Hij stond op de nuweg lijst maar daar istie toch wel vanaf gehaaldquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:13 schreef Marrije het volgende:
Is dit niet een nuweg? De combi 'palinggate' en 'yolanthe' geeft 9 hits op Google. De toonzetting van het artikel is ronduit puberaal. Fruggo 21 mei 2009 20:43 (CEST)
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:04 schreef riri het volgende:
Hele familie van marielin straks door al hun geld heen....die kopen credits als gekken
Ik ben ook bezig en ik ken haar van geen kantenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:04 schreef riri het volgende:
Hele familie van marielin straks door al hun geld heen....die kopen credits als gekken
mooi...dat je dus voor de grootste zeur stemt uit de rls geschiedenisquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben ook bezig en ik ken haar van geen kanten
Dat is jou mening.. Die Pim vind ik ruk, dus makkelijk. Marielin vind ik vanaf dag 1 wel leuk ..Sorryquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:17 schreef riri het volgende:
[..]
mooi...dat je dus voor de grootste zeur stemt uit de rls geschiedenis
Minder cadeautjes als ze gaan trouwenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:04 schreef riri het volgende:
Nou, de race is gelopen en Marielin heeft gewonnen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:56 schreef Soury het volgende:
Ik voorspel hier alvast even dat als Marielin de poet pakt dat de halve Cos dat ook als bedrog gaat zien ...
Ik zag wel ff dat je lekker bezig wasquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Morguh Dukkie! Je hebt weer veel gemist in de palingcrisis!
Het gezeik is ook al begonnenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, de race is gelopen en Marielin heeft gewonnen.
Nee, geen bedrog denk ik, maar ik vind het wel jammer dat mijn favoriet niet gewonnen heeft.
Maar wel leuk voor die meid én haar vriendje
altijdquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zag wel ff dat je lekker bezig was
waaar ?quote:
Moet ik ook nog klaar gaan staan met een hoepel in mijn handquote:
neuh, ik kruip zo lekker tegen die batterij aanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Moet ik ook nog klaar gaan staan met een hoepel in mijn hand![]()
hai!quote:
Heb jij ook een hoepel in je hand?quote:
duik er zo in, was nog ff bezig met een servert migratiequote:
nee maar ik ben wel ooit bij mijn huwelijk onderuit gegaan over de hoepel in mijn jurk, telt dat ook?quote:
Wij gaan zuipen op de 10jaar meet!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
duik er zo in, was nog ff bezig met een servert migratie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |