Famitsu gaf hem een score of 29/40 (7,8,7,7).quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die 1e beelden daarvan waren echt gruwelijkMaar wat ik er nu nog van gezien heb is het gewoon een standaard jrpg?
Dat ziet er wel tof uit! Vrolijke kleuren en volgens mij ook wel een spel wat ik leuk vindquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
DUDE ZIEKE ARMOR![]()
Ik heb echt de verkeerde class gekozen![]()
Ik heb wel die talisman, maar kan geen Miracle performen hoor![]()
Mijn arm gaat wel vooruit, alleen daarna zit hij wat achter zijn oren te krabben![]()
![]()
Ontopic,,,
Nu het met Demon Souls gelukt is, ga ik door naar mijn volgende hype game![]()
HYPETRAIN..........WHITE KNIGHT CHRONICLES SHIPPED OUT 2DAY
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JRPG, an acronym for Japanese role-playing game, refers to either:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:26 schreef Deviant1nl het volgende:
Waar staat die J eigenlijk voor in (J)RPG?
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
JRPG, an acronym for Japanese role-playing game, refers to either:
The majority of console role-playing games, a genre of role-playing video games
Japanese role-playing games, tabletop role-playing games released in Japan
![]()
Koop Valkyria Chronicles!!!!!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:24 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Dat ziet er wel tof uit! Vrolijke kleuren en volgens mij ook wel een spel wat ik leuk vind
Zoek nog steeds een spel zoals FF ongeveer. Misschien dat ik Demon Souls ook wel koop eigenlijk.
Ah okequote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
JRPG, an acronym for Japanese role-playing game, refers to either:
The majority of console role-playing games, a genre of role-playing video games
Japanese role-playing games, tabletop role-playing games released in Japan
![]()
Wie houdt daar niet vanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:32 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Kort samengevat.
Spellen waar je main character blitse pakjes aanheeft met hippe kleuren.
En uren grinden voor dat ene speciale item
Heerlijk hoor![]()
Hmm, ziet er ook wel leuk uit, alleen houd niet zo van dat getekende eigenlijk...quote:
Dat is niet mijn armor btwquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
DUDE ZIEKE ARMOR![]()
Ik heb echt de verkeerde class gekozen![]()
Ik heb wel die talisman, maar kan geen Miracle performen hoor![]()
Mijn arm gaat wel vooruit, alleen daarna zit hij wat achter zijn oren te krabben![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:39 schreef Griebus het volgende:
[..]
Dat is niet mijn armor btw![]()
Je moet die talisman equippen op je linkerhand waar je je shield hebt en de juiste miracle selecteren met up op de dpad. En dan L1.
Wel erg uitkijken steeds, je kan sommige NPC's per ongeluk slaan en dan worden ze hostile tegen je.
Dus moet je ze killen en als je ze killed komen ze niet meer terug deze playthrough... Kan je bijvoorbeeld geen skills meer kopen![]()
zooo ondergewaardeerd die gamequote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:38 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Hmm, ziet er ook wel leuk uit, alleen houd niet zo van dat getekende eigenlijk...
-edit-
Als ik zo de filmpjes bekijk ziet het er eigenlijk nog wel tof uit!
Ik vind het tijd voor een Tec_Daemon's Souls topic :pquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:45 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
owwwwvandaar
![]()
Ik zat alleen maar omhoog te drukken op het D-pad
*Edit
Ik bedoelde magic man, geen miracle![]()
Heb nu een wooden catalist voor mijn magic![]()
Echt heel leuk vind ik het ook niet, maar van de title-track word ik wel melig.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:17 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Rag doll kung fu is eigenlijk best wel een bout gameZeker geen ¤10 waard
Frustrerende kut zooi...
Toch 5 gratis trophies
"What's wrong with a little destruction...?"quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:29 schreef Gamer_V het volgende:
Iedere keer als ik je naam lees krijg ik zin om naar dat Frenz Ferdinand nummer te luisteren, Fallen.
We're all damnedquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:38 schreef Fallen het volgende:
[..]
"What's wrong with a little destruction...?"
Haal hem bij de Media Markt, krijg je gratis DLC...quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:42 schreef -Menn0- het volgende:
Donderdag jarig, vrijdag Guitar Hero: Metallica!
Top week![]()
Misschien zelfs morgen of donderdag al GH:M bij Bart Smit scoren, je weet maar nooit MGS4 had ik ook 4 dagen voor de release![]()
Ik ben hyped! VRIJDAG MINIMEGATON!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Deze week staat 1UP in het teken van een uitgebreide coverage van Heavy Rain waarbij er iedere dag wat vrijkomt. Met vrijdag een blowout aan media.
10 trophies eruit gehaald voordat ik het helemaal zat wasquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:17 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Rag doll kung fu is eigenlijk best wel een bout gameZeker geen ¤10 waard
Frustrerende kut zooi...
Toch 5 gratis trophies
Als in? Death Magnetic als DLC? Die heb ik namelijk al.quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Haal hem bij de Media Markt, krijg je gratis DLC...
Dat ziet er leuk uit,... soort combi van ICO en SotCquote:
quote:This is early test footage from well over a year ago that was shown internally. This is not a trailer that would be shown at E3. This is not an indication that the game will be shown at this year's E3, or even this year's TGS.
This is just that test footage. All it confirms is that the game exists (duh!), and that it features a boy and a birdrat colossus that aids him.
The Music is from MILLER'S CROSSING, a 1990's Coen Brothers movie. Just a placeholder.
Sfeer, setting, geluid, graphics, allemaal geweldig. Ik ben alleen benieuwd hoe het speelt. ICO vond ik echt vreselijk en SotC was op een gegeven moment ook eentonig.quote:
quote:
Het is footage die ruim een jaar geleden bij Sony intern is getoond. Zoals jij het noemt semi-beta dusquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:07 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik vond die Trico trailer nou niet echt MEGATON, qua graphics valt er nog wat te schorren imo. Of dit moet semi-beta-ingame zijn, dan zeg ik a-la.
Dat rennen van dat ventje is wel heerlijk herkenbaarAls een soort a-motorische-bezopen-lappenpop
Alfa?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is footage die ruim een jaar geleden bij Sony intern is getoond. Zoals jij het noemt semi-beta dus
semi-beta-CGI?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is footage die ruim een jaar geleden bij Sony intern is getoond. Zoals jij het noemt semi-beta dus
google al eens gebruikt?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:16 schreef Kingside het volgende:
Vraagje, hoe kan ik een US account aanmaken?
Vast een stomme vraag, maar ik weet het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |