quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:29 schreef TubewayDigital het volgende:
weet je wat zo leuk is, wat fed, rafa, nole, etc laten zien is helemaal niet zo bijzonder. De halve wereld kan het alleen heeft voor voetbal gekozen.
Dude wat ?quote:Elke eredivisie speler heeft in principe de skills (genetisch ingebakken) om hetzelfde te flikkejhn als fed en djoko. Alleen ze hebben niet voor tennnis gekozen maar voor voetbal. Ik durf te wedden dat als marco van basten, zidane etc. voor tennis hadden gekozen ze wereldtennisers waren geworden.
100% zeker van welquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:35 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dude wat ?
Dat denk ik niet hoor...
En er zijn dus 999 Pele's uit Brazilië gekomen of wat?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:36 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
100% zeker van wel
op elke tenniser in brazilie zijn er 999 die voetballen. Dan komt ene Kuerten en wint 3 keer RG.
Ik kan niet met argumenten komen dat het niet zo is, en jij niet dat het wel zo is, maar ik vind dit dus onzin.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:36 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
100% zeker van wel
op elke tenniser in brazilie zijn er 999 die voetballen. Dan komt ene Kuerten en wint 3 keer RG.
Ik snap wel een beetje wat je bedoelt, maar Federer zou dus weer een nummer 1 van de wereld kunnen zijn (in waterpolo ofzo)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:36 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
100% zeker van wel
elke berg heeft maar 1 top, de voetbal berg is echter veel hoger dan de tennis berg. Puur omdat voetbal een veel grotere sport is.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
En er zijn dus 999 Pele's uit Brazilië gekomen of wat?
Jammer dat er personen zullen zijn die dit weer gaan bagatelliserenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:39 schreef Norrage het volgende:
Ik hoop zo ontzettend hard dat Fedje morgen wint!!!
Wat mij betreft is voetbal een groot plateau zonder enige top..>Ja, misschien een molshoop.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:40 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
elke berg heeft maar 1 top, de voetbal berg is echter veel hoger dan de tennis berg. Puur omdat voetbal een veel grotere sport is.
dat is wat ik zeg
fed is de top van de mont blanc, pele cruijf maradonna van de mount everest
Dan zou je op zich mogen verwachten dat pakweg Hennie Schilder een tenniscarrière zou overwegen. Nu is hij een bescheiden verdediger bij Volendam en als hij zou tennissen zou in no-time de beste Nederlander op de rankings zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:40 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
elke berg heeft maar 1 top, de voetbal berg is echter veel hoger dan de tennis berg. Puur omdat voetbal een veel grotere sport is.
dat is wat ik zeg
fed is de top van de mont blanc, pele cruijf maradonna van de mount everest
Is dit nu een 'tang op een varken'-redenering van jou? Het ging me in mijn post niet over Nadal. Ik had het over Federer. Iedereen schreef hem tot voor kort af voor wat betref thet winnen tegen Nadal en nu is Federer zo ongeveer de favoriet. Da's nogal een ommekeer.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:30 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Achja, die arme jongen heeft vandaag zo hard zijn best gedaan. Misschien moeten ze hem meer geld geven, hij krijgt zo weinig in tegenstelling tot wat ie werkt. Ik heb medelijden met hem. Had je je trouwens ook druk gemaakt als iemand anders dan Nadal daar stond. In dit geval dus Djokovic?
Meervoud?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:41 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Jammer dat er personen zullen zijn die dit weer gaan bagatelliseren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan hier best een half uur zijn hoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:06 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Misschien bij servicekannon, hardhitters, op hardcourt/gras.
Nadal en Djokovic speelden een groot deel van de punten ralley's, denk wel dat dat boven die 11 minuten uitkomt hoor. Maar goed, heel veel zal het niet zijn nee.
Dat er wordt gezegd dat Nadal een wedstrijd van vier uur heeft gespeeld. Daar is wel wat op af te dingen. Het is nogal wat anders dan een marathon, waar je continu bezig bent. Natuurlijk is een tenniswedstrijd ook vermoeiend; ik vind die tijdsaanduiding alleen misleidend.quote:Maar wat is je punt?
maar is dat financieel en qua status ook aantrekkelijk voor hem?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan zou je op zich mogen verwachten dat pakweg Hennie Schilder een tenniscarrière zou overwegen. Nu is hij een bescheiden verdediger bij Volendam en als hij zou tennissen zou in no-time de beste Nederlander op de rankings zijn.
Hennie Schilder. Ik dacht aan de Soundmix Show.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:21 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
maar is dat financieel en qua status ook aantrekkelijk voor hem?
Ach, dat is appelsgebakjes met perenijs vergelijken. Tijdens een marathon ren je alleen. Op ongeveer hetzelfde tempo, geen versnellingen, geen plotselingen veranderingen van richting, niet indraaiend, racketzwaaiend, anticiperend op de volgende bal, zonder bovenlichaamskracht (spier = gewicht) om die bal mee te slaan, zonder te hoeven focussen op die service, die return, gereed moeten zijn om naar voren, naar achteren, naar links, naar rechts te bewegen etc.. Aan de andere kant ben je uiteindelijk meer tijd bezig met echt bewegen...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kan hier best een half uur zijn hoor.
[..]
Dat er wordt gezegd dat Nadal een wedstrijd van vier uur heeft gespeeld. Daar is wel wat op af te dingen. Het is nogal wat anders dan een marathon, waar je continu bezig bent. Natuurlijk is een tenniswedstrijd ook vermoeiend; ik vind die tijdsaanduiding alleen misleidend.
quote:I play nadal tomorrow in the finals at 4pm (Madrid time). Looking forward to the match. It is the first time we are playing an ATP match in Spain so it should be exciting. Hope to see a few of you in the stands tomorrow! Thanks for all the support.
I agree. Overigens hetzelfde als op de Aussie Open..toen zou Nadal ook kansloos zijn na die marathon tegen Verdasco en kijk hoe dat ging..en dan spelen we ook nog op gravel..quote:Op zondag 17 mei 2009 01:03 schreef UtrechtSlim het volgende:
H2H op gravel is licht in het voordeel van Nadal: 9-1. Laatste ontmoeting op deze ondergrond eindigde in 6-1, 6-3, 6-0 voor Nadal. In finales tussen beide heren is het 11-4 in het voordeel van Nadal.
Ja, ik weet dat Nadal 4 uur op de baan heeft gestaan vandaag, maar eerder dit toernooi had hij ook een walkover en die had Federer niet. Voor degenen die nog steeds denken dat FYSIEKE fitheid hier meer betekent dan MENTALE fitheid.
Toen zat er wel een dag tussen.quote:Op zondag 17 mei 2009 03:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
I agree. Overigens hetzelfde als op de Aussie Open..toen zou Nadal ook kansloos zijn na die marathon tegen Verdasco en kijk hoe dat ging..en dan spelen we ook nog op gravel..
wtf, heeft hij facebook?quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 01:03 schreef UtrechtSlim het volgende:
H2H op gravel is licht in het voordeel van Nadal: 9-1.
Dat was echt een afslachting.quote:Laatste ontmoeting op deze ondergrond eindigde in 6-1, 6-3, 6-0 voor Nadal.
Ja, da's waar, Nadal heeft een w/o gehad.quote:In finales tussen beide heren is het 11-4 in het voordeel van Nadal.
Ja, ik weet dat Nadal 4 uur op de baan heeft gestaan vandaag, maar eerder dit toernooi had hij ook een walkover en die had Federer niet. Voor degenen die nog steeds denken dat FYSIEKE fitheid hier meer betekent dan MENTALE fitheid.
Ja, precies, da's nogal een verschil. Op de UDS Open in 1992 had Edberg vanaf de vierde ronde drie vijfsetters op rij en vervolgens een viersetter tegen Sampras, maar voor zover ik weet wel allemaal met een dag ertussen.quote:
Ja, kondigde hij een paar dagen geleden aan op zijn site.quote:
....naja ik snap wel een klein beetje wat dat ventje bedoeld, maar het is toch echt niet van toepassing op tennis hoor. Tennis is een wereldsport door miljoenen beoefend. Maar als je kijkt naar sommige sporten op de olympische spelen, vooral sporten die niet door veel mensen beoefend worden, dan vraag ik me ook soms wel af of sommige van die atleten niet te hoog gewaardeerd worden als je kijkt naar het aantal mensen dat de sport beoefenenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat mij betreft is voetbal een groot plateau zonder enige top..>Ja, misschien een molshoop.
Da's ook een perspectief ja. Als er maar duizend mensen een sport beoefenen is het makkelijker om ver te komen dan als het er miljoenen zijn.quote:Op zondag 17 mei 2009 09:01 schreef sven2345 het volgende:
[..]
....naja ik snap wel een klein beetje wat dat ventje bedoeld, maar het is toch echt niet van toepassing op tennis hoor. Tennis is een wereldsport door miljoenen beoefend. Maar als je kijkt naar sommige sporten op de olympische spelen, vooral sporten die niet door veel mensen beoefend worden, dan vraag ik me ook soms wel af of sommige van die atleten niet te hoog gewaardeerd worden als je kijkt naar het aantal mensen dat de sport beoefenen
16.00 uur op sport1 en streamsquote:Op zondag 17 mei 2009 11:20 schreef Oksel het volgende:
Hoelaat begint het, en op welk net is het te zien?
16.00 Sport1.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:20 schreef Oksel het volgende:
Hoelaat begint het, en op welk net is het te zien?
quote:Roger Federer, on whether Rafael Nadal's four-hour semifinal will give Federer an advantage in the Madrid final: "They asked me the same question in Australia and it wasn’t really. Well, those two guys take their time as well, so, it wasn’t really four hours. I don’t say that to take anything away from how they played because it was phenomenal and fantastic to watch but they do take their time and it was a best-of-three set match, so it wasn’t best-of-five.
"And we’ve done it many times, we’ve practiced hard and then we’ve come back the next day and done it all over again. I think that with the help of the adrenaline and the crowd, I’m sure he’s going to be the Rafa we know tomorrow."
Verstandige manquote:Op zondag 17 mei 2009 11:24 schreef Oksel het volgende:
Sport 1.. hm, dat heeft mijn vader vast niet. Die heeft een standaard analoge verbinding.
Beetje lastig he, als de finale om 16.00 begintquote:Op zondag 17 mei 2009 11:26 schreef Oksel het volgende:
Besteedt studio sport er geen aandacht aan om 15.00?
EPG deugt vaak niet. Die fout ligt overigens niet bij Sport1. Die wedstrijd zal om 16.00 gewoon op één van die kanalen beginnen.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:23 schreef kleinzusje het volgende:
Er staat om die tijd bij sport1 : Premier League
thx !quote:Op zondag 17 mei 2009 11:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
EPG deugt vaak niet. Die fout ligt overigens niet bij Sport1. Die wedstrijd zal om 16.00 gewoon op één van die kanalen beginnen.
Nee, als je gelukt hebt 's avonds drie rallies. Studio Sport.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:26 schreef Oksel het volgende:
Besteedt studio sport er geen aandacht aan om 15.00?
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:27 schreef TheGeneral het volgende:
6-4 6-4 Federer![]()
Je moet altijd vertrouwen hebben
Daar teken ik voor, want dan is het in elk geval spannend. Da's een zorg die ik heb, dat het niet spannend wordt.quote:
quote:
Fed is chronisch moe, dus geen zorgenquote:Op zondag 17 mei 2009 14:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar teken ik voor, want dan is het in elk geval spannend. Da's een zorg die ik heb, dat het niet spannend wordt.
Van mij mag Federer ook winnen, maar alleen als het is doordat hij beter is niet doordat Nadal moe is.
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Fed is chronisch moe, dus geen zorgen
Ja, goeie zaak.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:30 schreef Ambrosius het volgende:
De vrouwenfinale is mooi op tijd klaar: Safina verslaat Wozniacki met 6-2 6-4 zonder break tegen.
www.atdhe.netquote:Op zondag 17 mei 2009 16:21 schreef MikeLowrey het volgende:
iemand een goede stream waarbij je niet in hoeft te loggen?
quote:
Hij stond 30-15 hoor. En toen 40-15 enz.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:32 schreef Federer-fan het volgende:
Zeg, nemen jullie eens allemaal een abonnement op Sport1.
2-1* Nadal. Op service nog. Ze spelen allebei redelijk goed. Nadal begint beter dan gisteren. Enige was dat Federer net op eigen service 40-0 voorstond en zelfs tot breakpoint tegenkwam.
Oh. Wil een van jullie me even waarschuwen als ik iets zeg wat klopt?quote:Op zondag 17 mei 2009 16:35 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij stond 30-15 hoor. En toen 40-15 enz.
maar dan moet ik Wimbledon op een stream volgenquote:Op zondag 17 mei 2009 16:32 schreef Federer-fan het volgende:
Zeg, nemen jullie eens allemaal een abonnement op Sport1.
2-1* Nadal. Op service nog. Ze spelen allebei redelijk goed. Nadal begint beter dan gisteren. Enige was dat Federer net op eigen service 40-0 voorstond en zelfs tot breakpoint tegenkwam.
RTL5, BBC.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:37 schreef XL het volgende:
[..]
maar dan moet ik Wimbledon op een stream volgen
Als ik Sport1 opzet kan ik dat niet zienquote:
Was het niet verhuist naar NET5 ?quote:
Nee, verhuisd. Kofschip.quote:
Vergeef me mn Nederlandse taal beheersing op zondag. Dacht serieus er nog aan, maar vergeet dat je naar het werkwoord moest kijken en niet naar de stamquote:
Geeft niet. Je moet gewoon het werkwoord zonder en nemen. Dat is verhuiz en de z zit niet in 't kofschip. Dus voltooid deelwoord met een d. Dan hoef je die regel over de valse s niet te onthouden.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Vergeef me mn Nederlandse taal beheersing op zondag. Dacht serieus er nog aan, maar vergeet dat je naar het werkwoord moest kijken en niet naar de stam(toch?
)
Nee, *3-4 Nadal...quote:Op zondag 17 mei 2009 16:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Geeft niet. Je moet gewoon het werkwoord zonder en nemen. Dat is verhuiz en de z zit niet in 't kofschip. Dus voltooid deelwoord met een d. Dan hoef je die regel over de valse s niet te onthouden.
*3-4 Federer inmiddels. Alles nog op service.
quote:
quote:
Ik hoop dat de volgende set(s) spannender wordt/worden.quote:
Ik vermoed het.quote:
4) gewoon een teken dat Nadal oververmoeid isquote:Op zondag 17 mei 2009 17:03 schreef Federer-fan het volgende:
Als Federer dit wint, is het:
1) goed voor het tennis
2) goed voor Federer
3) goed voor de rivaliteit tussen Federer en Nadal
3) goed voor Federers kansen op RG
Twee keer nummer 3.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:06 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
4) gewoon een teken dat Nadal oververmoeid is
Da's wel sportief.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:11 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Ik vind dat Federer dan de titel moet teruggeven aan Nadal.![]()
Nee Federer moet eigenlijk gewoon verliezen, dan behoud Nadal zijn winning streak. Niet goed voor het tennis, maja.quote:
Een grote zonnebril met Robben op de tribune.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:13 schreef Ambrosius het volgende:
Robben met een grote zonnebril op de tribune.
Anders loopt hij een oogblessure op.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:13 schreef Ambrosius het volgende:
Robben met een grote zonnebril op de tribune.
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:13 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Nee Federer moet eigenlijk gewoon verliezen, dan behoud Nadal zijn winning streak. Niet goed voor het tennis, maja.
Ik geloof het wel ja.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:16 schreef Chriz2k het volgende:
Kreeg Federer nou een dubbele fout terwijl de bal gewoon in was?
Ik vind dat hij goed speelt. Maar goed, hij krijgt natuurlijk nauwelijks tegenstand. Ik denk dat Nadal gewoon vermoeid is.quote:
Eerst doping gebruiken en nu dit, wat een valsspeler.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:17 schreef wimderon het volgende:
Ja daar was ie hè Rafa, uit hè![]()
[ afbeelding ]
Bal was gewoon duidelijk in inderdaad.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:16 schreef Chriz2k het volgende:
Kreeg Federer nou een dubbele fout terwijl de bal gewoon in was?
Alsof het zo duidelijk was.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:17 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bal was gewoon duidelijk in inderdaad.
[...]
Dan moet je niet zo stellig aanwijzen dat 'ie uit is en vragen of de umpire komt kijken.quote:
alsof rafa het opzettelijk deed.:pquote:Op zondag 17 mei 2009 17:17 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat ging ook zo, niet qua score, maar wel qua spel.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:21 schreef Tim86 het volgende:
Ik begin weer aan die Hamburg finale te denken nu..
Houd nou eens op met je gezeik manquote:Op zondag 17 mei 2009 17:19 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal is niet zo snel als we van hem gewend zijn.
Nou, dit ligt toch wel aan Nadal hoor. Moet je kijken hoe langzaam hij is.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:22 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Houd nou eens op met je gezeik man, Fed speelt gewoon erg goed vandaag en daardoor speelt Nadal misschien ook wel minder.
Djezus, je bent echt een Nadal-fan gewordenquote:Op zondag 17 mei 2009 17:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, dit ligt toch wel aan Nadal hoor. Moet je kijken hoe langzaam hij is.
Alleen maar lopen zieken en minimaliseren. Moet Federer als een dolle over de baan springen voordat je hem weer is een compliment geeft zonder te wijzen naar de zogenaamde vermoeidheid van Nadal?quote:Op zondag 17 mei 2009 17:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is echt heel erg irritantquote:Op zondag 17 mei 2009 17:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Djezus, je bent echt een Nadal-fan gewordenFederer speelt gewoon erg goed vandaag en je bent alleen maar bezig met vertellen dat alles aan Nadal ligt
Heb je geen belangrijkere dingen om je aan te storen?quote:
Verander je username man prutser. Met je gezeik op FedEx.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Niet aan Nadals vermoeidheid, zoals jij wel de hele tijd doet, droeftoeterquote:Op zondag 17 mei 2009 17:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je geen belangrijkere dingen om je aan te storen?
Waarschijnlijk op dit moment niet. En aangezien je elke keer van die irritante dingen post, leest iedereen het omdat ze dit topic volgen..quote:Op zondag 17 mei 2009 17:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je geen belangrijkere dingen om je aan te storen?
als het een successupporter was dan zou hij toch juist nu voor Federer moeten juichen?quote:Op zondag 17 mei 2009 17:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Verander je username man prutser. Met je gezeik op FedEx.
Successupporters
Dank je.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:30 schreef sven2345 het volgende:
[..]
als het een successupporter was dan zou hij toch juist nu voor Federer moeten juichen?
Heeft hij al 6x gedaan hoor en ook al eens op gravelquote:Op zondag 17 mei 2009 17:34 schreef tennisboy het volgende:
5-3 Fed, eindelijk gaat het eens gebeuren om Nadal te verslaan![]()
![]()
.
Nu ja.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:30 schreef sven2345 het volgende:
[..]
als het een successupporter was dan zou hij toch juist nu voor Federer moeten juichen?
Ik heb dat al iets van honderd keer uitgelegd, maar aangezien je dat of niet leest of wel leest maar niet begrijpt zal ik me de moeite besparen om het nogmaals uit te leggen. Zeker omdat je je mening toch al klaar hebt. Goeie eigenschap voor een moderator lijkt me.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nu ja.
Maar sinds dat FedEx slechter presteert is meneer ineens anti.
Das triest.
Federer wint dan wel, maar wij weten wel beter of niet FFquote:Op zondag 17 mei 2009 17:39 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal houdt zijn service en Federer kan het straks op *5-4 uitserveren.
Klopt.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:40 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Federer wint dan wel, maar wij weten wel beter of niet FF
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:35 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Heeft hij al 6x gedaan hoor en ook al eens op gravel![]()
Maar ik neem aan dat je bedoeld dat het wel weer eens mocht gebeuren
Nee, het is niet spannend inderdaadquote:Op zondag 17 mei 2009 17:42 schreef Federer-fan het volgende:
Ik snap jullie verwarring, maar het lijkt me geweldig als Federer RG wint in de finale van Nadal. Dit toernooi mag hij ook winnen maar ik heb steeds gezegd dat ik graag een spannende wedstrijd wil zien.
Schelden via internet. Het blijft stoer.quote:
Graag.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:44 schreef Ambrosius het volgende:
Jongens, laten we die discussie een keer stoppen, zeker op dit soort momenten.
Hoe dan precies?quote:Op zondag 17 mei 2009 17:46 schreef Ambrosius het volgende:
Ok, de handdruk verraadt dus dat ze allebei weten dat Nadal niet 100% was.
Hij hoeft pas over 3 weken te piekenquote:Op zondag 17 mei 2009 17:47 schreef danusz1986 het volgende:
Ik denk persoonlijk dat ie liever volgende week wint dat vandaag.. maybe piekt ie nu wel te vroeg..
Volgende week is de eerste ronde van RG? Finale is nog 3 weken weg.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:47 schreef danusz1986 het volgende:
Ik denk persoonlijk dat ie liever volgende week wint dat vandaag.. maybe piekt ie nu wel te vroeg..
Simpel handje, 1 tikje tegen de borst. Voorheen toch altijd een omhelzing en wat meer woorden.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe dan precies?
Wel heel leuk voor Federer natuurlijk. Dit verandert zijn jaar wel behoorlijk. Eerste titel in acht maanden.
Ik vind het niet erg hoor. Het enige wat ik vandaag heb gezegd is dat ik Nadal niet sterk vond. En ik had, zoals ik ook gister schreef, gehoopt op meer wedstrijd. Niet zoals gister tussen Nadal en Djokovic mar wel meer dan dit.quote:
Ja, klopt.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Simpel handje, 1 tikje tegen de borst. Voorheen toch altijd een omhelzing en wat meer woorden.
Ze leven allebei gewoon nog.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:50 schreef MikeLowrey het volgende:
Op telegraaf.nl mt grote letters FEDERER KLOPT NADAL
ok, het is best een verassing maar we praten nog steeds over de Meester
Ik ben al blij als de kop van de Telegraaf niet over mij gaat.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:50 schreef MikeLowrey het volgende:
ok, het is best een verassing maar we praten nog steeds over de Meester
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:50 schreef MikeLowrey het volgende:
ok, het is best een verrassing maar we praten nog steeds over de Meester
Je quote jezelf zonder enige toevoeging?quote:
.......Vraag maag aan Ambroquote:Op zondag 17 mei 2009 17:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je quote jezelf zonder enige toevoeging?
Beter opletten. Er is wel degelijk een veranderingquote:Op zondag 17 mei 2009 17:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je quote jezelf zonder enige toevoeging?
Oh ja, ik zie het.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:55 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Beter opletten. Er is wel degelijk een verandering
Meer dat hij nu wel zijn kansen pakten en niet Nadal al zijn kansen liet pakken.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:56 schreef nostra het volgende:
Vond Federer niet echt beter spelen dan bijvoorbeeld zijn Wimbledon wedstrijd tegen Nadal, nog steeds erg rare fouten, maar hij had nu geluk dat Nadal niet bepaald zijn A-game speelde.Eindelijk een keer!
Ja, leuk inderdaad.quote:
Puerta en Volandri hebben hem ook verslagen in een gravelfinale.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:00 schreef Federer-fan het volgende:
Wel leuk voor Federer dat hij de enige is die in een gravelfinale heeft gewonnen van Nadal en dat hij dat nu al twee keer heeft gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, ook Hamburg dan denk ik? Voor de rest werd-ie natuurlijk aardig geownd door hem.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:00 schreef Federer-fan het volgende:
Wel leuk voor Federer dat hij de enige is die in een gravelfinale heeft gewonnen van Nadal en dat hij dat nu al twee keer heeft gedaan.
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Real loopt de titel mis, Rafa gaat vandaag de boot in.
Helemaal niets in Madrid!
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Puerta en Volandri hebben hem ook verslagen in een gravelfinale.Hoe oud was hij toen, 11?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ja, Hamburg 2007: 2-6 6-2 6-0.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:04 schreef nostra het volgende:
[..]
Mja, ook Hamburg dan denk ik? Voor de rest werd-ie natuurlijk aardig geownd door hem.
Hoe zat dat eigenlijk ook nou weer. Kreeg die de 2e ronde opeens een vermoeiingsaanval? 1e set had ie prima onder controle....quote:
Ja, ik vind haar het leukst van de hele WTA Tour.quote:
Ja, hij had een beetje te veel gespeeld. Sorry, maar zo was het toen.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:07 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Hoe zat dat eigenlijk ook nou weer. Kreeg die de 2e ronde opeens een vermoeiingsaanval? 1e set had ie prima onder controle....
Zoals Federer nu speelt wint-ie nooit van z'n leven van Nadal in goede vorm in Parijs. Hoewel het natuurlijk fantastisch is dat-ie eindelijk eens wint van hem, vind ik er nou niet echt een mentaliteits- of kwaliteitsverandering plaatsvinden. Als Nadal gewoon alle ballen haalt en Federer de fouten laat maken, dan is het een makkelijke 3-0.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik vind haar het leukst van de hele WTA Tour.
Hoeveel betekent deze overwinning nu voor Federer met het oog op RG? Het geeft hem ongetwijfeld veel vertrouwen, maar de omstandigheden zijn vast heel anders in Parijs. Maar ik schreef het van de week een paar keer: als Federers spel klikt, kan hij gewoon winnen van Nadal, al weet ik niet zeker of hij dan van Nadal kan winnen als die op zijn top is.
Ik snap weinig van de prijsuitreiking.
Volgens mij had Nadal twee problemen: weinig controle over de bal en moeheid.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:11 schreef nostra het volgende:
[..]
Zoals Federer nu speelt wint-ie nooit van z'n leven van Nadal in goede vorm in Parijs. Hoewel het natuurlijk fantastisch is dat-ie eindelijk eens wint van hem, vind ik er nou niet echt een mentaliteits- of kwaliteitsverandering plaatsvinden. Als Nadal gewoon alle ballen haalt en Federer de fouten laat maken, dan is het een makkelijke 3-0.
Zo zag het er inderdaad uit, maar ik kan me niet voorstellen dat ie dat op RG ook heeft.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij had Nadal twee problemen: weinig controle over de bal en moeheid.
Nee, dit kwam door de hoogte (meer dan 600 m boven de zespiegel) waarop Madrid ligt, waardoor de bal sneller door de lucht vliegt. In Parijs is dat anders.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:15 schreef nostra het volgende:
[..]
Zo zag het er inderdaad uit, maar ik kan me niet voorstellen dat ie dat op RG ook heeft.
Na een stuk of 20 onderlinge partijen raakt de gespreksstof wel een beetje opquote:Op zondag 17 mei 2009 18:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, dit kwam door de hoogte (meer dan 600 m boven de zespiegel) waarop Madrid ligt, waardoor de bal sneller door de lucht vliegt. In Parijs is dat anders.
En Federer zei volgens mij ook niks over Nadal. Vreemd.
Ik vind dat altijd een beetje raar argument, aangezien ze er beiden mee te maken hebben en je het vantevoren ook weet, en je strategie dus daarop aan kan passen. Het kan je minder liggen natuurlijk, maar als nummer 1 van de wereld vind ik het een slap excuus.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:16 schreef Federer-fan het volgende:
Nee, dit kwam door de hoogte (meer dan 600 m boven de zespiegel) waarop Madrid ligt, waardoor de bal sneller door de lucht vliegt. In Parijs is dat anders.
Hij was een stuk minder emotioneel dan normaal inderdaad.quote:En Federer zei volgens mij ook niks over Nadal. Vreemd.
Het was geen excuus. Hij zei het van tevoren al. En ik zou zeggen dat Federer er meer last van zou moeten hebben dan Nadal, omdat Federer minder marge gebruikt (lager over het net en minder spin).quote:Op zondag 17 mei 2009 18:18 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een beetje raar argument, aangezien ze er beiden mee te maken hebben en je het vantevoren ook weet, en je strategie dus daarop aan kan passen. Het kan je minder liggen natuurlijk, maar als nummer 1 van de wereld vind ik het een slap excuus.
Ja, misschien omdat het allemaal een beetje rommelig was. Misschien ook om wat Ambrosius zei, dat ze beiden wisten dat Nadal niet 100% was.quote:[..]
Hij was een stuk minder emotioneel dan normaal inderdaad.
Ik heb de ATP-site al gemaild.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:22 schreef TheGeneral het volgende:
Nee. Ze hebben er allebei 15.
Oké, gelukkig.quote:En ze hebben elkaar wel bedankt in hun speeches.
quote:Het is pas de vijfde nederlaag in 155 wedstrijden voor Nadal op gravel sinds 2005.
quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:43 schreef Oksel het volgende:
Ik zou deze wedstrijd ERG graag eens zien. Denken jullie dat dat mogelijk is?
Hij wordt altijd online gezet. Ik zal hem uploaden en de links neerzetten in het Federer topic. Dat zal binnen 1 a 2 dagen zijn.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:43 schreef Oksel het volgende:
Hier heb je alvast een paar highlights:quote:Op zondag 17 mei 2009 22:43 schreef Oksel het volgende:
heeft fed het toch nog spannend gemaakt in de slotgame met 2 bps tegen.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hier heb je alvast een paar highlights:
quote:Op maandag 18 mei 2009 00:25 schreef Norrage het volgende:
Maakt voor Fed niet uit, Hamburg, Madrid..whatever...deze week wint ie gewoon altijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |