hecht me altijd te snel aan mijn mede npc's
ARRRRGGOOOOOoooo

Nee dat gaat niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:25 schreef Vendris het volgende:
Weet iemand of die nieuwe DLC van Burnout (cops and robbers) van de USA marketplace werkt op de EUROPESE game?
Wil dat fiasco dit keer van littlebigplanet DLC voorkomen (werkte niet met euro game en euro console!)
Ik heb geen creditcard en dus kan ik alleen DLC aanschaffen via de US marketplace, helaas weet ik niet of deze dus compatible is met EU version

quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:07 schreef delano.888 het volgende:
Nog meer mensen die de burnout paradise
"Send a Mugshot or Smugshot "
& de
"Every player take a photo for a Party" (party mode)
trophies nog moeten maar geen PS eye hebben?
Ik haal deze 2 trophies graag voor je! PM me maar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, ik kon het niet laten PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987

quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:14 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]GrappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, ik kon het niet laten SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!

quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:14 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, ik kon het niet latenIk merk het ja...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:40 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Dat is toch echt humor van de onderste plank? Valt vrij weinig aan te lachen.... Ik vind het gewoon kinderachtig. Ik ben blijkbaar veel volwassener dan dat jij dat bent

Aaaw shucks. You got mequote:

Stuur mij jouw PSN nickname eensquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Don't fuck with Cybytana.

Crap dan is er voor mij dus totaal geen mogelijkheid DLC te halen uit de PSN store...quote:

Ja dat is mogelijkquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:06 schreef Vendris het volgende:
[..]
Crap dan is er voor mij dus totaal geen mogelijkheid DLC te halen uit de PSN store...
Dan heeft microsoft t toch een stuk beter geregeld, maar om nu alle games weer aan te gaan schaffen voor 360, no way.
zou het in theorie mogelijk zijn iemand mijn psn login te geven, en dat die persoon vervolgens geld in mijn psn wallet zet met creditcard? (en ik hem / haar / het uiteraard met internetbankieren dok)?

Nou vertel, kende alleen wirecard, maar die is al tijden non-existant, bestaat niet meer.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dat is mogelijk
Maar je kan ook een virtuele creditcard oid maken. Dat kan iemand hier je vast nog wel goed vertellen.

Iemand, ik dus niet, ik heb er geen verstand vanquote:

[Cyberia mode]quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:48 schreef Vendris het volgende:
[..]
Nou vertel, kende alleen wirecard, maar die is al tijden non-existant, bestaat niet meer.

Baas.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:19 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
[Cyberia mode]
Neteller
[/Cyberia mode]

) om UFC te halen bij Mediamarkt.
 ) om UFC te halen bij Mediamarkt. 

quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:38 schreef Bredewout92 het volgende:
Ik weet niet of 20 uur aan gameplay wel 60 euro waard is

quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Echt serieus, domste opmerking van 2009
Nicely done.

Voor trophy hoeren 40 uur, dan moet je hem goed en slecht uitspelen en op hardquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:38 schreef Bredewout92 het volgende:

Fijn dat je het ook toelichtquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Echt serieus, domste opmerking van Mei
Nicely done.

En Uncharted dan? 7 uur gameplay?quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:38 schreef Bredewout92 het volgende:

Gemiddelde game van tegenwoordig duurt een uurtje of 6...quote:

Als je er over nadenkt wel..quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gemiddelde game van tegenwoordig duurt een uurtje of 6...
Kom jij aan met je 20 uur

De plezier/entertainment waarde is ook evenhoog?quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als je er over nadenkt wel..
Infamous: 3 euro per uur dat je speelt.
Uncharted: bijna 10 euro per uur!

Dat zijn pas belachelijke prijzen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:25 schreef Webby het volgende:
Filmpje op Blu-ray 30 euro voor 1,5 a 2 uur

The day the earth stood still is "maar" ¤21,99. De prijzen zijn gelukkig aan het dalenquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat zijn pas belachelijke prijzen.

ik ken toch echt geen spel dat maar 6 uur duurt voor de ps3 en als dat wel zo is hebben ze vaak wel online om te compenseren.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gemiddelde game van tegenwoordig duurt een uurtje of 6...
Kom jij aan met je 20 uur

We hebben een AQuila360 in het PS3 topicquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:44 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
ik ken toch echt geen spel dat maar 6 uur duurt voor de ps3 en als dat wel zo is hebben ze vaak wel online om te compenseren.
Jij bent de gene die hier ''Faalt"

GAWD wie fixt deze beste knaap evenquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:44 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
ik ken toch echt geen spel dat maar 6 uur duurt voor de ps3 en als dat wel zo is hebben ze vaak wel online om te compenseren.
Jij bent de gene die hier ''Faalt"
 ?
? 

Ben erg te spreken over de technische analyse die zo geven over sommige games. Snap er geen bal van, maar dat terzijdequote:Op donderdag 21 mei 2009 18:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Eurogames is showing some Uncharted LOVE.
http://www.eurogamer.net/articles/uncharted-2-tech-analysis
Interessante artikel met daarin een uitgebreide (video) analyse over de engine van het spel.

Wie zegt dat ik de game ga skippen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:15 schreef Nudie het volgende:
Ik ben het eens met Edwinuss. Ik skip inFAMOUS ook vanwege de beperkte replayability. 20/30/40uur zonder MP = NOGO!
Heb net dus maar Terminator Salvation gehaald, die heeft tenminste co-op.

En uit te spelen in 4-5uur (!). Bagger.
 En uit te spelen in 4-5uur (!). Bagger. 

Wat een trophies zegquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:50 schreef Nudie het volgende:
Sorry, was lichtelijk sarcastisch. Terminator Salvation met 's werelds makkelijkste platinum trophy. Maar 12 trophies totaalEn uit te spelen in 4-5uur (!). Bagger.
Wat ik probeerde, iets te verkapt, te zeggen is dat 20+ uur aan inFAMOUS meer dan 60EUR waard is. Helemaal al als je, net als ik, de demo al 30x gespeeld heb. Ik denk zodra je de flow goed doorheb, lekker draaien met je camera, jumpen, hoveren en echt zieke stunts/kills uithalen dan gaat het balletje echt rollen. Voor mij is het in ieder geval écht een topper, gisteren de collectors edition bij TheHut besteld. Kan niet wachten!

Je mist er niks aan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:20 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Heb de Infamous demo nog niet eens gespeeld

Beste Deacon, ik zal je beter vertellen. Je mist er geen ene hol aan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:20 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Heb de UFC demo nog niet eens gespeeld

quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Beste Deacon, ik zal je beter vertellen. Je mist er geen ene hol aan.
 !
!  

Gemiddelde nu Infamous: 8,7. Gemiddelde UFC: 8,5quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]

Eurogamer is de enige die door die (onterechte) hype van Infamous heen kijkt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gemiddelde nu Infamous: 8,7. Gemiddelde UFC: 8,5
Intresting sir.

Gotcha Wes.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gemiddelde nu Infamous: 8,7. Gemiddelde UFC: 8,5
Intresting sir.

Ah gut, meneer bepaalt of de hype terecht of onterecht is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:32 schreef Frasier het volgende:
[..]
Eurogamer is de enige die door die (onterechte) hype van Infamous heen kijkt.

quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]

Aangezien ik een zeer goede smaak heb wel jaquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ah gut, meneer bepaalt of de hype terecht of onterecht is.

Ik dacht dat die in 2010 pas uitkwamquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trailer
Gamespot Hands On

is meer dat het beetje vroeg is voor een hands-onquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Waar lees je dat het spel dit jaar verschijnt dan?
Check de video interview.
The game will be released In the first quartal of 2010

We zijn nog maar twee weken verwijdert van de E3 hé.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:30 schreef merino het volgende:
[..]
is meer dat het beetje vroeg is voor een hands-on

Inderdaad, kutspel, ik zou het niet kopen!quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:32 schreef Frasier het volgende:
[..]
Eurogamer is de enige die door die (onterechte) hype van Infamous heen kijkt.

Heavy Rainquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Footage van GTTV staat nog niet online dus bij deze alvast wat nieuwe screens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wat echt?quote:

Hier heb ik zo fokking veel zin inquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trailer
Gamespot Hands On

Ik vind het niks, ben blij dat ik er niet voor betaald hebquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:59 schreef R_B het volgende:
Niemand rag doll kung fu nog gespeeld?
Vind het wel grappig voor ff tussendoor....

Promotie van Sprint.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:22 schreef Agiath het volgende:
Rag doll kung-fu is vet
Waarom was ie eigenlijk gratis in de US Store?

Heb ik echt zin.
 Heb ik echt zin. Veel beter dat dat verschrikkelijke Prototype
 Veel beter dat dat verschrikkelijke Prototype   

Quicktime events zijn bij games van Quantic Dreams meer dan alleen Δ, O, X, [].quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:55 schreef DooD het volgende:
Heavy Rain wat prachtig mooi is die game. Zoals ik zag gewoon een grote film met quicktime events, weet niet of dat mij wel aanspreekt. Ik hoorde die nerd van gametrailers die alleen exclusive look kan roepen trouwens wel zeggen dat die volgend jaar pas uitkomt. Dit jaar geen Heavy Rain en de geruchten gaan dat God of War 3 ook de kerst niet zal halen. Wat blijft er dan over? Enkel uncharted 2 voor mij geen probleem maar voor andere denk ik wel.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |