Fann veel kijkplezier met het kijken naar Eurovisie songfestival,quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:53 schreef Toverheks het volgende:
Ben ook aan het kijken, ik gok op Frankrijk schitterend lied, maar Litouwen en Noorwegen
vind ik ook mooi. Dus 1 van deze 3 moet maar winnen.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:59 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Fann veel kijkplezier met het kijken naar Eurovisie songfestival,
Griekenland doet ook mee . Toch?
Noorwegen is ook net geweest, moet wel gek lopen als die niet wint...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:53 schreef Toverheks het volgende:
Ben ook aan het kijken, ik gok op Frankrijk schitterend lied, maar Litouwen en Noorwegen vind ik ook mooi.
Dus 1 van deze 3 moet maar winnen.
Ja, die is net geweest, maar persoonlijk ga ik voor de andere 3, Frankrijk vond ik bijzonder maar Noorwegen vond ik Een mooi liedje en een Leuke jongen hahaha en Litouwen vond ik ook mooi nummer, maar beetje vlak gezongen door die jongen.quote:
gaan we gewoon voor Noorwegen duimenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, die is net geweest, maar persoonlijk ga ik voor de andere 3, Frankrijk vond ik bijzonder maar Noorwegen vond ik Een mooi liedje en een Leuke jongen hahaha en Litouwen vond ik ook mooi nummer, maar beetje vlak gezongen door die jongen.
Ja lekker ding he, jammer mijn tijd is voorbij hahaha. maar verleden jaar had ik het ook goed, vond het gewoon een mooi en goed nummer echt een songfestivalnummer maar we hebben weinig zeg maar niet meer, van die rus gehoord.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Sakis is al geweest, tis een ontzettend leuk liedje en een hele mooie man maar hij kan alleen
niet dansen fluitertje![]()
[..]
Noorwegen is ook net geweest, moet wel gek lopen als die niet wint...
dat koppie ookzo lieffff
wie ?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Marielin geeft geen krimp.![]()
En Eline en Pim "moedigen de kanjers nog wat aan"
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja lekker ding he, jammer mijn tijd is voorbij hahaha. maar verleden jaar had ik het ook goed, vond het gewoon een mooi en goed nummer echt een songfestivalnummer maar we hebben weinig zeg maar niet meer, van die rus gehoord.
Vind een Ballad toch mooier en past ook beter bij het songfestival. Hoop alleen dat er nu echt wat gebeurt want wees eerlijk, voorbeeld over dat stemmen in halve finale,turkey mooi liedje daar niet van, maar in belgie,duitsland en nederland wonen zoveel turken die bellen wel en omdat er weinig nederlanders in het buitenland wonen ja die bellen aan aantallen dan minder.
Jammer, vond de toppers en het liedje Bagger maar had toch wel gewild dat ze meededen.
Oh ben jij grieks, ja dan is het leuk als hij wint en je het live kan meemaken, lijkt me een feest hoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
gaan we gewoon voor Noorwegen duimen![]()
dan zijn we allebei blij....
hoewel ik natuurlijk een héél klein beetje hoop op Sakis dan kan ik het songfestival volgend jaar live
bijwonen in Griekenland![]()
maar ik kan me bijna niet voorstellen dat ie met dat dansje er door komt![]()
als ie nou gewoon zó was blijven staan... dan wél![]()
nee ik ben niet Grieks, maar man wel... mét familie in Athene dus zou wel leuk zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh ben jij grieks, ja dan is het leuk als hij wint en je het live kan meemaken, lijkt me een feest hoor.
maar als hij niet wint doen we noorwegen hahaha
Oepsquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
moet je niet hier zijn Ruti![]()
[TBO COS #227] Raindrops keep falling on my head
O oke, beetje Grieks dan hahaha, maar inderdaad zou toch helemaal gaaf wezen als je er bij kan wezen, maar zal je er eigenlijk zo kaarten voor kunnen krijgen of zou het meer vriendjespolitiek wezen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
nee ik ben niet Grieks, maar man wel... mét familie in Athene dus zou wel leuk zijn
hahahha ik heb al 2 keer Cc gehad, die attendeerde me er op zat ik ook verkeerd hahahaquote:
ik zit zie ze nu ook allemaal achterelkaar, hoppa nu sakis weerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
O oke, beetje Grieks dan hahaha, maar inderdaad zou toch helemaal gaaf wezen als je er bij kan wezen, maar zal je er eigenlijk zo kaarten voor kunnen krijgen of zou het meer vriendjespolitiek wezen.
en als je kaarten kan krijgen zal dat wat kosten hoor.
en hoorde je van dat Maldavie geloof ik, en die andere zanger liedje geschreven door die keaton, die moeten zelf al het geld bij elkaar sprokelen om daar hun verblijf enzo van te betalen, en de nederlanders gooien er zo een paar ton tegenaan, oneerlijk eigenlijk.
en net kwam die noor weer voorbij, die wordt het, als ik kippevel krijg meestal gelijk hahaha
Nou we mogen nog niet te hard juigen, straks weer zo een achtergesteld balkanland waar we amper nog wat van gehoord hebben of die in een oorlog zijn verwikkeld, ze geven elkaar toch wel weer punten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zit zie ze nu ook allemaal achterelkaar, hoppa nu sakis weer![]()
eh.. ja weet niet wat kaarten betreft, effe die neven achter hun broek zitten, maar ik denk niet
dat ie gaat winnen, ik denk Noorwegen, maar ja je weet het nooit...
da's waar maar om een paar kunnen ze toch écht niet heen, we zullen zien,quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou we mogen nog niet te hard juigen, straks weer zo een achtergesteld balkanland waar we amper nog wat van gehoord hebben of die in een oorlog zijn verwikkeld, ze geven elkaar toch wel weer punten.
o jeetje, dan kunnen we beter verhuizen, ik heb wel genoeg ''bunkermensen'' op mijn dak gehad vandaagquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha ik heb al 2 keer Cc gehad, die attendeerde me er op zat ik ook verkeerd hahaha
Nee, ik weet nu een klein beetje hoe het hier werkt hahaha ik let nu goed op en lees eerst of het een topic of zoals hier is.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:24 schreef FANN het volgende:
[..]
o jeetje, dan kunnen we beter verhuizen, ik heb wel genoeg ''bunkermensen'' op mijn dak gehad vandaag![]()
ESF LIVE #30: STEMMUH
jaaaaaaaaaaaaa ik zei het ook hoor haahaquote:
"Alle contractuele overeenkomsten zijn genullificeerd. Jullie zijn overgeleverd aan onze genade."quote:Op zondag 17 mei 2009 00:03 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Fase IV: Dit waren jullie 25 dagen, veel plezier met de volgende 250 dagen.
Jij en dirk moeten ff een deurtje verderop, hahahah ohhhhhhh wat leuk ik mag iemand door verwijzen hahahaquote:Op zondag 17 mei 2009 00:07 schreef FuTilE het volgende:
[..]
"Alle contractuele overeenkomsten zijn genullificeerd. Jullie zijn overgeleverd aan onze genade."
En nou zit ik zelf verkeerd hahahah doeiiiiiiiii en doeiiiiiiiiiii Fann was gezellig.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:22 schreef Toverheks het volgende:
Denk dat Pim als beste uit de bus nu komt, misschien kunnen we dan eindelijk zijn *kwaliteiten* bewonderen.
ik wilde je net waarschuwenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En nou zit ik zelf verkeerd hahahah doeiiiiiiiii en doeiiiiiiiiiii Fann was gezellig.
Ja, ga nog even kijken ach is wel leuk en begin het steeds leuker te vinden.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ik wilde je net waarschuwen![]()
![]()
![]()
ja was gezellig tot volgende keer
have Fun ''in de Bunker'' !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |