Fann veel kijkplezier met het kijken naar Eurovisie songfestival,quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:53 schreef Toverheks het volgende:
Ben ook aan het kijken, ik gok op Frankrijk schitterend lied, maar Litouwen en Noorwegen
vind ik ook mooi. Dus 1 van deze 3 moet maar winnen.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:59 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Fann veel kijkplezier met het kijken naar Eurovisie songfestival,
Griekenland doet ook mee . Toch?
Noorwegen is ook net geweest, moet wel gek lopen als die niet wint...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:53 schreef Toverheks het volgende:
Ben ook aan het kijken, ik gok op Frankrijk schitterend lied, maar Litouwen en Noorwegen vind ik ook mooi.
Dus 1 van deze 3 moet maar winnen.
Ja, die is net geweest, maar persoonlijk ga ik voor de andere 3, Frankrijk vond ik bijzonder maar Noorwegen vond ik Een mooi liedje en een Leuke jongen hahaha en Litouwen vond ik ook mooi nummer, maar beetje vlak gezongen door die jongen.quote:
gaan we gewoon voor Noorwegen duimenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, die is net geweest, maar persoonlijk ga ik voor de andere 3, Frankrijk vond ik bijzonder maar Noorwegen vond ik Een mooi liedje en een Leuke jongen hahaha en Litouwen vond ik ook mooi nummer, maar beetje vlak gezongen door die jongen.
Ja lekker ding he, jammer mijn tijd is voorbij hahaha. maar verleden jaar had ik het ook goed, vond het gewoon een mooi en goed nummer echt een songfestivalnummer maar we hebben weinig zeg maar niet meer, van die rus gehoord.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Sakis is al geweest, tis een ontzettend leuk liedje en een hele mooie man maar hij kan alleen
niet dansen fluitertje![]()
[..]
Noorwegen is ook net geweest, moet wel gek lopen als die niet wint...
dat koppie ookzo lieffff
wie ?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Marielin geeft geen krimp.![]()
En Eline en Pim "moedigen de kanjers nog wat aan"
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja lekker ding he, jammer mijn tijd is voorbij hahaha. maar verleden jaar had ik het ook goed, vond het gewoon een mooi en goed nummer echt een songfestivalnummer maar we hebben weinig zeg maar niet meer, van die rus gehoord.
Vind een Ballad toch mooier en past ook beter bij het songfestival. Hoop alleen dat er nu echt wat gebeurt want wees eerlijk, voorbeeld over dat stemmen in halve finale,turkey mooi liedje daar niet van, maar in belgie,duitsland en nederland wonen zoveel turken die bellen wel en omdat er weinig nederlanders in het buitenland wonen ja die bellen aan aantallen dan minder.
Jammer, vond de toppers en het liedje Bagger maar had toch wel gewild dat ze meededen.
Oh ben jij grieks, ja dan is het leuk als hij wint en je het live kan meemaken, lijkt me een feest hoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
gaan we gewoon voor Noorwegen duimen![]()
dan zijn we allebei blij....
hoewel ik natuurlijk een héél klein beetje hoop op Sakis dan kan ik het songfestival volgend jaar live
bijwonen in Griekenland![]()
maar ik kan me bijna niet voorstellen dat ie met dat dansje er door komt![]()
als ie nou gewoon zó was blijven staan... dan wél![]()
nee ik ben niet Grieks, maar man wel... mét familie in Athene dus zou wel leuk zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh ben jij grieks, ja dan is het leuk als hij wint en je het live kan meemaken, lijkt me een feest hoor.
maar als hij niet wint doen we noorwegen hahaha
Oepsquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
moet je niet hier zijn Ruti![]()
[TBO COS #227] Raindrops keep falling on my head
O oke, beetje Grieks dan hahaha, maar inderdaad zou toch helemaal gaaf wezen als je er bij kan wezen, maar zal je er eigenlijk zo kaarten voor kunnen krijgen of zou het meer vriendjespolitiek wezen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
nee ik ben niet Grieks, maar man wel... mét familie in Athene dus zou wel leuk zijn
hahahha ik heb al 2 keer Cc gehad, die attendeerde me er op zat ik ook verkeerd hahahaquote:
ik zit zie ze nu ook allemaal achterelkaar, hoppa nu sakis weerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
O oke, beetje Grieks dan hahaha, maar inderdaad zou toch helemaal gaaf wezen als je er bij kan wezen, maar zal je er eigenlijk zo kaarten voor kunnen krijgen of zou het meer vriendjespolitiek wezen.
en als je kaarten kan krijgen zal dat wat kosten hoor.
en hoorde je van dat Maldavie geloof ik, en die andere zanger liedje geschreven door die keaton, die moeten zelf al het geld bij elkaar sprokelen om daar hun verblijf enzo van te betalen, en de nederlanders gooien er zo een paar ton tegenaan, oneerlijk eigenlijk.
en net kwam die noor weer voorbij, die wordt het, als ik kippevel krijg meestal gelijk hahaha
Nou we mogen nog niet te hard juigen, straks weer zo een achtergesteld balkanland waar we amper nog wat van gehoord hebben of die in een oorlog zijn verwikkeld, ze geven elkaar toch wel weer punten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zit zie ze nu ook allemaal achterelkaar, hoppa nu sakis weer![]()
eh.. ja weet niet wat kaarten betreft, effe die neven achter hun broek zitten, maar ik denk niet
dat ie gaat winnen, ik denk Noorwegen, maar ja je weet het nooit...
da's waar maar om een paar kunnen ze toch écht niet heen, we zullen zien,quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou we mogen nog niet te hard juigen, straks weer zo een achtergesteld balkanland waar we amper nog wat van gehoord hebben of die in een oorlog zijn verwikkeld, ze geven elkaar toch wel weer punten.
o jeetje, dan kunnen we beter verhuizen, ik heb wel genoeg ''bunkermensen'' op mijn dak gehad vandaagquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha ik heb al 2 keer Cc gehad, die attendeerde me er op zat ik ook verkeerd hahaha
Nee, ik weet nu een klein beetje hoe het hier werkt hahaha ik let nu goed op en lees eerst of het een topic of zoals hier is.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:24 schreef FANN het volgende:
[..]
o jeetje, dan kunnen we beter verhuizen, ik heb wel genoeg ''bunkermensen'' op mijn dak gehad vandaag![]()
ESF LIVE #30: STEMMUH
jaaaaaaaaaaaaa ik zei het ook hoor haahaquote:
"Alle contractuele overeenkomsten zijn genullificeerd. Jullie zijn overgeleverd aan onze genade."quote:Op zondag 17 mei 2009 00:03 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Fase IV: Dit waren jullie 25 dagen, veel plezier met de volgende 250 dagen.
Jij en dirk moeten ff een deurtje verderop, hahahah ohhhhhhh wat leuk ik mag iemand door verwijzen hahahaquote:Op zondag 17 mei 2009 00:07 schreef FuTilE het volgende:
[..]
"Alle contractuele overeenkomsten zijn genullificeerd. Jullie zijn overgeleverd aan onze genade."
En nou zit ik zelf verkeerd hahahah doeiiiiiiiii en doeiiiiiiiiiii Fann was gezellig.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:22 schreef Toverheks het volgende:
Denk dat Pim als beste uit de bus nu komt, misschien kunnen we dan eindelijk zijn *kwaliteiten* bewonderen.
ik wilde je net waarschuwenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En nou zit ik zelf verkeerd hahahah doeiiiiiiiii en doeiiiiiiiiiii Fann was gezellig.
Ja, ga nog even kijken ach is wel leuk en begin het steeds leuker te vinden.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ik wilde je net waarschuwen![]()
![]()
![]()
ja was gezellig tot volgende keer
have Fun ''in de Bunker'' !
Ik vind 't wel wat hebbenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:35 schreef Coos het volgende:
Is Bart niet gewoon zijn eigen legertrauma aan het visualiseren in het kader van de behandeling?
Wat dan?quote:
Griekenland op de zevende plaats, 120 punten, kregen ook punten van Nederland.quote:
Heeft Bart een legertrauma?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:35 schreef Coos het volgende:
Is Bart niet gewoon zijn eigen legertrauma aan het visualiseren in het kader van de behandeling?
Je ne sais quoi?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook, het heeft een zekere je ne c'est pas he?
Ik denk dat je het probleem van de meeste mensen goed samenvat.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:27 schreef Marrije het volgende:
Gezellig![]()
ik vind het niet saai
Maar ja, ik heb dan ook de hele dag de stream aan terwijl ik tig andere dingen doe. Tis niet zo dat ik m om 21 uur aanslinger en dat het dan moet gebeuren.
Hey fluiter, hoe staat 't ermeequote:
Ja super hè...... Men is kennelijk zo op zoek naar drama op de streams dat het bij het ontbreken daaraan maar gewoon op het forum gecreeërd wordtquote:
Ik koop nooit meer streamsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja super hè...... Men is kennelijk zo op zoek naar drama op de streams dat het bij het ontbreken daaraan maar gewoon op het forum gecreeërd wordt
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat je het probleem van de meeste mensen goed samenvat.
Door DGK zijn een hoop streamers verpest, bij DGK moest er dan ook altijd wat gebeuren, maakte niet uit hoe waanzinnig of belachelijk het was, als er maar actie was.
Ik blijf een RLS meer zien als een mogelijkheid om naar mensen te kunnen kijken, al dan niet in een situatie die anders is dan de standaard levensomstandigheden.
En eigenlijk.... interesseert het me geen bal dat er niet constant van alles te doen en te beleven is. De meeste levens zijn nou eenmaal verschrikkelijk saai als je er 24/7 naar gaat zitten kijken.
Alles gaat ok. Attent dat je dit vraagt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey fluiter, hoe staat 't ermee? Ik zie je maar weinig in vergelijking met andere RLS,
alles wel ok?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:41 schreef Danny het volgende:
ik denk dat als iedereen straks gaat zeiken dat de stream te saai is iemand van de febo komt melden dat we dit zelf wilden. En dan komt bart MIJ erop aanspreken. Niet alle anderen die klagen, maar alleen MIJ.
Ik heb een fan (en naamtopic)
OE wat een recursiviteit hier weer!quote:
dat klinkt best opwindend, gek genoeg...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:39 schreef Spooky4u het volgende:
Zit ik dalijk weer met een kale vista te kijken
Nou, het is zo ver, maar plakken doet mijn boxer nog nietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:58 schreef Danny het volgende:
[..]
dat klinkt best opwindend, gek genoeg...
Misschien in die anderequote:Op woensdag 20 mei 2009 00:18 schreef versabommie het volgende:
Holaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Hier bent ik weer ff... is er een fittie? Ik ruik een fittie!
Wie moet ik gelijk geven ?quote:
Mijquote:
Wie nietquote:Ik zou Yvonne wel eens uit elkaar willen trekken maar dat terzijde!
In de bunker schijnt wel een chick achter de (dikke) knoppen te zittenquote:
Zijn er al meer vrouwelijke mods?
Wiequote:Wat is er van Kribbet geworden met zijn fiat multipla?
Een chick achter de knoppen ... da's altijd goed nieuws!quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mij![]()
[..]
Wie niet
[..]
In de bunker schijnt wel een chick achter de (dikke) knoppen te zitten![]()
Hier moeten we het nog steeds alleen met Greet doen
[..]
Wie
Ik vergeet mijn stalkers nooitquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
En Kribbet ...man die kende gij weldaar heb jij nog wel een discussie mee gehad...
waar is Bart eik? Ik wil wel eens weten hoe hij het ervaren heeft, die sexpartij met Kelly in bb!
Ben ik nu ineens een kipquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vergeet mijn stalkers nooit
Bart is gevlucht voor soury
manman met die kribbet de discussie wie het erger had thuis... totdat hij met die multipla op de proppen kwam.. daar kon ik niet tegenop...quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vergeet mijn stalkers nooit
Bart is gevlucht voor soury
WTF is het nog niet afgelopen dan?!!quote:
Trekkracht van 200 paarden en een ezelquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Soury is dat een beetje uit elkaar trekable?
Mijn Opa zei altijd, een vrouwenkut trekt harder dan 10 paardenquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Trekkracht van 200 paarden en een ezel
Kan je nagaanquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mijn Opa zei altijd, een vrouwenkut trekt harder dan 10 paarden
komop Eend, ik verveel me kapot... rellen nu waar en hoe ? doe eens?quote:
Ik moetquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
komop Eend, ik verveel me kapot... rellen nu waar en hoe ? doe eens?
same here, maar iemand linkte me hierheen en nu zit ik vol testosteron verdomme !quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik moet![]()
![]()
Als de rookwolken zijn opgetrokken, overzie het slagveld morgen wel![]()
heel verstandigquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik moet![]()
![]()
Als de rookwolken zijn opgetrokken, overzie het slagveld morgen wel![]()
wat een watjes die paarden van je opa......quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mijn Opa zei altijd, een vrouwenkut trekt harder dan 10 paarden
paarden waren ook niet wat ze nu zijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]
wat een watjes die paarden van je opa......
quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik snap um nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]
eçht niet?quote:
Kutknollenquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]
eçht niet?
jeetje moet ik het gaan uitleggen
![]()
nah... als 10 paarden harder trekken dan een eh.... jeweetwel.... dan zijn het niet van die sterke paarden
toch?![]()
![]()
snap je ? of niet![]()
![]()
Uhhhquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]
eçht niet?
jeetje moet ik het gaan uitleggen
![]()
nah... als 10 paarden harder trekken dan een eh.... jeweetwel.... dan zijn het niet van die sterke paarden
toch?![]()
![]()
snap je ? of niet![]()
![]()
Nee eigenlijk weet ik niet of het een compliment was of een sneerquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:32 schreef FANN het volgende:
[..]
valt het kwartje ?![]()
anders moet je er een nachie over slapen.![]()
![]()
Bobby, hier zitten eurovisiesongfestival kijkersquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:59 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Fann veel kijkplezier met het kijken naar Eurovisie songfestival,
eh...... eigenlijk geen van beidequote:Op woensdag 20 mei 2009 01:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee eigenlijk weet ik niet of het een compliment was of een sneer
Ben maar een dom paardquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:35 schreef FANN het volgende:
[..]
eh...... eigenlijk geen van beide![]()
ik weet ook niet hoe ik het beter moet uitleggen, maar tis niet zo belangrijk, gewoon grappie.....
da's allang afgelopenquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:34 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Bobby, hier zitten eurovisiesongfestival kijkers
Paard of Ezel een boel shit kan ik ook producerenquote:
Ik geloof je ongezienquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Paard of Ezel een boel shit kan ik produceren
quote:
Hier ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga nog effe bankhangen enzo ........![]()
Trusteén eetse.......
quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:34 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Bobby, hier zitten eurovisiesongfestival kijkers
who care'squote:Op woensdag 20 mei 2009 20:22 schreef Marrije het volgende:
Eline en Pim denken dat morgen de laatste dag is.
ik wees je even de weg..... meer niet.......quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:25 schreef Marrije het volgende:
Het is wel duidelijk hoor Fann, dat het jou niet boeit, dacht je echt dat dat iemand was ontgaan?
Is niet handig iidquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:24 schreef FANN het volgende:
[..]
who care's![]()
ik denk dat je hier moet zijn.....
[TBO COS # 270] Een exit, een exit, vanavond een exit
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Is niet handig iidDat weet je zelf toch ook wel
Adem in adem uit...quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
sorry Muis ik kan dit écht niet meer serieus nemen, je hoeft écht niet 12 uur per dag achter de streams
te zitten om te volgen wat er gaande is daar.
ik had hier een heel verhaal getypt maar weer weggehaald...
joh...... laat ook maartrusten....
streamen en fokken hoort toch naast elkaar ?quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:07 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Ik leef nog hoor, Marrije. Beetje druk met alles en ook met die bunker en als ik daar ben heb ik geen tijd/zin/geduld om te FOK!ken.
ik stream alleen de rellen op fokquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:12 schreef Copycat het volgende:
Ik stream niet. Alleen op de redactie en dan heel gericht.
Dankdankquote:
Ik kan het nog steeds niet geloven. Ben er kapOt van!quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:09 schreef versabommie het volgende:
Wat vinden jullie van het grootste nieuws waar onze MP Bakellende mee kwam: zijn bedroefdheid over Jantje en Yolanthe van Kont en Beukeblaag ?
Same here. Het is niet te geloven dat juist die twee mensen die mij net dat beetje hoop gaven dat mensen wel eerlijk en lief en loyaal kunnen dumpen al mijn ideologische hoop op de stortplaats. Wat zpou overgens die Man van die Milf nu doen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik kan het nog steeds niet geloven. Ben er kapOt van!
En je kon niet even een alert sturen, het is al vanaf dinsdag bekendquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:09 schreef versabommie het volgende:
Wat vinden jullie van het grootste nieuws waar onze MP Bakellende mee kwam: zijn bedroefdheid over Jantje en Yolanthe van Kont en Beukeblaag ?
jamaar nog niet alle feiten waren bekend, dat die van kontbergen het wil doen met die sleutelhanger was 1 maar dat Jantje naast een milf ook een volendams coke-snuif gezinnetje uit elkaar trekt is 2 !quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En je kon niet even een alert sturen, het is al vanaf dinsdag bekend
quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
jamaar nog niet alle feiten waren bekend, dat die van kontbergen het wil doen met die sleutelhanger was 1 maar dat Jantje naast een milf ook een volendams coke-snuif gezinnetje uit elkaar trekt is 2 !
Jamaar het is nog wel even nieuws van landsbelang, zelfs bakellende en wouter de draaikont hadden een officiele mening!!!quote:
OMFG WTF????quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jamaar het is nog wel even nieuws van landsbelang, zelfs bakellende en wouter de draaikont hadden een officiele mening!!!
Ja jongen, we kunnen erom lachen maar dit land is in staat van opperste paraatheid!quote:
Oh ja !! tis landelijke rel delquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jamaar het is nog wel even nieuws van landsbelang, zelfs bakellende en wouter de draaikont hadden een officiele mening!!!
en een volendamse Jihaad en Volendamse Sharia.. afbeeldingen van "piet" mogen niet enzoquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:56 schreef PC eend het volgende:
Volgende stap is de palingsound in het lespakket
Heee !!!! Godver daar heb ik 5 euro op ingezetquote:
Vischiequote:Op donderdag 21 mei 2009 18:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
en een volendamse Jihaad en Volendamse Sharia.. afbeeldingen van "piet" mogen niet enzo
Sneijder een fatwa aan z'n reetquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
en een volendamse Jihaad en Volendamse Sharia.. afbeeldingen van "piet" mogen niet enzo
Dat bedoel ik, die vind binnenkort een onthoofde paling in zijn bedquote:
Beetje cultuur snuifen is nooit weg hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:56 schreef PC eend het volgende:
Volgende stap is de palingsound in het lespakket
Straks rtl4 alles over wat jantje gedaan heeft in boulevard!!!quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje cultuur snuifen is nooit weg hoor
Die sleutelhanger is zich al aan het indekken, want naar het schijnt hebben Piet Keizer, Jan Keizer en Piet Veerman de jihaad al uitgeroepen en sneijder probeert flink te downplayen:quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:11 schreef PC eend het volgende:
Sneijder vist mooi achter het net, met al die wakker geschudde, slapende cellen van terroristische, klompendragende zelfmoordvisboeren in klederdracht achter hem aan
En dat alles omdat jolante ook wel eens een andere paling lust
Ja man, we hebben het hier niet over de scheve schaats van kindsterretjes, maar een nationale ramp vergelijkbaar met ...nouja we hebben nog nooit zo'n enorme ramp gehad!!!!!!!!!!quote:
Kunnen die Amerikanen Volendam niet gewoon plat gooienquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja man, we hebben het hier niet over de scheve schaats van kindsterretjes, maar een nationale ramp vergelijkbaar met ...nouja we hebben nog nooit zo'n enorme ramp gehad!!!!!!!!!!
Hij kikt op oudere vrouwen. Mmmmmm 10 miljoen !! Ik ga maar es naar de volendamse kermisquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja man, we hebben het hier niet over de scheve schaats van kindsterretjes, maar een nationale ramp vergelijkbaar met ...nouja we hebben nog nooit zo'n enorme ramp gehad!!!!!!!!!!
Heir heir!quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kunnen die Amerikanen Volendam niet gewoon plat gooien
Neem je de lijnbus?quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij kikt op oudere vrouwen. Mmmmmm 10 miljoen !! Ik ga maar es naar de volendamse kermis
Ik zie het. Wat een drama hequote:Op donderdag 21 mei 2009 19:22 schreef versabommie het volgende:
het begint nu ... het Jan en Yolanthe nieuws op 4 !!!!!!!!! SPANNEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
tis een koningsdrama! En Obama maar zielug doen over quantanamo bay en wat hij ermee aan moet... NEE Obama, wiji hebben het pas moeilijk!quote:
quote:
ruimt lekker opquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:39 schreef Susi het volgende:
Over een klein half uurtje is toch een exit ?
Best kut eigenlijk !!! Namen bekend ect.. Maar jaquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
ruimt lekker opzal wel vet gezellig zijn met zijn tweeen in een bunkie !
Overigens wil ik in het kader van de crisis even de vrouw die ons land kapot maakt showen:
Lizaaaaaaaaaaaa
Een getrouwde moeder die een zangertje doet op de plee? Schandpalen dat mokkelquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Best kut eigenlijk !!! Namen bekend ect.. Maar ja![]()
Mooi !! dat zal die wittenbroods BN-ers lerenquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Een getrouwde moeder die een zangertje doet op de plee? Schandpalen dat mokkel![]()
overigens is er een crisiscentrum opgericht op fok :
Palinggate #5: Yolan, sletten Jan, Liza & Fleur, Wesley enz!
quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
ruimt lekker opzal wel vet gezellig zijn met zijn tweeen in een bunkie !
Overigens wil ik in het kader van de crisis even de vrouw die ons land kapot maakt showen:
Lizaaaaaaaaaaaa
[ afbeelding ]
nix mis mee iddquote:
ja toch?quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
nix mis mee idd![]()
Vaders zit op de bank thuis op de kinders te letten en mevrouw kluift een voormalig kindersterretje op de plee in 't hemeltje ... man deze soap is zoveel leuker dan de bunkert
tuuwlijkquote:
Haaaiquote:
Een strippenkaart neemt ook een andere wendingquote:
Hoest !!! bekomen van je notes inzage..quote:
gaat om het princioe, die heb ik nogquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoest !!! bekomen van je notes inzage..Gut joh zal me aan me reet roesten.
Ach je rookt nietquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach je rookt nietStelt niks voor Fan. Echt niet
Brief 1 is net de deur uitquote:
Wie is Marie ???quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo.. nu is het wachten op de excuses van Peukenmarie waarom ze de opdracht verloren heb en op de argumenten van onze mede-forummers wat er aan deze opdracht niet eerlijk was waardoor Marie benadeeld is..
Huh?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo.. nu is het wachten op de excuses van Peukenmarie waarom ze de opdracht verloren heb en op de argumenten van onze mede-forummers wat er aan deze opdracht niet eerlijk was waardoor Marie benadeeld is..
Yep !! Doodeng... Maar ik heb het maar uit het hart gedaan en niet volgens de regels. Tis ook tig jaar geleden dat ik dat heb gedaan. Gelukkig heb ik wel een mooie CV bijgehoudenquote:
In de SC mag het welquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Huh?![]()
je zit hier verkeerd skattie...
er komen vast nog wel andere kandidates die je leuk vindt![]()
[ afbeelding ]
Regels zijn kut !quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep !! Doodeng... Maar ik heb het maar uit het hart gedaan en niet volgens de regels. Tis ook tig jaar geleden dat ik dat heb gedaan. Gelukkig heb ik wel een mooie CV bijgehouden
wat zijn krassers op internet ?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:22 schreef PC eend het volgende:
Zometeen op ned 2 een misschien wel interessante docu, ik geloof over krassers op internet ofzo
Ik snap het ook niet maar slinger de buis ff aanquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:22 schreef PC eend het volgende:
Zometeen op ned 2 een misschien wel interessante docu, ik geloof over krassers op internet ofzo
kan niet hier, of ik moet naar de slaapkamer verhuizen, die Griek is een film aan het kijken enquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet maar slinger de buis ff aan
Doe de streams welquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
kan niet hier, of ik moet naar de slaapkamer verhuizen, die Griek is een film aan het kijken en
in de slaapkamer heb ik dat kleine kutlaptoppie![]()
doe maar effe verslag ofzo
Nu op 2 en later knevel enz.. Die eend lut uit zijn verenquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:36 schreef FANN het volgende:
[..]
huh? ik snap je niet![]()
waar heb je het nou over?
Eenden kwaken teveel...quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu op 2 en later knevel enz.. Die eend lut uit zijn veren
Maar ik ben nieuwsgierigquote:
Zie boven !!!quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan moet die Eend effe verslag doen, want ik wil het nou ook weten
Ow...... da's wel interessant om te kijken, maar of ik er nou vrolijk van ga worden?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:42 schreef Soury het volgende:
Ahh ditte dus http://www.tvgids.nl/programma/8040018/Holland_Doc%3A_Emoticons/
quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow...... da's wel interessant om te kijken, maar of ik er nou vrolijk van ga worden?
Ga ik ff bankhangenquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah.... nee, heb geen zin in t.v.,
nog effe zappen in die bunkersoap......
waar hebben we het over?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:34 schreef PC eend het volgende:
Ik had het al eens gezien volgens mij, best wel zielig![]()
Allemaal jonge meiden met een minderwaardigheidscomplex waar, ik iig, totaal geen aanleiding voor kan vinden
Die jeugd van tegenwoordig heeft gewoon teveel vrije tijd als je het mij vraagt
is niet leuk is sneuquote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/programma/8040018/Holland_Doc%3A_Emoticons/
waar >quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:52 schreef PC eend het volgende:
Ik moet de cos vaker checken, ze zitten daar gewoon te rellen
Nou ja dat bericht is van een half uur geleden alweer, slaat ook niet echt aan daarquote:
godverde ik verdien een rel !quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou ja dat bericht is van een half uur geleden alweer, slaat ook niet echt aan daar
Morguh Dukkie! Je hebt weer veel gemist in de palingcrisis!quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:51 schreef versabommie het volgende:
Palinggate #6: Volendamse slangenkuil!
Deel 7 inmiddels weer : Palinggate #7: Al is de paling nog zo snel...quote:
Hij stond op de nuweg lijst maar daar istie toch wel vanaf gehaaldquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:13 schreef Marrije het volgende:
Is dit niet een nuweg? De combi 'palinggate' en 'yolanthe' geeft 9 hits op Google. De toonzetting van het artikel is ronduit puberaal. Fruggo 21 mei 2009 20:43 (CEST)
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:04 schreef riri het volgende:
Hele familie van marielin straks door al hun geld heen....die kopen credits als gekken
Ik ben ook bezig en ik ken haar van geen kantenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:04 schreef riri het volgende:
Hele familie van marielin straks door al hun geld heen....die kopen credits als gekken
mooi...dat je dus voor de grootste zeur stemt uit de rls geschiedenisquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben ook bezig en ik ken haar van geen kanten
Dat is jou mening.. Die Pim vind ik ruk, dus makkelijk. Marielin vind ik vanaf dag 1 wel leuk ..Sorryquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:17 schreef riri het volgende:
[..]
mooi...dat je dus voor de grootste zeur stemt uit de rls geschiedenis
Minder cadeautjes als ze gaan trouwenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:04 schreef riri het volgende:
Nou, de race is gelopen en Marielin heeft gewonnen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:56 schreef Soury het volgende:
Ik voorspel hier alvast even dat als Marielin de poet pakt dat de halve Cos dat ook als bedrog gaat zien ...
Ik zag wel ff dat je lekker bezig wasquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Morguh Dukkie! Je hebt weer veel gemist in de palingcrisis!
Het gezeik is ook al begonnenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, de race is gelopen en Marielin heeft gewonnen.
Nee, geen bedrog denk ik, maar ik vind het wel jammer dat mijn favoriet niet gewonnen heeft.
Maar wel leuk voor die meid én haar vriendje
altijdquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zag wel ff dat je lekker bezig was
waaar ?quote:
Moet ik ook nog klaar gaan staan met een hoepel in mijn handquote:
neuh, ik kruip zo lekker tegen die batterij aanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Moet ik ook nog klaar gaan staan met een hoepel in mijn hand![]()
hai!quote:
Heb jij ook een hoepel in je hand?quote:
duik er zo in, was nog ff bezig met een servert migratiequote:
nee maar ik ben wel ooit bij mijn huwelijk onderuit gegaan over de hoepel in mijn jurk, telt dat ook?quote:
Wij gaan zuipen op de 10jaar meet!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
duik er zo in, was nog ff bezig met een servert migratie
nu moek toch oook ff stiekum in je fobo kijkenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij gaan zuipen op de 10jaar meet!
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij schopt het nog wel es tot modquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
verklaar je nader?quote:
ik schijn vrij grappig te zijn met drank op, en ik maak de gekste dingen mee.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
jij hebt een leuke komop we gaan zuipen kop
![]()
WTF?!! vrouwlijke mods die met je weglopen, dat is je handelsmerkquote:
er zijn er veul te weinig op het moment jaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
WTF vrouwlijke mods die met je weglopen, dat is je handelsmerk
quote:Jammer genoeg kunnen we niet allemaal zo een gevatte, gehaaide, gladde geadoreerde wannebe-mod forumgod zoals jij zijn, al werk jij de hele crew af om ze 1 voor 1 in de kou te laten staan en post je alleen maar offtopic met een tubgirl als avator dan nog ben jij untouchable
Die scheve verhoudingen die hier soms ontstaan, daar moet ik LS toch wel gelijk in geven.
Ik wor er weer kotsmisselijk van als ik eraan denkquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
er zijn er veul te weinig op het moment ja![]()
ik moet gelijk weer aan je reactie na je ban denken
[..]
flugelquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wor er weer kotsmisselijk van als ik eraan denk![]()
![]()
Flugel schopte het trouwens nog tot admin he, in razendsnel tempo
nachtmensen verdiennen per definitie geen ban!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, ik slachtoffer wel een kutbaggeraartje
Elke dag gebefd worden?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoor ik iemand "Neuken" roepen
Kom op laat zien dat je een vent bentquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, ik slachtoffer wel een kutbaggeraartje
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:30 versabommie
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kom op laat zien dat je een vent bent
[..]
Dacht ik dat je hem eindelijk een keer te pakken had, is het een nepbanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
flugel
en dan jullie pogingen om me een ban aan te smeren en toen die nepban van Yvonne
Alweer?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoor ik iemand "Neuken" roepen
heeeeeeeeerlijk was dat.. die bekkies toen jullie door hadden dattie nep wasquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dacht ik dat je hem eindelijk een keer te pakken had, is het een nepban
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:38 schreef liesje1979 het volgende:
ohw en even ter info 2 dingen:
hoofdletters is lastig op deze minilaptop
ik geloof niet dat ik mod wil worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |