Europa heeft altijd pech, Amerika nooitquote:Op maandag 18 mei 2009 17:04 schreef KoosyNL het volgende:
Gewaaon niet zo zeiken. Dit keer hebben wij pech, de volgende keer heeft Amerika pech. Het is zo makkelijk om meteen SCEE weer de schuld te geven terwijl het daar totaal niet ligt...

En waar druk je dan op, ik ben namelijk ook wel geintereseerd.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:40 schreef delano.888 het volgende:
Rechts dus, kan ook al tijdens de race btw.

Restart racequote:Op maandag 18 mei 2009 18:48 schreef janrad het volgende:
[..]
En waar druk je dan op, ik ben namelijk ook wel geintereseerd.

quote:Op maandag 18 mei 2009 11:09 schreef Griebus het volgende:
Demon's Souls: meesterlijk! Het hele weekend laat naar bed en vroeg weer op!
Dropte 19000 souls en ging dood op de weg ernaartoe; wég 19k aan souls!!
Mooie is dat ondanks je zo'n shitload aan souls dropt, het spel leuk blijft en je weer volle moed verder gaat spelen.
Deze game komt mijn ps3 voorlopig niet uit, GOTY!!!!

en al mijn items kwijt raak
  en al mijn items kwijt raak   
  , was dus mooi klote , want healing Grass had ik ook niet meer
 , was dus mooi klote , want healing Grass had ik ook niet meer  
 met de dood tot gevolg.
  met de dood tot gevolg. , zodat ik de keer daarna minder ver hoef te lopen voor mijn Bloodpool
  , zodat ik de keer daarna minder ver hoef te lopen voor mijn Bloodpool   

,
  ,  aangezien je bloodpool bij de Demon ligt
 aangezien je bloodpool bij de Demon ligt 

Ik begin toch wle een beetje hyped te worden voor dit spel. Ben je trouwens al vaak assasins tegen gekomen in je game? En enig idee of/wanneer die in Europa uitkomt?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Het spel vergeeft je niet veel.
Geen Checkpoints in een level
Het niet kunnen verkopen van je loot.
Alleen Souls zijn betaalmiddel.
2x dood = al je items kwijt.
Hoge Enemy Level Curve
Het is geen spel voor de gemiddelde ( ik speel hem op easy mode binnen 5 uur uit ) gamer.
Je zal dood gaan, en vaak ook
En nee, bij een Demon aankomen is ook geen checkpoint,
Als je daar dood gaat kan je weer 20 min ernaar toe lopen, vijanden verslaan tot je het opnieuw kan proberen.
Zonder je Items uiteraardaangezien je bloodpool bij de Demon ligt

,en veel andere bloodpools van hun dood
  ,en veel andere bloodpools van hun dood   

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Deacon_Tigra op 18-05-2009 20:50:07 ]Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ

Killzone 2 demo, PS1-games...quote:Op maandag 18 mei 2009 18:45 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Europa heeft altijd pech, Amerika nooit

het enige wat ik zou wensen is dat er een algemene Europese store zou komen, maar ja uiteindelijk is dit dezelfde discussie als vroeger, ik doe het gewoon lekker met de Amerikaanse store erbijquote:Op maandag 18 mei 2009 21:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Killzone 2 demo, PS1-games...
nee, Amerika heeft nooit pech
 .
.

Samequote:Op maandag 18 mei 2009 22:25 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
het enige wat ik zou wensen is dat er een algemene Europese store zou komen, maar ja uiteindelijk is dit dezelfde discussie als vroeger, ik doe het gewoon lekker met de Amerikaanse store erbij.

In het begin helemaal kostte een spel 150 Gulden, na een paar jaar kostte het 129.99 Gulden en de platinum is altijd 59.95 Gulden geweest.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:36 schreef Edwinuss het volgende:
De prijzen zijn inderdaad om te huilen. Maar zolang iedereen het blijft kopen zal het ook zo blijven.
Wat was vroeger de prijs voor een PSX game in de gulden?

quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Tomorrow is going to be huge. Stay tuned for two HUGE exclusives!!
http://twitter.com/gionline
ZOMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gameinformerquote:If you missed the exclusives - DJ Shadow int for DJ Hero: http://tinyurl.com/p9o5ls and Punch-Out!! review: http://tinyurl.com/phntjv

Reactie daarop:quote:No English dub on mainlaind EU-versions?
As most of you know, the demo's language auto-adapts to your PS3's system settings. Mildly annoying, but manageable because it was back to English after I switched the system settings. It's a totally messed up mechanic, but it's just a demo.
Now I'm reading stories of retail versions not even including the English dub in EU countries where English isn't the primary language. In other words - if you don't live in the UK you can't get English language settings.
If this is true, it would be a failure beyond belief, and I could use some confirmation from the Sucker Punch staff on this before the rumor spreads and all hell breaks loose on the internet.
http://www.suckerpunch.com/index.php?option=com_fireboard&Itemid=85&func=view&catid=2&id=1789#1797quote:There are in fact THREE builds covering traditional "Sony Europe" territories...
#1 = English, Portuguese, Russian
#2 = French, Italian, German, Spanish, Dutch
#3 = Polish
We had to do #3 because the OS doesn't yet support polish.
We split #1 and #2 at Sony's request.
I'd love information on this "failure beyond belief" point of view, for future projects at a minimum.
Thx,
---- Brian

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |