Ja, leuk inderdaad.quote:
Puerta en Volandri hebben hem ook verslagen in een gravelfinale.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:00 schreef Federer-fan het volgende:
Wel leuk voor Federer dat hij de enige is die in een gravelfinale heeft gewonnen van Nadal en dat hij dat nu al twee keer heeft gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, ook Hamburg dan denk ik? Voor de rest werd-ie natuurlijk aardig geownd door hem.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:00 schreef Federer-fan het volgende:
Wel leuk voor Federer dat hij de enige is die in een gravelfinale heeft gewonnen van Nadal en dat hij dat nu al twee keer heeft gedaan.
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Real loopt de titel mis, Rafa gaat vandaag de boot in.
Helemaal niets in Madrid!
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Puerta en Volandri hebben hem ook verslagen in een gravelfinale.Hoe oud was hij toen, 11?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ja, Hamburg 2007: 2-6 6-2 6-0.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:04 schreef nostra het volgende:
[..]
Mja, ook Hamburg dan denk ik? Voor de rest werd-ie natuurlijk aardig geownd door hem.
Hoe zat dat eigenlijk ook nou weer. Kreeg die de 2e ronde opeens een vermoeiingsaanval? 1e set had ie prima onder controle....quote:
Ja, ik vind haar het leukst van de hele WTA Tour.quote:
Ja, hij had een beetje te veel gespeeld. Sorry, maar zo was het toen.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:07 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Hoe zat dat eigenlijk ook nou weer. Kreeg die de 2e ronde opeens een vermoeiingsaanval? 1e set had ie prima onder controle....
Zoals Federer nu speelt wint-ie nooit van z'n leven van Nadal in goede vorm in Parijs. Hoewel het natuurlijk fantastisch is dat-ie eindelijk eens wint van hem, vind ik er nou niet echt een mentaliteits- of kwaliteitsverandering plaatsvinden. Als Nadal gewoon alle ballen haalt en Federer de fouten laat maken, dan is het een makkelijke 3-0.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik vind haar het leukst van de hele WTA Tour.
Hoeveel betekent deze overwinning nu voor Federer met het oog op RG? Het geeft hem ongetwijfeld veel vertrouwen, maar de omstandigheden zijn vast heel anders in Parijs. Maar ik schreef het van de week een paar keer: als Federers spel klikt, kan hij gewoon winnen van Nadal, al weet ik niet zeker of hij dan van Nadal kan winnen als die op zijn top is.
Ik snap weinig van de prijsuitreiking.
Volgens mij had Nadal twee problemen: weinig controle over de bal en moeheid.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:11 schreef nostra het volgende:
[..]
Zoals Federer nu speelt wint-ie nooit van z'n leven van Nadal in goede vorm in Parijs. Hoewel het natuurlijk fantastisch is dat-ie eindelijk eens wint van hem, vind ik er nou niet echt een mentaliteits- of kwaliteitsverandering plaatsvinden. Als Nadal gewoon alle ballen haalt en Federer de fouten laat maken, dan is het een makkelijke 3-0.
Zo zag het er inderdaad uit, maar ik kan me niet voorstellen dat ie dat op RG ook heeft.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij had Nadal twee problemen: weinig controle over de bal en moeheid.
Nee, dit kwam door de hoogte (meer dan 600 m boven de zespiegel) waarop Madrid ligt, waardoor de bal sneller door de lucht vliegt. In Parijs is dat anders.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:15 schreef nostra het volgende:
[..]
Zo zag het er inderdaad uit, maar ik kan me niet voorstellen dat ie dat op RG ook heeft.
Na een stuk of 20 onderlinge partijen raakt de gespreksstof wel een beetje opquote:Op zondag 17 mei 2009 18:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, dit kwam door de hoogte (meer dan 600 m boven de zespiegel) waarop Madrid ligt, waardoor de bal sneller door de lucht vliegt. In Parijs is dat anders.
En Federer zei volgens mij ook niks over Nadal. Vreemd.
Ik vind dat altijd een beetje raar argument, aangezien ze er beiden mee te maken hebben en je het vantevoren ook weet, en je strategie dus daarop aan kan passen. Het kan je minder liggen natuurlijk, maar als nummer 1 van de wereld vind ik het een slap excuus.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:16 schreef Federer-fan het volgende:
Nee, dit kwam door de hoogte (meer dan 600 m boven de zespiegel) waarop Madrid ligt, waardoor de bal sneller door de lucht vliegt. In Parijs is dat anders.
Hij was een stuk minder emotioneel dan normaal inderdaad.quote:En Federer zei volgens mij ook niks over Nadal. Vreemd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |