Hij stond op de nuweg lijst maar daar istie toch wel vanaf gehaaldquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:13 schreef Marrije het volgende:
Is dit niet een nuweg? De combi 'palinggate' en 'yolanthe' geeft 9 hits op Google. De toonzetting van het artikel is ronduit puberaal. Fruggo 21 mei 2009 20:43 (CEST)
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:04 schreef riri het volgende:
Hele familie van marielin straks door al hun geld heen....die kopen credits als gekken
Ik ben ook bezig en ik ken haar van geen kantenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:04 schreef riri het volgende:
Hele familie van marielin straks door al hun geld heen....die kopen credits als gekken
mooi...dat je dus voor de grootste zeur stemt uit de rls geschiedenisquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben ook bezig en ik ken haar van geen kanten
Dat is jou mening.. Die Pim vind ik ruk, dus makkelijk. Marielin vind ik vanaf dag 1 wel leuk ..Sorryquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:17 schreef riri het volgende:
[..]
mooi...dat je dus voor de grootste zeur stemt uit de rls geschiedenis
Minder cadeautjes als ze gaan trouwenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:04 schreef riri het volgende:
Nou, de race is gelopen en Marielin heeft gewonnen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:56 schreef Soury het volgende:
Ik voorspel hier alvast even dat als Marielin de poet pakt dat de halve Cos dat ook als bedrog gaat zien ...
Ik zag wel ff dat je lekker bezig wasquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Morguh Dukkie! Je hebt weer veel gemist in de palingcrisis!
Het gezeik is ook al begonnenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, de race is gelopen en Marielin heeft gewonnen.
Nee, geen bedrog denk ik, maar ik vind het wel jammer dat mijn favoriet niet gewonnen heeft.
Maar wel leuk voor die meid én haar vriendje
altijdquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zag wel ff dat je lekker bezig was
waaar ?quote:
Moet ik ook nog klaar gaan staan met een hoepel in mijn handquote:
neuh, ik kruip zo lekker tegen die batterij aanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Moet ik ook nog klaar gaan staan met een hoepel in mijn hand![]()
hai!quote:
Heb jij ook een hoepel in je hand?quote:
duik er zo in, was nog ff bezig met een servert migratiequote:
nee maar ik ben wel ooit bij mijn huwelijk onderuit gegaan over de hoepel in mijn jurk, telt dat ook?quote:
Wij gaan zuipen op de 10jaar meet!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
duik er zo in, was nog ff bezig met een servert migratie
nu moek toch oook ff stiekum in je fobo kijkenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij gaan zuipen op de 10jaar meet!
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij schopt het nog wel es tot modquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
verklaar je nader?quote:
ik schijn vrij grappig te zijn met drank op, en ik maak de gekste dingen mee.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
jij hebt een leuke komop we gaan zuipen kop
![]()
WTF?!! vrouwlijke mods die met je weglopen, dat is je handelsmerkquote:
er zijn er veul te weinig op het moment jaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
WTF vrouwlijke mods die met je weglopen, dat is je handelsmerk
quote:Jammer genoeg kunnen we niet allemaal zo een gevatte, gehaaide, gladde geadoreerde wannebe-mod forumgod zoals jij zijn, al werk jij de hele crew af om ze 1 voor 1 in de kou te laten staan en post je alleen maar offtopic met een tubgirl als avator dan nog ben jij untouchable
Die scheve verhoudingen die hier soms ontstaan, daar moet ik LS toch wel gelijk in geven.
Ik wor er weer kotsmisselijk van als ik eraan denkquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
er zijn er veul te weinig op het moment ja![]()
ik moet gelijk weer aan je reactie na je ban denken
[..]
flugelquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wor er weer kotsmisselijk van als ik eraan denk![]()
![]()
Flugel schopte het trouwens nog tot admin he, in razendsnel tempo
nachtmensen verdiennen per definitie geen ban!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, ik slachtoffer wel een kutbaggeraartje
Elke dag gebefd worden?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoor ik iemand "Neuken" roepen
Kom op laat zien dat je een vent bentquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, ik slachtoffer wel een kutbaggeraartje
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:30 versabommie
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kom op laat zien dat je een vent bent
[..]
Dacht ik dat je hem eindelijk een keer te pakken had, is het een nepbanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
flugel
en dan jullie pogingen om me een ban aan te smeren en toen die nepban van Yvonne
Alweer?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoor ik iemand "Neuken" roepen
heeeeeeeeerlijk was dat.. die bekkies toen jullie door hadden dattie nep wasquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dacht ik dat je hem eindelijk een keer te pakken had, is het een nepban
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |