da's waar maar om een paar kunnen ze toch écht niet heen, we zullen zien,quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou we mogen nog niet te hard juigen, straks weer zo een achtergesteld balkanland waar we amper nog wat van gehoord hebben of die in een oorlog zijn verwikkeld, ze geven elkaar toch wel weer punten.
o jeetje, dan kunnen we beter verhuizen, ik heb wel genoeg ''bunkermensen'' op mijn dak gehad vandaagquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha ik heb al 2 keer Cc gehad, die attendeerde me er op zat ik ook verkeerd hahaha
Nee, ik weet nu een klein beetje hoe het hier werkt hahaha ik let nu goed op en lees eerst of het een topic of zoals hier is.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:24 schreef FANN het volgende:
[..]
o jeetje, dan kunnen we beter verhuizen, ik heb wel genoeg ''bunkermensen'' op mijn dak gehad vandaag![]()
ESF LIVE #30: STEMMUH
jaaaaaaaaaaaaa ik zei het ook hoor haahaquote:
"Alle contractuele overeenkomsten zijn genullificeerd. Jullie zijn overgeleverd aan onze genade."quote:Op zondag 17 mei 2009 00:03 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Fase IV: Dit waren jullie 25 dagen, veel plezier met de volgende 250 dagen.
Jij en dirk moeten ff een deurtje verderop, hahahah ohhhhhhh wat leuk ik mag iemand door verwijzen hahahaquote:Op zondag 17 mei 2009 00:07 schreef FuTilE het volgende:
[..]
"Alle contractuele overeenkomsten zijn genullificeerd. Jullie zijn overgeleverd aan onze genade."
En nou zit ik zelf verkeerd hahahah doeiiiiiiiii en doeiiiiiiiiiii Fann was gezellig.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:22 schreef Toverheks het volgende:
Denk dat Pim als beste uit de bus nu komt, misschien kunnen we dan eindelijk zijn *kwaliteiten* bewonderen.
ik wilde je net waarschuwenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En nou zit ik zelf verkeerd hahahah doeiiiiiiiii en doeiiiiiiiiiii Fann was gezellig.
Ja, ga nog even kijken ach is wel leuk en begin het steeds leuker te vinden.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ik wilde je net waarschuwen![]()
![]()
![]()
ja was gezellig tot volgende keer
have Fun ''in de Bunker'' !
Ik vind 't wel wat hebbenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:35 schreef Coos het volgende:
Is Bart niet gewoon zijn eigen legertrauma aan het visualiseren in het kader van de behandeling?
Wat dan?quote:
Griekenland op de zevende plaats, 120 punten, kregen ook punten van Nederland.quote:
Heeft Bart een legertrauma?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:35 schreef Coos het volgende:
Is Bart niet gewoon zijn eigen legertrauma aan het visualiseren in het kader van de behandeling?
Je ne sais quoi?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook, het heeft een zekere je ne c'est pas he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |