Het was geen excuus. Hij zei het van tevoren al. En ik zou zeggen dat Federer er meer last van zou moeten hebben dan Nadal, omdat Federer minder marge gebruikt (lager over het net en minder spin).quote:Op zondag 17 mei 2009 18:18 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een beetje raar argument, aangezien ze er beiden mee te maken hebben en je het vantevoren ook weet, en je strategie dus daarop aan kan passen. Het kan je minder liggen natuurlijk, maar als nummer 1 van de wereld vind ik het een slap excuus.
Ja, misschien omdat het allemaal een beetje rommelig was. Misschien ook om wat Ambrosius zei, dat ze beiden wisten dat Nadal niet 100% was.quote:[..]
Hij was een stuk minder emotioneel dan normaal inderdaad.
Ik heb de ATP-site al gemaild.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:22 schreef TheGeneral het volgende:
Nee. Ze hebben er allebei 15.
Oké, gelukkig.quote:En ze hebben elkaar wel bedankt in hun speeches.
quote:Het is pas de vijfde nederlaag in 155 wedstrijden voor Nadal op gravel sinds 2005.
quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:43 schreef Oksel het volgende:
Ik zou deze wedstrijd ERG graag eens zien. Denken jullie dat dat mogelijk is?
Hij wordt altijd online gezet. Ik zal hem uploaden en de links neerzetten in het Federer topic. Dat zal binnen 1 a 2 dagen zijn.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:43 schreef Oksel het volgende:
Hier heb je alvast een paar highlights:quote:Op zondag 17 mei 2009 22:43 schreef Oksel het volgende:
heeft fed het toch nog spannend gemaakt in de slotgame met 2 bps tegen.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hier heb je alvast een paar highlights:
quote:Op maandag 18 mei 2009 00:25 schreef Norrage het volgende:
Maakt voor Fed niet uit, Hamburg, Madrid..whatever...deze week wint ie gewoon altijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |