Hoe dan precies?quote:Op zondag 17 mei 2009 17:46 schreef Ambrosius het volgende:
Ok, de handdruk verraadt dus dat ze allebei weten dat Nadal niet 100% was.
Hij hoeft pas over 3 weken te piekenquote:Op zondag 17 mei 2009 17:47 schreef danusz1986 het volgende:
Ik denk persoonlijk dat ie liever volgende week wint dat vandaag.. maybe piekt ie nu wel te vroeg..
Volgende week is de eerste ronde van RG? Finale is nog 3 weken weg.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:47 schreef danusz1986 het volgende:
Ik denk persoonlijk dat ie liever volgende week wint dat vandaag.. maybe piekt ie nu wel te vroeg..
Simpel handje, 1 tikje tegen de borst. Voorheen toch altijd een omhelzing en wat meer woorden.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe dan precies?
Wel heel leuk voor Federer natuurlijk. Dit verandert zijn jaar wel behoorlijk. Eerste titel in acht maanden.
Ik vind het niet erg hoor. Het enige wat ik vandaag heb gezegd is dat ik Nadal niet sterk vond. En ik had, zoals ik ook gister schreef, gehoopt op meer wedstrijd. Niet zoals gister tussen Nadal en Djokovic mar wel meer dan dit.quote:
Ja, klopt.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Simpel handje, 1 tikje tegen de borst. Voorheen toch altijd een omhelzing en wat meer woorden.
Ze leven allebei gewoon nog.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:50 schreef MikeLowrey het volgende:
Op telegraaf.nl mt grote letters FEDERER KLOPT NADAL
ok, het is best een verassing maar we praten nog steeds over de Meester
Ik ben al blij als de kop van de Telegraaf niet over mij gaat.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:50 schreef MikeLowrey het volgende:
ok, het is best een verassing maar we praten nog steeds over de Meester
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:50 schreef MikeLowrey het volgende:
ok, het is best een verrassing maar we praten nog steeds over de Meester
Je quote jezelf zonder enige toevoeging?quote:
.......Vraag maag aan Ambroquote:Op zondag 17 mei 2009 17:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je quote jezelf zonder enige toevoeging?
Beter opletten. Er is wel degelijk een veranderingquote:Op zondag 17 mei 2009 17:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je quote jezelf zonder enige toevoeging?
Oh ja, ik zie het.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:55 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Beter opletten. Er is wel degelijk een verandering
Meer dat hij nu wel zijn kansen pakten en niet Nadal al zijn kansen liet pakken.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:56 schreef nostra het volgende:
Vond Federer niet echt beter spelen dan bijvoorbeeld zijn Wimbledon wedstrijd tegen Nadal, nog steeds erg rare fouten, maar hij had nu geluk dat Nadal niet bepaald zijn A-game speelde.Eindelijk een keer!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |