quote:
idd ze hebben ook een anusquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:51 schreef GSbrder het volgende:
Er zit meer leuks aan een meisje dan alleen een kut![]()
Duidelijk gevalletje van nooit een vriendin hebben gehad
klopt ben nog maagd, maar als ik een vriendin had zou ik haar zo goed verwennen, elke dag de tijd voor haar nemen om die flamoes te likken.. maar ik vroeg me af of meisjes hierop zitten te wachten, hebben ze liever dat je om de zoveel tijd hen beft of toch liever zo vaak mogelijk en het liefst elke dag of paar keer per dag?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:51 schreef GSbrder het volgende:
Er zit meer leuks aan een meisje dan alleen een kut![]()
Duidelijk gevalletje van nooit een vriendin hebben gehad
Na dit gelezen te hebben: mocht je per ongeluk een keer voor mijn deur staan, dan verstop ik me achter de bankquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:47 schreef bluebirdie het volgende:
Als ik een vriendin had dan zou ik haar elke dag minimaal een half uur beffen.. Bijvoorbeeld als ze van haar werk komt en op de bank gaat zitten kijken naar GTST gewoon een half uur lang likken die flamoes.. Ik vroeg me af of dames dit wel zien zitten, zeg maar hoe vaker hoe beter en zouden jullie mij als vriend willen hebben die jullie elke dag beft? of hebben jullie zoiets van doe het maar om de paar dagen anders vind ik er niets meer aan..
is dat juist goed of slecht voor mij?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Na dit gelezen te hebben: mocht je per ongeluk een keer voor mijn deur staan, dan verstop ik me achter de bank
geilheid doet rare dingen met jequote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:54 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
klopt ben nog maagd, maar als ik een vriendin had zou ik haar zo goed verwennen, elke dag de tijd voor haar nemen om die flamoes te likken.. maar ik vroeg me af of meisjes hierop zitten te wachten, hebben ze liever dat je om de zoveel tijd hen beft of toch liever zo vaak mogelijk en het liefst elke dag of paar keer per dag?
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Na dit gelezen te hebben: mocht je per ongeluk een keer voor mijn deur staan, dan verstop ik me achter de bank
waarschijnlijk door dit soort topicsquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:00 schreef Houdnini het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat dit forum de laatste tijd overspoeld wordt door BHFH-klonen?
Drie keer radenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:58 schreef bluebirdie het volgende:
is dat juist goed of slecht voor mij?
verklaart u nader...
Of onder een programma dat zij graag wil zien? Ik bedoel gtst !quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:04 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
En als ze nou gebeft wil worden onder een programma dat jij graag wilt zien?!
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:04 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
En als ze nou gebeft wil worden onder een programma dat jij graag wilt zien?!
En dat voor iemand die nog nooit een poes van dichtbij gezien heeft. Jij durftquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:06 schreef bluebirdie het volgende:
er is geen enkel programma dat ik wil liever wil zien als het likken van de vrouwelijke poes..
I really dont care whats on TV..
gaat ze lekker achteroverleunen op de bank en dan kan ze lekker GTST kijken terwijl ik met mijn tong haar vajien een likbeurt geef.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Of onder een programma dat zij graag wil zien? Ik bedoel gtst !
idealiseren ftwquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:06 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
er is geen enkel programma dat ik wil liever wil zien als het likken van de vrouwelijke poes..
reminderquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:06 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |