Ik vermoed het.quote:
4) gewoon een teken dat Nadal oververmoeid isquote:Op zondag 17 mei 2009 17:03 schreef Federer-fan het volgende:
Als Federer dit wint, is het:
1) goed voor het tennis
2) goed voor Federer
3) goed voor de rivaliteit tussen Federer en Nadal
3) goed voor Federers kansen op RG
Twee keer nummer 3.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:06 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
4) gewoon een teken dat Nadal oververmoeid is
Da's wel sportief.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:11 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Ik vind dat Federer dan de titel moet teruggeven aan Nadal.![]()
Nee Federer moet eigenlijk gewoon verliezen, dan behoud Nadal zijn winning streak. Niet goed voor het tennis, maja.quote:
Een grote zonnebril met Robben op de tribune.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:13 schreef Ambrosius het volgende:
Robben met een grote zonnebril op de tribune.
Anders loopt hij een oogblessure op.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:13 schreef Ambrosius het volgende:
Robben met een grote zonnebril op de tribune.
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:13 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Nee Federer moet eigenlijk gewoon verliezen, dan behoud Nadal zijn winning streak. Niet goed voor het tennis, maja.
Ik geloof het wel ja.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:16 schreef Chriz2k het volgende:
Kreeg Federer nou een dubbele fout terwijl de bal gewoon in was?
Ik vind dat hij goed speelt. Maar goed, hij krijgt natuurlijk nauwelijks tegenstand. Ik denk dat Nadal gewoon vermoeid is.quote:
Eerst doping gebruiken en nu dit, wat een valsspeler.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:17 schreef wimderon het volgende:
Ja daar was ie hè Rafa, uit hè![]()
[ afbeelding ]
Bal was gewoon duidelijk in inderdaad.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:16 schreef Chriz2k het volgende:
Kreeg Federer nou een dubbele fout terwijl de bal gewoon in was?
Alsof het zo duidelijk was.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:17 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bal was gewoon duidelijk in inderdaad.
[...]
Dan moet je niet zo stellig aanwijzen dat 'ie uit is en vragen of de umpire komt kijken.quote:
alsof rafa het opzettelijk deed.:pquote:Op zondag 17 mei 2009 17:17 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat ging ook zo, niet qua score, maar wel qua spel.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:21 schreef Tim86 het volgende:
Ik begin weer aan die Hamburg finale te denken nu..
Houd nou eens op met je gezeik manquote:Op zondag 17 mei 2009 17:19 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal is niet zo snel als we van hem gewend zijn.
Nou, dit ligt toch wel aan Nadal hoor. Moet je kijken hoe langzaam hij is.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:22 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Houd nou eens op met je gezeik man, Fed speelt gewoon erg goed vandaag en daardoor speelt Nadal misschien ook wel minder.
Djezus, je bent echt een Nadal-fan gewordenquote:Op zondag 17 mei 2009 17:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, dit ligt toch wel aan Nadal hoor. Moet je kijken hoe langzaam hij is.
Alleen maar lopen zieken en minimaliseren. Moet Federer als een dolle over de baan springen voordat je hem weer is een compliment geeft zonder te wijzen naar de zogenaamde vermoeidheid van Nadal?quote:Op zondag 17 mei 2009 17:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is echt heel erg irritantquote:Op zondag 17 mei 2009 17:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Djezus, je bent echt een Nadal-fan gewordenFederer speelt gewoon erg goed vandaag en je bent alleen maar bezig met vertellen dat alles aan Nadal ligt
Heb je geen belangrijkere dingen om je aan te storen?quote:
Verander je username man prutser. Met je gezeik op FedEx.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Niet aan Nadals vermoeidheid, zoals jij wel de hele tijd doet, droeftoeterquote:Op zondag 17 mei 2009 17:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je geen belangrijkere dingen om je aan te storen?
Waarschijnlijk op dit moment niet. En aangezien je elke keer van die irritante dingen post, leest iedereen het omdat ze dit topic volgen..quote:Op zondag 17 mei 2009 17:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je geen belangrijkere dingen om je aan te storen?
als het een successupporter was dan zou hij toch juist nu voor Federer moeten juichen?quote:Op zondag 17 mei 2009 17:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Verander je username man prutser. Met je gezeik op FedEx.
Successupporters
Dank je.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:30 schreef sven2345 het volgende:
[..]
als het een successupporter was dan zou hij toch juist nu voor Federer moeten juichen?
Heeft hij al 6x gedaan hoor en ook al eens op gravelquote:Op zondag 17 mei 2009 17:34 schreef tennisboy het volgende:
5-3 Fed, eindelijk gaat het eens gebeuren om Nadal te verslaan![]()
![]()
.
Nu ja.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:30 schreef sven2345 het volgende:
[..]
als het een successupporter was dan zou hij toch juist nu voor Federer moeten juichen?
Ik heb dat al iets van honderd keer uitgelegd, maar aangezien je dat of niet leest of wel leest maar niet begrijpt zal ik me de moeite besparen om het nogmaals uit te leggen. Zeker omdat je je mening toch al klaar hebt. Goeie eigenschap voor een moderator lijkt me.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nu ja.
Maar sinds dat FedEx slechter presteert is meneer ineens anti.
Das triest.
Federer wint dan wel, maar wij weten wel beter of niet FFquote:Op zondag 17 mei 2009 17:39 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal houdt zijn service en Federer kan het straks op *5-4 uitserveren.
Klopt.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:40 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Federer wint dan wel, maar wij weten wel beter of niet FF
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:35 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Heeft hij al 6x gedaan hoor en ook al eens op gravel![]()
Maar ik neem aan dat je bedoeld dat het wel weer eens mocht gebeuren
Nee, het is niet spannend inderdaadquote:Op zondag 17 mei 2009 17:42 schreef Federer-fan het volgende:
Ik snap jullie verwarring, maar het lijkt me geweldig als Federer RG wint in de finale van Nadal. Dit toernooi mag hij ook winnen maar ik heb steeds gezegd dat ik graag een spannende wedstrijd wil zien.
Schelden via internet. Het blijft stoer.quote:
Graag.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:44 schreef Ambrosius het volgende:
Jongens, laten we die discussie een keer stoppen, zeker op dit soort momenten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |