Ja, maar hij heeft een geheime verhouding met deze vrouw.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:21 schreef Norrage het volgende:
Is dat wel de vriendin van Moya??Moya had toch met die Penetta?
Dat is al een hele tijd uit hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:21 schreef Norrage het volgende:
Is dat wel de vriendin van Moya??Moya had toch met die Penetta?
Die "grap" van dat Federer morgen om 12 uur moet spelen was anders wel heeeel errug slecht hoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:19 schreef Federer-fan het volgende:
Volgens mij heeft nog niemand van jullie vandaag iets beaamd wat ik zei. Da's een compliment waard.
Bedankt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:22 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Die "grap" van dat Federer morgen om 12 uur moet spelen was anders wel heeeel errug slecht hoor.
Dus je naam als de maker van de beroerde grappen maak je wel waard.
Als Federer niet van deze Nadal kan winnen gaat het nooit meer gebeuren op gravel.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:23 schreef Federer-fan het volgende:
Een paar maanden geleden sloten nogal wat mensen hier uit dat Federer ooit nog van Nadal zou winnen. at is nu niet meer zo lijkt me. Wie is volgens jullie de favoriet? Ik zou mijn geld op Federer zetten.
Is dat zo? Wat heeft Nadal nou voor tegenstand behalve zo nu en dan een zware partij tegen een van de andere drie van de grote vier.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:24 schreef TubewayDigital het volgende:
nadal is favo, hij wordt helemaal opgelapt en staat er morgen gewoon weer
echter voor op de lange termijn sloopt rafa zijn lichaam te veel. Die 13 slams gaat hij nooit halen
Zijn trainingsarbeid is natuurlijk wel ziek.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is dat zo? Wat heeft Nadal nou voor tegenstand behalve zo nu en dan een zware partij tegen een van de andere drie van de grote vier.
Van deze Nadal? Hij heeft nog genoeg in de tank hoor. En hij speelde vanaf de helft set 2 en set 3 gewoon weer fenomenaal hoor. Federer heeft niet heel veel kans morgen denk ik. Tenzij hij weer zo'n 1e set speelt als tegen Djoko. En het ligt er voornamelijk aan hoe Federer speelt. Speelt die goed, kan het alle kanten op, haalt hij zijn niveau niet, wordt het nog makkelijker voor Nadal.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als Federer niet van deze Nadal kan winnen gaat het nooit meer gebeuren op gravel.
Denk je dat ook met betrekking tot Djokovic?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als Federer niet van deze Nadal kan winnen gaat het nooit meer gebeuren op gravel.
Tweede en derde set haalde hij inderdaad weer een goed niveau, maar als hij speelt zoals tegen Verdasco en de eerste set tegen Djoko moet Federer winnen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Van deze Nadal? Hij heeft nog genoeg in de tank hoor. En hij speelde vanaf de helft set 2 en set 3 gewoon weer fenomenaal hoor. Federer heeft niet heel veel kans morgen denk ik. Tenzij hij weer zo'n 1e set speelt als tegen Djoko. En het ligt er voornamelijk aan hoe Federer speelt. Speelt die goed, kan het alle kanten op, haalt hij zijn niveau niet, wordt het nog makkelijker voor Nadal.
Sowieso. Tegen de toppers heeft hij dit jaar matig geserveerd. Dan wordt het veel lastiger om die partijen te winnen. Dat is een van de grootste euvels geweest van het verliezen tegen die jongens. Zeker terwijl zij wel goed serveren.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:27 schreef stefan92 het volgende:
Volgens mij wint Federer gewoon zo makkelijk omdat eindelijk ruim meer dan de helft van de 1ste services in gaan, dan is het allemaal uiteraard wat makkelijker.
Dat doet hij natuurlijk ook nog ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zijn trainingsarbeid is natuurlijk wel ziek.
Ik zou het leuk vinden als Federer wint, maar ik wil vooral graag een goeie wedstrijd zien.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Van deze Nadal? Hij heeft nog genoeg in de tank hoor. En hij speelde vanaf de helft set 2 en set 3 gewoon weer fenomenaal hoor. Federer heeft niet heel veel kans morgen denk ik. Tenzij hij weer zo'n 1e set speelt als tegen Djoko. En het ligt er voornamelijk aan hoe Federer speelt. Speelt die goed, kan het alle kanten op, haalt hij zijn niveau niet, wordt het nog makkelijker voor Nadal.
Dat zeker ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Tweede en derde set haalde hij inderdaad weer een goed niveau, maar als hij speelt zoals tegen Verdasco en de eerste set tegen Djoko moet Federer winnen.
Minder. Hij had die vorige ontmoeting natuurlijk 'gewoon' moeten winnen, maar Nadal is écht een nachtmerrie voor hem.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Denk je dat ook met betrekking tot Djokovic?
Kun je dat even toelichten?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:29 schreef TubewayDigital het volgende:
weet je wat zo leuk is, wat fed, rafa, nole, etc laten zien is helemaal niet zo bijzonder. De halve wereld kan het alleen heeft voor voetbal gekozen.
Achja, die arme jongen heeft vandaag zo hard zijn best gedaan. Misschien moeten ze hem meer geld geven, hij krijgt zo weinig in tegenstelling tot wat ie werkt. Ik heb medelijden met hem. Had je je trouwens ook druk gemaakt als iemand anders dan Nadal daar stond. In dit geval dus Djokovic?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:23 schreef Federer-fan het volgende:
Een paar maanden geleden sloten nogal wat mensen hier uit dat Federer ooit nog van Nadal zou winnen. at is nu niet meer zo lijkt me. Wie is volgens jullie de favoriet? Ik zou mijn geld op Federer zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |