Ik vermoed het.quote:
4) gewoon een teken dat Nadal oververmoeid isquote:Op zondag 17 mei 2009 17:03 schreef Federer-fan het volgende:
Als Federer dit wint, is het:
1) goed voor het tennis
2) goed voor Federer
3) goed voor de rivaliteit tussen Federer en Nadal
3) goed voor Federers kansen op RG
Twee keer nummer 3.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:06 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
4) gewoon een teken dat Nadal oververmoeid is
Da's wel sportief.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:11 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Ik vind dat Federer dan de titel moet teruggeven aan Nadal.![]()
Nee Federer moet eigenlijk gewoon verliezen, dan behoud Nadal zijn winning streak. Niet goed voor het tennis, maja.quote:
Een grote zonnebril met Robben op de tribune.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:13 schreef Ambrosius het volgende:
Robben met een grote zonnebril op de tribune.
Anders loopt hij een oogblessure op.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:13 schreef Ambrosius het volgende:
Robben met een grote zonnebril op de tribune.
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:13 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Nee Federer moet eigenlijk gewoon verliezen, dan behoud Nadal zijn winning streak. Niet goed voor het tennis, maja.
Ik geloof het wel ja.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:16 schreef Chriz2k het volgende:
Kreeg Federer nou een dubbele fout terwijl de bal gewoon in was?
Ik vind dat hij goed speelt. Maar goed, hij krijgt natuurlijk nauwelijks tegenstand. Ik denk dat Nadal gewoon vermoeid is.quote:
Eerst doping gebruiken en nu dit, wat een valsspeler.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:17 schreef wimderon het volgende:
Ja daar was ie hè Rafa, uit hè![]()
[ afbeelding ]
Bal was gewoon duidelijk in inderdaad.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:16 schreef Chriz2k het volgende:
Kreeg Federer nou een dubbele fout terwijl de bal gewoon in was?
Alsof het zo duidelijk was.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:17 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bal was gewoon duidelijk in inderdaad.
[...]
Dan moet je niet zo stellig aanwijzen dat 'ie uit is en vragen of de umpire komt kijken.quote:
alsof rafa het opzettelijk deed.:pquote:Op zondag 17 mei 2009 17:17 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |