Dank je.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:30 schreef sven2345 het volgende:
[..]
als het een successupporter was dan zou hij toch juist nu voor Federer moeten juichen?
Heeft hij al 6x gedaan hoor en ook al eens op gravelquote:Op zondag 17 mei 2009 17:34 schreef tennisboy het volgende:
5-3 Fed, eindelijk gaat het eens gebeuren om Nadal te verslaan![]()
![]()
.
Nu ja.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:30 schreef sven2345 het volgende:
[..]
als het een successupporter was dan zou hij toch juist nu voor Federer moeten juichen?
Ik heb dat al iets van honderd keer uitgelegd, maar aangezien je dat of niet leest of wel leest maar niet begrijpt zal ik me de moeite besparen om het nogmaals uit te leggen. Zeker omdat je je mening toch al klaar hebt. Goeie eigenschap voor een moderator lijkt me.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nu ja.
Maar sinds dat FedEx slechter presteert is meneer ineens anti.
Das triest.
Federer wint dan wel, maar wij weten wel beter of niet FFquote:Op zondag 17 mei 2009 17:39 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal houdt zijn service en Federer kan het straks op *5-4 uitserveren.
Klopt.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:40 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Federer wint dan wel, maar wij weten wel beter of niet FF
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:35 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Heeft hij al 6x gedaan hoor en ook al eens op gravel![]()
Maar ik neem aan dat je bedoeld dat het wel weer eens mocht gebeuren
Nee, het is niet spannend inderdaadquote:Op zondag 17 mei 2009 17:42 schreef Federer-fan het volgende:
Ik snap jullie verwarring, maar het lijkt me geweldig als Federer RG wint in de finale van Nadal. Dit toernooi mag hij ook winnen maar ik heb steeds gezegd dat ik graag een spannende wedstrijd wil zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |